среда, 21 мая 2014 г.

Ste streho želite? Imam nekaj 2006-11-01 17:13:53

Gradnja in rekonstrukcija.

Ste streho želite? Imam nekaj
2006-11-01 17:13:53

Hvala za oživitev investicijske proces v zgradbi trg Ukrajine bistveno Akti podpisano. To v celoti velja za njegov strešne kritine sektorju, se konkurenco, ki postaja vse bolj akutni obliki. Zdaj bomo lahko varno reči, da je tradicionalni KRO-vennogo materialov izrinilo trgu z novo, bolj sodobne vrste. V mnogih segm-tah trgu vse bolj močan položaj zaseda domačih proizvajalcev, pogosto "up" na plodna tla trgovanja kapitala, ki si jih podjetja-uvozniki. Strehe so različne... Streha - "n'peta fasada" hiša, ena njegovih glavnih delov. Varuje pred atmosferskimi vplivi in oblikovanje hiše in njenih prebivalcev, ki so pomemben dekorativni element. Danes trg ponuja veliko različnih domačih in tujih kritine. To, na eni strani, ki se odpre za potrošnike in oblikovalci veliko priložnosti, vendar otežuje problem izbire. Najpogostejša kritine vključujejo kovinski premazi, keramični in cementnih strešnikov, azbesta, cementa in bitumnom strešni skrilavec, roll bitumen materialov, bitumen mastic, plošče in ploščice. Za lažjo orientacijo vse kritine lahko razdelimo na vrsto in velikost na: - umetni (s površino do 1 sq m): keramični in "m'ki" ploščice, azbesta, skrilavec in ploščice in drugi; - stanja (od 1 sq m): azbest cementa, betona, kovin, polimer (ravne in profilirane); - trak (širine 1 m): asfalt, krovstvo in sodobne spremembe; - film (širina do 1 m): gume in polimerne države-t; mastic: bituminozni in polimernih mastic. Obstajajo tudi tradicionalne in sodobne kritine. Prvo, na primer, vključujejo keramične ploščice, ravno list kovine (baker, aluminij, cink, cink, titan, svinec, cink, pocinkano jeklo), kot drugi - "Evro-skrilavca", "evroruberoid", kovina, itd., Drug pomemben vidik klasifikacije kritine je njihovo težo. Glede na to merilo strešne kritine mA kristali so razdeljeni v pljuča (na primer, ostrešje, kovinsko - 4-6 kg / sq m) in težka (na primer keramične ploščice - 40-65 kg / sq m). Izbira strešne kritine material, ki vplivajo naslednji dejavniki: naklon strehe (do 6 C - stanovanje, več kot 6 - glasom); nosilna zmogljivost strukture; o'capacious rešitev; finančnih virov in estetski okus za razvijalce. Stanovanje, običajno ima streho na velikih parcelah di o'predmeti, industrijskih in javnih objektov, večstanovanjskih hiš. Njihovo kritje roll mate-rials - bitumen, polimer-bitumen in polimera. Nagnjenih strehah, ki je značilno za relativno majhno objektov : zasebne hiše, počitniške hiše, trgovine, bari, kavarne, eno-vedno - in industrijskih objektov. Tukaj se lahko uporabljajo pločevine, kovinski, iz skrilavcev, evroshifer, keramične ploščice, beton-peščena ali m', ki bitumna. Kompleksne konfiguracije strehe zahteva uporabo majhne velikosti materialov (da bi se izognili velikim odpadkov), so lahko rezani. V zameno, med obnovo stavb, za lajšanje nosilnih konstrukcij, kot pravilo, uporabljajo sodobne svetlobe kritine. Slab plesalec "Euro" preprečuje Naši poti v Evropske integracije, o katerih toliko je dejal, v višjih položajih moči, precej podoben način slalom gorsko - preveč je navijanje. Vendar podjetje ne politika. Tukaj je vse veliko lažje. Stroškov, na primer s'konzole "Euro" v gradbeništvu pogoji, kot je postalo jasno - to učenje stran "sprednji" vključitev Ukrajine v Evropi je potekalo enkrat za vselej. Presodite sami: "standard", "prenova", "evrodom", "Windows", "brown" "gospodje" nastavite, če ne najboljši dokaz, da je? Pa se vrnimo k naši ovce, in, natančneje, za ravno streho, kjer ne sodelujejo v "Euro" ni bilo. Nišo prej samozavestno zasedenih tradicionalnih bitumnom strešni material, je vse bolj polni "evroruberoida" - gradivo o gnije podlagi (iz steklenih vlaken, iz steklenih vlaken, poliester, itd.) z uporabo modificiranega bitumna, med različnimi modifikatorji so ugotovili, najširši uporabi atactic polipropilena in stiren-butadien-stiren). "Normalno" strešne kritine in zgodaj-še naprej prevladujejo le v majhnih in srednje velikih mestih in na podeželju. V velikih mestih od njega malo napak-v živo in sprejeti le, če ni denarja, in popravljajo strehe, boste nujno potrebovali. Zdaj v Ukrajini prodala za približno štiri deset blagovnih znamk Euro-ruberoid. Vendar, do pred kratkim, velika tržni delež zasedli uvoženi materiali - italijanski Polyglass, Indeks, finski Katepal, nemški Krebber, ruski "Technoelast", "Uniflex", "EcoFLEX" (izdelovalec - tovarniško "TechnoNIKOL"). Vendar, v 1999-2000 seznam dopolnjuje sodobne kakovostne kritine, proizvodnja, ki je obvladal več domačih podjetij (glej spodaj). Voljo na ukrajinski trg in nekaterih drugih blagovnih znamk evroruberoida - "Brumat", "Linocrom", Termt ", " Soprema ", " Soplast ", " Thelast ", " Harju za Zunanje Zadeve "t. d. Evroruberoid od različnih proizvajalcev na ukrajinskem trgu ponujajo podjetja "Avista", "Albion", "Mi", "Batavtotreid", "Izberite", "Hermia", "evroizol", "Kravtex", "hotel je mesto,", "Zlitine", "Technostroy", " ukrajinski strešne kritine podjetja "in druge. Po mnenju strokovnjakov, je največje povpraševanje po evroruberoid opazovanem v večjih industrijsko razvitih regionalnih centrov - Kijev, Dnipropetrovsk, Kharkiv, Donetska, Odesa, Lviv in t. p. Na primer, po Namestnik Direktorja družbe," hotel je mesto, "Natalia Shahmatovo, v prestolnici, ki je najbolj napredovala na cha-teh novih gradbenih materialov in tehnologij, 80-90% deluje na ravnih strehah je narejeno s evroruberoida. V pogojih konstanta zasičenosti trga sodobne kritine večina domačih proizvajalcev tradicionalne strešne kritine material doživlja težke čase. Vzemimo za primer, celo tako dejstvo: ko Ukrajina je bila le 5 velikih rastlin, skupna kapaciteta, ki je znašala več kot 300 milijonov. kV. m strešni material na leto. Zdaj so trikrat več, vendar jih proizvajajo skupaj 245 milijonov. kV. m strešna. Najmočnejši od njih-Lutsk kartonske rastlin (oblikovanje zmogljivosti 132 milijonov. kV. m a leta) - ne tudi pol-heartedly, medtem ko so druge, kot so. W Kijevu obrat "gradnja" (ko je proizvedena 50 milijonov. kV. m), v Odesi iz rafinerije (40 milijonov. kV. m), Lviv (20 milijonov. kV. g) na splošno idle. V nobenem majhen ukrep prispeval k temu tendinta za premik materni Beloruščina strešni material - naši Severni sosedje ne potrebujete za uvoz visoko kakovostne smole, ki jim daje priložnost, da prodajajo strešni material približno 10% ceneje kot v Ukrajini. Za uporabo tradicionalnih ruberoid še naprej osredotočajo finančno šibke industrijska podjetja (ki se še posebej so številni v pokrajini), zasebni trgovci, ki gradijo garaže (krovstvo podjetja zavrne sklenitev pokrov varovalke na področjih do 20 kV. m), in state Department, ki s konstantnimi popravilo strehe, lahko služijo le 2-3 leta, vam bo vaš "poslovne". Zato, da bi preživeli, podjetja, ki proizvajajo strešni material, na kartonski podlagi, bodo morali cardinally ponovno preuči svoje načrte za nesrečne prilogo "Euro". Razen, seveda, bo imel potrebnih sredstev. Sodobne strešne kritine material z uporabo modificiran bitumen in gnije temelje za javnost zdaj le nekaj ukrajinskih podjetij - Slavuta pripravljeni strešne kritine papirja krško, Kharkov-ski "akvaizol", Kremenchug "Blasco"Kijev "Fbrst" in Boryspil "Izolacija Rogozov". Najbolj tipičen obseg prodajne cene za svoje izdelke - od 1 do 4 dolarjev za 1 kV. m (odvisno od značilnosti), čeprav trgovci to lahko stane precej dražje. Med temi podjetji najbolj močan položaj na trgu je Slavuta pripravljeni strešne kritine papir obrat proizvaja materiale serije "Spasa", "Speleliste", "uroke", "spamd" in drugi). Evropska kvaliteta, ugodna cena in široko paleto izdelkov, ki bi znamko JSC "Slavuta pripravljeni strešne kritine papir obrat" vse bolj prepoznavno v ukrajinskem trgu. Je edino podjetje v Ukrajini, ki je poln obseg tehnološke in laboratorijske opreme, ki omogoča izdelavo materialov v skladu z Evropskimi normami in standardi. Načrtovanje zmogljivosti tehnološki kompleks 12 mn. m. kV. za leto. V tem letu bo rastlina je načrtovanje, ki dosega 55% celotne zmogljivosti. V kratkem času, če želite odpreti drugo vrstico z enako zmogljivostjo. Kharkiv "akvaizol" lani proizvedla približno 2, 5 milijona. kV. m evroruberoida. V tekočem letu predvideno je, da se doseže raven 25-30 tisoč. kV. m na dan. Kremenchug "Blasco", da spodbuja kritine serije Crimbo (več kot 30 imena-zemlja), lani je dosegel enega milijona ljudi, leta 2002, so se načrti za vstop v 5-millionth mejnik. Design, zmogljivost - rsponses "Izolacija Rogozov" - 8 milijonov. kV. m roll kritine na leto. Poleg tega, da je začel družbe v Kijevu in Berdyansk, vendar pa so, po mnenju strokovnjakov, Pro-bi kritine, ki so slabše kakovosti, pogosto z non-standard baz in modifikatorji. Govorimo o težnje razvoja trga, strokovnjaki ugotavljajo, da je zaradi svoje nizke cene, domači ruski in Beloruski evroruberoid začel, da izpodrinejo uvoz (predvsem italijanskih-ki plačuje) izdelke in prisilno uvoznikom, da bi se zatekli, da so cene nižje. "obseg prodaje uvoznih evroruberoida pade, pravi Vodja prodaje Kijev podjetja "Corporation" Gennady Doro-Schenk. - Ta segment trga skoraj dosegla zasičenost ". Ob istem času, na trgu nadaljuje s'bili so krojačev, gradiv, vendar le tistih, ki so menili, da so elite - v tem ozkem prostoru je dovolj, čeprav je povpraševanje še ni popolnoma oblikovana (zaradi nizke kapitalske ustreznosti potencialne stranke). Strokovnjaki opozarjajo tudi na ogromno rezerve rasti, ki je na trgu m', ki strehe Ukrajini. Trenutno samo 20% strehe države je pokrito s sodobno valjanih materialov. Povpraševanje po njih je ocenjena na 20 milijonov. kV. m. Po Aleksej Salnikov, Vodja prodaje Slavuta asfaltni obrat v Nemčiji v izračun na eno osebo, ki je danes približno 4 kV. m', kjer vrhovi, ki na leto, kar lahko služi kot obetavno izhodišče za operaterje ukrajinski strešne kritine trgu. Azbest skrilavca ne prijatelj Eden glavnih materialov za gradnjo enokapno streho v naši državi se še vedno azbest-cementa listi, v življenju,-imenuje skupine. Ukrajina potrebe izpolnjuje 8 tovarne. Najmočnejši med njimi so Ivano-Frankivsk cement-skrilavca združujejo (MS), Kramatorsk MS "Pištolo", JSC " Balcem" (Balakliya, Kharkiv reg. ) in Kijevu JSC "Asbo-modo". Skratka, ta Četverica, ki lahko proizvajajo več kot 80% celotnega obsega skale. Priljubljenost azbest-cementa listih, še posebej na podeželskih območjih, zaradi njihove nizke cene (1 - $ 2 na 1 kV. m). Vendar, relativna cheapness in nestabilen, ker levji delež stroškov skrilavca je strošek surovine uvažajo iz Rusije. Oprema za proizvodnjo skrilavca tudi kupili v Rusiji, Belorusiji in Moldaviji. Šibka točka azbest-cementa listov je njihovo toksičnost, težka teža in neprivlačna, zaradi prevlade v ponudbi struktura, ki je izdelana iz skrilavca sivo. S tem v mislih, v Evropi namesto skrilavca uporaba butan valovite plošče, različne plastike in drugih nekovinskih materialov, kritine, smo poklicali "euroliberal". Surovine sestavo (in posledično, ter tehnične in operativne značilnosti končal material), ki ni samo razlika ukrajinski skupine od svojih Evropskih kolegov. Evroshifer veliko dražji v povprečju 3-4 krat, in za nekatere vrste, v več deset krat. Je izvedena v različnih barvah, medtem ko je najbolj priljubljen v Ukrajini uporaba barv, kot so rdeča, zelena, rjava in gobe. Še ena stvar - listna oblika, ali natančneje, število "val". Naša črka Q ali 8 valovi in EU - 10 do 14. Seveda, bolj ekonomično in povpraševanja je 14-val skrilavca. Med prvimi, ki je na ukrajinski trg z'bil azbest skrilavca nemško podjetje s "Eternit". V 30-ih snovi, zajete številne strehe v Zahodni Ukrajini. Med množično psihozo-združljivost'pleteno z nevarnostmi, azbesta, podjetje šlo v stečaj,. Zdaj ona je rekonstruirati svoje proizvodnje in daje valovite plošče brez uporabe azbesta, na podlagi druge krepitev vlaken. Leta 1964 je v Franciji je prvo valovite plošče "Onduline" (glavni sestavni deli bitumen in kartona). Danes podjetje proizvaja lastno materialov na 9 rastlin v različnih državah: Francija, Belgija, Italija, ZDA, Turčija, Malezija, Poljska. Mimogrede, ta, po mnenju direktorja podjetja " Onduline B. M. " Olga Afonso, "je začela ravno pred kratkim - v januar 2001, in njeno sposobnost, da lahko zagotovi črke "Onduline" vse Vzhodne Evrope. Bližina Poljskem in v Ukrajini, bo naš izdelki bolj dostopni ukrajinski potrošniki (predvsem zasebnih razvijalci) in zagotavlja kontinuiteto dobave ". Mi bi dodali, da je vrednost" Ondulin "na ukrajinski trg giblje v mejah od 3, 5 do 5 dolarjev za 1 kvadratni meter. pred 15 leti "Onduline" kot svetovni monopolista v proizvodnjo valovitega bitumen karton, vendar pa je v zadnjem času v svoj Imperij napadel nove blagovne znamke: v ZDA "Ondura", Belgija - "akvalayn", Švica - "Guttanit" in Goltni "nemška" Btool ". Vsi izmed njih danes in predstavlja na ukrajinskem trgu (in v skoraj enakem "Onduline" cena nišo), ki mu daje vse con'stičišče neke spletke. Posebne skupine v "eurosteam" kompleti so barvne in pregleden strešne kritine plastičnih mas, pridobljen na podlagi poli-vinil klorid, polikarbonata in poliester. Veliko različnih in paleto visoko zmogljivih lastnosti teh materialov, ki omogočajo njihovo učinkovito uporabo tako v zasebnem kot tudi v gradbeništvu: svetlo okno, v streho, dome loki, zimskih vrtov, rastlinjakov, hlevov itd., Krovstvo listi, ki temelji na PVC predstavlja na ukrajinski trg blagovne znamke "Onduler", "Indeks" (Francija), "Super PVC", "PETROF" (Združeno Kraljestvo); poliester - "Laver" (Poljska); polikarbonata - "Lexan" (Avstrija ), "Polgar" (Izrael), "Makrolon" (Nemčija), "Marlon" (Združeno Kraljestvo), "Kabbalkges" (Italija), "Macrolux" (Švica) in drugi. Cenovni razpon teh materialov je zelo široko - od 5 do 33 dolarjev za 1 cm. meter. Med velika imena se ne izgubijo tujih in domačih blagovnih znamk "violina", ki se gibljejo Kherson trdno "Biolog" - doslej le v Ukrajini proizvajalec Eurosuper. Prvo serijo pisem, ki jih je "violina"'pojavil na ukrajinski trg leta 1997, hvala za prejete podjetje inovacije posojilo, Vse komponente (in to najprej plastičnih odpadkov), ki so potrebni za proizvodnjo "violina", ki so domačega izvora in ne breme svojih stroškov (17, 6 UAH na 1 kvadratnih m) različnih uvoz "mark-up". Material odlikuje vsestranskost, varstvo okolja, visoka mehanska trdnost in odpornost proti agresivnim okoljem. Listi so izdelani v široko paleto barv, ravne in valovite, tri razrede (standard, Elite, Super), z vsemi potrebnimi pripomočki - brazdasto elementov, veter table, ograde napušči, blagovno znamko strojne opreme. Ocenjena kapaciteta -1 milijona kvadratnih metrov na leto, dejanska zmogljivost - 85-90%. Približno 15% proizvedene "violina" izvažajo v Rusijo, Moldaviji in Turčiji. Evroshifer od različnih proizvajalcev na ukrajinskem trgu ponujajo podjetja "Avista", "Mi", "evroizol", "dobrodošli", "Žamet", "Onduline Bi. M ", "Radegast", "Styrax", "Facebut", " PANJ "in drugi. Skratka, "skrilavca" tema tukaj, so nekateri podatki in ocene o Splošnem slika na trgu. Ne trdijo, absolutno natančnost (ni se pridobiva iz državnega statističnega Odbora), vendar pa so nekatere obresti v vsakem primeru. V skladu z našimi strokovnjaki, trg Eurosuper v Ukrajini "se je zgodilo" zelo hitro. In v sezoni 2000 se je povečal v 2-2, 5-krat. To je bila posledica znižanja cene za okoli 25%) in višje kakovosti, ki jih ponujajo operaterji izdelkov. Danes, po Larisa Kachan, vodja trženja storitev družbe "Biolog", skupno povpraševanje za kritine za enokapno streho, je približno 3, 5 milijona kvadratnih metrov na leto. Zaradi strešne kritine listi "violina" ni pokrita, je v svojem ocena, približno 25% to povpraševanje. V skladu z družbo "Avista", ne manj kot 60% prodaje Eurosuper pade na "Onduline". Njegove glavne stranke v Centralni regiji je Kijev, na Vzhodu - Kharkov, Južno-Odesi, Zahodno - Lviv. Preostalih 40% trga je skoraj enako razdeljene med povezanimi "Onduline" "akvalayn" in "Ondura"in "Guttanit" in "Biowell". Strokovnjaki vidijo možnost Eurosuper na področju individualne gradnje, medtem ko, na primer, euroruberoid bolj pogosto potrebna gradbena podjetja. Zdaj približno 70% Eurosuper v Ukrajini kupil zasebni trgovci, aarogya lastno hišo ali Vilo. Postopoma evroshifer SIMM in Nisku, še vedno v lasti azbesta skrilavca - krovstvo zasebnih stanovanjih in poslovnih stavb v vasi. To je precej verjetno tudi priložnost, da bi oslabili položaj tujih blagovnih znamk, ki tekmujejo z "Ondulin". To je zaradi pričakovanih "preklapljanje" povpraševanje potrošnikov za cenejše "Onduline" poljski proizvodnje, omenili Nysh. "Cherepichniy" spremeniti usmerjenost Prišel stud bom govoril o ploščice. Ne samo o tradicionalnih keramike, ampak v njeno novo sorodniki - kovinsko, cementno pesek in bitumna. Tradicionalni trg keramične ploščice, po tor-uvzav, razvija počasi. Nekateri od njih ne ponavadi govori o krizi v sales. Keramične ploščice - najdražja kritine, zato razvoj tega segmenta trga je močno ovirana zaradi nizke kupne moči potrošnikov in nezadovoljstvo s kakovostjo domače proizvodnje tistih nekaj, ki so lahko za kritje strehe je razpostavljene, kot tudi njen omejen obseg. V Ukrajini je samo en tip ploščice "beaver rep", medtem ko se je najbolj priljubljena med potrošniki je "Frankfurt". Prednosti strešne skodle vključujejo odpornost, trajnost, mejni stroški oskrbe. Slabosti - občutljivost veliko težo, zahtevnost proizvodnje. Tri velike gospodinjske naprave za proizvodnjo keramičnih ploščic (v Mukachevo, Lviv in Slavyansk), bolj ali manj namestite stabilno samo, Lviv. Vendar je svoj položaj na trgu pretresli z polutorakratnomu dviga cene v zadnji sezoni. Cene uvoženih ploščice, nasprotno, ostala nespremenjena ali se je celo nekoliko zmanjšala. Po Metropolitan prodajalci keramične ploščice, na madžarskem trgu leader Jamina, ki je pred nami Lviv ploščic in pred kratkim se je pojavil v Ukrajini skodle Jugoslovanska obrat "Kikinda". Svoje izdelke za domače uporabnike so na voljo tudi po Baltskem proizvajalci strešnik, podjetja iz Nemčije (zlasti, Creaton) in druge. Bolj optimističen pogled v razvoj trga, ki so povezane z možnostjo pojava novih domačih proizvajalcev keramičnih ploščic, najprej v Donetska oblast, kjer si pridržuje visoko-kakovostne gline, in v nekaterih območjih obstaja veliko koristi za poslovne. Nekoliko drugače oceniti razmere na trgu proizvajalci cementa-pesek ploščice. Na primer, Zoryan mushak, Izvršni Direktor podjetja " Braas-Ukrajina", ki predstavljajo izdelki nemškega podjetja Braas, verjame, da je stanje na ukrajinski trg je zelo uspešen: obseg prodaje cementa-pesek ploščice podvojila, medtem ko priljubljenost material, ki je spodbudila nastanek lokalnih napol Amaterski proizvodnje. Če razmere na trgu bo še naprej ugodna, novi lastnik nemško podjetje - Evropska cementa velikan Lafarge - načrti v letu 2003, da odprete rastlin v Ukrajini o proizvodnji cementa-pesek ploščice, ki bi v vseh parametrov sovpadala z najnovejšo tehnologijo. Trg skodle v tem trenutku, po mnenju strokovnjakov, je relativno majhen in še ne napolni. Tako, da je prostor za nove proizvajalce, vključno z domačo. Na primer, tehnične možnosti za sprostitev skodle so Lutsk in Slavuta asfalt rastline. Slednji so, mimogrede, se je že obvlada proizvodnjo skodle ("shingls"). V nasprotju z mnogimi znanih proizvajalcev, ki proizvajajo "shingls" na oksidiranega bitumna, Slavuta obrat uporablja spremenjen, tako da je material, ki je bolj vzdržljiv in elastična. Vendar, ker je organizacija proizvodnje visoko-kakovostnih bitumen ploščice zahteva temeljito pripravo vseh povezav tehnološkega procesa, množični pojav domačih izdelkov na trgu, ki je dolgoročno možnost. Uvoz skodle predstavlja število blagovnih znamk, med njimi "Bitumat" (češka Republika), "Skodle orel" (Poljska), "Icopal" in "KATEPAL" (Finska), "Minas" (Litva), "Onduline" (Francija), "Tegola" (Italija) in t. d. To je na voljo na ukrajinski trg podjetja "Avista", "Boubaker", "Hermel", "Diane", "Enigma", "hotel je mesto,", "Žamet", "Technostroy", "Zmaga-Za", "ukrajinsko podjetje krovstvo", "Expocontact" in druge. Cena za to strešni material v razponu od 6, 5 do 11 dolarjev za 1 kV. m. Po ukrajinski trgovci, razmere na trgu skodle ni vedno šlo dobro. Naenkrat trgu je bila hudo poškodovana zaradi dejstva, da je predlagani "opekline", poceni bitumen ploščice, izdelani na osnovi oksidiranega bitumna, in skoraj izgubil verodostojnost materiala na splošno. Zdaj, da se na trgu pojavili iz kakovostnih materialov, izdelane na osnovi spremenjenih bitumna (npr. dokončaj strešnik "KATEPAL", italijanski "Tegola" in drugi), trgovine stanje je na začetku običajno. V zadnji sezoni, v skladu z uvozniki, je postal prvi polni sezoni za te materiale. Zlasti, skodle "KATEPAL" prodajajo danes je več krat težje kot pred. V Splošnem zelo grobe ocene, trg zmogljivosti skodle v Ukrajini je trenutno približno 400-500 tisoč. kV. m. Na trgu sodobnih materialov za enokapno streho z daleč pred kovinske ploščice. Po nekaterih podatkih naj bi ta segment trga predstavlja 70% prodaje sodobne kritine. Med znanih blagovnih znamk, v Ukrajini, ki Rannila, Weckman (Finska), Kami, Gasell, Lindab " (Švedska), Centrostal Bydgoszcs SA (Poljska), Gerard (Nova Zelandija) in druge. V zadnjih nekaj letih se je zdelo, veliko homebrew "blagovnih znamk", ki pa na nek način ali drugo so povezani z Zahodnim tehnologij, materialov in kapitala. Profiliranih pločevin postajajo vse bolj priljubljen gradbeni material v Ukrajini - uporabljajo se kot strešni material v industrijske in stanovanjske gradnje (profiliranih strehe in kovinske ploščice), kot zunanja obloga stene naj (profiliranih streho in podpora) in tudi za gradnjo banalen ograje. Naraščajočo priljubljenost kovinski zaradi takih lastnosti: preprosta namestitev, trajnost, odpornost na zunanje vplive, mehansko vzdržljivost, enostavno vzdrževanje in popravila. Zato ni presenetljivo, da je na trgu kovin, profilirane pločevine za različne namene, ki se stalno posodablja z novimi izdelki, proizvajalci in distributerji. Vendar je za natančno oceno obsega trgu kovinskih strokovnjakov ne morejo. Direktorji vodilnih podjetij, ki se nanaša na slika 2-4 milijonov. kV. m, Goskomstat je nekajkrat manjši. Vendar pa ni nobenega dvoma, da na hitro razvijajočem se za nekaj let na trgu danes, je blizu nasičenosti. To dokazuje, večjo konkurenco med glavnimi igralci na trgu (podjetja, "Rannila Kijev", "TLC" in "Centrostal-Domstal"), ki se aktivno uporablja za široko paleto sredstev, ki segajo od cen pobud in končna oglaševanje, "PR" in druge promocije. Vendar pa je glavna obrestna mera v konkurenci je narejen na odprtje lastnih proizvodnih zmogljivosti v Ukrajini. Za zadnji dve ali tri leta v državi ni bilo več takšnih podjetij je tovarn, podjetij, "je" (Dnepropetrovsk), "Gee-pron" (Bila Tserkva), "Mojster Profi" (Dnepropetrovsk), "Rannila Kijev", "TPK-Profil" (PEC "Yavoriv" Lviv regiji. ), "Finprofil" (Kharkiv). V tem letu bi morala postati da bi drugi obrat - podjetja "Centrostal-Domstal" (Vyshhorod, Kijev regiji. ). Delo na mesto je že bliža koncu, in uvoznik bo postal tako pomemben za status domačega proizvajalca. Pomembno zaradi ustvarjanja lastne zmogljivosti, izkušnje kažejo, da omogoča, da naredijo izdelek cenejši, hitrejši izvedbi naročila, več odzivati na spreminjajoče se tržne razmere. Nekaj besed o tožene stranke trgu. JSC "Rannila Kijev" (Ukrajina) je bil ustanovljen v novembru 1997. Spodbujati je na ukrajinski trg kritine z blagovno znamko Rannila, ki uživajo zasluženo priljubljenost. V februarju 2001 v Kijevu tovarni proizvedla prvi milijon (kV. m, seveda) kovinski. Sedež in proizvodnjo, ki se nahajajo v Kijevu in trgovanje oddelki so z skladišča, razpršeni po vsej Ukrajini v Dnipropetrovsk, Donetska, Lviv, Mykolayiv, Odesi, Kharkov, Cherkassy, Odesi, Donetska, Kharkiv, Simferopolu. Več uradov bo začela letos. Podjetje nenehno vlagajo svoj dobiček v razvoj proizvodnih zmogljivosti. V začetku junija, so se načrti, da odprete drugi obrat za proizvodnjo kovinske ploščice v Dnepropetrovsk. To je zaradi velikega povpraševanja in industrijskega potenciala v regiji. Podjetje je "TLC" deluje na ukrajinskem trgu od leta 1992. Prvi je bil odprt urad v Lviv. Danes, "TLC" 15 pisarne v regionalnih centrov Ukrajino, to leto pa so tudi 2. Ime podjetja stojala za "Samo Dokazana Kakovost". Na trgu kovinskih podjetja "TLC" predstavlja svojo lastno blagovno znamko "TPK-Profil" (od maja lani), in tudi prodaja izdelkov svetovno znanih podjetje Gasell (Švedska). Poleg tega strokovnjaki "TLC" izvajanje gradbenih in krovstvo dela, ki se izvajajo za stranke brezplačno posvetovanja in izračuni kažejo, prezračevane fasadne sisteme Ecorock, izolacijo Rockwool (Danska), Isover (Finska), drenaža in odvodnjavanje Hunter (Anglija), Zračni Okna Fakro (Poljska). JSC "Centrostal-Domstal" deluje na trgu Ukrajino od leta 1995, kot Splošno zastopanost GOB Centrostal Bydgoszcs SA (Poljska) - proizvajalec in dobavitelj visoko kakovostnih gradbenih materialov. Podjetje ponuja celoten nabor roofings, naprave za garrets, add-ins, ki uporabljajo kovinske od njega pocinkanega jekla z multi-layer polimerni premaz; Porras-olje, ki se lahko uporablja kot strešne kritine in stenske material; jeklene okvirje za holodnokatanoj th pocinkane profile; alu Okna Fakro; osuševalnih sistemov; grelniki; proizvodnja električne in pare ovira. Belotserkovsky podjetja "Gipron" na voljo je na trgu od leta 1997. Spodbuja kovinske strešne kritine serije "Monolith", Monolit-1" in "Monolith-2", proizvedenih v okviru originalne tehnologije z uporabo Belgijski in francoski poliestrskih premazov. Hitro razvijajoča se podjetja "Finprofil". Napotila svoje kovinske ploščice tovarne v bližini Kharkov (1997), Antracit (1999) in Kijevu (vasi Chabany, 2001). Namen podjetja dodatne pripombe, ki ne zahtevajo, V Dnepropetrovsk obrat "je", ki je prevzel vodilni položaj v regiji zaradi cheapness proizvodnje, ima tekmovalec, ki v istem mestu - obrat " Master Profi", ki je izšla na trgu s kovinskimi "Torte" (cena je okoli $6 v 1 kV. m). Proizvodnja se izvaja od aprila 2000, dejanska zmogljivost - 50-60 tisoč. kV. m / mesec. Za isti regiji namen in "Rannila Kijev". Tako, razmere v Dnepropetrovsk postane zanimiva. V skladu s strokovnjaki iz vodilnih podjetij, z odprtjem nove rastline letos oblikovanje domačem trgu kovinskih prekine. V prihodnosti lahko pričakujemo izrinila uvoženih proizvodov v srednjem in spodnjem cena segmente, in da bi oslabili položaj tistih domačih rastlin, ki žig Frank proizvodnji proizvodov. Manj raziskano ostaja na vrhu cenovnega (mineralni prehiteli $17-19 1 kV. m). Tam so v glavnem tujih blagovnih znamk (na primer nova Zelandija "Gerard"), ki doslej še raje priložnost za svojo prihodnost "spodbujanje" na ukrajinski trg. Različica PS "BM" izraža hvaležnost za podjetja, ki zagotavlja informacije, potrebne za pripravo tega pregleda. Čeprav, žal, veliko tega, kar bi rad povedal, je ostal zunaj nje - tako so bili zelo blizu. Upam, da člankov o posameznih podjetij in nudijo kritine objavljamo v razvoj tega pregleda bo pomagal zapolniti to vrzel.
VIR: BudMajster

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика