воскресенье, 25 мая 2014 г.

Recepti "okusne" pohištvo iz Harlan 2006-11-09 16:26:11

Gradnja in rekonstrukcija.








Recepti "okusne" pohištvo iz Harlan
2006-11-09 16:26:11

"Res je, ustvarjalnost uspeva le, ko smo našli dovolj poguma, da bi vrgel pameti in tradicijo" Incident Inamori, Predsednik družbe, Kuosaka in DDI. Pomislite za trenutek... kaj bi lahko bilo pohištvo? Lepa, praktična, edinstven...in lahko rečem eno besedo - "okusne". To pohištvo ustvarja Kijev podjetje HARLAN. In izraz "to spada v njen Direktor-Sergej Igorevich Garmash. Uredništva naše revije poskušali najti recept za kuhanje okusno pohištvo. Vendar pa je eno od skrivnosti smo že vedel. Prvi dve redni nagrado "kristalno piramido" za zmago v tekmovanju "najboljši pohištvo Ukrajina-2002", Sergej Garmash zahvalil žiriji in organizatorji natečaja, in nato je rekel : "Ta nagrada je rezultat dela osem dni na teden, p'pet tednov ali mesecev in trinajst mesecev na leto." Pohištvo Tehnologij (MT): Sergej Igorevich, je jasno, da ne Boste takoj prišli do zaključka, da predstavlja podjetje danes. Kako se je vse začelo? Sergej Garmash (S. G ): to leto bo družba praznuje 10. obletnico. Strinjam se, da je precej dostojno življenje za podjetja na ukrajinskem trgu. Ampak pred 10 leti sem z osnovnim kapitalom 11 tisoč 200 kuponov (približno 40 dolarjev), ustvaril podjetje, ki je prvi član osebja, ki je bila računovodkinja, in oblikovalec. Prvi izdelki GARLIN so comp'utern tabel v high-tech slog. V tem obdobju družba ni imela lastne proizvodnje, znanja, smo razvili dokumentacijo in dal za proizvodnjo v različnih Kijevu podjetij. Leta 1994 smo bili zanima uvoženo pohištvo vzorcev. Ne rečem, da mi je všeč, da trgovina - vedno sem hotel prodati ne toliko "roke", kot "možgani", češka pohištvo sistemov ROLLPA zanima me dejstvo, da je v njih o'Združeni dve možnosti: ustvarjalnost in neposredne prodaje. V tem času je bil dobra alternativa za ruske kovin in iverne. Najprej, zaradi konstruktivno "prožnost". Naši oblikovalci in inženirji so veliko izvirnih idej v navidez dobro preizkušen sheme ROLLPA. V naslednjih 2 letih je podjetje, ki že veliko število prodajnih mest lastno pohištvo Skupščine. V HARLAN začeli prihajajo strokovnjaki iz sosednjih držav, da pridobijo izkušnje v razvoju in uporabi pohištvo iz češke sistemov. "Med običajne stvari skrite včasih izredne priložnosti. Ampak obvestilo, da jih lahko samo tisti, ki res želi, "MT : kako Ste prišli, da ustvarite izvirno pohištvo, ki HARLAN slavni danes? S. G. : Na posameznih proizvodnji pohištva sem prišel v njegov čas, nakupovanje v iskalno pohištva za lastne potrebe. In bil je prizadela revščina in monotonosti. Vprašala sem se, zakaj se pohištvo ne sme biti "hrast"? Zakaj to ni mogoče, pravijo, oranžni ali zeleni? Lahko, ljudje bodo bolj zabavno živeti? In sem se odločil: naj le oseba, ki ni ne "hrast pohištvo, bom. Prelomna točka za HARLAN je bil prehod na kvalitativno novega materiala, CORIAN (Corian). Videl sem ta material na eni od razstav v tujini, in bil presenečen. To se je zgodilo leta 1995. Da bi dobili vsaj nekaj informacij o Corian se je izkazalo za težavno. Ampak sem bil tako zanima ta material, ki je ni ustavil niti za ta čas, cene od 250-300 USD /m2. V tem gradivu, sem videl, da ne samo, da je videl druge. In predvsem - veliko priložnosti za oblikovalce. "Če nisem dal gor, nisem izgubil, S. : da bi vedeli, da je celotna bistvo material, vse funkcije pa je leto trdega dela. Jasno je, da v Ukrajini strokovnjaki, ki odlično poznajo materiala, ni bilo. Najprej za nekaj časa sem delal v enem od slovaške družbe, osebno študij osnov dela z Corian. Potem sem šel v Belgijo, Centralnega skladišča podjetja DUPONT v specializiranih training center. Ni treba posebej poudarjati, da takšno pot je bila nora podjetja: potovanja in bivanja v Evropi za mlada podjetja, ki praktično uničujoče! Kakorkoli že, usposabljanje opravili potrdilo proizvajalca na roke. Zdelo se je, da zdaj lahko dobite s poslom! Vendar v Ukrajini hype in navdušenje Corian ni bilo opaziti. Čeprav so mnogi napovedovali podjetje "sedem pusto krave"in "izgubljeni" na Corian je večji od 1, 5 let sem se ni dal gor in, na koncu, proces, kot pravim je šel. "V sfero ustvarjalnost ni standardi" , Torej : vpogled Sergej Igorevich lahko samo zavidam, ampak, nasprotno, uspeh je poklon svoje ustvarjalne sposobnosti. Ne skrbi za trženje, ne glede na to, kaj, dokler ni povpraševanja. Glavna stvar, da je glava je ustvarjalni um in njegovih podrejenih neguje željo za stalno iskanje in ustvarjanje. Vendar pa je ustvarjalnost rojeni le v globoko koncentracijo, zavesti in podzavesti. Nikoli ne zraste iz plitve, impulziven, ali lahke misli. Ne smemo upanje za nenaden navdih, če v globinah zavesti niso pripravljeni. Po Sergej Garmash, je "vedno želel narediti" okusno "pohištvo". Je ta želja, da teče skozi vse dejavnosti GARLIN. Na koncu, praktična in lepa se bodo vedno našli svoje mesto, in zagotovo cena. In zdaj, ko Corian je dobil svojo občudovalcev v Ukrajini, kot pravijo, "karte v roki"! Skupaj 10-izkoristiti podjetje popolnoma končal. Danes, HARLAN je ukrajinski zakonodajalec "pohištvo" moda. Začela njena lastna proizvodnja osnova, ki daje HARLAN več funkcij, vključno z ustvarjalno. Podjetje deluje z veliko ne-tradicionalnih Ukrajina materialov, kot so Parapan, Homapal, in, seveda, Corian, in lahko ustvari zelo različnih izdelkov, s čimer bogatijo pohištva na trgu. "Dolgoročni poslovni uspeh izhaja iz spoštovanja stranke" , Torej : kaj pa potrošniki? Po vsem, v poslov, ki jih narekujejo pogoji in celo več pravic na trgu, kot proizvajalci. S. G. : In jaz ne bom UAI'asuu svoje izdelke. Mi samo ponujamo sebe in svoje ideje. Toda hkrati upošteva želje stranke, ker če oseba, ki vidi v tem svetu, on nima nič UAI'rešiti nekaj drugega. V vsakem primeru smo vedno našli skupni jezik. Največji dosežek mojega dela je zadovoljna stranka. In tudi če na določeni stopnji, obstajajo nesporazumi, naša stranka nikoli ne bodo ostali sami z negativnimi čustvi. "Veselje in priznavanje ljudi, ki se ne meri v denarju. To je najdražja vseh komisij, ki bi želeli Manager "M Tako : In kaj, veliko" nezadovoljen "? S. G. : vsak dan smo imeli več in več strank, se odzovejo pozitivno, da naše delo prvič, in tistih, ki niso zadovoljni z našim sodelovanjem, načeloma ne obstaja. Ali veste, kako super je, ko so ljudje zadovoljni s svojim delom. Počutim se nov izbruh energije! MT, Zakaj ljudje vedno zadovoljni s svojim delom? To je poklon modne modele in edinstveno obliko, ki HARLAN plačuje toliko pozornosti? S. G., : Ne samo, vendar ne brez tega. Drug pomemben vidik našega podjetja je kakovost. Jaz bi rekel, da je simbioza dela oblikovalcev, ki utelešajo oblikovanje idej in vključujejo design za naše tehnologije in opreme. Ne pozabite na visoke usposobljenosti delavcev, ki so vključeni v neposredno proizvodnjo in Montažo pohištva. V vsakem primeru, ne morete oceniti podjetja na kaj načrta razvoja. MT : kljub temu, leta 1992 članica še mlada, potem podjetje HARLAN prvo'oblikovalec. Ali ni to odgovor? S. G. : prav, Prav! To je osnova našega podjetja: 99% naše proizvodnje je pohištvo narejeno po posameznih projektih. Poleg tega, ko je taka proizvodnja vso dokumentacijo, ki je uničena. MT : Ampak zakaj? To je vaše ideje, ki so veliko vrednost! S. G. : Ravno zato, ker so vrednosti, in smo "skrij". V glavnem, ni manj vredna so za stranko. On je odredil "individualno" pohištvo. In če razmišljati o konceptu "posameznik", potem se bo vse postalo jasno. Pogosto mi ni bilo dovoljeno, da posnamete fotografije o'predmeti, ki mi zelo všeč. Stranka želi, da so nekaj posebnega, in ustvarjamo. MT : Kako delo na posameznih projektih? S. G. : Začnite z razpravo videz materiala, iz katerega je izdelano pohištvo: PARAPAN, Corian, DSP... In o kakovosti materiala ni načeloma - kakovost HARLAN visoko "privzeto". Sestavine so izbrani, temelji na istem načelu. Seveda lahko videz za zank ali tirnice cenejši, vendar v tem primeru ne moremo zagotoviti dober rezultat. MT : Za HARLAN ugled za "drage" podjetja. S. G. : pravzaprav to je nerazumno in več stati'zato, ker je osnovni material, s katerim smo delo - Corian. Nudimo drago (relativno glede na enako DSP) Corian, ker vemo, zmogljivosti in estetske vrednosti, vendar na noben način omejena na: pohištvo lahko iz katerega koli znanega v Ukrajini materiala. Če želite primerjati, veliko ukrajinski proizvajalci izdelke, narejene iz istega materiala, HARLAN tekmuje - cene naših izdelkov pod tržno povprečja. Imamo dobro opremo, usposobljene, učinkovito upravljanje, upravljanje proizvodnje. In mi ne tekmujejo - ne potrebujemo. Kot sem rekel, dohodek iz serijske proizvodnje pohištva - zelo majhen delež podjetja dohodka. "Podjetje, ki spominja na gledališki ansambl. Kakovost podjetja odraža zavezanost k odličnosti vsake države je, da ansambl. Čeprav so vse vloge in drugačen, vsak igralec ima pomembno vlogo strokovno "MT : visoko Usposobljenih delavcev je zelo dragoceno sredstvo. Kako Ste ugotovili, zaposlene? S. G. : treba je opozoriti, da skoraj 99% trenutno zaposlenih v preteklosti ni bilo pohištva. In sem namenoma izbral ti ljudje, ker je lažje delati z tabula rasa, kot za prekvalificiranje strokovnjaki "stare šole". Vendar pa strokovnjaki takoj postane. Poleg tega, je posledica resna dela, ne samo študent, ampak učitelja. Tudi študent, koliko "učitelji". Da bi prejeli dividende, pravico naložbe - I vlaganje v ljudi, njihova znanja, časa, denarja. In vsak človek v družbi ceste za mene. Naj ne govorimo o osebni odnosi in druge "high zadevah". Pogled na finančni strani. Dolgo časa sem plačati za napake in pomanjkljivosti v kadrovskih, kaj učenja in s tem pridobili dragocene izkušnje. In šele potem, ko postane oseba, potrebna "znanje", postane "kul" specialist. Mislim, da je to glavni kapital podjetja "Gurlen". Samo iz tega razloga, sem plačati svojih delavcev in ob istem času plačati. "Nikoli ne nehajo sanjati" M Zdaj pa je sprejeto, da govori veliko o poslanstvo družbe in osebno oseba. Kaj je Vaša naloga, zakaj delaš to? S. G. : nekoč sem delal kot glavni inženir v tovarni betonskih izdelkov. In sem'tam je bilo veliko zanimivih idej, na primer, imam patentirana tri-barvne balone, ki so jih naše lastne tehnologije in za svoj denar. Po nekaj časa, denar na moj hobi je prevzel in sem se odločil, da odprete svoje podjetje, ki mi bo dal priložnost za uresničitev mojih sanj. In celo danes, ko podjetje doseže določeno višino, za mene to ni glavni cilj v življenju. Zdaj imam veliko zanimivih idej v gradbeništvu, ki prek podjetja I poslovanje. Morda v bližnji prihodnosti s'nov projekt se zdi, kot simbioze gradnje in proizvodnje pohištva. Ampak, najbolj pomembno pa je, morda, je, da sem ljubezen delo. MT : kaj Vam je bolj všeč: proces sam ali končni rezultat? S. G. : želim, da se Izrazijo. Vendar sam postopek je brez pomena, če ne na končni rezultat. Naloga je vedno zanimivo, vendar nima nobenega smisla, če na koncu ne boste vedeli odgovor. Moj odgovor je, da uživam v procesu pridobivanja" dober "rezultat". Ko boste videli sadove svojega dela, je navdih za nove stvari.
VIR: Pohištvo tehnologije

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика