KONKURENČNOST JE OSNOVA ZA USPEH V POSLU. 2006-11-27 10:49:04
Gradnja in rekonstrukcija.
KONKURENČNOST JE OSNOVA ZA USPEH V POSLU.
2006-11-27 10:49:04
Beseda "konkurenčnost" je postal ena najbolj priljubljenih med ruski proizvajalci in prodajalci barve izdelkov. V okviru programa za konkurenčnost, kot pravilo, se razume, da je glede na razmere na trgu kot ponudba blaga, ki morajo biti, kvalitativno, tehnične, ekonomske in estetske značilnosti, ki izpolnjujejo posebne zahteve potrošnikov, ter poslovne in druge pogoje za njegovo izvajanje, med katerimi izpostavljamo ključne: to cena, rok dobave, distribucijski kanali, storitve, oglaševanje. Kaj je konkurenčna kakovost? Obstaja več metod za oceno konkurenčnosti blaga. Vse pa se, po našem mnenju, imajo eno skupno napake, ki opredeljuje jo kot vsoto (znesek) vse lastnosti blaga, brez upoštevanja dejstva, da potrošniki so danes bolj zanima razmerje med kvaliteto in ceno izdelka porabe. Tako, konkurenčnost blago, ki je opredeljena z cena na enoto, ki je opredeljena kot razmerje med ceno blaga, koristno učinek, ki odražajo razumnem vrnitev svojih priljubljenih potrošnikov lastnosti pod posebnimi pogoji. Vsak trg, vključno s trgom premazov, ima svoje posebnosti. Cena utemeljiti predlog o izvajanju običajni premazi, in ponudi nove izdelke je mogoče spodbuditi ceno. Torej, če je "vrednost" stojala in je le orodje za trženje, "konkurenčno kakovost" je edini dejavnik za razvoj trga - palica, ki bi morala biti comprehended že ni nekatere kazalnike izdelka, in celoten kompleks ukrepov, katerih cilj je na svoji sprejem in dostavo do končnega uporabnika. Zanke učenja "konkurenčno kakovost" se začne s podrobno študijo o obetaven trg in vključuje: - razvoj zahtev za nov izdelek in njegov razvoj; - izbor dobaviteljev kakovostnih surovin in težko dohodne pregleda; - uredba o vseh stopnjah proizvodnje in vmesne kontrole. V fazi donos končni izdelek, ki mora izpolnjevati vse zastavljene lastnosti, to je, indeksi in lastnosti, po katerih se razvija in na podlagi katerih pojasnjuje svoj ciljni segment, so določena cena nišo in začeti cen na trgu. Neto'capacious del konkurenčno kakovost izdelkov je raven storitev: od razvoja informacijsko podporo, svetovanje o pravilni izbiri premazov in uporaba tehnologij za zagotavljanje in post-garancija servisiranje, vključno s pregledom materiala na specifične zahteve kupcev. Zadnja točka je dovolj pomemben, da je izdelek na trgu, novih materialov, ki bi hitro odzivanje na spreminjajoče se tržne razmere. Kot primer, uvedba thixotropic materialov, povečanje stopnje belina za beli barvi materialov, prilagoditev opreme za tehnološke posebnosti uporabe procesorja uporabnik, premazi itd., Metode ocenjevanja konkurenčne kakovosti. Tako, analiza konkurenčnosti proizvodnje se začne z identifikacijo zahteva nabor življenjskih lastnosti in metode njihovega ocenjevanja. O tem bolj podrobno. Na prvi stopnji, na podlagi naloga, izbrano bazo primerjave. Analiza se lahko izvede: - s vrsta premazov (vrh, barvanje materialov, laki, premazi, putties); - posebne potrošnikov lastnosti izdelka (odpornost na statično delovanje vode, abrazijsko; stopnja belina in t. d. ); 1B - skupine potrošnikov lastnosti (Splošno skupina "kemijske odpornosti", "dekorativne lastnosti", trajnost ", " kazalnikov kakovosti "t. d. ); - imenovanje premazih (barve lesa, betona, kovine); - uporaba premazov (zunanjost, notranjost deluje ali premaz v posebnih pogojih); - glede na vrsto osnovi premazi (organsko ali v vodi topne). Na drugi stopnji, določeni potrebno in zaželeno potrošnikov lastnosti izdelka, ki jih lahko razdelimo v dve skupini: 2A - lastnosti, merljivi pbonneville.com kazalniki ; - odlične lastnosti, ki se pojavljajo pri izvajanju in delovanju (na primer thixotropy material, ki preprečuje nastanek madežev na barvanje vertikalnih površinah; odpornost na temperaturo; sistem niansiranje ipd), ali določene z vrsto posebnih blagovnih znamk barv (širina, barvni obseg, vrsto material: mat, semi-gloss, semi-sijaj, sijajni). V tretji fazi so ocenjene potrebne potrošnikov lastnosti LKMmerljivi. S tem namenom za izbrano število barvi materialov pa je določena mejna vrednost posamezne nepremičnine LKM - 1B (BGR o formuli 1: BGR = ( bmah - BMP) / 2. Primerjava dejanske vrednosti 16 vsaki barvi materialov, z omejitvijo BGR oceniti svojo raven zaznavanja (UWB): "dober" - 2 točki, "bad" - 1 točka. Za skupino potrošnikov lastnosti (1B), kar kaže, na primer, "HMO-odpornost", "dekorativne lastnosti" t. d.na ravni dojemanja (UWV) se določi s formulo 2: WWW = (E: UWB) / 2n, kjer je n število lastnosti v določeno skupino potrošnikov lastnosti (1B). Na ravni dojemanja lastnosti merljivi (2A) - UWA je vsota WWW vse (m) skupin potrošnikov lastnosti za izbrano število LMC. Na ravni dojemanja lastnosti, zaradi prisotnosti razločevalne lastnosti (26) - UWB se določi po formuli 3: UWB = (R / M) 2 kjer je R število resničen v praksi posebnosti v skupini od 26 vsaka znamka LKMin V je največje možno število jih za izbrano število barvi materialov. V četrti fazi je ocenjena vrednost kazalnika konkurenčni kakovosti (KP) za vsako blagovno znamko LKM vrstice primerjavo, v skladu s cilji prvi fazi primerjalne analize. Opozoriti je treba, da večina teh metod ocenjevanja konkurenčnosti proizvodnje razmerja pomen analizirali značilnosti. Pri izvajanju obsežno raziskavo med takšne skupine potrošnikov barvi materialov, kot "mladi", "uslužbencev", " upokojencev ", anketiranci nas" človek se "in" ženska "ni mogel najti en" "in" najmanj pa "pomembnih življenjskih lastnosti premazov. Praviloma " ženska "na prvo mesto dal dekorativne lastnosti materiala, njegovo trajnost, " moški "prednostne tehnične in operativne parametre, uporabnost, uporabnost. S tem, ko ocenjevanje konkurenčne kakovosti izdelkov smo prišli, da enakovrednosti ocene potrošnikov lastnosti 2A in 26 in enakovrednosti vseh t skupine potrošnikov lastnosti 1B. Potem slika konkurenčne kakovosti v skupini življenjskih lastnosti (1B) za vsak razred premazi (QM)) se določi po formuli 4: KV = WWW / (m +1). Slika konkurenčno kakovost t skupine potrošnikov lastnosti premazov 2A (ki je merljiva) CCA je določena z vsoto CCW, in skrajni ukrep konkurenčno kakovost blagovne znamke LKM (Kazenski zakonik) - pod formula 5: kazenski zakonik = CHA + [UWB / (m +1)]. To je precej logično, da bolj kot število je bliže k enotnosti, bolj konkurenčno kakovost barv in lakov v analizirali paleto materialov. V naslednjih fazah analize in izboljšanje konkurenčnosti proizvodnje, ki so določene z ujemanje snemanje "cena - kakovost". Taktike podjetja na trgu premazov. V skladu s strategijo podjetja, ki je na določeni stopnji razvoja je bil razvit taktike na trg premazi. Na primer, z namenom, da vključuje vse skupine potrošnikov, in to regionalnih kapitalskih trgih LKM to je potrebno razdeliti obstoječi paleto izdelkov za potrošnike z nizkimi, povprečno in visoko raven prihodkov. Za skupino elite blago mora vključevati premazi visoko konkurenčno kakovost, za katero je indeks kazenskega zakonika pristopov enotnosti, in skupine poceni materialov - barve z nizko indeks MC. Za delo s potrošnikom, srednji in nizek življenjski standard (dohodek) je ustvarila paleto ličarstvo, gradivo za srednje in nižje ravni kazenskega zakonika, saj prodajo materialov z visoko kazenskega zakonika postane donosna zaradi pomanjkanja stabilno povpraševanje. Prav tako moramo upoštevati razmere, ko se organizacija prvič prikaže svoje izdelke na konkurenčnem trgu premazov ali spodbuja nov izdelek. Upoštevati dejavnike, ki vplivajo na konkurenčnost novo podjetje. Prva stvar, ki jo potrebujete, da neposredna prizadevanja za zagotavljanje informiranja potrošnikov o podjetju: izdelek, lokacija prodajnih mest, storitev (dostava, ugodnosti, popuste, jamstva). Kot kaže praksa, premazi so pogosto jih kupili v trgovini, ki je blizu hiše (delo) ali pa v servisni center, ki vedno poteka uporabnik. Ampak upokojenci, ki so pripravljeni iti na drugi konec mesta, da uporabite oprostitev ali popust. Idealno - brez konkurence. V vseh drugih primerih ne moremo govoriti o kratkoročnih povračilo stroškov za oglaševanje. Opredelitev paleto izdelkov in kazalnik kazenskega zakonika premazi ponudbo, ponudbo, ceno blaga, ne samo ", da ne presega ravni cen konkurentov podobni izdelki", da stopimo v korist življenjskih. Nizko ceno, tudi za materiale z visoko kazenskega zakonika je upravičen v tem primeru, privabljanje kupcev in razširitev prodajne mreže. Kot pravilo, povečanje denarnega prihodka nam omogoča boljše prilagajanje območju voljo povpraševanje potrošnikov premazov in povečanje dobičkonosnosti podjetja. Cena in blagovna znamka. V naslednji fazi dela na povečevanje konkurenčnosti je delo na oblikovanje blagovne znamke in podjetja image. Ne pozabite, da je podjetje vredno toliko, kot je njen mark. Pod blagovno znamko pomeni, da jih ne'I blaga in razvoj smiselne združenja, ki se porajajo v glavah potrošnikov. Tudi, kaj blagovna znamka ima svojo osebnost, zagotavlja priznavanje proizvajalec ali prodajalec, in zagotavlja kakovost svojih proizvodov, to je potrošnikov s podatki o ravni odnosov proizvajalca (prodajalca), da uporabnik. Stroške blagovne znamke in posledično na konkurenčnost podjetja je določena z razliko v vrednosti blaga in potencial ceno svoje ponudbe na trgu. Zato, ponudbe cene barve "hyped" podjetja lahko vključujejo blagovne znamke vrednost. V tem primeru govorimo o ravni cen proizvodov podjetja. V seriji ponujenih materialov ponudbe cene posameznih blagovnih znamk premazi morajo biti v skladu s svojo raven MC. Nov izdelek na trgu, LKM. Zaključek izdelka na trg, je zelo odgovorna. Za nov izdelek, v resnici, je treba ponovno ustvariti trgu. Upoštevati dejavnike, ki vplivajo na konkurenčnost novih premazov blagovne znamke ali izdelka na njihov marketing. Medtem ko je gotovo visok kazalnik kazenskega zakonika izdelka spodbujanje uspeh je odvisna ne samo na stopnjo novosti izdelka ali kako zanima, potrošnikov, ampak tudi na predlagane strategije oblikovanja cen. Običajno sprememba izdelka povečanje prodaje hitreje kot pomembna novost, saj že ima podporo v potrošnikovo mnenje o tej razred premazi ali enakovredno. Ponudbo, ceno spremenjen izdelek na tej stopnji lahko nekoliko presegajo raven cen nespremenjena izdelka ali njegovih konkurenčnih analogne v skladu s svojo raven MC. Ponudba cena pomembnejših novosti, ki jih na prvi stopnji na zgornji meji cena nišo podobnih materialov, in samo po resni oglaševanje, informacije in podporo storitev, razvoj potrošniške mnenje o visoka raven kakovosti blaga, ki je lahko postavljeno ustrezno raven kazenskega zakonika. Le v fazi rasti izdelka življenjski cikel, ki lahko govori o povračilu stroškov za proizvodnjo, trženje in pridobitev opredmetenih dober dobiček. Kot kaže praksa, poleg zgoraj navedenih, konkurenčnost in uspešno promocijo novih premazov vplivajo dejavniki, kot so prvotno obliko embalaže in etiket, priročno embalažo, razpoložljivost postavljen posebnosti, enostavno razumeti in podrobna navodila za uporabo, udobje delo z novega materiala. Sklenitev tema, bi rad spomnil, da je v konkurenci zmaga samo proizvajalec, ki bodo lahko pravočasno in pravilno oceniti trg premazi. Uporaba metod za ugotavljanje konkurenčnih kakovosti izdelkov omogoča ne le za razširitev in prilagoditev ponujenih paleto izdelkov povpraševanja potrošnikov za visoko kakovost premazov, ampak tudi za načrtovanje uspešne dejavnosti podjetja na trgu premazov jutri.
Комментариев нет:
Отправить комментарий