воскресенье, 12 октября 2014 г.

Načrtovanje napadov 2006-11-07 10:37:12

Gradnja in rekonstrukcija.

Načrtovanje napadov
2006-11-07 10:37:12

Po ocenah gospodarstvenikov, obseg prodaje na trgu vodovodne pipe je v letu 2003 znašala $ 9-10 milijonov Trgovci označi, da zadnja leta v Ukrajini najvišjo rast, predvsem obseg prodaje uvoznih mešalne pipe. V letu 2003 se je povečala približno 30-35% v primerjavi z letom 2002, Operaterji pričakujemo podobno rast v naslednjem letu. Obseg prodaje domačih mešalniki na domačem trgu, nasprotno, postopoma zmanjšuje (glej graf na strani 148). Zdaj je njihov delež prodaje v Ukrajini manjša od 25 do 30% do 20% (v denarnih enotah). Danes v Ukrajini je manj kot 10 podjetij, ki proizvajajo pipe, ki je dodatna dejavnost. Najbolj znan med njimi je Kharkov pralni izgradnjo obrata " fed". TRŽNE SEGMENTE je treba opozoriti, da cena, ki uvrstitev blagovne znamke pogojno, ker je skoraj vsak proizvajalec mešalniki, razen za proizvode iz razreda "gospodarstvo", je v območju drago mešalniki (glej tab. 3 na strani 148). Tabela 3. Približna cena, ki se giblje za mešalne pipe različnih razredov, UAH. Razred Cena * blagovne znamke "Gospodarstvo" do 100 Kitajski, ruski proizvajalci "Standard" CSO-zoo Gessi, Trdno Plast, Ramon Soter, Creval Valgrisa, Oras, Gustavsberg, kot tudi bolgarski, češki, poljski in turški proizvajalci "Lux" 300 - 800 Hansa, Grohe, Hansgrohe "Izključno" Od 800 Grohe, Hansgrohe, Jado, Dornbraht Hansa * rentrop je cena za mešanje RAS umivalnik. Pomembno prerazporeditev prodaja med segmenti trga letos še ni zgodilo. Medtem ko so glavne spremembe, ki so bile opažene v ceno skupine. Mešalniki razred "gospodarstvo". Obseg uvoza znatno povečala (letno rast za 3-4 krat), in sicer predvsem zaradi dobave poceni Kitajskih izdelkov. In to je samo po podatkih državnega statističnega Odbora. Poleg tega napovedi subjektov, znaten del od Porcelanski, žerjavi, ki so uvoženi tihotapi ali "gray" - 30-40% celotnega uvoza. Kitajski mešalniki so že v visoko povpraševanje iz revnih. Toda preden njihov uvoz v Ukrajini je bilo kaotično in nestabilen. V zadnjih 2 letih "širitev" mešalniki iz Kitajske se je začel, da bi dobili organizirano (glej POSLOVNIH # 40 z dne 06. 10. 03 g, stran 149). Nekatera podjetja, tako uvoz šteje kot zelo obetavna podjetja. Tudi zato, ker obstajajo podjetja, ki jih lahko najdete blaga dobre kakovosti. Zato, kot uvozniki povečanje dostave količine in razširiti obseg. Po nekaterih trgovcev, delež prodaje Kitajskih proizvodov se je povečala za 50% celotnega uvoza (v kvantitativnem izrazu), in še vedno narašča. Glede na napovedi, naslednje leto pa lahko zraste tudi do 60%. Resno konkurenco Kitajskih mešalniki so domače izdelke. Uvoz Kitajskih izdelkov (ki so 10-15% cenejši kot v Ukrajini) naredi domačih proizvajalcev za zmanjšanje povezano predvsem proizvajalec pipe in da dela za izvoz. Nekateri trga kapitala trgovcev, je dejal, da prodajajo pretežno Kitajski mešalniki. V svojih besed, ta izdelek je zelo tekoče, kot Kitajski proizvajalci so pogosto kopirajo (in precej uspešno) oblikovanje proizvodov iz iste nemške tovarne. Tako znatno širitev domače proizvodnje mešalniki se ne pričakuje, vsaj v bližnji prihodnosti. Zato, ker, kot je opisano s strokovnjaki, vlagati v, naj ne kapitala-intenzivno, vendar nišo proizvodnje z majhno prihodek od prodaje, medtem ko želji ni. Mešalniki razred "standard". Podjetja, ki uvoznih mešalniki iz Evrope, se odzovejo na zlom "začetnik", da na trgu na različne načine. Dobavitelji mešalniki razred "standard", ki meji na razred "gospodarstvo", verjamem, da prevlade Kitajskega blaga, ki lahko vplivajo na prodajo Evropske proizvodnje povprečno ceno segment. Ampak, da Izboljša prognozo se niso več upali. Opozoriti je treba, da v tem letu v primerjavi z letom 2002, 60% se je povečala dostave mešalniki iz Španije. Vendar pa zaostaja italijanske izdelke, katerih uvoz je zmanjšana za tretje leto (glej tabelo. 1). Glede na subjekte, ki so posledica aktivne politike trženja, dobavitelji španski mešalniki s trga razseljenih italijanski izdelkov. Vendar pa nekateri trgovci italijanski pipe sami slabše del trga "njih"obrniti svojo pozornost na Kitajski blaga. Vsaj predstavniki teh podjetij pravijo, da "Kitajska" prodaja lažje, kot pri promociji ne zahteva obsežnih oglaševalskih akcij. In veletrgovci, ki so pripravljeni prevzeti blago v velikih količinah. Tabela 1. Uvoz mešalne pipe (s šifro 8481801100) iz nekaterih držav, * Država 2001 2002 2002 (januar - junij) 2003 (januar - julij) Kg tisoč USD Kg tisoč USD Kg tisoč USD Kg tisoč USD Skupaj 1029849, 83 2345, 52 2023479, 40 3140, 32 888034, 42 1620, 11 1521981, 67 1990, 17 Kitajska 296161, 00 153, 77 1308182, 46 688, 39 493849, 96 288, 55 1298515, 10 768, 05 Bolgarija 110266, 00 88, 04 114820, 00 121, 19 59036, 00 52, 39 10013, 00 19, 26 Španija 18972, 50 119, 30 32208, 97 129, 34 17256, 97 55, 92 12666, 00 90, 92 Italija 457830, 93 829, 02 329253, 10 755, 62 181891, 30 415, 47 38333, 26 225, 77 Nemčija 63602, 86 643, 74 100204, 05 796, 29 54146, 32 458, 98 51589, 70 410, 19 Poljska 16300, 52 164, 30 11568, 40 140, 25 6706, 40 87, 93 12992, 00 104, 06 Finska 16246, 70 130, 65 11210, 48 141, 05 6333, 03 90, 29 1049831 90, 24 Švedska 19260, 10 135, 57 15902, 00 134, 98 7252, 00 61, 26 10157, 00 102, 04 Turčija 1576, 00 11, 49 8068, 00 36, 05 659, 00 17/47 5075, 00 11, 93 * Po podatkih državnega statističnega Odbora. Tabela 2. ES Tesla žerjavi (s šifro 8481801100) v nekaterih državah * državah 2002 2002 (januar - junij) 2003 (januar - julij) Kg Th. USD Kg Th. USDr Kg Th. USD Skupaj 442696, 00 1822, 55 229681, 00 948, 97 211030, 00 903, 29 Rusija 411125, 00 1674, 44 215621, 00 889, 55 199478, 00 852, 12 Uzbekistan 29462, 00 119, 98 13805, 00 57, 97 11058, 00 47, 20 Moldavija 665, 00 10, 46 85, 00 0, 92 280, 00 2, 65 * Po Goskomatom. Mešalniki razred "Lux" in "izključno". "Preboj leta" veliko jih je, ki poziva nemški proizvajalec Hansgrohe. Glede na subjekte, letos predstavnik tega podjetja okrepila prizadevanja za spodbujanje blaga na ukrajinski trg. Na primer, podjetje prihaja do trgovci različne motivacijske programe, ki izvaja usposabljanje, seminarji, itd. Na podlagi predpostavke, nekateri strokovnjaki, Hansgroe lahko konkurirajo na ukrajinski trg v drugi, enako velikih nemških skrb Grohe. Vendar, teh strahov, v skladu s predstavniki podjetja "Ukrbudmist", največji trgovec skrb Grohe Ukrajini, ne bi bilo upravičeno. V skladu z njimi, "Ukrbudmist" za dolgo časa že vzpostavljene stabilne prodajne mreže za prodajo izdelkov Grohe. Omeniti je treba, da obstajajo v Ukrajini stanje je neke vrste odmev obstoječih dlje časa stalno "vojna" med največje Evropske proizvajalce za pravico biti prvi na trgu. Vrste mešalniki Za imenovanje mešalniki so razdeljene v 5 skupin: kopalna kad, bide, tuš, kuhinjska korita in umivalniki. Obstajajo tudi "skupaj" struktur, ki se uporabljajo v vsaj dve vrsti sanitarne keramike. Struktura prodaje v zadnjih 2-3 letih ni spremenila. Na napravi mešalni ventili so razdeljeni v 2 vrsti: ventil z gumijastimi tesnili in povezanost s keramični vložek. Slednje delimo na eno-in vohaul. Po ocenah izvajalcev v zadnjih nekaj letih se je "-" teksturo "preživeti" iz police vohaul mešalniki. Zdaj v strukturi prodaje uvoženih pipe iz Evrope en vzvod, ki pokrivajo več kot 70%. Dve leti je to bilo to razmerje 50/50. Po trgovci, večina potrošnikov, ki verjamejo, da je eno ročico mešalniki priročen za uporabo. STROKOVNJAKI PRAVIJO, Sergej Kovalenko (33), komercialni Direktor "Geyser", Kijev, ukrajina; prodaja sanitarne inženirskih izdelkov; 1999 ; približno 40 pax ): - letos, v primerjavi s preteklim prodaja mešalnikov v Ukrajini je zrasla, ne manj kot 1, 5-krat. V bistvu povečanje prodaje posameznih vzvod mešalniki - kupec meni, da jih bolj udobno. Toda voditelji prodaje so še vedno vohaul mešalniki, katerih delež na trgu je približno 60% v kvantitativnega izražanja. Glede na nizke plačilne sposobnosti prebivalstva, napovedujejo, da v enem letu se je delež prodaje poceni mešalniki na ukrajinski trg bo raslo z vsaj 10%. Michael Vrečke (41), komercialni Direktor TD "Carmen", Kijev, ukrajina; drobno v keramičnih ploščic in sanitarne keramike; od leta 1992, okrog 180 ljudi ): - Danes agresivno trgovanje "vojna" med subjekti na trgu, je ne izvajajo, saj je večina uvoznikov mešalniki pred nekaj leti je svojo tržno nišo in so specializirani za določene segmente trga. Vendar pa obstajajo, stalno "vojna" za vodstvo v določen segment, ki so izraženi v uporabo agresivnih metod pospeševanja prodaje, izvajanje "glasno" en ogromen oglaševalske akcije, boj za mesto v trgovinah trgovcev. Na primer, ta ugovor je v skupini luksuzni mešalniki - med Oras podjetja in Grohe. Letos posredovanje Kitajski mešalniki postal še posebej opazno. In se ne'nujno slaba kakovost. Kolikor vem, nekateri trgovci celo dal v "Kitajska" letno garancijo. Vendar pa se vsi zavedati, da močno poveča sliko Kitajskih izdelkov, je nemogoče. Kljub temu, ona je zdaj skoraj 90% razseljenih domače pipe v razred "gospodarstvo". Aleksander Listopadov (26), vodja Oddelka za sanitarno inženirstvo OOO PTK Agromat "(m. Kijevu; drobno v keramičnih ploščic in sanitarne keramike; od leta 1993. ; več kot 500 ljudi,. ; Letni prihodek - 106 mio eur UAH): - trg prostornina mešalne pipe za Ukrajino letošnjega leta, v primerjavi z 2002.povečala za 30%, v Kijevu ta številka dosegla 50% (v kvantitativnem izrazu). V denarnih enotah, prodaja mešalnikov povečala še za več kot 20% povečanje v primerjavi z realizacijo "žerjavi" bližnji in elite cena skupine. Zdaj ukrajinski trg predstavlja mešalniki skoraj vseh Evropskih blagovnih znamk, katerih izdelke, ki so umeščeni v luksuznem segmentu. Zato, da bi zmagal kupca, najbolj trgovci ponujajo različne načine dodatnih storitev. Na primer, smo imeli več prakse, kot je bilo nekaj let nazaj, trgovina drago mešalniki "po meri". Andrej Demkov je del (35), komercialni Direktor "najboljše Online" (m. Kijevu; uvoz sanitarnih armatur in keramičnih ploščic; od leta 1995. ; 300 pers. ): - V Ukrajini je največje povpraševanje gooseneck pipe, ne razlikujejo v design. Vendar pa, tudi na ukrajinski trg, potrošniki so se začeli, da se zanima za modni trendi. To je razveseljivo, da je v regijah, obstaja povečano povpraševanje na mešalniki za višji razred "gospodarstvo" v povprečju 20%. Na primer, če prej na Zahodu Ukrajine je bil bolj priljubljeni izdelki, ki so uvoženi iz Poljske, zdaj na debelo, v regijah "stikalo" pozornost mešalniki zahodnoevropskih proizvajalcev. Upam, da Topolsica, vodja predstavništva podjetja Grohe v Ukrajini (g. Kijevu; od leta 1998. ; 5 pax. ): Dober prikaz pipe v trgovini je vedno bolj pomembna v oglaševanje izdelkov. Problem je, da mnogi trgovci ne razumejo pomembnosti tega dejavnika (in včasih celo na ravni upravljanja podjetij, ki se ukvarjajo v trgovini na drobno). Zato, strokovnjaki naše predstavništvo je razvila posebna priporočila o tem, kako najbolje predstaviti izdelke v trgovini na.
VIR: Poslovne

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика