среда, 21 мая 2014 г.

Strehe 2006-11-01 17:16:05

Gradnja in rekonstrukcija.

Krovstvo
2006-11-01 17:16:05

To leto, mnogi trgovci kritine napovedati podaljšanje trendi določeno upočasnitev v rasti prodaje: ne daleč od predsedniških volitev dirko, in rezerv obsežno rast trga je prazna. Vendar pa je značilnost trga je vedno jasnejše strukturiranje: vsaka znamka ima svoje posebno nišo glede na kakovost in ceno, in stranke imajo priložnost, če želite izbrati potrebne materiale v skladu z njihovim potrebam in finančnim zmožnostim. Razvoj trga upočasni politične igre, potem Ko je lani s pomočjo bučko kapitala za volilne kampanje in čaka za vlagatelje, takoj po volitvah sezone aktivne prodaje kritine je bila odložena za nekaj mesecev, pričakovanja večine tržnih subjektov obravnavati zelo previdno. V bistvu celoten obseg ocene lahko zniža za dve: razvoj trga bo prišlo na lanskoletni scenarij ali z nekaj upočasnitve. Tako, marketing Direktor družbe "Avista" Sergej Sukhanov meni, da "trg kritine na Splošno bo rasla za 20-25%, kot v prejšnjem letu." Zagovorniki upad prodaje argumentira svoje stališče s tem, da ko pridejo na oblast, vlada Yanukovych na Zahodu občutno zmanjša optimizem glede obetov v Ukrajini gospodarski razvoj. Poleg tega tudi predstavniki nekaterih vodilnih podjetij, ki se bojijo, da na začetku volilne kampanje predsedniških kandidatov, da negativno vpliva na poslovne aktivnosti. Da je, glede na blagovno znamko Manager "TPK-Profil" Taras Tkachenko, lahko ponovi lanska situacijo, ko "politično negotovost pred parlamentarnimi volitvami hranijo naložbe v gradbeništvu". V situaciji, ko "gentry bi'so, in moški forelocks crack", ki je že dobil Slavuta pripravljeni strešne kritine papirja krško. Delo te rastline zelo tesno zanima OCU. Kot rezultat, zrcalno-refleksnih fotoaparatov lani še ni izdal, ter 75% tistih količinah, ki so pričakovali spomladi. Predsednik Nadzornega sveta JSC "Slavuta pripravljeni strešne kritine papirja krško", ljudska Namestnik Ukrajine Vladimir Shandra prepričajte, da je "napadov" na podjetja, so iz političnih razlogov. Strukturiranje je pot civilizirana trgu, Poleg tekočih za nekaj letih se je rast povpraševanja za kritine na račun materialov, druge generacije (evroruberoid, kovinski strešnik, Evro-skupine, bitumen in cementa-pesek strešnik), lani trg je bil jasno opredeljen več pomembnih trendov. Prvič, gradbeniki že dobro razumejo, kaj kakovost materiala iz določenega proizvajalca, in določiti optimalne rešitve za različne o'predmeti. Stranke, ki tudi odloča o materialov in blagovne znamke, ki so najbolj primerna za njihove potrebe in finančne zmožnosti. Zato je nadaljnjo segmentacijo trga na podlagi stopenj, ki določajo, kot pravilo, in kakovost izdelka. Ločeno materialov bolj jasno razdeljene v zgornjo, spodnjo, in včasih in srednje cenovne segmente. Na primer, cesta kovinski ali skodle praktično ne konkurirajo s poceni, kot je bila pred dvema letoma - vsak upravljavec trga oblikujejo krog kupcev. Drugič, da bi pritegnili različne stranke in vedno lahko, da se jim ponudi pravico materiala, več in več trgovino podjetja so aktivno širi svojo paleto. Če dve leti, skoraj vsi trgovci se osredotočili na en določen material iz istega proizvajalca, zdaj pa mnogi, ki ponuja odjemalec vsi iz enega vira,-material za glasom in ravne strehe, deževnice, sistemi in strehe toplote-, para-in hidroizolacijo materialov. Tretji, število podjetij je šlo v smeri ustanovitve specializiranih saloni-trgovine kritine, kar jim daje možnost izbire ne le med različnimi materiali, ampak tudi med proizvajalci iz istega materiala. "Različnih proizvajalcev približno enako ceno in kakovost materialov, ima veliko značilno nianse, ki so pomembni za kupca. Zato moramo zagotovi možnost izbire ", - je dejal Izvršni Direktor PE" Creasteel "Dmitrij Bulavin. To pomlad podjetje "Avista" načrti, da se odpre trgovina na drobno, ki, vendar pa, vam bo služila precej, da bodo razvijalci z novimi materiali, kot za povečanje prodaje. Četrta, zadnja leta veliko trgovskih podjetij preusmerila njegova glavna prizadevanja na individualno delo z velikimi kupci. Kot je poudaril Sergej Sukhanov, vodilnih dobaviteljev kritine nimajo skupne mize popusti in obseg nakupov. Vse, popusti gradbeniki in regionalnih trgovcev funkcijo posebej. Spremembe so bile narejene in promocijske strategije: vedno raje direktno pošto, delo preko prodajnih agentov, informacije preko seminarjev. Hkrati oglaševanje velika podjetja v medijih in na razstavah več lestvice. Krepitev image oglaševanje velikih trgovcev strokovnjaki ugotavljajo, en trend v predhodnem letu. "Hkrati največjih podjetij, na primer, " Avista "ali" evroizol ", je začel spodbujati, ne toliko proizvajalcev, koliko lastnih blagovnih znamk," pravi Direktor ukrajinsko podružnico Onduline Victor Mikhailov. Povpraševanja premakne v regijah, ki so v Zadnji sezoni, da se spomnimo'spomnimo in se vključi promocijo v regijah največjih podjetij, kot so "Avista", "Zahidspecprofil", "TechnoNIKOL", "TPK". Prvič, v mestih, "velikih šest" skoraj ne da kupiti katrana papirja na karton ali skrilavca. Tako prazno polje, ki se prikazujejo na domačem trgu sodobne kritine, o natančnejšem pregledu je skoraj v celoti zunaj Kijevu. To je v provinci sodobne kritine so še vedno slabo poznana. V regijah, ki so ob koncu 90. let ravni in strukture povpraševanja po sodobnih materialov za enokapno streho točno ustreza ravni ekonomskega razvoja regij: prvič, Kijev, ukrajina, nato proti Jugu in Vzhodu, skupaj z Lviv, v nadaljevanju : - območje okoli Kijevu in na zadnjem mestu Dogodka. Evroruberoid zunaj Kijevu je bila sprejeta le na "Kozyrnaya Karta"'predmeti, kot so jedrske elektrarne ali podjetij s tujimi naložbami. Z leti se je ta porazdelitev povpraševanja so ohranili le dragih materialov (najprej, ploščice). Zdaj subjektov na trgu, je videl povečanje povpraševanja iz posameznikov, ki v povprečju v ceni in kakovosti materialov v Osrednji in Zahodni regije in šibkega povpraševanja na Vzhodu. Zasebni trgovci tam nakup ali drage ali poceni materialov (pogosto skrilavca strešni material, na kartonski podlagi). Tudi poslovne stranke, pogosto daje prednost materialov, druge generacije, nadaljujte v skladu z načelom "ceneje, bolje je." V potrditev tega, dobavitelji kritine članice, ki je na Vzhodu z uvoz evroruberoida traja samo ruskih, ampak zelo močan položaj domačih podjetij, ki delajo v nižji ceni segment trga. Materiali tretje generacije, ki so že na pristop Povpraševanje po evroruberoid verjetno največji meri v lanski sezoni je utrpela zaradi odliv kapitala za volilne kampanje. Po mnenju Direktorja Slavuta asfaltni obrat Anatolij Potapov, aktivno nakupe, ki v topli in suhi pomladi čakal v Marcu, se je začela šele v juniju. Vendar popravilo strehe, da odloži dolgo lahko, in v jeseni potrošnikov, sestavljen za izgubljeni čas. Kot rezultat, se je povpraševanje za valjani polimer-bitumen materialov, v skladu s strokovnjaki, in sicer lani za 30% do 16-18 milijona kvadratnih M. lani trg je bil ne samo raste, ampak tudi aktivno, organizirano. Bolj jasno je bilo oddelek za ceno segmente: zgornji (glavni predstavniki - italijanski materialov Indeks in Polyglass; cena na km. M SBS spremenjen na podlagi poliester materiala, zgornji plasti z peska, teža 4-4, 5 kg na kvadratni Meter je $ 3, 2-3, 3); sredini - materiali ruske industrijske skupine "TechnoNIKOL" in Slavuta asfalt rastlin (cena, oz, $ 2, 1, 2, 4 kvadratnih metrov); spodaj - materiali "akvaizol" in število manjših pridelovalcev. V pravičnosti, smo upoštevajte, da vse subjekte na trgu, se strinjate z nami cena gradacija. Tako, Oleg Pastir, Direktor "Izbira", ki je Generalni zastopnik GSCM "akvaizol", meni, da spodbuja svoje gradivo je v istem cenovnem razredu in materialov "zrcalno-refleksnih fotoaparatov" in "TechnoNIKOL". Kakovost teh materialov so tudi približno enako. Kot je za nižjo ceno skupine, obstajajo materiali "Luburic" in "Petrofleks" (oba Rusija), oziroma, in kakovost je nekoliko slabše. Voljo na trgu in vrhunski materiali - angleščina Ruberoid ($4, 5-7, 75-sq. M) in finska Katepal ($4, 5-6 na kvadratni D) teža približno 5 kg / kvadratni M. Vendar pa, kot je priznal, Andrej Primachenko, Direktor podjetja "Diana", ki predstavlja izdelke Katepal v Ukrajini, se je interes za te materiale je zelo šibka - ne tukaj še ustrezne dolgoročne investicijske projekte. Cena materiala, ki je prišel v skoraj popolno skladnost s kakovostjo. V tem primeru ponudniki evroruberoida, da bi našli nekaj novega, ki bo nasprotoval neposrednih konkurentov (cena in kvaliteta je približno enaka), naslednjo sezono bo zagotovo poudarek na zagotavljanju storitev, velikosti zalog, kakovost tehnične nasvete. Jasno stali na vrhu tri trgu - Slavuta pripravljeni strešne kritine papirja krško, ki je bila prodana v lanskem letu, po mnenju neodvisnih strokovnjakov, približno 4 milijone kvadratnih m evroruberoida, ruske skupine "TechnoNIKOL" in Kharkov podjetje "akvaizol", ki so jih približno 3, 5 milijonov km. m roll materialov. Slavuta rastlin uspelo doseči uspeh hvala za najbolj napredno vseh delavcev v Ukrajini proizvodne linije. V skladu s predstavniki podjetja "Avista", zrcalno-refleksnih fotoaparatov je edini domači proizvajalec, katerega izdelki so bili zadovoljni. Bistveno pomoč sliwotshnam in priložnosti za proračun naročil in SV'ASCI z večjimi gradbenimi podjetji. Ruske družbe "TechnoNIKOL" uspelo vnesite skupina voditeljev z optimalno, kot pri zrcalno-refleksnih fotoaparatov, razmerje cena / kakovost, in prilagodljive politike trženja. "Akvaizol" prevzemni trg, po strategijo nizkih cen. Lani je podjetje, naredili še en pomemben korak v tej smeri je razvil nov sooča materiala, ki temelji na steklenih vlaken "Robert", ki je namenjen za gradnjo ali obnovo starih streh (teža - 4 kg / km. M, cene - $ 1, 25 na kvadratni Meter ). V bližnji prihodnosti struktura vodilni na trgu, je malo verjetno, da se spremeni, kot večina drugih ukrajinski proizvajalcev, vključno z več'pojavila se je v preteklosti za leto novih podjetij, usmerjene na trge v regiji, je ne hrani načrte na bolj globalno širitev. Poleg tega mi je dejal, trije voditelji v boju za trg evroruberoida lahko aktivno sodelujejo in Kharkov podjetje "Vzhodna membrane, ki se dogaja, da začnete svoje proizvodnje v bližnji prihodnosti. "Vzhodna membrana zagotavlja objavo nove proizvodnje na območja nekdanje tovarne ferroconcrete № 9 v Dnepropetrovsk. Kot je poudaril Direktor podjetja "Vzhodna membrano" Victor Zhvan, bo že p'peti v Ukrajini tak podvig, vendar še vedno, na trgu še ni nasičena z domačimi proizvodi. V proizvodnji je načrtovano, da vlagajo 4, 6 milijonov dolarjev. V SV'zato je družba načrtuje kredit v eni od ukrajinske banke. Porok na je dogovorjeno, da se zakon o'Danna družbe". Pričakovati je, da 80% posojila, ki se bodo uporabljali za obratnih sredstev in 15% - za nakup oprema za avtomatizacijo skupaj s programsko opremo in sistem za čiščenje zraka. Je bila sklenjena pogodba o svojih dostavo z italijansko podjetje. Za proizvodnjo evroruberoida podjetje se bo uvoz škropljenje češka Republika, spreminjevalec iz Rusije in Kazahstana, krepitev podlagi - iz Turčije, polnila (bitumen), ki jo nameravate uporabiti angleščino. Zdaj Vzhodu membrano," se pogaja z Stirol skrb o možnosti proizvodnje in dobave za svoje gume, in z Kharkov vrv rastlin možnostjo podlagi, zlasti steklenih vlaken. Že sedaj podjetje ima sklenjeno pogodbo za dobavo evroruberoida 9 milijonov eur UAH, Da bo zagotoviti četrtletno zmogljivosti. "Vzhodna membrano," zagotavlja za prodajo evroruberoida za cene, običajno strešni material, ki je v 1, 8-krat cenejša od zdaj je evroruberoid v Ukrajini. To leto skoraj vsi ponudniki evroruberoida napoveduje situacije na trgu, iz 30%na 15%. Ob istem času, na trgu je pričakovati bistvene kvalitativne spremembe. Ukrajina bo kmalu valjanih materialov tretje generacije, ki so proizvedeni v Evropi, ki je v 70-ih letih, vendar je v naši državi v velikih količinah niso uvožene. Po besedah Direktorja za trženje podjetja "Avista" Sergej Sukhanov, se razlikujejo bistveno od valjanih materialov prvega (bitumnom strešni material na kartonsko podlago) in drugi (polimer-bitumen prekrijejo "evroruberoid") generacije. Najprej so odlična prepustnost pare sposobnost. Drugič, so luč in legel v eno plast, tako kvadratni meter strehe je štirikrat lažja kvadratni meter dva-plast polimera-bitumen kredastem pločniku. To pomeni, materialov tretje generacije optimalno za montažne svetlobe stavb, ki so zdaj vedno bolj priljubljena v gradbeništvu. Tretjič, ti materiali se lahko postavila na hladno, ki omogoča moškim, da bi se izognili tradicionalni zimski "mrtev" sezone. Poleg tega, polaganje takega materiala ne zahteva uporabe odprtega plamena'I (nadomešča vroči zrak), kar je zelo pomembno za jedrske elektrarne, tank kmetij in drugih požarno o'predmeti. Seveda, popolnoma nadomestiti polimer-bitumnom strešni ta material ni bilo lahko, tudi v Evropi: ni primerna za popravilo roofings, so izdelani iz materialov iz prve ali druge generacije. Toda pojav v Ukrajini tujih vlagateljev, ki imajo znaten znesek denarja in je že dobil uporabljeni materiali tretje generacije, predstavniki družbe "Avista" šteje kot signal za njihovo odpravo, na ukrajinski trg, in že to leto. "Mi smo pripravljeni brand menedžerjev glede na materiale, iz tretje generacije, ki lahko sedaj začeli aktivno ravnanje, tematske seminarje, tudi v regijah," je dejal Sergej Sukhanov. Enako je bilo povedano in Vladimir Kozlov - predstavnik angleške družbe Ruberoid v Ukrajini: "Danes je ekskluzivni zastopnik blagovne znamke Ruberoid na ukrajinski trg, je podjetje" Master-Nagib ", osebje, ki že dolgo certificiran za delo z našimi materiali in tehnologije". Ti materiali se dogaja, da bi na trg, ne samo "Avista". Torej, družba, "TechnoNIKOL" načrti za začetek dobave Ukrajini je edinstven v CIS trgu valjanih materialov za "dihanje" strehe, ki je lahko določena na vlažno podlago in mraz, in tudi "tajnost" njihova imena - "Uniflex-Vent" in "Technoelast - Vent ". Glede slednjega, znan tudi svojo ceno - $ 4, 2 cm. M. V prihodnosti možnost za sprostitev materialov tretje generacije lahko začnete v Ukrajini, po mnenju strokovnjakov, tehnične možnosti za to je Slavuta pripravljeni strešne kritine papirja krško. "TechnoNIKOL" letos se dogaja, da dohitijo z Italijani v segmentu VIP-gradiva. Rusi so načrtovanje, da bi na trg, vključno z angleščino, APT-spremenjeni material "Vestoplast" za hidroizolacijo cesti slike, ki bo dal vroč asfalt. Tako, so poskušali tekmovati prisotni "Albion" in "Master Strešni material Gemini Ponti iz Splošnih Membrane, kot tudi predstavljajo "Avista" material Proteaduro Triarmato iz Indeksa. Kovine: domači proizvajalci jostle uvozniki Za danes na trgu kovin, deluje približno 10 proizvajalcev ("Albatros", "Bionika", "Preporod Polesie", "Gipron, Zahidspecprofil", "Master-Profil", industrijske skupine "Arsenal", " Rannila-Kijev ", " TPK-Profil ", " Finprofile ") in več uvoznikov, ki pomembno mesto na trgu je samo" Centrostal-Domstal "(izdelki poljskega podjetja GCB Centrostal Bydgoszcz). Poleg Poljske in Ukrajine, uvoženih kovinske ploščice iz Rusije ("Metal Profil"), Švedska (Kami, S-Strehe) in celo Nova Zelandija, vendar skupni delež uvoza na trgu ne presega 5%. Lani prvič v zadnjih nekaj letih,'pojavil vseh novih proizvajalcev kovin. Hkrati podjetja, ki so bile na trgu pred, razširiti proizvodne zmogljivosti ali nameravate storiti. Podjetje "Arsenal-Center" s ta namen v prihodnjih mesecih bo promet proizvodnja iz Kijeva v Vasilkov, kjer so že kupili in končal trgovina s površino 2500 kvadratnih. m. "Tam bo delo linijo v proizvodnji kovinskih z zmogljivostjo 8-9 m/min. in 4 linije za proizvodnjo valovit karton, pravi ustanovitelj 000 "Arsenal-Center" Victor Fedorov. - Kovinske strešne kritine se bo pogovorno vrstico finskega podjetja Syntech Oy - nov, ultra-moderno, to vrstico v Ukrajini je le obrat "Rannila" v Dnepropetrovsk". V nadaljnji načrti industrijske skupine "Arzenal" - odprtje obrata v Kharkov. Gradnja novega obrata za proizvodnjo kovinskih ploščic, fasadne profile, S, Z, omega-profili v predmestju Kijeva dogaja in trdno "TPK". Brand-Manager "TPK-Profil" Taras Tkachenko ne izključuje možnosti, da se na koncu tega leta podjetje lahko kupite dodatne linije za proizvodnjo kovinskih. In to je verjetno (čeprav v podjetju ne navedite), ki bo nastavite v bližini Kijeva. V letu 2003 ali 2004, da odprete proizvodnji kovin v Ukrajini, načrtov in svojih zadnjih večjih uvoznik podjetje "Centrostal-Domstal". Če se želite pridružiti število Kijev proizvajalci odločila, da se ne manj znano, v Zahodni regiji Ukrajine podjetje "Saphicparadise". Proizvodno območje je že pripravljen, in v bližnji prihodnosti so pripravljeni za namestitev vrstice, v proizvodnji kovinskih ploščic, dve liniji za proizvodnjo kovinskih profilov in ultra-moderno proizvodno linijo plošče tipa "sendvič". Proizvodnja je predvidena za vožnjo s polno zmogljivostjo do sredine leta 2003. To poletje zaslužili in drugi v državi, po povezan z "Finprofile" AZST "barva" v Antracit Luhansk regiji) obrat za proizvodnjo surovin za kovinsko podjetje "Modul" v Kamianets-Podilskyi. Obrat je cink proizvodnjo "Severstal" (Cherepovets) barve in dal zaščitna polimerni premaz, z uporabo materialov Evropskih proizvajalcev. Za opravljanje te dejavnosti v Ukrajini, in ne v tujini, omogoča zmanjšanje stroškov surovin za kovinske ploščice za 15-20%, v skladu s strokovnjaki družbe "Europrofile", ki predstavlja proizvodni obrat v Kijevu. Če želite razširiti zmogljivosti proizvodnje naredi razmere na trgu,. Lani se je poraba kovin v Ukrajini je zrasla tukaj 20-25% (glede na "Rannila-Kijev") do 40-70% (podatki "TPK" in "Centrostal-Domstal"). V letu 2003 se je stopnja rasti prodaje se pričakuje na ravni 20-25%. Med vsemi mase strank kovinski proizvajalci načrt kot lansko leto, s poudarkom gradbeniki. Proizvajalci, ki aktivno oblikujejo na trgu, vključno z : - za prihodnost, s pomočjo slike dogodkov. Za primer, "TPK" za več let neprekinjeno konkurence med arhitekti in plača 30 štipendij za študente Kijevu nacionalni Univerzi za gradbeništvo in arhitekturo (nekdanji TRC). V absolutnem smislu obsega trg je po mnenju vodilnih proizvajalcev, 2, 2-2, 5 milijonov. kV. m. Za oceno strukture trga kovin je veliko težje. "Danes ni cilj baze podatkov, - pravi Olga Popovich, Vodja CJSC "Rannila-Kijev. - Razumen dialog med proizvajalci kovin, ki bi pomagal vsem identificirati svoj delež na trgu, in zato, da bi izbrali pravo strategijo. Ta praksa je pogost med, na primer, hrana in tobačnih podjetij. In mi, iz njegovih del, je pripravljen razkriti kartico, pod pogojem, da je dialog bo odprta". To mnenje delijo tudi "TPK". "Zanimivo bi bilo ustvariti neke vrste poslovno Združenje proizvajalcev, na primer, kritine, za vodenje skupne tržne raziskave, izmenjava informacij, lobiranje za interese pri razvoju gradnje dokumentov", -je dejal Taras Tkachenko. Podjetje "TPK" je zagotovil naslednje informacije v top tri vodilna podjetja na trgu: "Rannila" -36% celotnega obsega prodaje v naravni pogoji iz kovine, "TPK" - 19%, "Arzenal" - 18% (v denarju, delnicah se zdi, da je nekoliko drugačen, kot cene konkurentov različnih). Razdelitev trga na cene segmenti bolj pregledna. Vodilni proizvajalci menijo, da pol (ali še malo več), ki se prodajajo v Ukrajino kovinske ploščice - Evropski pocinkanega jekla, medtem ko so domači (MMK poimenovana po. Iljič) - manj kot 10%. "Več in več pozornosti današnji potrošnik je narisal na garancije, ki jih daje proizvajalec, pojasnjuje, brand Manager "TPK-Profil" družba "RIC" Taras Tkachenko. - Kovinski proizvajalcev iz Zahodne evrope, galvanizing garancija 10 let, medtem ko so njihovi kolegi, ki uporabljajo ruski ali ukrajinski jekla, ni več kot 5 let". Zdaj trgu kovin, ki so razdeljene v različne segmente glede na jeklenih. Na vrhu (približno $8 na sq. g) delo "Rannila-Kijev", z uporabo kovinskih skrb Rautaruukki, "TPK" (Ekostahl, in Nešteto) in "Centrostal-Domstal". Poleg tega, da z uporabo kovinskih vodilnih proizvajalcev, so poskušali dokument kakovosti svojih izdelkov, ki jih certifikata serije ISO 9000. "TPK-Profil", ki je že prejel ISO 9001 certifikat, začetek sezone bo potekal certificiranje proizvodnje CJSC "Rannila-Kijev", in GCB Centrostal Bydgoszcz je dobil certifikat ISO 9002. V spodnjem cenovnem segmentu (6 evrov na kvadratni. m in tudi v nadaljevanju) so proizvajalcev, ki uporabljajo domača ("Gipron") in Novolipetsk (Revival Polesie", "Albatross" in nekateri drugi) dip. Podjetje "Finprofile" se je ustavil izbira na zinced jekla integriran del "Sever-jeklo" in "Ispat-Karmet" (Karaganda). "Arsenal-Center", s katero so poskušali Novolipetsk kovinski združujejo in Ekostahl, so opredeljeni glavni dobavitelj slovaške podružnice NAS Jeklo (jeklene Kosice). Tako je lani začela oblikovati povprečna cena segment trga kovine (približno $7 na sq m). Ugodna lega v tej zvezi je bila sprejeta s strani podjetja "Saphicparadise", ki raje dela v vseh cenovnih segmentov, z jeklenimi različnih ponudnikov. Estetski okus kupcev kovinskih stabilno. "Ukrajina je država močno tradicijo. Lani najbolj priljubljenih kovinske ploščice spet je bil tip "Monterrey", prevlečene polyster rdeča, temno zelene in rjave barve, " pravi Olga Popovich. "Za dvorci da podobno "Monterrey" profil "Učinek" in samo na prestižnem upravne stavbe-višja "Prestige," dodaja Taras Tkachenko "TPK". Zato je verjetno v bližnji prihodnosti v Ukrajini se bo začel sprostitev kovinski strešnik drugi profili in drugem nadstropju. Napovedi za tekoče leto ni tako optimističen, kot rezultate iz preteklosti. Rast obsega prodaje v najboljšem primeru bo ostala, vendar je najbolj verjetno, da bo počasi nekoliko. O ceni situaciji strokovnjaki niso enotnega mnenja. Ustanovitelj 000 "Arsenal-Center" Viktor Fedorov, nasprotno, napoveduje povečanje minimalne stopnje kovinskih na trgu do $6, 3-6, 6 kV. m. V skladu z njim, na svetu je zdaj doživlja primanjkljaj pocinkano jeklo, zlasti, barva premaza, kot rezultat, od drugega četrtletja lani, pocinkano jeklo, povečalo za približno 100 evrov na tono. Toda, po G. Fedorov, rast cen za kovinske strešne kritine ni odtujil kupci - to material, ki se že uporablja, in arhitekti in gradbeniki. Na trgu skodle nastajajočih igralci, ki so V preteklem letu trg skodle aktivno razvija in je bilo opazne spremembe. Razvijalci imajo povečano zanimanje za nekaj drugega kot kovine, ki je prenehala biti original. Povpraševanje za skodle, po besedah Direktorja družbe "Diana" Andrej Primachenko, povečalo za 50%. Tako domačo streho dal okoli 300-350 tisoč. kV. m skodle. Na rastočem trgu zadnja sezona, novi igralci so vstopili. Po rastlin Gargzdu Mida kupil ruski skupina "TechnoNIKOL", v juliju, Ukrajina se je začelo dostave skodle iz Litva. S prihodom rastline, ki se Rusi odločili, da ponovite uspešno izključne rešitve leader v CIS trgu - finsko podjetje KATEPAL. Ki so jih predložile stranke, s celo vrsto gradiva v zvezi s tem (brazdasto elementov, Anthony in preproge folija) in izdal model "soglasju", ki omejuje, kot so tlak, rezervoar za vodo ploščice Katepal Skalnata. Uporaba poceni ruski surovin omogoča, da prodajajo skodle so veliko cenejši finski ($6, 5-7, 2 kV. m). Malo prej na ukrajinski trg je bil še en tuji proizvajalec-finska skrb Leminkainen proračuna (skoraj tako kot v "TechnoNIKOL") za skodle Pikipoika. Prvi paketi skodle dveh modelov ("Honeycomb" in "Val"), izdano Slavuta pripravljeni strešne kritine papir rastlin. Svoje izdelke so celo nekoliko cenejši kot ruski (od $5, 4 kV. m). Vendar pa je po mnenju Direktorja podjetja Anatolij Potapov, njegove prodaje na ukrajinski trg ni pravilno vzpostaviti. Večja konkurenca spodbuja operaterji na trgu bolj prilagodljiv cenovna politika. V jeseni podjetje "Avista", ki je potekal v ukrepe za zmanjšanje za 15-25% cene bitumen strešnik Tegola, in Diana v avgust-September bilo ponujenih storitev avtomehanična strokovnjaki popusti na izdelke KATEPAL. Lani je spremembe spodbudile jasnejšo strukturo trga na top (več kot $7, 2-7, 5 na sq.. m) in nižje cene segmentov. "Vse vzel svoje niše: mi smo njegovi, "TechnoNIKOL" in drugi -", - pravi Andrej Primachenko. Najbolj razvitih danes nišo dragih proizvodov, ki se zadržujejo KATEPAL, IKO in Tegola (KATEPAL in IKO zasedajo prevladujočega položaja na trgu). Najboljše draga skodle, glede na podjetje "Diana", ki se prodajajo v Kijevu in na Vzhodu. Da bi spodbudili povpraševanje, podjetje "Diana" lani ponudili 5 novih barv, skodle in zadovoljen, esteti odtenki Rocky "blue lagoon" in Katrilli "hoarfrost". Zadnji, zaradi bele barve, je vtis zasneženi streho leto. To sezono, Direktor podjetja "Diana", ki obljublja, da na ukrajinski trg, novo vrsto skodle z bistveno izboljšano zmogljivost in izračunano življenjsko dobo 60 let in garancijo za obdobje 30 let. Bo to stalo dražje kot rezultat - na 17-19%. Približno tretjina trga lani je poceni izdelki - Pikipoika, "Skodle orel" poljskih rastlin Izolacia (v lasti finske Icopal), "TechnoNIKOL" in Slavuta skodle. "Lani smo se počutil trgu in promovirati nov izdelek po imeniku, s sedežem prej, medtem ko delate na trgu Evro-ruberoid. Naslednje leto pričakujemo, da bomo začeli množično spodbujanje skodle in da imajo večji volumen - ne manj kot 15% trga", pravijo vodje družbe "TechnoNIKOL". Hkrati Pikipoika, najverjetneje je, da bo izginila iz našega trga. Njen proizvajalci odločili, da spremenite ime strešnikov na bolj preprost, in bi lahko pomislili nič bolje kot Krembit. V zvezi s tem obstaja nevarnost, da domači kupci bodo zamenjali finski skodle z ukrajinsko evroruberoida, proizvedenih v okviru iste blagovne znamke podjetje "Trobljenje" v Kremenchuk, in interesa, da bo zelo upadla. Evroshifer: najbolj dinamičen segment strešne kritine Povpraševanje na trgu za valovite betamethasone strešne pločevine, imenovane ljudske euroliberal, v zadnji sezoni je rasla hitreje kot za ostale kritine. Po ukrajinski predstavnik Onduline, prodaja tako imenovane "eurosphere" zrasla dvakrat, da je do 2 milijona. kV. m. Takšno popularnost, materialne trgovci pojasnite svoje nizke stroške in enostavnost namestitve (če dajo ego vsem razvijalcem, ki lahko neodvisno, vključno stare strehe). Hitra rast obsega prodaje je, po mnenju strokovnjakov, zaradi dejstva, da široko plasti strank, ki so postali bogatejši in razumejo prednosti sodobne kritine. Na primer, lani evroshifer začel uživajte v najbolj navadni predmeti. V Kharkiv euroliberal zamenjali azbest-cementne strešne kritine "Hruščov", Volyn močno agrofirms krilo razpršenih kmetijah, in v Lviv in Transcarpathia, v skladu s Direktor predstavništvo Onduline Victor Mikhailov, je bilo celo "ondominitialize" območja. Zelo pogosto so za ta material, in na Jugu, predvsem v Krim. Približno 70% ukrajinski trg "Eurosuper nadzor Onduline, 10% - Ondura, 20% - Guttanit in prodajo Bituwell in Aqualine zelo številko. Po trgovci, razdelitev trga je posledica dejstva, da Onduline je bil prvi, da javnost tega materiala in danes ima široko mrežo proizvodnje in trženja, so še vedno nadzoruje velik del svetovnega trga. Ondura privablja kupce širši barvne lestvice in največji garancijski rok za hrambo doseči z dodatnimi pokritost. Guttanit osvojil velik del trga hvala za sliko države-proizvajalec Nemčiji, medtem ko Onduline gre za Ukrajino iz Poljske, in tudi zaradi dobrega prodajalca. V tej sezoni je pričakovati, da bo trg bistveno pridejo stranke in se prikaže novosti: pismo z nov profil, ki spominja na par kock. Ta čas strešnik še ni prispela na Zahodu, kljub pojav v zadnjih desetletjih nove kritine, najbolj priljubljena je dobre stare ploščice. Vendar pa, stari, to je lahko imenovan, da ne velja vedno, tudi v tej industriji, starosti, ki je več tisoč let, zdaj pa so nove rešitve. Zakonodajalci "kocka" moda - nemško - razviti skodle, ki pokriva 1 sq.. m potrebujete samo 10 Kosov. (v tradicionalnih modelih - 13-14 kos. ) skupaj Wes 40 kg (najstarejši strešniki "beaver rep" - tehta do 63 kg/q. m). Tudi uspeli znižati minimalne kota lončeno strehe od 27 do 22 stopinj. "Pojavil ploščice, prevlečeni, ustvarja učinek Lotus - dež navzdol na strehi, jo očistite. Tam so poskusne vzorce Zlate ploščice. Ta učinek se doseže z brizganje barve na keramiko", - je dejal Ivan Karpov, vodja način-izvozna podjetja "CAB Ltd", distributer nemškega podjetja Trost. Vendar, z vsemi temi dosežki, v Ukrajini je komaj poznajo, saj trg skodle zelo pasivni. Življenjski standard je še vedno nizka, in nekaj bogatih razvijalci še vedno ni psihično pripravljen, da zgraditi hišo stoletja. "Tudi z vidika estetike, imamo ne, moda keramične ploščice", - je dejal Izvršni Direktor PE "Creasteel" Dmitrij Bulavin. Tako trgovci, čeprav okrepiti promocijo, skoraj v celoti sile, ki sodelujejo v jeseni razstava "Gradbeništvo in arhitektura", ne pričakujte, da bo v bližnji prihodnosti na znatno rast povpraševanja. Zmogljivost trga keramičnih ploščic je merjena le z več deset tisoč kvadratnih metrov, in prodajalcev nemškega strešnik (relativno drago) služijo le nekaj predmetov v h. Vendar, kadar drago blago, in obstaja zelo resna. "Mi si ne bi skodle na strehi 100-200 kV. m - če ste kupili za dvorec, nato pa takoj 500-900 kvadratnih. m", -je dejal Ivan Karpov. Zato, in kupiti skodle, kjer bogati ljudje najbolj je, ne toliko na Zahodu, kjer se material, je tradicionalno, kot v Kijevu in največjih mest na Vzhod. Kupci strešnik v Ukrajini, v skladu z dobavitelji, raje blaga cenejši: strešnik Vzhodne Evropske produkcije (Tondach, Jamina, Kikinda), ki se prodajajo bolje kot nemški (Ruppkeramik, Trost, Wiekor), in klasično - bolje kot ingibirovany ali steklom. Vendar, najcenejše ploščice-domači - praktično izginili iz trga. Po mnenju strokovnjakov, kakovost proizvedene pri nas strešnik je bila tako nizka, da če stranka raje kupite kakovostne kovinske strešne kritine. Vendar pa je strešnik, povpraševanje, ki v Ukrajini je hitro raste - cement-pesek, ki je po ceni, ki je primerljiva s kovinskimi. Po podatkih "BRAAS Ukrajini, ki nadzoruje polovico domačem trgu, vsako leto povpraševanje po njem raste dvakrat, in v zadnjem letu je presegel 250 tisoč. kV. m. Kupite ta material je večinoma na Zahodu (tradicije) in Kijev regiji. Ta segment trga je zelo obetaven, in obstaja že več majhnih domačih proizvajalcev. V prihodnosti proizvodnjo cementa-pesek strešnik v Ukrajini uvedete lastnik podjetja skrb Lafarge Braas. Neposredni govor Prej ali slej nedorazvitia konkurence bo bumerang vrnil k njemu, ki ta bumerang začela znamke ANOPOLSKYI, Predsednik "TPK": - Na domačem trgu obstaja precej širok spekter kritine. In v vsaki posebni material ima spodnji in zgornji pragovi, tako v kakovosti in ceni. Načelo je: "višja cena, boljša kakovost materiala". V skladu z evropskimi tradicijami, najboljši, ampak, zato, štejejo za najbolj dragih materialov, kot so keramične ploščice, baker, čistega cinkovega. O avtorju spletne strani na storitev življenje je kovinski in profiliranih streho kakovostnih surovin, skodle. Danes teh materialov, nekoč veljal za razkošje, postala bolj dostopna pod ceno in priljubljenost. Poleg tega je možno razporediti tako material kot Onduline, evroshifer. Naslednje kategorije kritine bistveno zaostaja prejšnji kakovosti, vendar so na voljo na najnižje cene. Kakovost v vsaki blagovni skupini je bistveno drugačen, je lahko bistveno drugačna : odvisno od tehnologije, kakovost namestitve, le streho "torto". Izbira strešne kritine material, ki je določen s finančnim zmožnostim strank. Obstaja trend povečevanja kakovosti kovinske kritine na Splošno. Surovine proizvajalcev izboljšanje njihove tehnologije, oziroma povečanje stopnje. Če govorimo o kakovosti končal streho, nato pa želim poudariti še enkrat, da je veliko odvisno od pravilnosti strešne kritine delo. Novi materiali in tehnologije, ki jih je treba preučiti in se uporablja pravilno v delo. Delo "staromoden" lahko resno škoduje tudi najboljši strešni material. Danes naše podjetje posveča veliko pozornosti na težave tehnične podpore naših izdelkov - smo tiskanja navodila za namestitev priložene naši izdelki so posebno opomnik, da kupec, ki je podrobna priporočila za razkladanje in skladiščenje. Svetovalnih inženirjev "TPK" v Ukrajini jih lahko dobite brezplačno. Če je potrebno, nadzor. Trudimo se, razvoj partnerstev z gradbena podjetja, jim nudi potrebne informacije o materialih, priporočljivo je strankam. Danes na trgu kovinske kritine so že dobro uveljavljene in strukturiran. Obstajata dve glavni skupini proizvajalcev kovin in profnastila. Smo se pogovarjali, veliko. Prva skupina - proizvajalci visoko-kakovostno blago, ki je priložena zahtevana dokumentacija in servis. Druga skupina - proizvajalci blaga.

Nakup kritine v Kijevu.

VIR: BudMajster

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика