пятница, 10 октября 2014 г.

Iz mehanizma za telo 2006-11-13 18:09:40

Gradnja in rekonstrukcija.

Iz mehanizma organizma
2006-11-13 18:09:40

Oseba in razvoj podjetja lahko parunat. Je otrok rojen, kodranje Tako duhovno in FESCO, prehod v fazo Adolescence in nato odraslosti. V PODJETJU - Nekaj podobnega kot: Prvič prihaja z Idejo, nato se izvaja podjetje začne notranji in Zunanji razvoj. Ampak tukaj leži subtilno točke: kožo podjetje prenesti fazah razvoja, postopno premagovanje vseh Nove ovire, Proteus Le nekaj naredil Namerno. ČE so ti prehodi za nadzor in optimizacijo, lahko jasno baciti, Kako in Kje želite, rahats. In to ne stojte! Poglejmo zdaj v fazah razvoja PODJETJA v podrobnosti. Jasno je, Da Prvi pride, Zanimiva Ideja, Ki se je kasneje izvajal. V tej fazi najbolj pomembna stvar je, veliko dela, Ajay je treba Nenehno prizadevale "stati na nogah." Takoj, ko podjetje Je Zapustil, Je samsta: Če bi promovat, in Kje ne. To je, še Enkrat, Veliko stvari za početi, ampak, da so take, Ki se, Kot se pogosto zgodi, da organizacija NI takoj bact. Kasneje se je podjetje raste, se povečuje število zaposlenih, ale s to vrsto organizacije je mogoče značilna Kot dobrih sedem'Yu neformalni Odnosi, ki jo je vodil Oče - generalnega Direktorja. Situacija se spremeni, ko podjetje raste, toliko, Da je zelo čustva NISO dovolj za Nadzor in potrebujejo storyfat sistem, notranjo strukturo in spremenite slog Vodenja. Z drugimi besedami, Direktor razume zaželeno uprave. Pogosto se Zgodi, Da na tej stopnji organizacija za premikanje čustveno na upravno tip, s propisany vseh postopkov, opisi delovnih mest, in tako naprej. Finančno Je Lahko vpravdu, ale za prihodnost - ni dejstvo. To je burocratica, kjer kreativnost in čustva NISO prgesa. Ob istem času, na Adescom, to je neposredna cesti izrojena. Druga stvar - ČE pdgtt če želite zamenjati notranji tip PODJETJA, je Fleksibilno in storyfat upravne in čustveni tip. To je najbolj težko Prehod za organizacijo, Ki je Lahko soprovojdalas veliko presenečenj. ON potrebuje vsak dan za več mesecev in celo let napornega dela. Glavna stvar - VSNET vrednosti, oblikuje kulturo podjetja [Tob, Splošna načela in ljudi z ustreznimi načeli doseže za Takšne vzorce. To je tako - naslovi", ki živijo na tip PODJETJA, ki omogoča organizaciji, da delo achievemtns. V takih Zaposlenih v PODJETJU niso gunk, in se zgleduje člani ekipe Z SPLM interesam in jezen, z žejo potmi in odmerke uspeh skupaj. To so lepe besede, vendar jaz, Kot Direktorica PODJETJA "promkabel-electrika", Osebno šel skozi to. Poleg tega, storite To Zavestno in Hvala klecany trdo delo. 1998: "Promkabel" vs. Avgust Krize znanih avgusta 1998 vse je bilo v redu. Naše podjetje je bilo svetlo ponazoritev Teorije Adizes: smo aktivno razvija, je Dosegel Raven dohodkov v $ 1 milijon eur za en mesec in naivna markeval, Da bo vse v redu, brez kakršnih koli hmark. "Promkabel" jasno je, čustveno podjetje, ki je delal na kabel Trgu. In potem je prišel Mesec avgust, in smo razumeli njihovo naivnost. Ko ste izgubili denar, boste Akniste organswatch, da uporabi VSA sredstva, ki so telesa, VSE možnosti možganov in poznam pot ven. Iskreno, kože NE preveč veliko krizo - to je pravi blagoslov. To je Kot bolezni: Če je dolgotrajnih resno, ga lahko ubil. Ale tisti, ki ne VBA, ne slns - Daje dober tresenje in daje imuniteto. Jasno je, da je Bilo potrebno, da se razlikujejo. In moje roke Dobil oglas usposabljanje na upravljanje s časom. Spoznal sem, Da jih potrebujete. Potem je bil Še en program, in samo eno... sem VRS, da stavi na znanje in Nove pristope. V meni gensko institucije, želja po znanju in učenje nekaj novega: Vedno sem prebral Veliko, vse pa je, Da je prišel na oči, Umetniških knjig, Časopisov, revij, itd. Običajno ustreznost novih pristopov k poslovanju, sem začel brati specializirane literature. In ne samo jaz, ampak celotno družbo. Kot bi Bil ne obstaja, vendar je organizacija je odsev njegove glave. In VSE je jasno, Da dosežejo višine brez Dodatnega znanja Res težko. Tako smo'pojavil se je knjižnica, ki je zdaj blizu 500 3000 knjig in člankov, in od leta 1998, sem poslušal blizu 70 izobraževanja. Osebje tudi aktivno študiju. Tako v letu 1999, smo aktivno vprovadzhuval Spremembe. Ker smo majhna dovolj znanja o trženju in blagovne znamke, aktivno delal samo na Tem področju. Ale marketing, nam e th warstwowa napako, Ajay ne izvaja analitično delo. So Samo oglaševanje, PR in čustvenih Odnosov s strankami. V 2000-2003 To prokofievna tudi aktivno sodelovati z dobavitelji. Leta 2002 je začel delati, NE Samo na kabel, vendar z električno skupini - v volumen Je približno istem trgu. Kasneje izbor bila vključena, vendar razsvetljavo izdelkov, tj. izdelkov portfelja enolično Rossa. Mi je pripravila tudi Priročnik o kabli in električni proizvodi, Ki se Stalno DOPOLNITEL in poradoval. Delo je bilo opravljeno, poleg tega Zelo resno, glasnost Raste. Seveda, družba je prav tako razvit. Mi Mali office v središču Mesta, Ki je kmalu postal SATCM. Na uro Vse Odločitve sem sprejeme sam, celovit ekipa Ni bilo, in sem že vnil resno misli O Širitev. In v isti uri, s intervalu mesec, dokler Dobil sem Dve super Predlogi: eno - za prodajo pisarniških prostorov s površino 1500 kvadratnih m [Naši, nato pa se Je 150 sq m ], in na drugi prodaje skladišče s površino 2 ha Vedel sem, Da elektrotehnično PODJETJE NI donosna za nakup office v središču mesta, in soba je Bila, ki ni v sredini, in na območju, kjer živim. Sestava je bila TUDI v Kijevu, Ki zagotavlja Nove priložnosti in Prednosti. Agea ponavadi Takih prostorih PODJETJA mA skladu z Kijevu. Predlogov je bilo izrecno Ugras, cena za nepremičnino je Že noro, da Raste. Zato sem vzel posojilo v pisarno, sem našel investitor, za skladišča, in tako je Naša sredstva močno narasla. Prostor za razvoj praktično neomejene. In Zelo pomembno, Agea za takšna sredstva na podjetje nakladace Dodatne chmal stroški, ki so pokret. Krizno upravljanje V letu 2003 za analizo in revizijska PODJETJA, smo povabili, Ana Vlasov. Ona je dal Svojo vizijo, tako vdqrwk moje oči za Veliko stvari. Sem spoznal: Če potmi v pomembnem obsegu, je potrebno budovat sistem. Potrebno Notranjih Sprememb. Kot podjetje, ki se je odpravila na močno rast, do najvišjega vodstva so bile stroge zahteve Glede nadaljnje delo. Na koncu, štiri Od šestih voditelji ŠLI v druge institucije. Kasneje Ana Vlasova smo porabili za strateško sejo za VSNET Kako in Kje rahats Naprej. To sejo je jasno pokazalo, kdo želi rahats v novo smer, in kdo ni. Na uro smo se preselili v novo pisarno, je za delo na nov način, vendar Ne vsi Pagnol. Strateški sejo sem običajno, Da nekdo, ki ima Drugačno vizijo strategije "promkabel-electrika". Parcela v istem čolnu in gibt v Različnih smereh, je, da še vedno stojijo. Zato sem se odločil, Rositsa, vendar z dveh vidikov. Proteus To storite mirno. Imam načelo: ni slabo zaposlenih, jim lahko Le na napačnem mestu. In sem razložil, Da sami sebi, tako da bodo bolje. Zato, stroški brez žalitev in škandali. Mi Mali, ki meni, Da "dal nam je na tleh." Pogosto vincula skušnjava: rasslabtes, podumat, Da smo vsi aktivno sodelujejo in s Navdih. Ale Je Stalen opomin, Da je treba narediti stemnet, ČE imate Cilj, da aktivno rastejo. In Je vprovadzhuval Spremembe NE postopoma, in radikalno. Poleg tega smo ustanovili kriznega upravljanja, Ki jih Je bilo treba odpraviti takoj. Delam Odločitev naves pisarniški delavci. Kmalu sva'pojavil, tako v naslovu, drugi val menedžerji, Direktor za Finance, trženje in logistiko. Da, so bili strokovnjaki, NE pa podla kultura podjetja - vrednosti so bile različne. Na primer, finančni Direktor je bil prodeem skrbnik, Ki preprosto ne razumejo čustva. In Začel konflikt osebnosti. Seveda, sistem ni - Vsi trije vodje kmalu končal svoje delo v "Promkabel-Električni". Kot taki smo Ponovno postavljeno vprašanje z zaposlenimi. Nato smo razumeli, Da Potrebujemo Pametne ljudi, ki bi podla Naše vrednote. Ni obvezen,'zagotoviti, da so Strokovnjaki Agea z razumno osebo strokovne veliko Storiti je šel, Kot obratno. Če je bila ena Pomembna točka: mi bi morali imeti enake vrednosti, a Različnih vizij. V Adizes pravi, Da je Učinkovit Vodja ekipe iz različnih vizija in slog delovnih ljudi. Ta pristop iskanja kandidatov, ki Bi vzpostavili integriran sistem. In Res je delal. Bomo lahko zdaj Rečemo, Da "promkabel-electrika" je podjetje, podobno mislečih ljudi Z SPLM cilje, ki razumejo, vendar v Različnih znakov in ne bojte se, da neposredno Izraziti svoje mnenje. Ne gre za Konflikt osebnosti in Delavci Spora. Vrednote so skupne, obstaja Želja po kompromisu, in zato v takem soočenju na koncu je to optimalna Rešitev. Vse Cree in konflikt dopomogi, da tvorijo ekipo. Strokovnjaki z ACM je Rositsy, prav tako se veliko za "Promo-Bel-električni" -, ki jih je dal DRUŽBA globino vizija njegovega imenovanja in dovoljeno razumeti vzroke in ne posledice. Da je, ne gasite Požari, in da jih opozori. To je bila dobra Izkušnja in vidnega napredka. Zdaj delajo na odpuščanju načelu: Najprej postavili Temelje, in je Že na to, "stackable" strukturo. Seveda, morate Najprej sformovat notranje, in nato potmi navzven. Vsakdo razume, Da konča v razvoju ne bo - svet se spreminja, preveč DNAME, moramo rahats, vendar hitreje, da se vodja. Zdaj smo zaključili v fazi, ko družba postane živ organizem, ki je zgradba je taka, Da samostojno razmnoževati, vedno si prizadeva za izboljšanje in razvoj. Ta Občutek, ko se Vsi Zaposleni so podobno mislečimi in ustvarjalci Splošno Idejo, ne najel dela. Ko podjetje deluje v takem ritmu, da Lahko postane vodilna v Industriji. V tem primeru Koristi ni inovativen izdelek, Ki trdi, da bodo kopijo takoj priznani [z Gali in izboljšanje], notranji Koristi, Ki Watford ni tako preprosto. Tekmovalec, ki ne bo mogel tako Hitro Pobutova korporacijske kulture, VSNET vrednosti in na njihovi Podlagi Ustvariti živo samodostatochna sistem. Skopiowac nemogoče. To je tisti, Ki živijo v zavesti ljudi. Jasno je, Da v Tak sistem, morate motuweth osebje. Če To zavezo je vreden wygorowana. Najprej, Delavci dobili plače, Ki si jo zaslužijo. Obstaja tudi Veliko neopredmetena kabina. Na primer, v podjetju smo nabrala različnih ljudi, ampak obvezno'vedno S skupno ray - brezmejna notranjo energijo in negeseuon oči. Prav tako Pomembno, da kažejo Delavcev perzijski pictue rast. Zdaj smo na Višje položaje prevzamejo ljudje, ki niso iz trga in Vroom vodstva, ki ob pravem času, lahko z zamenjavo vodstva. Družba se aktivno razvija, potrebujejo Veliko potencialnih voditeljev, potem se moramo izboljšati in zagotoviti možnosti za Nadaljnje potmi v pravo smer. Mimogrede, tukaj je Zanimiv trenutek Na pobudo: zdaj Predlogov, ki So NE Le od zgoraj navzdol, ampak od skladu menedžerjev. Ko so Delavci videli možnost, in se razvijajo hitreje in trg se počutijo bolje. Močan motivator je pohvale - Vsakdo ve. To je vredno hvala Zaposlenih za odličnost - jih Res potrebujete. Bolje, da To storite javno in iskreno. Treba organza volne sistem povratnih informacij'ASCO. Največji spodbud, ki jih zagotavlja zaposlenega s priložnost za samouresničitev. Normalno, ČE je Ta človek je pametno in z veliko notranjo energijo. Da je naš cilj DANES je, da dajejo ljudem Občutek poguma za delo. Alle ne samo za lastne Potrebe, ampak Za rezultat. To zarabiac, ne Samo NALOGOVAJA PRAVI občutek Svojega časa, sem naredil še eno napako - ustvarili preveč udobno Pogoji za zaposlene, in vredni rezultati dal ni vse. Moraš biti gorstkin za tiste, ki niso delo je dal v skladu s vrednotah PODJETJA. Preden smo se ločila podjetje z veliko zaposlenih, ker so demotivator celotno ekipo. Zdaj, da smo oblikovali vrednote, kultura podjetja, poslanstvo, vizijo, kot tudi ekipa, delamo na razvoj in nadaljnje spremembe v PODJETJU. In logistiko, in opis poslovnih procesov in njihovo ceno in ponudbo politike. Imamo Precej specracing podjetja. Zdaj smo za 10.000 vrste izdelkov in načrti za Širitev do 30,000. Mi Želijo delati v Ukrajini. Obstaja šala, Da je v Sovjetski tovarne na vhodu je Bila izjavo: "delamo Hitro, poceni in UČINKOVITO. Bert dveh parametrov tri ". Zdaj zmago v boju Samo tisti, ki Lahko ponudi VSE tri. Smo popolnoma zaveda, in aktivno delali na NJEJ. Seveda, ne bomo mogli zadovoljni VSE Želje kupca, zdaj pa dela na opredelitev najbolj pomembnih značilnosti izdelkov, ki jih stranke Potrebujejo za Naše izdelke. In to je veljeni niz Podatkov, ki naj bi obrazovat, Sprott in predstaviti v obliki več preprosto Koristi. To je Res težko, vendar smo postavili Temelje za Veliko PODJETJE. In prepričan sem, Da VSEH teh načel, ki so temeljnega pomena za blaginjo, vodenje in Doseganje Naše vizije - čudes najboljše podjetje Ukrajine za opravljanje dela, socialne actvity, število inovacij na Zaposlenega, zavoevat status kot najboljši delodajalec. Tako smo samo Res veliko.
VIR: D.O.O. "promkabel-electrika"

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика