Izbire izvajalca 2008-10-15 11:39:00
Izbira sama v kot jedro strategije odnosov s strankami načelo "Poštenost, Kompetentnost, Kakovost", gradbeno lahko nenadoma soočeni z resno težavo. Kaj interesov stranke na prvem mestu? Stroške gradnje: nižja cena, boljša je. Vendar pa zanesljivo podjetje, ki izpolnjuje svoje delo kakovostno in strokovno, zakonito plačujejo davkov, ki imajo stalno zaposlenih delavcev in opreme na dan bilance stanja, ponuditi najnižjo ceno, ne moreš. Na, da je poleg cene, ki jo je treba paziti, kako izbrati pristojni in pošten partner? Kaj težav, ki neizogibno nastanejo v prizadevanju za nizko ceno, in kako se jim izogniti?
Razmisliva skupaj. Na prvi pogled se zdi, kaj bi bilo lažje? Poznavanje njihovih potreb in želja, smo na tekmo jih na njihove zmožnosti, da prstan gor možnih kandidatov za proizvodnjo potrebna dela, za izvajanje primerjalne analize prejetih predlogov in izbrati optimalno varianto. Vendar pa je izbira izvajalca je občutljivo zadevo, iz velikega števila kandidatov, se bomo odločili pristojni izvajalec, partner in prijatelj.
Kako je bolje, da ne v začetni fazi izbor kandidatov? Prstan gor? Ali uporabljate Internet? Iskanje potrebnih strokovnjakov v medijih? Sprejme priporočila, partnerji, prijatelji, žene?
Izbira Internet kot ponudnik osnovne informacije o izvajalcu, smo presenečeni nad številom ponudbe različnih gradbenih organizacij, samostojnih podjetnikov in samo želijo, da zaslužite državljanov. Na tisoče virov na vsak način oglašujejo svoje spretnosti, sposobnosti in spretnosti v gradbeništvu. V odgovoru na poizvedbo, ki "popravila m', ki strehe", smo dobili - 73046 potencialnih ponudnikov; na zahtevo "notranje urejanje" - 844142; "popravila stavb" - 875055. Obstaja veliko, da izberejo. Vendar pa preveč informacij je tako slabo, kot premalo. Vrsto oglasa: "opravlja vse vrste gradbenih in zaključna dela", ujete na vsakem koraku. Zdi se, da VSAKDO ne. To ne zgodi.
Kaj naj bom pozoren na predhodno izbiro izvajalca?
To ni narobe, ne ustvarjajo nepotrebnih skrbi in stroškov?
Za odgovor na ta vprašanja, smo izvedli navidezne konkurence za proizvodnjo državljanske in erekcija dela. Kar naključnem vzorcu 35 potencialnih kandidatov, imenuje in poskušal, na Splošno, za preverjanje njihove usposobljenosti na področju gradnje, pozoren na nekaj temeljnih vidikov:
1. Enostavno dostopne kontaktni podatki, npr. naslov, telefonska številka ali Faks?
2. Če na določeno telefonsko številko, ti so odgovorni za klice?
3. Kako dolgo je poslušati "glasba" na telefonu, medtem ko so prešli iz straže na revizor, revizor, je do Sekretar in tako naprej, na koncu z'dawsi s tistimi, ki so pripravljeni odgovoriti na vaša vprašanja?
4. Kako samozavestni in operativne so bili odgovori na vaša vprašanja?
5. Koliko časa so vključeni v gradnjo?
6. Kje in kaj je naredil v'predmeti?
7. So pripravljeni, da jim pokazati?
8. Kako so ocene (ocena norme ali "s stropa")?
9. Če je proizvodna znanja?
10. Ali imajo redne stranke?
11. Kaj jamstva, ki jih zagotavljajo?
12. Licence.
V predhodni izbor, to je več kot dovolj.
V skladu z rezultati izvedene dela naslednje podatke, ki so bili pridobljeni:
- 16% poročali, da so "invalidi ali začasno ni na voljo" - kot pravijo, brez komentarja.
- 25% kandidatov, ki so zmedeni o vrsti dela, ki želijo delati, besede, komaj da predlogi brez licence, telefonske številke, predvsem za mobilne naprave, pogosto najcenejši izvajalci, povezan, po kode in sobe, le da. Usmerjene predvsem na zasebne trgovce in ne z izkušnjami v gradbeništvu strank, delo, predvsem za denar, za kakovost je malo verjetno, da se ujemajo.
Približno 33% prijavitelji izpolnjujejo pojem "gradnja organizacija" v delu, ta mala podjetja in zasebne poslovneži. Ne pozabite, da je takšnih kandidatov, ki jih lahko dajejo najboljše razmerje " cena-kakovost".
Približno 26% potencialnih kandidatov, ki so popolnoma skladni s pojmom "gradnja organizacija", pristojni, navdihujejo zaupanje in so pripravljeni sodelovati. V bistvu je velika organizacija, dolgo časa, ki delajo na gradnji za trg, dobro kaže.
Tako, iz 35 potencialnih kandidatov je malo več kot polovica.
V naslednji fazi naše raziskave je bil pošiljanje kandidati pripravljeni napako izkazi in analiza prejetih citatov.
V udarec seznam izčrpno določena vsa potrebna dela, obseg in potrebnih materialov (navesti točen blagovne znamke). Za spremljanje in ocenjevanje stališč, ki smo jih bili ocenjeni v tekočih cenah, z vsemi najnovejšimi priporočili članica enotnega podjetja "Kubanservice" odgovori, prejme bilo neverjetno.
Tako, razpon cen je bilo 77, 4%! Različne kandidati za enako delo vprašal, a povsem drugačna denar. Najbolj optimalno ponudbo, kot smo domnevali, da so bili podatki ST in mala podjetja. Statistični podatki, pridobljeni v okviru predhodno izbiro, skoraj ponovi. Približno polovica prejetih predlogov je bilo sprejemljivih, so bili izračunani pravilno, z oceno programov in uporabo potrebnih dejavnikov. Vendar pa je bilo zelo "mamljivo ponudbo", impresivno, ki ponuja polno po ocenah stroškov dela, se je izkazalo, da biti nižja od stroškov, ki so potrebni za njihovo proizvodnjo materialov! Kako je to mogoče?
Kdo in kaj daje take predloge? Naj nas obravnavo.
1. Dokaj redka, vendar še vedno najdemo danes pojav, to je Frank "Prevara". Navaja, z najnižjimi stroški in, posledično, sklenitev pogodbe, "izvajalec" nenadoma izgine skupaj z polog. Urad je vzeta v najem, telefonske številke, mobilni telefon, so okrašena z figura. Najti tak "izvajalec" in se vrniti denar, ki bo skoraj nemogoče.
2. A kratkotrajna podjetje - pogodba je sklenjena, predplačilo je prejel opravljeno delo in plača, kot vsi zadovoljni, vendar ne pogoje garancije, pa je. V primeru odkrivanje zakon, recimo skozi 3-8-10 mesecih po zaključku dela, preden', da razkrije terjatve bo nihče.
3. Ponovno ocenjevanje (morda ta metoda goljufij naj bi uporaba tiste posameznike, ki nam je dal skupni ocenjeni stroški gradnje, je nižja, kot so stroški materiala, potrebnih za te dejavnosti), - v oceni je iz enega materiala, in veljajo za zelo različne, podoben videz, vendar z zelo različnimi (seveda, najslabši nastop. Recimo, da material X1 življenja - 10 let, in material, ki x2 - 3 let. Garancijskega roka, določenega v pogodbi, redko več kot 1 leto. In namesto da bi to delo enkrat za dolgo časa, porabi malo več, ima kupec plača za obdelavo znova. Kaj je bolj donosen? Vprašanje je retorična.
4. Dodatni stroški ob sklenitvi pogodbe razstavljene nizke stroške poslovanja, vendar v procesu proizvodnje nenehno ob neevidentirani, naključno, vrelišča v ocenjeni stroški gradnje, materiala in stroškov. Stroški naročila, ki je odprta in tam je odstavek o tem, kaj "v primeru:... stranki obveznosti'mora". Vse utemeljeno in zakonito.
5. Neustrezne kakovosti dela, - v odsotnosti strog nadzor na del stranke nekatere, predvsem pripravljalna dela niso opravili, niso v skladu, ali so s kršitvami zahteve Škarje.
6. Prihranki na materiale, namesto betona M-200 postavi M-150, namesto-III D-12'povezuje-III E-10 namesto trapezno stanja 0, 7 mm vgrajena 0, 55mm in itd., Na prvi pogled, da vidite, take razlike je težko, še posebej, če stranka je daleč od stavbe, in rezultat je lahko zelo žalostno. Še več, v primeru izrednih razmer, in kazenskem postopku lahko zgodi, da napake, ki je delno ali v celoti odgovoren naročnik.
7. Poceni delovno silo mnogi delavci so pripravljeni delati skoraj nič, nekaj od njih se lahko izda v skladu z obstoječimi zahtevami, če je check - in, ki delajo svojo izvajalec letel nad naš račun, v svojo zgodovinsko domovino, gradnje je bila zamrznjena, za nedoločen čas: Ampak kljub Ameriški pregovor : čas je bolj pomembno kot denar.
Večkrat sodelovala na različnih tekmovanjih (ali newfangled "ponudb"), boste prišli do žalosten zaključek: prva in edina stvar, ki opozarja, da je stranka, cena, manj je bolje (in še boljše darilo). No, kot smo v Rusiji "brez", ne glede na to, kako grenko izkušnjo! Tukaj, kot pravijo, in pokopan psa. Seveda, draga, ni vedno dobro, ljudje so bili prepričani večkrat. Vendar lahko rečemo: poceni - vedno slabo, kot ruski pregovor o rib in rib. To je dobro razume Puškinovem delavec Balda, ki poučujejo požrešen za "žogo" naročnik-Popa: ", da ne lov, pop, cheapness". Zato kompromis med "poceni" in "dober", da Zlato sredino, ki je mislil Aristotel. V različnih učbenikov za trženje, ki so bile vse nas, preberite odličen kraj je podana na tak izraz, kot je razmerje med ceno in kakovostjo.
Razumljivo in hvalevredno željo, da prihranite denar, vendar pa prihaja do trgovino Čevljev, smo komaj lahko si kupite par čevljev za 300 rubljev, popolnoma razumeti, kako ta par bo trajalo in kaj in kdo je narejen; nasprotno, naša odločitev bo ustavil na različnih cenovnih kategorij. Zakaj izbiro Pogodbene Agencije in izvajanje daleč bolj ambiciozno in odgovorno delovanje, naredimo drugače?
Sklepi:
1. Še enkrat, od poceni ribe, bodo slabe juha - ne mudi, za cheapness, vsaka stvar je vredna toliko, kot je zdaj, ne morete kupiti dober avto za 10 000 rubljev. No, to je nemogoče, čeprav je, seveda, zelo zaželeno.
2. Ne bodite leni, da pogled na to, kaj je že naredil vaš potencialni izvajalec, vprašaj ga za priporočila nekdanjih strank opomba prisotnosti odgovorne osebe, ki je izdala te priporočilo, njegov telefon. Seveda, veliko tega, kar se je prodati (ne vsi! In še...
Комментариев нет:
Отправить комментарий