среда, 1 октября 2014 г.

Pomoč iz tujine... 2006-11-13 17:03:20

Gradnja in rekonstrukcija.

Pomoč iz tujine...
2006-11-13 17:03:20

Eden od najbolj nujne, burna razprava in promovirati v našem stoletju je predmet kakovosti ali, bolj natančno opredelitev kakovosti v naši državi, s sprejetjem civilizirani Evropski standardi. Analiziranje gorah gradiva o boju za kakovost in izvajanje sistemov nadzora v podjetjih Ukrajine, nismo našli nobenih jasnih opredelitev, kaj želimo (to je, kaj je končni cilj)ali, v katero smer bomo šli. Dejansko, po izjavah pripravljen ", da gredo v Evropo" in ponosni demonstracije paketi potrdila stvar, nihče ne gre. Poskusimo razumeti, kaj je to - Evropskega sistema nadzora kvalitete v podjetju in ", kako za zdravljenje". Algoritem za vzpostavitev sistema vodenja kakovosti na ravni podjetja je Razvoj in uvedba sistemov upravljanja kakovosti (QMS) v podjetjih je bistveno bolj kompleksna, več opravil. Njegova glavna predpostavka je v interesu vodstva podjetja. Glavna naloga, ki je rešen v okviru projekta, je povečati konkurenčnost podjetij skozi vzpostavitev učinkovitega sistema upravljanja, da zagotavlja: - zagotovljen dostop podjetij na mednarodnem trgu zaradi prisotnosti mednarodni certifikat sistema kakovosti ISO 9000; - centralizirano upravljanje organizacije kot celote, - ob upoštevanju, načrtovanje, analiza, nadzor; - organizacija procesov upravljanja na podlagi sodobnih metod načrtovanja, da se zmanjša potreba po podjetjih sredstva na račun maksimalno racionalno uporabo; - fleksibilnost in učinkovitost podjetja management in kakovost odločitve o upravljanju s spremljanjem procese, ki se izvajajo v realnem času, formalization zaposlenih (posebni ukrepi) in učinkovitost pridobivanja zanesljivih informacij; - zmanjšuje tveganje izgube zaradi točnosti in pravočasnosti odločanja, preglednost sistema upravljanja "dol", dostop do informacije, v skladu s pooblastili in uradni obvezna'odgovornosti osebja, zagotavljanje zasebnosti Glavna naloga, da je treba rešiti v izvajanje sistemov upravljanja kakovosti, je povečati konkurenčnost podjetij skozi vzpostavitev učinkovitega sistema upravljanja je Oblikovanje in uvajanje QMS se izvaja v treh fazah: 1. Pripravljalni fazi (izvajanje obdobje 3-5 mesecev *); v času njenega izvajanja, se opravi predhodni pregled podjetja, se dogovorjenih ciljev, ciljev in izvajanja razvite in osnovne rešitve QMS; 2. Neposredno ustvarjanje sistema vodenja kakovosti in njegovo dokumentacijo (se začne po približno 1-2 mesecev po začetku 1. fazi, ocenjeno izvajanje obdobje 4-5 mesecev *), 3. Prenos zgrajena QMS uporabnikov. Na tej stopnji razvitih QMS pridruži enterprise management sistem, ki vodi usposabljanje spretnosti v okviru razvit sistem vodenja kakovosti, notranje presoje (se začne po koncu 2. fazi, predvidenem obdobju izvajanja - 1, 5 mesecev *). - V oblikovanje QMS podjetja, ki bo opravljal naslednja dela: 1. Imenovanje vodje projekta gradnje QMS (po razvoju QMS delavec bo opravljal funkcije predstavnika vodstva za QMS). 2. Oblikovanje delovne skupine projekta izgradnje QMS. 3. Priprava zahteve za sistem vodenja kakovosti. Izbor procesov v podjetju. 4. Ugotavljanje dejanskega stanja QMS podjetja in stopnje njegove formulaone in dokumentacijo. 5. Določitev mnenje potrošnikov (kupcev) na rezultate dela podjetja. 6. Opredelitev razlike med načrtovano in dejansko stanje. 7. Izdelava glavne določbe na področju politike kakovosti podjetja. 8. Podroben načrt projekta gradnje QMS (vključuje opise izbranih na novonastalih procesov, učenje osnov vodenja kakovosti po zahtevah ISO 9001 zaposlenih). 9. Izvajanje načrtovanih dejavnosti, pod stalnim nadzorom. 10. Razvoj QMS dokumentacijo. 11. Usposabljanje osebja za delo v okviru zahtev razvitih QMS dokumentacijo. 12. Odobritev višjega poslovodstva in uvedba QMS. 13. Prvi notranje revizije. 14. Izvajanje in preverjanje (odobritev) potrebne korektivne ukrepe. 15. Analiza QMS višjega vodstva. 16. Načrtovanju in izvajanju dejavnosti v zvezi s pripravo za potrjevanje QMS. 17. Zahtevek za certificiranje. Viri, ki so potrebni za uspešno izvedbo projekta razvoja sistemov upravljanja kakovosti v podjetju Človeško - oblikovanje delovne skupine projekta. V delovni skupini so: - Vodja projekta (predstavnika vodstva QMS) - izvaja Splošno upravljanje in koordinacijo dela na razvoj QMS je znanja, proizvodov, postopkov, kupci in dobavitelji podjetja; - zaposleni (po možnosti več zaposlenih *) s pomembno izkušnjo v glavni dejavnosti družbe; - upravljavec PC (spretnost ravni, ne na manj kot napredni uporabnik), - opravlja kompleks z elektronske verzije razvitih QMS dokumentov; - strokovnjak za standarde kakovosti ISO 9000 (zunanji svetovalec). To je koristno, če ustvarite na ravni podjetja usklajevanje Sveta za kakovost v projektu realizacijo razvoj QMS zaposlenih, članov delovne skupine, po možnosti je treba izvzeti iz njene osnovne funkcije (po presoji vodstva). Po zaključku projekta razvoja QMS je delovna skupina, ki se raztopi, zaposlenih, se lahko vrnemo k opravljanju svojih primarnih nalog'povezave. To je koristno, če ustvarite na ravni podjetja usklajevanje Sveta za kakovost, ki bo na čelu Vrhovnega voditelja podjetja, in to bo tudi vse vodje oddelkov sodelujejo pri oblikovanju QMS. To bo zagotovilo maksimalno vključenost vseh zaposlenih v proces razvoja in pravočasno reševanje problemov, ki nastajajo pri razvoju QMS. Gradiva, - zagotavljanje delovne skupine z prostore, material, itd. in delovne prostore z Računalniki (z ustrezno periferijo in Internetne povezave). Finančno - stroški,-združljivost', povezane s plačilom za storitve in potnih stroškov svetovalec in pridobitev potrebnih tiskovin (primer: nakup standardov ISO 9000, ISO 9001, ISO 9004). * Opomba: trajanje vsake faze in celotni razvojni cikel QMS po ISO 9000, število in sestava članov delovne skupine in stroške svetovalec je odvisna predvsem od značilnosti podjetja, dejavnost, število zaposlenih in stanje obstoječih podjetij sistema kakovosti.
VIR: Zam. Direktor

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика