суббота, 11 октября 2014 г.

Kaj sem naredil narobe, če o preprogo

Prvi veliki "pomanjkljivosti" pri svojem delu se je začela, ko sem upal, da strokovne meritve sobe, ki so bile podane v tehnični načrt moje stanovanje. No, kdo bi si mislil, da jih ne bodo natančno! Bil preveč leni, da jih preveri, in kot rezultat območje preprogo, ki je bila kupljena za polaganje na tla nekaterih sobo, ki je bila več kot je bilo potrebno.

Seveda, razumem, da v tem primeru, sem bila srečna, ker sem lahko kupite preprogo manj, kot jih potrebujete, in ti bi verjetno igral z obliži, ki v resnici niso želeli. Toda hkrati so se informacije, da je moj Osrednji prostor je bil skoraj na kvadratni meter nižja kot je v resnici, sem očitno ni zadovoljen: plačam vsak mesec v obliki najemnine v stanovanjskih urad neobstoječo meter.


In narobe, da je izhodne dokumente, sem bil prepričan, osebno dobil trak ukrep, in izmeriti. To je tudi s'ugotovila, da če sem se še naprej uporabljajo, da bi preprogo o tehnični načrt prostora, "nepravilnosti" v delo, bi preprosto morju. Dobro, ki je zanimiva tako Meryl, velikosti okna in vrata odprtine, kot tudi lokacija radiatorji v praksi močno se s tem ni strinjalo z državo načrt! Majhno zarezo v obliki nišo na eni steni ni bila določena.


Vendar sem imel, je bil nov načrt svoje sobe in se je začela širiti na tleh preproga, da opravi svoje, bodo razkriti. Ohišje za rezanje tako se zdi enostavno na papirju, v praksi pa se meri materiala, tik pod okno v kopalnici, ki se je sčasoma oblike popolnoma pravilen pravokotnik, in, kot je s'izkazalo se je, da zožuje po vrsti (samo če popravilo ne prepozna vaš apartma! ) - to je precej zapletena.


In na Splošno proces rezanja in vgradnjo material, ki me je, moram priznati, da ni res všeč: filigransko ni uspelo in na vsaki strani je uskladiti večkrat. Verjemite mi, živcev in moči, ni dovolj, ker vsakič, ko mislim, da je bila odrezana preveč. Zaradi tega sem bil opozorjen, da v odpadni preprogo, morate uporabiti ravne plošče: tako, pa je lažje.


Tudi to me je namig, da snemajte preprogo je treba začeti od centra in počasi, korak za vogalih. Rezultat me razvajali nič res ni: koristi takoj odločila, da se prilegajo baseboard bo pustil parka preprogo, od 20 do 30 centimetrov. Rezultat je izkazalo, da v nekaterih del plinths I je 10 cm, in je v nekaterih krajih, in tudi do 5 cm. Vendar pa tudi, da to ni viden, in če take pomanjkljivosti so, veste, jaz sem samo eden.


Vendar pa je treba tudi opozoriti, da če rastlinsko preprogo, ki se osredotočajo na srce, za sklenitev takega materiala je potrebno, izhajajoč iz najdaljši kotu in se postopoma premika proti vratom. Priznam, da najprej nisem vedel, in samo za "prelomno" preproga tu in tam je šel ven na tak "formula". Tako počasi, da sem se preselil vzdolž stene, s poudarkom na vogalih.


Vendar preprogo, ki se nahaja pod radiator, sem še vedno imela nekaj težav z najdaljšo. Ampak tukaj nisem mogel storiti vse, kar je prav, in na koncu morali zmanjšati preprogo, trakovi in tako pritrdite: nikakor mi drugače to "uporaba" ali ne. Hkrati zaradi pomanjkanja vidnih lepilo v tem kraju (po vseh toplota, ki je na desni) preprogi začel las in natouroasi. Kasneje so morali popraviti s dvostranski lepilni trak - in se hranijo.


Vendar lepila preproga za skoraj leto dni uporabljam trikrat: seveda, veliko, vendar, na koncu je rezultat bil sem zadovoljen. Torej, prvič, da sem upal na lepilo znanja, ki so na prvi je kupil preprogo. Vendar je bila še vedno občutek, da na tleh moje preprogo, in nekaj Palace: odločil prirediti.


Tako drugič sem tla, preprosto in brez posebne ravnanje dvigne in se odločila, da podpišejo spet s pomočjo lepila. Seveda, proces lepljenje delovno intenzivne, vendar omogoča, da pridobite več zanesljivih rezultatov. Ampak vse moje pozitiven vtis dela razvajen miza na kolesih, ki se stalno preverja preproga na moč v moji sobi. "Sramota" za preprogo - da je mogel stati in je prenehala biti popolnoma gladka.


Morali smo se znova priključite. Vendar pa sem že spoznal svojo napako: sem uporabila lepilni je le na obodu in tako nekoliko razširila. In šele, ko tretjič sem obdelali celotno nadstropje s posebno lepilo in zglajene materiala, rezultat je bil, da ni nobenega dvoma. Tako, da lahko nasmeh, moj "kazen" in storiti vse, kar je prav.


Vir: www. stroy. ru

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика