суббота, 4 октября 2014 г.

Vsako steno - obloga! 2006-10-31 14:51:19

Gradnja in rekonstrukcija.

Vsako steno - obloga!
2006-10-31 14:51:19


letev Drevesa'Jan oblog Razvrstitev Strokovnjaki razvrščajo dreves'Jan določi več parametrov: na pasmo drevo, različnimi vrstami lesa, profil in velikost plošče. Klasifikacija proizvodov po vrstami lesa: • dekoracijo, narejeno iz listavcev drevesnih vrst (aspen, apno ter drugi); • obloge, iz iglavcev (bor, smreka, macesen, cedra, in tako naprej ). To obloge se lahko uporabljajo za predloži vseh prostorov, razen za kopeli in savne. Razvrstitev okraski, ki jih različne lesa zagotavlja za delitev v štiri razrede: "Dodatno" (ali 0), "a", "b" in "C". V izdelkih razred "Ekstra" ne bi smela biti v središču napake v celotno dolžino člankov na svoji sprednji strani in robovi. V izdelki iz razreda "A" ne bi smela biti jedro, vendar se je pri 1, 5 m dolžina izdelka, ki so dovoljene: • naravni vozel na sprednji plošči ali robu; • ne več kot 2 non-skozi razpoke širine, ki ne presega 1 mm in dolžine ne več kot 50 mm ; • ne več kot 2 smolni žepi širine, ki ne presega 3 mm in dolžina ne presega 50 mm V izdelkih razred "B", 1, 5 metra izdelka, ki so dovoljene: • ne več kot 2 zdravo vozlov z razpoke sušenje do 20 mm premera; • ne več kot 2 koli nevypada vozlov s premerom do 20 mm; • ne več kot 2 non-skozi razpoke širine, ki ne presega 1 mm in dolžine ne več kot 50 mm; • ne več kot 2 smolni žepi širine, ki ne presega 3 mm in dolžine ne več kot 50 mm; • enem mestu kontrastne barve z območjem 15 cm2; • mehanske poškodbe na sprednji plasti premerom do 3 mm V izdelkih razred "C", 1, 5 metra izdelka, ki so dovoljene: • ne več kot 2 zdravo vozlov z razpoke sušenje premera do 25 mm; • ne več kot 2 koli nevypada vozlov s premerom do 25 mm; • ne skozi razpoke ne več kot 5% dolžine izdelka, • ne več kot 2 smolni žepi širine, ki ne presega 5 mm in dolžino, ki ni večja od 50 mm • enem mestu kontrastne barve z območjem 15 cm; • mehanske poškodbe sprednje plošče premera do 6 mm; • ločeno pege in proge, modra ne več kot 5% površine. Vrste profil obloge je razvrščena v navadne letve in "obloge". Po mnenju strokovnjakov, glavna razlika obloge iz preprostih oblog, kot je obdelava lesa in raznolikost profil. Naročil po tiru izdelani v skladu z ruskimi državnimi Standardi (8486-86 za dvojni lesa in 2695-83 - listavcev)in Odbora mora izpolnjevati strožje zahteve Evropskega standarda T1 (18), T2 (24), DIN 68126 regulacijo parametrov razred lesa, vlažnost l geometrije. Po mnenju strokovnjakov, za proizvodnjo Euro obloge se uporabljajo samo visoko strokovno lesnoobdelovalnih opremo, ki zagotavlja visoko kakovost izdelkov, ki se pridobivajo, na primer - stroji družbe "Michael Weinig". Redni okraski, ki se razlikuje od sluznice in velikosti. Tako, po stanju standardne velikosti soočajo plošče morajo biti v naslednje območje: debelina-od 12 do 25 mm, širina-do 150 mm, dolžine do 6 m Standardne velikosti evrovagonki so: debelina-13, 16, 19 mm, širina - 80, 100, 110 in 120 mm, dolžine od 50 cm do 6 metrov. Mimogrede, je treba opozoriti, da v skladu s standardi, dekoracijo debeline 18, 5 22, 5 mm, ki se uporablja za zunaj stavb (priporočljivo je, da ne pozabite, da zdravljenje površini sluznice zaščitna, na primer, "Pino-tex"), in debeline od 12, 5 za 14-16 mm v notranji lupini prostor. Še ena razlika med tema dvema vrstama dreves'leseni plohi plošče, ki je na voljo na zadnji strani Odbora zračenja žlebovi, zaposlenih vodi, ki prispevajo k sklenitvi nastala kondenzata in ustrelil "podelitev razrešnice" iz lesa. Danes na trgu, je industrijski tir z različnimi profili: "standard", "Softline", "Landau, blokhaus", "American". Trenutno največje povpraševanje profili "standard" in "Softline". Vendar pa strokovnjaki ugotavljajo, da se vsako leto postaja vse bolj in bolj priljubljen in profil "blokhaus", ali kot se imenuje "čvoruga". Te dekorativne sooča plošče posnemajo krog lesa in se uporablja za oblaganje notranjih in zunanjih površinah. Trendi, ki se trenutno spremljamo skoraj univerzalno povečano povpraševanje potrošnikov po naravnih dodelavo materialov, ki vključujejo dreves'lesena obloga, pogosto sklicuje kot na "stranskem tiru". Večina proizvajalci in operaterji na trgu, v zadnjih nekaj letih se je povpraševanje po dreves'Jan letve povečala za približno 50%. Kot je znano, povpraševanje ustvarja ponudbo. Zato, povečanje povpraševanja potrošnikov je povzročilo ne le z rastjo obsega proizvodnje na že delajo podjetja, ampak tudi dala zagon, da pojav novih proizvajalcev dreves'leseni ornamenti. Po mnenju strokovnjakov, samo danes na trgu kapitala, je približno 200, tako imenovane "sezonsko" (ali, kot se imenujejo, "garaže") proizvajalci oblog. Ta podjetja so zelo nestabilen, "brez zalog", ki je, proizvajajo majhne veliko izdelkov, kot je potrebno. Eden od trendov je opisano trgu - letno povečanje števila sezonskih proizvajalci skoraj podvojilo. Po mnenju strokovnjakov, v 1999-2000 v trg kapitala je bilo o p'petdeset "gost delavcev", in v zadnjem letu, kot je navedeno zgoraj, je število naraslo na dvesto. Strokovnjaki pravijo, da je približno polovica vseh oblog, ki je bil uveden leta 2002, je bil proizveden "garaže" proizvajalci. Veliko operaterjev, ki so zaskrbljeni zaradi tega trenda, saj je večina "gost delavcev", ki deluje na principu "vzemi denar in run", preprečuje nastanek civiliziran trgu, dempingu in brez skrbi glede kakovosti proizvodov z njimi. Obseg in struktura trga v Skladu s strokovnjaki, v letu 2002 se je obseg trga dreves'lesena obloga je bilo približno 22-25 tisoč m3 (1500 tisoč mg). Glede denarja - približno $ 8, 8-9, 2 milijonov Na ukrajinski trg dekoracijo zaposluje približno 150 velikih proizvajalcev, ki lahko proizvajajo do 1 tisoč mg obloge na dan, približno 300 srednje velikih proizvajalcev, ki imajo proizvodne zmogljivosti približno 200 m2 obloge na dan in naprej štetje število majhnih proizvajalcev, ki proizvajajo ne več kot 50 m2, obrnjena proti plošče. Glede na pripombe trgovci v strukturi prodaje dreves'lesene plošče prevladuje normalno obloge, predstavlja okoli 60% celotne prodaje izdelkov. Delež Evra oblog račun za približno 30-35%, in "blokhaus" in drugi profili traja približno 5% do 8% skupnega števila prodanih oblog. Domače proizvodnje in uvoza po mnenju strokovnjakov, danes približno 80% prodaje oblog (v fizičnem smislu), ki je proizvedena iz domačih surovin. In le 15-20% naši izdelki so narejeni iz uvoženih gozd (predvsem ruskih) ali uvožene. Domača proizvodnja je še vedno predvsem redni obloge iz iglavcev ali podjetje-listavcev pasem drevo. Uvoženi izdelki so praviloma visoke kakovosti oblog eksotičnih v naših zemljepisnih širinah, les - Angarsk bor, breza lubje itd Nekaterih ukrajinskih lesnopredelovalna podjetja nakup v Rusiji visoko kakovostnega lesa Severni vrst listavcev in iglavcev pasem lesa, z namenom njihove nadaljnje obdelave, na ozemlju Ukrajine. Večina domačih proizvajalcev ornamenti na Splošno in oblog zlasti ne moti, da se registrirajo vse znamke in blagovne znamke. Mnogi od njih niti ne skrbi embalaži izdelka. Čeprav, kot naše stranke, tej situaciji bi ustrezala jim: po nakupu letve brez embalaže, lahko izberete točno trak, da vam okus, medtem ko pakiranega blaga, ki bistveno omejuje svobodo izbire. Vendar pa proizvajalci plošč, ki se nenehno delo na trgu, obvezne'bodite prepričani, da potrdi svoje izdelke. Ruski utori, ki se uvozijo v Ukrajino, kot pravilo, Pakirani v prozorni plastični film, ki prikazuje ime in podatke proizvajalca. Potrošniki glavno skupino potrošnikov dreves'lesena obloga - fizične osebe. So, v skladu s trgovci, nakup približno 60-70% proizvedenega blaga (v fizičnem smislu). Preostali 30-40% nakup od proizvajalcev različnih organizacij z namenom nadaljnje preprodaje (na primer, majhne gradnje posadke, trgu, trgovci, in tako naprej ). Cena Cena letve je odvisna od številnih parametrov: rock in razred lesa, debeline sklic Odbora, kot sušenje materiala, opreme, ki se uporablja v proizvodnji ornamenti in dolžina oblog. Strokovnjaki prepoznali izdelkov na trgu, cena za tri glavne kategorije: visoka, srednja in nizka. Visoko - 10 evrov/m2 in več. Cene te kategorije so visoke kakovosti dekoracijo, narejeno iz visoko-kakovostni razred iglavcev surovin ali iz m'allitani lesa (kot so apno), obravnavajo v skladu z Evropskim standardom. vrste dekoracijo Povprečna - $ 7-10/m2. Obloge povprečna cena kategorija je, kot pravilo, izdelki iz trdega lesa, kakovostjo, ki ne sme biti manj kot "B", ali borov ornamenti najvišji razred. Nizko - $ 3-7/m2. To vključuje redno izdelki, narejeni iz iglavcev pasem lesa. Ta cenovni razpon je in Eroshina" utori, ki vsako leto postaja vse bolj in bolj priljubljena med potrošniki. Sezonskosti na trgu dreves'lesene plošče strokovnjaki ugotavljajo, izrazito sezonska nihanja povpraševanja. Načeloma sezonske prodaje sooča plošče-združljivost'povezan z sezonska nihanja, povezanih z gradnjo trga na Splošno. Tako od konca novembra, je obseg prodaje obloge začne padati, in v januarju-februarju, skoraj se dogaja tam. Z Marcem potrošnikov dejavnost začne postopoma povečala, najbolj uspešno obdobje, z vidika izvajanja, izvajalci menijo začetku poletja in v prvi polovici jeseni. To je v teh mesecih povpraševanje po dreves'Jan letve doseže največ. Najbolj "donosno" za mesece, prodajalci oblog imenuje maja in oktobra. Vendar, sezonske prodaje oblog pogojena z težnje, značilnost, da ne le gradnje za trg in trg videl-lesa. Tako, da je na "lesenih" trgu obstajata dve vrsti gozd - pozimi in poleti, potaknjenci. Po mnenju strokovnjakov, žagan les iz zimskih gozd, se šteje, bolje kot poleti. V zimskem času SAP pretoka v gozdu tam, in to pomeni, da je naravno vlažnost zimski gozd je manjše kot poletje in dela s tem gozdu lažje in gradbeniki in woodworkers. "Oko" za razlikovanje zimskih gozdu, od poletja, da je laik, je skoraj nemogoče. Vendar, za navigacijo, ki gozdov, preden lahko na koledar. Tako, poletje gozd pozimi, praktično se ne prodajajo. Kot pravilo, izdelke iz zimske lesa, izvedenih do junija. V juliju na trgu je mogoče najti tako v zimskem in v poletnem gozdu. In ker julij-avgust v prodajo, so praviloma izdelkov poletni gozd. Metode pospeševanja prodaje, Metropolitan proizvajalci letvi v en glas pravijo, da je cena za proizvodnjo dosegel svoj minimum - tudi če so se cene znižajo, se bo proizvodnja donosna. Zato se lahko pričakuje, da bo v bližnji prihodnosti povsod bo z uporabo metode non-cenovne konkurenčnosti (izboljšanje kakovosti, zagotavljanje dodatnih storitev, uvajanje sistema popustov, in tako naprej ). Vendar je v prihodnosti. In danes do različnih načinov pospeševanja prodaje uporabljajte samo veliki proizvajalci so oblog. Majhni proizvajalci in operaterji na trgu ne sme uporabljati skoraj vse marketinških orodij. Veliki trgovci in proizvajalci pri promociji njihovih proizvodov na trg poudarek je na neposredno oglaševanje postavljen pristrom in oglaševanje v specializiranih publikacijah (na primer "Trg gradbeništvo", "Poslovni Cenik "Stroypolis', in tako naprej ). Nekateri proizvajalci tudi blokiranje oglasov v brezplačno razdeli citywide ("RIO", "Kijevu je pri roki") regionalni tedensko Časopisi. Proizvajalci plošč je mogoče najti na sejmih. Na primer, pred kratkim tisto, kar je bilo razstavi svoje izdelke predstavljali ne le kapitala (PP Melovsky itd), ampak re ton proizvajalcev ("Promarsenal" v Kramatorsk) in drugi ) Veliki proizvajalci pogosto uporabljajo različne sisteme popusti za trgovce na debelo in drobno blaga, veliko, popusti za stalne stranke, in tako Dobra metoda pospeševanja prodaje je in paketov najema prostorov v stavbi ali sponke'nobeni trgovini. V majhnem področju, se lahko prilagodi celoten obseg zalog, ki jih izda družba. Majhni proizvajalci in trgovci, predvsem potrošnikom zagotavljajo dodatne storitve obremenjujoče v materialni pogoji: pomoč izračunati število plošč, je potrebno za dodelavo prostorov; lahko svetuje kvalificiranih obrtnikov, ki lahko hitro in učinkovito "oplaščenje" prostorov. Mnogi operaterji na trgu ponujajo svoje stranke prevozne storitve - tako daleč, vendar z doplačilom. Napovedi Po mnenju strokovnjakov, povpraševanje po naravni letve, v prihodnjih gradnje sezona se bo povečala za 20-25%. Pričakovati je, da želje potrošnikov, bo premik v smeri višje kakovosti (in s tem dražje) izdelkov. Njihovi upi proizvajalci stojalo', povezanih z postopoma rastoče blaginje naroda in trajno moda za naravno dodelavo materialov. Pričakuje se, da bo to leto še bolj zaostruje konkurenco med operaterji na trgu, vendar na obstoječe stopnje je veliko, ne bo vplivala. Glavne metode konkurenčni boj zniža na necenovno metode - proizvajalci bodo več pozornosti izboljšanju kakovosti proizvodov, bo dal v praksi zagotavljanjem dodatnih storitev, itd. v skladu s strokovnjaki, to leto, ki bo še trenutno strukturo trga je približno 20% za izdelke, uvožene ali je izdelan z "okolico" surovin. Plastične obloge Razvrstitev Strokovnjaki razvrščajo plastičnih dekorativne plošče (letve), na naslednje parametre: • izvor (domačih in uvoženih); • načrt (bele in barvne); • uporabo (notranje in zunanje); • * teža (lahkih in težkih). Razmere na trgu, Kljub precej dinamičen razvoj ukrajinski trg končna PVC plošče se le redko prihajala in sprejeti civilizirano. Po mnenju strokovnjakov, besede, ki so najbolj primerna za opis stanja na domačem trgu plastična letev - "kaosa" in "negotovost". Celo strokovnjaki ne morejo ime, bolj ali manj natančne številke za proizvodnjo in porabo izdelkov. Tako da, nekateri operaterji ocena celotnega trga za PVC-plošče približno 8, 3-9, 2 milijona mg na leto, in v skladu z drugimi strokovnjaki, trg volumen je približno 10-12 milijonov m2 na leto. Kljub temu, da skoraj nihče ni mogel več ali manj točno klica glasnost trg PVC plošče, veliko igralcev se vidi porast v obsegu prodaje. Tako, po velikih operaterjev, povpraševanje za plastične plošče v preteklosti za leto povečal za približno 10-15% v primerjavi z letom 2001. Po mnenju strokovnjakov, razvoj ukrajinski trg, iz plastičnih mas plošče, ki so bistveno vplivala dva dejavnika: nihanja svetovne cene surovin in tečaja grivna proti Evro. vrste lesa plošče Danes je trend naraščanja cene za PVC-surovine in Evro povzročil dvig v tuji plošče, ki v zameno, je prišlo do zmanjšanja povpraševanja (in s tem uvoz) na "tuje" izdelkov. Domači proizvajalci ni uspelo izkoristiti razmer in je prosto tržno nišo. Po mnenju strokovnjakov, danes je delež plastičnih plošč, proizvedenih na ozemlju Ukrajine je o 80-85% celotnega trga (v fizičnem smislu), medtem ko se je delež uvoženih proizvodov račun za več kot 15-20%. (Za primerjavo: v skladu s subjekti, v letu 2001 se je razmerje med domačo proizvodnjo in uvoz, ki je dala razmerju 50:50). Torej, glavni trend razvoja ukrajinski trg PVC plošče strokovnjaki menijo, enakomerno uvoz nadomestitev z domačimi proizvodi. Posledica tega trenda je precej preprost - cena plastične plošče, proizvedene v Ukrajini, za približno 15% nižje od uvoženih izdelkov. Uvoza, Kot je navedeno zgoraj, je vrednost uvoženega letvi navzdol. Vendar pa strokovnjaki menijo, da se znebiš uvoz ukrajinski izdelkov, verjetno, ne bo uspelo. Dejstvo, da domači proizvajalci so sposobni ponuditi trgu dokaj omejen obseg, iz plastičnih mas plošče, ki je v večini primerov omejena na ozke bele plošče. Uvoz oblog je široka paleta različnih barv. Kljub temu, da je odločilen dejavnik, ki vpliva na odločitev o nakupu, za večino potrošnikov še vedno cena (manj je bolje), trgovci pravijo, da je in izdelkov medu je kupec, glavna stvar je, da počakajte, da se ego. Opozoriti je treba, da večino plastične plošče, ki se uvozijo v Ukrajini iz Belgije. Po mnenju strokovnjakov, v Splošno strukturo sledi usoda Belgijski oblog predstavlja približno 50% (v fizičnem smislu). Vendar, v Ukrajina uspešno prodajajo PVC-plošče, proizvedenih v Grčiji, Franciji, Poljska, Turčija, Izrael in druge države. Na domačem trgu, najbolj znan plastičnih oblog izdelanih na podlagi naslednje blagovne znamke: Balmoplast, Deceuninck, Plastivan, Rolvaplast, venti, jugovzhodna mehika (Belgija), Ekstraplast (Grčija), itd. Domače proizvodnje Po mnenju strokovnjakov, ukrajinski trg je približno 20 proizvajalci plastične plošče. Med njimi: JV "venti, jugovzhodna mehika-Ukrajina" (g. Dnepropetrovsk), 000 "EKOPLAST" (g. Rivne), 000 "Podjetju plastika-S" (g. Rivne), 000 "Opro-Ukrajina" (g. Kharkiv), 000 Alfa-Pak (g. Odesi), ZAO "Stroitel" (g. Sevastopol), 000 "Čudo" (g. Mariupol), 000 "Tovarne "Nadežda" (Kharkiv regiji. ), 000 "BudMajster" (Kherson regiji. ), NPF "plastmodern" (Kijev oblast. ), itd. Opozoriti je treba, da večina domačih proizvajalcev PVC plošče ne moti niti oblikovanje blagovnih znamk industrijskih proizvodov pri proizvajalcih, niti označevanje svojih proizvodov. Takšna situacija ni povsem zadovoljen s trgovci, ki so prisiljeni, neodvisno oznako prodajajo svoje izdelke, ampak, da spremenite položaj ni v njihovi moči,. Mimogrede, uvoženih proizvodov so priložene Ukrajini v okviru blagovne znamke, ustrezno Zapakirane in označene (proizvajalčevo ime, naslov in telefonsko številko). V trgu, iz plastičnih mas plošče uspelo najti le dve domači blagovne znamke, ki se proizvaja PVC-VA-dirka: "venti, jugovzhodna mehika", "ecoplast je" in "Čudo". Upravljavci Število operaterjev na ukrajinski trg plastična letev - vrednost je precej nestanovitna. Veliko malih podjetij, ki so za eno ali dve leti, po kateri, bodisi zapustiti trg ali glavni poudarek v prodaji, ne na druge blagovne skupine. Nekatera podjetja za dolgo in uspešno delo na tem trgu. Med njimi: "Ukrinstrument, Stimex", "CMU", "Gran Plus", itd. Na voljo V maloprodajno mrežo glavni potrošniki iz plastičnih mas plošče, so: • posamezniki; • mala gradbena posadke; • poslovne stranke, ki nabavlja za svoje potrebe; Po maloprodajnem trgu izvajalci, posamezniki porabijo približno 40-50% realiziranih proizvodnje. Delež malih gradbenih ekip predstavlja približno 20% prodaje, za poslovne stranke, ki so dobili približno 30-40% prodanih oblog. Med potrošniki iz plastičnih mas plošče neposredno iz uvoznik ali prodajalec lahko ločimo naslednje skupine: • podjetja nakupu izdelkov z namenom nadaljnjo prodajo; • gradbena podjetja; • posamezniki. Opozoriti je treba, da je struktura prodaje tukaj je nekoliko drugačna: delež posameznikov račun za približno 10-15% realizirana proizvodnja, gradbeništvo podjetja pridobijo približno 30-40% izvajanja, in večino blaga (50-60%), ki so sprejeti na drobno. Tekmovanje po mnenju strokovnjakov, trg PVC plošče je precej močna konkurenca med proizvajalci in med trgovci. Po mnenju strokovnjakov, danes pa je izbira najbolj potrošniki so glavni vplivi cena dejavnik, vendar ne kvalitativnih lastnosti plastičnih oblog. Tako visoke stopnje konkurence, skupaj z nizko kupno zmogljivost prebivalstva, služil kot spodbuda za raziskave proizvajalcev različne načine za znižanje stroškov proizvodnje. Po mnenju strokovnjakov, stroški končal blago, ki je 70-80% stroškov surovin, tako da je najbolj učinkovit način za "varčevanje" je bilo zmanjšanje teže plastične plošče. Torej, če 5-6 let nazaj je povprečna teža plastične plošče presega 2 kg/m2, danes 1 mg velika večina oblog tehta približno 1, 15-1, 8 kg,. Strokovnjaki ugotavljajo, da v zadnjih letih na ukrajinski trg PVC obloge pojavil precej veliko število malih proizvajalcev s plastičnimi v majhnih serijah z nizkimi cenami. Te sile večji proizvajalci, da znižajo cene svojih izdelkov. Mere Za čas, ki je potekel od prve dobave iz plastičnih mas plošče na domačem trgu, so cene za PVC tiru s znižal skoraj za štirikrat. Torej, v 1994-1995 1 m2 plastične plošče stane okoli $10-11, v 1999-2000 je bila cena približno $7, 5-8, in danes 1 m2 plastične plošče lahko kupili za $3-3, 5. Po mnenju strokovnjakov, trg PVC plošče predstavil proizvodnjo treh glavnih cena kategorije: visoka, srednja in nizka. Izdelkov najvišjo ceno kategorija vključuje visoko kakovostne uvožene proizvode (belo ali barvno), ki so primerni za uporabo znotraj in zunaj prostorov. Cene obseg 23-40 UAH. /m2. V srednje cenovne kategorije vključuje oblog domače proizvodnje, ki je primeren za zunanje in notranje deluje. Cenovni razpon - 18-21 UAH. /m2. Za izdelke z nizko cenovnega, strokovnjaki menijo, lahke plastične obloge plošče, ki se lahko uporablja za obloge na notranjosti stene in strope. Cenovni razpon - 11-16 UAH. /mg. Prodaja ocene subjekti na trgu PVC plošče manjka uveljavljene sheme za spodbujanje blaga od proizvajalca do končnega potrošnika. Danes na domačem trgu, ki ni izrecno na debelo povezavo. Vse velike tržne operaterja in tudi proizvajalec, je mogoče kupiti mala stranka (do 10-15 m2) obloge skoraj na enaki ceni, po kateri so glavni upravljavec kupuje na debelo pošiljke. Mimogrede, nekateri veliki trgovci menijo, da nepripravljenost večine domačih proizvajalcev za izgradnjo distribucijskega omrežja je glavni "zamašek" civilizirani razvoj domačem trgu iz PVC-plošče. Vendar pa, v zadnjih letih več in več proizvajalcev so se začeli razumeti, da je dolgoročni uspeh bo prišel na tiste družbe, ki bo sposobna oblikovati lastne prodajne kanale, ali za vzpostavitev stabilne odnose z obstoječimi velikih trgovskih verig. Trgovci, ki so vključene v izvajanje plastične plošče pristop organizacijo prodaje pametnejši od proizvajalcev. Veliko večjih trgovcev z ljudmi uporabljajo različne popuste, ki segajo od sezonskih s kumulativno. Na primer, v nekaterih trgovskih podjetij skoval popust, imetniki kartice lahko dobili popust, ne glede na količino kupljenih proizvodnje. Kot je povedal, predstavniki trgovec, ta inovacija je znatno povečalo število prodanih proizvodov, kot so kartice, ki niso registrirane, pogosto gredo z roko v roki", povečanje števila družbe strank. Oglaševanje večina operaterjev delujejo na trgu, PVC plošče, raje uporabite male oglaševanje in specializiranih press. Odpiranje "Poslovni ceniki, Stroypolis", "Rio" in t. d. tu lahko najdete veliko ponudb za prodajo plastičnih plošč. Nekaj najbolj "napredno" podjetja, start oglaševanje v Internetu, ustvarite svoje lastne strani, ki, kot pravilo, poleg informacij o podjetju, in postavi obrazec za naročilo proizvodnjo. Trgovci in proizvajalci plastične plošče lahko najdete tudi na različnih sejmih. Glede na subjekte, oglaševanja na prostem (kot tudi oglaševanje na prevoznih) učinkovitost se ne razlikuje, tako da je praktično ne uporablja. Napovedi o razvoju trga iz PVC-plošče je odvisna od številnih dejavnikov in napovedujejo njen nadaljnji razvoj je zelo težko. Vendar pa večina strokovnjakov meni, da je letos obseg prodaje bo ostal na ravni lanskega leta. Glede na rast svetovne cene za PVC, je mogoče predvideti povečanje cen za proizvode, in ob upoštevanju rasti tečaja Evra, lahko predvidevamo nadaljnje zmanjševanje način plastična letev. Po mnenju strokovnjakov, glavni trendi, ki se pojavljajo v domačem trgu lani, bodo prejeli nadaljnji razvoj. Veliko je izrazil zaupanje, da v bližnji prihodnosti ukrajinski proizvajalci bodo bistveno razširiti paleto proizvodov. Formula za izračun števila plošče za stenske površine Q obloge = P/L1 S/(L1*H1) 1. Q vagoni - število vagonov (ed. ISM. -kos. ); 2. R - oboda sobe; 3. L1 - delovna širina obloge; 4. S - površina Oken in vrat; 5. H1 je višina stene. S tem izračunu je treba upoštevati, da je višina plošče ne sme biti manjša od višine stene. Primer izračuna količine plošče, ki se zahtevajo za prostor velikosti 4 x 4: Windows Size = 1 x 1 m, vrata Velikost = 2 x 1 m stene Višina = 3 m delovne širine 88 mm podloga Obodu je = 16 M. Skupna površina Oken in vrat = 4 mg Nadomestnih vrednosti v formulo: Q = 16/0. 088 - 4/(0. 088 x 3) = 167 kos. V tem primeru boste morali 167 kos. letev, dolžine 3 m.

Nakup lesene letve v Kijevu.

VIR: Gradbeništvo rekonstrukcia

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика