среда, 1 октября 2014 г.

Nova zakonodaja na delo in varstvo 2006-11-13 17:02:19

Gradnja in rekonstrukcija.

Novosti v zakonodaji o delovnih zaščito
2006-11-13 17:02:19

Vpliv sodobne politične, ekonomske in socialne razmere v naši državi, seveda, se kaže na področju dela zaščito. Glede sodelovanja med Ukrajino in Evropsko Unijo, odhod iz monocentrism članice, v organizaciji dela procesa, raznolikosti oblik lastništva in upravljanja so prispevali k nadaljnjemu izboljšanju zakonodaje na delo in varstvo. Pomemben korak v tem procesu je sprejetje Verkhovna Rada Ukrajine zakona " O spremembah Zakona Ukrajine " On dela, varstvo " z dne November 21, 2002. № 229-IV (v nadaljnjem besedilu : Zakon № 229-IV). Cilj je bil sprejet Zakon № 229-IV usklajevanju je bil prvič spremenjen o oktober 10, 1992 № 2694-XII z normativi Ustave, drugih zakonov"Na obvezno'obvezno obvezno zdravstveno zavarovanje industrijskih nesreč pri delu in poklicnih bolezni, kar je invalidnost ", " Glede obdavčitve dobička podjetij ", " Na sindikatov, njihovih pravic in jamstev dejavnosti ") in normativno-pravnih aktov,. Bivanje na glavne razlike revizija zakona Ukrajine " On dela protection" 2002 in 1992. Zakona št. 229-IV predstavil generalizing pojem "delodajalec" je lastnik podjetja, institucije, organizacije (v nadaljevanju - družba) ali njegov pooblaščeni organ, ne glede na obliko lastništva in vrsto dejavnosti, gospodarske, in fizična oseba, ki uporablja plač dela. Po Čl. 13 Zakon № 229-IV in Umetnosti. 153 Dela kodo za varno in neškodljivo delovnih pogojev na ravni podjetja nosi lastnik (delodajalca), ali njegov pooblaščeni organ v Skladu Umetnosti. 13 Zakon № 229-IV in Umetnosti. 153 Koda delovne zakonodaje Ukrajina (v nadaljnjem besedilu : - Dela kodo) zagotavljanje varnega in neškodljive delovne pogoje nosi lastnik (delodajalca), ali njegov pooblaščeni organ. Delodajalec s tem namenom zagotavlja delovanje sistema dela, upravljanja varovanja, ustvarja podrejeni neposredno s storitvijo varnosti v podjetju. Odprava poklicne zdravstvene storitve je dovoljena le v primeru likvidacije podjetja ali prenehati z uporabo najel dela fizične osebe (člen 15 Zakon № 229-IV). Poleg tega dela službe za varstvo je ustvaril v vseh podjetjih, kjer je več kot 50 zaposlenih, ne le v zvezi z proizvodnega sektorja, kot je bilo prej. V podjetjih, ki zaposlujejo do 50 ljudi in značilnosti te storitve se lahko opravlja s krajšim delovnim časom, - osebe, ki imajo ustrezno usposabljanje. V podjetjih z manj kot 20 zaposlenih, za ta namen, lahko vključujejo neodvisni strokovnjaki. Zakon № 229-IV (postavka 16) ni prepovedano, da ustvarite Komisija na delo in varstvo v podjetjih z manj kot 50 delavcev, ki so bili prej omejena z zakonom v besedilu 1992 (člen 26), kar zadeva Komisiji na vprašanja dela, varstvu, Zakon № 229-IV (postavka 16) ne preprečuje, da ga ustvarili, in za podjetja z manj kot 50 delavcev, ki so bili prej omejena z zakonom v besedilu 1992 (člen 26). Zakon № 229-IV (postavka 41), ki je razširila pravico sindikatov, da spremlja skladnost s strani delodajalca delovne zahteve varstva. Zdaj se lahko zahteva ne le odpravo pomanjkljivosti, vendar takojšnje prenehanje dela na področju, kjer obstaja nevarnost za življenje ali zdravje'Yu delavcev. Sindikati imajo prav tako pravico, da izvede neodvisno preiskavo delovnih pogojev in o'proizvodne zmogljivosti. Državni nadzor nad upoštevanjem zakonodaje na delo in varstvo izvaja (člen 38 Zakona № 229-IV): - - - posebej pooblaščeni Centralni organ Izvršilne oblasti za nadzor dela varnost; posebej pooblaščeni državni organ o vprašanjih sevanjem; posebej pooblaščenem državnem organu na vprašanja o požarni varnosti; posebej pooblaščeni državni organ o vprašanjih zdravja pri delu. Glede varovala pravice do zdravja, zdaj zaposleni lahko ponudi delo, ki ga medicinske zaključek je kontraindiciran zaradi zdravstvenih'I (člen 5 Zakon № 229-IV). Za izdelavo dela visoko nevarnost in zahtevajo strokovno izbor, le osebe, ki so v prisotnosti psiho-fizioloških izpit. Zakon № 229-IV (postavka 41), so omogočili tudi sindikati, da zahteva ne le odpravo pomanjkljivosti, vendar takojšnje prenehanje dela na področju, kjer obstaja nevarnost za življenje ali zdravje'Yu zaposlenih, da morda Zaposlenec ne bo ponudil delo, ki je v skladu z zdravniško poročilo je kontraindiciran zaradi zdravstvenih'I (člen 5 Zakon № 229-IV) Vsi zaposleni se morajo obvezno'obvezno obvezno zdravstveno zavarovanje za nesreče pri delu in poklicne bolezni. Zakon № 229-IV (postavka 7) uvedel omejitve, ki ne omogočajo delodajalcu, da upraviči enostranskega odpisa, določene v kolektivni pogodbi za dodatne koristi in odškodnine, na primer, zaradi pomanjkanja sredstev, ne da delavec vnaprej (ne manj kot 2 meseca), ki ustreza stališču višjega 32 Dela kodo. V zvezi z odškodnino za škodo žrtvi o proizvodnji, Art. 9 Zakon № 229-IV ne vsebuje zahteve za lastnika, ki zaposlujejo žrtev na podjetje, če je ne morejo opravljati svoje nekdanje funkcije za delne invalidnosti. Ta določba zakona " Na delo in varstvo" v besedilu 1992 (člen 11) odstraniti skupaj z obveznimi'sporočilo za plačilo usmerjene olajšave za zaposlovanje, Sklad za vsak zavržena zaradi tega, ker je sedaj funkcija prekvalifikacije in zaposlovanje takšne žrtve, ki so zaupane Sklad socialnega zavarovanja iz nesreč na proizvodnji in poklicne bolezni Ukrajine. St. 9 Zakon № 229-IV ne vsebuje zahteve za lastnika, ki zaposlujejo žrtev na podjetje, če je ne morejo opravljati svoje nekdanje funkcije skozi delne invalidnosti v zvezi z delovnim varstvo nekaterih kategorij delavcev, je vredno pojasnila, da je starostna omejitev do zaposlitve, delovni čas, počitnice spremstva, ki so določeni le z zakonom (člen 11 Zakona № 229-IV). Zakon Ukrajine " O spremembah 12. členom zakona Ukrajine " On dela protection "od novembra, 25, 2003 № 1331-IV pojasniti, da vključevanje invalidov v nadurno delo, delo in delo ponoči je možno le z njihovim soglasjem in pod pogojem, da ni v nasprotju s priporočili medicinske socialne strokovne Komisije. Ta norma obstaja na trgu Delovne kodo, višji 172. Ker zakonodaja odpraviti temelje dela zaščito na vseh ravneh in obvezna'delodajalcev naloge vključujejo zagotavljanje sistem dela, upravljanja varovanja, vključno s finančnimi, Art. 19 Zakon № 229-IV določa spodnjo mejo ("nič manj") izdatki za aktivno zaščito: 0, 5% zneska spoznal, samostojna podjetja, izdelkov in 0, 2% od plače Sklada državni uslužbenci. St. 19 Zakon № 229-IV določa spodnjo mejo ("nič manj") izdatki za aktivno zaščito: 0, 5% zneska spoznal, samostojna podjetja, izdelkov in 0, 2% plače Sklad javni sektor izdatki za zdravje in varnost, povezane z bruto določi Seznam ukrepov in sredstev za varstvo dela, izvajanja in stroški nakupa, ki so vključeni v bruto izdatkov, ki ga je odobrila resolucijo Kabinetom Ministrov Ukrajine o Junij 27, 2003 № 994. Nosilci in viri financiranja, ki so določene v kolektivni pogodbi (sporazumu). Ta določba kot dodatek k še vedno vsebovana v Čl. 20 Zakon № 229-IV. Prav tako je dodal, da stranki kolektivne pogodbe predvidijo tudi ukrepi za preprečevanje požarov. Zagotavljanje zaposlenih s posameznimi varstvo, se nova različica Zakona (člen 8) spremenjena na: - enkratno delo-združljivost', povezanih z likvidacijo, ki so posledice nezgode, naravnih nesreč, in tako naprej ; - vključitev v kolektivno pogodbo pogojev in normativov za nakup, pridobitev, izdajo in vzdrževanje OVO je ne le v skladu z normativno-pravnih aktov, na delovno zaščito; - vključitev dodatne varnostne nad uveljavljene norme, če v resnici delovni pogoji zaposlenih zahtevajo njihovo uporabo. Ukinjena obvezna'povezava vseh podjetij za pridobitev dovoljenja za organe državne Odbor Ukrajine na začetku svoje dejavnosti. Zdaj to velja samo za pridobitev dovoljenja delodajalca za začetek in vrste dela,-združljivost'povezana s povečanim tveganjem. Pomembno novost v Zakon № 229-IV (višji 21) se nanaša na ukinitev obvezne'ASCI vseh podjetij za pridobitev dovoljenja za organe državne Odbor Ukrajine na začetku svoje dejavnosti. Zdaj to velja samo za pridobitev dovoljenja delodajalca za začetek in vrste dela,-združljivost'povezana s povečanim tveganjem. Postopek izdaje dovoljenja, Članica Odbora za nadzor dela zaščito in njenih teritorialnih organov odobrila resolucijo Kabinetom Ministrov Ukrajine z dne 15. oktobra 2003. № 1631. O uvedbi kazni za funkcionarje in uslužbence, višji 43 Zakon № 229-IV zagotovo povezana z normativi zakona o upravnih dejanj (Cao). In Umetnosti. 231 zakona o upravnih dejanj, da bodo prišli na upravno odgovornost lahko le posebej pooblaščeni organi Izvršilne oblasti na področju dela zaščito. Obetavna doslej je zagotavljanje ekonomske spodbude zavarovateljev povečate ali zmanjšate velikost prispevkov v Sklad socialnega zavarovanja iz nezgode in poklicne bolezni, glede na stanje dela, varstvo, kot je določeno v Čl. 15 Zakon № 229-IV.
VIR: ODPRI. VRATA. VITRAŽ

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика