среда, 1 октября 2014 г.

Zgodovina ISO 9000 2006-11-13 17:04:45

Gradnja in rekonstrukcija.








Zgodovina ISO 9000
2006-11-13 17:04:45

Organizacije ISO (Mednarodna Organizacija za Standardizacijo / mednarodna organizacija za standardizacijo) je mednarodno Agencijo, ki o'združuje približno 100 državah-člani. Vsaka država, ne glede na njeno velikost, je ena "ravne" glas. Mednarodna organizacija za standardizacijo, ustanovljena je bila leta 1946 v Ženevi (Švica). Namen ISO je v podporo razvoju standardi, preskušanje in certificiranje, namenjenih razvoju trgovine kakovosti proizvodov in storitev: med mesti, med regijami, med državami po svetu. ISO sestavljen iz tehničnih odborih (TC), ki je nastala TC 176 posebej za standardizacijo upravljanje in zagotavljanje kakovosti. So bile ustvarjene, da določiti skupni besednjak, razviti standarde kakovosti, sistemov in tehničnih standardov, ki se izda kot dodatne standarde serije ISO 9000 in ISO 10000. V skladu s postopki, vsi ISO standardi ISO 9000 so pregledali, ponovno izdajo ali paramterized ko v p'petih letih ISO 9000 Standardi, ki so bile podprte s strani vlad in organizacij po vsem svetu. Trenutno državah sveta še naprej prispevajo k razvoju in izboljšanju teh standardov. V skladu s postopki, vsi ISO standardi ISO 9000 so pregledali, ponovno izdajo ali paramterized ko v p'Yat let. Danes TC 176 je izdal več dodatnih vodenja kakovosti, standardov, navodil, tehničnih specifikacij in tehničnih poročil serije ISO 9000 in ISO 10000. Jedro standardi sistemov kakovosti ISO 9000 je sestavljen iz štirih mednarodnih standardov, ki zagotavlja smernice za razvoj in izvajanje učinkovitega sistema vodenja kakovosti. Ne glede na specifičnost industrijskih proizvodov pri proizvajalcih, so ti standardi veljajo za obe proizvodnih in storitvenih sektorjih. Ne glede na specifičnost industrijskih proizvodov pri proizvajalcih so ISO standardi, ki veljajo na področju proizvodnje in storitev v Sistem upravljanja kakovosti, ki se uporablja za dejavnosti v organizaciji, usmerjeni na zadovoljstvo zahteve potrošnikov do kakovosti. Se prepričajte, da imate sistem vodenja kakovosti, potrošniki ali organi lahko zahtevajo potrdilo o skladnosti sistema vodenja kakovosti z zahtevami modela ISO 9001. Nato potrošnikov kot "druge strani", ali neodvisni Registrarja (organ za certificiranje sistemov kakovosti) kot "tretja stranka" pridi k "revizijsko" ali dokazilo o obstoju takšnega sistema. Če Registrar potrjujem, da organizacija izpolnjuje zahteve standarda ISO 9001, ki je "registrirani" in prejme certifikat, ki je priznan za mnoge potrošnike. Vendar pa podjetja, ki ne zahtevajo registracije lahko tudi zanima v skladu z ISO 9001. __________ Zahteve iz ISO 9001, ne pomeni, da vsak izdelek ali storitev izpolnjuje zahteve potrošnikov; to pomeni le, da je sistem kakovosti, ki je sposoben zadovoljiti zahteve potrošnikov. To je razlog, zakaj mora organizacija nenehno ocenite stopnjo zadovoljstva potrošnikov in nenehno izboljšujejo (izboljšati) proizvodne procese in storitve. Osnovne standarde ISO 9000 - ISO 9000:2000, ki določa načela in osnovne koncepte upravljanja kakovosti, ki opisuje vsebino serijo standardov in vsebuje seznam pojmov in njihova opredelitev pojmov za uporabo v kakršen koli organizacije - ISO 9001:2000, ki določa zahteve za sisteme vodenja kakovosti, če organizacija mora dokazati svojo sposobnost, da izpolnjujejo zahteve odjemalcev in organi - ISO 9004:2000 opisuje smernice za vzpostavitev sistema vodenja kakovosti, ki presega zahteve iz ISO 9001 za učinkovito izpolnjevanje in naraščajočih pričakovanj potrošniki - ISO 19011 zagotavlja smernice za načrtovanje in izvajanje presoj kakovosti ISO 9001 standarda zahteve ISO 9000, ISO 9004 in ISO 19011 zagotavlja smernice. ISO 9001 je opisano, kaj morate storiti, če želite ustvariti sistem vodenja kakovosti, in ne, kako to storiti. ISO 9001:2000 je sestavljena iz p'pet glavnih delov, vključno 23 enot. Zahteve teh odsekih opisujejo, kaj je treba storiti za organizacije, ki izpolnjuje zahteve standarda. Mnoge od teh zahtev mora biti dokumentirana in nadzorovana. Zakaj bi morali izvajati ISO 9000 standardi, Organizacija, izvajanje ISO 9000 standardi iz različnih razlogov. Odločitev o uvedbi ISO 9000 lahko temelji na teh dejavnikih: zadovoljstvo potrošnikov, ki zahtevajo ISO 9000; - dostop do trgov Evropske Unije (EU); - konkurenčnost na notranjem in zunanjem trgu; - izboljšanje sistema kakovosti; - zmanjšati ponavljajoče se revizije izvajajo različne uporabnike; - izboljšanje dobaviteljev. Ključne prednosti: - razširitev, ki jih priznava za svoje standarde; - po vsem svetu standardov dostopnosti v številnih jezikov, ki prispeva k širitvi SV'povezave med večnacionalnih kupci in dobavitelji. - Prednosti uporabe ISO 9000, ki so podlaga za: - boljše razumevanje in povezanost dejavnosti na področju kakovosti v celotni organizaciji; - zagotavlja konstantno iz leta v leto, z uporabo sistema kakovosti; - izboljšanje dokumentacijo; - izboljšanje razumevanja kakovosti; - krepitev medsebojnega zaupanja in odnosov organizacije in potrošnikov; - zmanjšanje stroškov in povečanje produktivnosti; - oblikovanje osnove in postopke za izboljšanje dejavnosti v okviru sistema vodenja kakovosti. Načela vodenja kakovosti ISO za razvoj standardov kakovosti, ki jih je opredelila naslednjih osem načel, ki prispevajo k ciljev na področju kakovosti. 1. Consumer-oriented - Razumevanje potreb potrošnikov - Razumevanje prihodnjih potreb potrošnikov - Zadovoljstvo zahteve potrošnikov - Želja, da presega pričakovanja kupcev 2. Vodstvo je Enotnost namena in usmeritve organizacije - Vzpostavitev ustreznega notranjega okolja organizacije 3. Sodelovanje osebja za Uporabo zmogljivosti z največjo korist 4. Procesni pristop - resource Management kot proces je Bolj učinkovito doseganje želenih rezultatov 5. Sistemski pristop k vodenju - Opredelitev, - Razumevanje, - Vodenje medsebojno povezanih'povezanih procesov, sistemov za učinkovito in uspešno doseganje ciljev 6. Stalne izboljšave - Izboljšava kot stalni cilj 7. Sprejemanje odločitev temelji na dejstvih, Analizo podatkov in informacij z vidika logike 8. Vzajemno koristni odnosi z dobavitelji - Ustvarjanju vrednosti skozi vzajemno koristen in odvisni druga od druge, razmerja pa se Pripravlja na uvedbo sistema kakovosti ISO 9001:2000 Sistem vodenja kakovosti ISO 9001:2000 je uvedel, da se zagotovi, da je sistem vodenja kakovosti organizacije zagotavlja izdelke in storitve, ki zadovoljujejo potrebe kupcev, in sposobnost to bo trajno in nenehno izboljševati. - Dejavniki, ki se upoštevajo pri records management, kakovost Identifikacija Registracija posameznih zapisov Zbirka Odgovornost za zbiranje podatkov, Indeksiranje indeksirane strukturo, ki omogoča hiter dostop za hitri dostop uporabnikov do evidence na kakovost Razširjanja Razširjanja javnih evidenc o kakovosti za uporabo Organizacija za Shranjevanje arhiva z omejenim dostopom za shranjevanje velike količine zapisov o kakovosti storitev Evidence morajo dokazati skladnost z določenimi zahtevami, kot tudi učinkovitega delovanja sistema kakovosti. Kakovosti snemanja dobavitelji lahko vstop v ta sistem, Zagotoviti Berljivost enostavno berljivost v normalnih pogojih proizvodnje, rok trajanja Ugotavljanje, upravljanje in Obrazec za registracijo v tiskani obliki, elektronsko predstavitev ali drugih medijev Morebitne kršitve in napake - Sistem kakovosti, se ne šteje kot proces. - Sistem kakovosti je neustrezno dokumentirati. - Quality manual nepopolne, ali obstaja samo "papir sistem". - Sistem je napakami, na primer, nesanktsionirovanno urejanje dokumentov. - Preverjanje postopkov nezadostno. - Preskusne metode pravilno. - Uporaba pomožnega'objektivnih elementov, kadar je to potrebno specifičnih podatkov. - Kakovost snemanja so odsotni, ali neustrezna. Evidence nedostopna. Vloga Tajnika, Tajniku, ki je neodvisen od družbe, pooblaščeni za oceno sposobnost organizacije, da izpolnjujejo zahteve ISO 9001. Revizorji usposobljeni strokovnjaki, usposobljeni za standarde ISO 9000, ki prihajajo v organizacijo, da potrdi, da izpolnjuje (ali tekme) zahteve. So revidiranja organizacije za primarno in občasno pridejo nazaj, da preveriti in potrditi, da organizacija še naprej izpolnjuje zahteve. Takšni pregledi so se imenuje nadzor revizij. Poskrbite, da vaš Registrar akreditirani. Če želite delati na mednarodnem trgu, poskrbite, da boste izbrali Registrar izpolnjuje mednarodno priznane standarde. Registracija revizija Notranjih presoj je samo, da pomaga organizacijam ", da bo pripravljena" zunanje revizije, ki jih izvaja izbranega Registrarja. So prepoznavanje področij, v katerih organizacija se je treba za usposabljanje ali za več prakse, ali potrebujejo spremembo ali izboljšanje postopkov. - Zunanje revizije se izvajajo v izbrani Registrar, obiščite uradno organizacijo za potrditev njegove skladnosti s standardom ISO 9001. Nadzor revizij Sistema registriran ISO 9000, je potrebno redno spremljanje, da se zagotovi, da bodo še naprej pravilno deluje. Glavni cilj sodnega Tajnika med nadzor revizij za preverjanje skladnosti s standardom ISO 9001. Revizorji so iskali dokaze, da integritete sistema kakovosti je ohraniti, izboljšati, in kadar je to potrebno popraviti. Organizacija, ki se nenehno vzdrževanje in izboljšanje kakovosti sistema, ste lahko prepričani, da so pripravljeni za skladnost revizijskih. Nadzor revizij, ki vključujejo: - analiza terjatev - študijskih rezultatov notranjih presoj preverjanje korektivnih ukrepov - ocena kakršnih koli sprememb v sistem kakovosti. Evidenca, ki jo zahteva ISO 9000, lahko razdelimo na 4 ravneh: 1. Kakovost priročnika. Določa pristope in odgovornost. Opisuje politike organizacije, ki ga je napisal višji management in kakovost Oddelek. Tipične sheme kakovosti Priročnik Politike na področju kakovosti, - Organizacijsko strukturo, - opis sistema upravljanja kakovosti je Ustanovitev porazdelitev odgovornosti in oblasti je poštni Seznam vseh posnetih primerih, - Seznam postopkov - Indeks imena (vključeni v besedilo ali v uporabo) 2. Postopki (proizvodnja, razvoj in tako dalje ). Ugotoviti, kdo, kaj, kdaj ne. Opišite dejavnosti na ravni oddelkov ustvaril vodje oddelkov. Tipična shema postopka kakovosti: - Namen / Cilji: namen, postopek, - Obseg, ki zajema: postopek in kaj ne - Odgovornost: kdo je (glede na svoje delovne dolžnosti, in'povezave) je odgovoren za opredelitev ciljev in ukrepov, - Povezave do vseh dokumentov, kršene po postopku, opredelitev glavnih pojmov in okrajšav - Postopki: opis dejavnosti ali naloge, ki morajo biti opravljene, kdo in v kakšnem vrstnem redu - Dokumentacija: listin in evidenc, ki se zahtevajo 3. Delovni / opisi delovnih mest (funkcije, poslovne enote). Opišite, kako je delo opravljeno. Opišite, kako je delo opravljeno; običajno ustvaril operaterji in avtobuse. 4. Druga dokumentacija (obrazci in zapisi, zemljevidi procesov, orodja za vizualizacijo, navodila na plakatih, pisemske glave testi in pregledi). Zagotavlja kakovost snemanja. Navadno opredeljena kot vodij kakovosti in / ali nadzornih organov. Priprave za registracijo ISO 9001 Ni enotnega zaporedje dejanj, ki bi lahko imele koristi vse organizacije, registrirani za ISO 9001, saj je ta postopek je odvisna od izkušenj na področju kakovosti vsake organizacije. Tri osnovne zahteve standarda ISO 9001: 1. Za dokumentiranje procesov, ki vplivajo na kakovost 2. Vodi evidence in podatki, ki opisujejo kakovost izdelkov ali storitev 3. Zagotoviti, da so procesi kakovostni Ukrepe za check - Faza I: Ukrepi pred check - Opredelitev Zobov'obveznosti za upravljanje, - Organizacija ekipa uvod. Njegova vloga je, da: - določijo odgovornosti; - določi postopek za izdelavo delov organizacije; - če želite določiti dodatne zahteve ali standardov; - določitev proračuna; - razpored dela; - ugotoviti potrebe, da bi pritegnili zunanji svetovalec - Usposabljanje osrednja skupina (seminar na ravni podjetja ali na check-out) - Začetek izvajanja notranjih presoj, - Izbiro Registrarja; kontakt s predstavnikom Registrarju; paket informacij - Faza II: pred-registracija je Dokumentacija obstoječih procesov v obliki kakovostnih postopkov in dela / opisi delovnih mest - določanje, ali razen nekaterih področjih, - opredelitev področja izboljšav je Uvedba boljše kakovosti, postopki in delovni / opisi delovnih mest. Priprava kakovosti priročnik - Smer zahtevo Registrarja za oceno; plačilo zahteva začetno plačilo, - Predložitev kakovosti priročnik za Tajnika za revizijo - Organizacija predhodno oceno izbranega Registrarja (neobvezno); določitev datuma končne ocene - Odziv na priporočila predhodnega vrednotenja, generalka revizije, - Predložitev register dopolnjen priročnik o kakovosti, - Spremembe in utrditev obstoječe prakse kakovosti; usposabljanje osebja - III Faza: Izvajanje registracije revizijske - organizacija Registrarja ocene in zbiranje podatkov (neskladnosti), kot Odziv na ugotovljene razlike. Odda Registrar za vrednotenje izvedba korektivnih ukrepov - Izdajo potrdila o vpisu, - Faza IV: Potrditev registracije preko nadzora, revizij je Podpirati dejavnosti na področju kakovosti je zagotavljanje stalne skladnosti z Obveščanja registrskega o večjih sprememb v dejavnosti, na področju kakovosti - organizacija Registrarja semi-letni pregledi nenehno izboljševanje po registraciji ISO 9000 ISO 9000 zahteva organizacija na razpoložljivost sistem kakovosti, ki zagotavlja strankam, da se organizacija je sposobna zagotoviti kakovostne proizvode in / ali storitve. Standardi, predvsem zahtevajo, dokumentiranju procesov in za njihovo izvajanje v skladu z dokumentacijo. Vendar pa ne zagotavlja, da proizvodi ali storitve, ki jih organizacije, ki imajo ustrezne kakovosti. Vendar, standardi obrazec je potrebno osnovo za doseganje kakovosti proizvodov in storitev, ki zadovoljujejo stranke. Standardi so podlaga za: - dokumentacijo procesov, - vzpostavitev nadzora procesov - zagotavljanje discipline procesov. Registracija ISO 9001 je treba obravnavati kot mejnik na poti do izgradnje večplasten sistem vodenja kakovosti. Takoj po sprejetju ISO 9001 organizacija mora iskati različne načine, kako izboljšati. Takšne možnosti lahko vključujejo naslednje dokumente: - ISO 9001 za nenehno izboljševanje - ISO 9004, Smernice za sisteme vodenja kakovosti - ISO 9004-4 (10004), Priročnik o izboljšanju kakovosti QS-9000 Zahteve sistema kakovosti v avtomobilski industriji - Merila Modela odličnosti FUA - Drugi pristopi na področju kakovosti. Prvi korak je preučitev možnosti vaše organizacije z eno ali več izmed teh pristopov. Nato, tako kot na začetno načrtovanje dejavnosti za pridobitev registracije za ISO 9001, je treba razviti in izvajati načrte za nenehno izboljševanje sistema. Hvala za dano materialov na ukrajinsko Združenje za kakovost (UAC).
VIR: ODPRI. VRATA. VITRAŽ

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика