четверг, 2 января 2014 г.

Razvoj trgovine s pohištvom 2006-11-08 16:39:54

Gradnja in rekonstrukcija.

Razvoj trgovine s pohištvom
2006-11-08 16:39:54

Najbolj učinkovite so pohištvenih salonih z največjim dosegom in sodobno trženje podjetje trgovinah na vzlet Upravljavci trgovina na drobno pohištvo trgu zabeležili stalen trend postopnega izginotja neformatirano paviljonov in trgovine v večjih mestih Ukrajine. Ta pojav je že bilo ugotovljeno, in v regijah. Postopoma izgine s trga ideja o prvi "kapitalistične" let - kaotično, ne obdobje trgovinah, ne izstopajo med deset tekmovalcev. Zdaj zmago maloprodajnem trgu multi-format trgovine: blagovne znamke monobrand ("Enran", ROSEWOOD), visoko specializirane ("Kuhinje MERX", "Naslonjači, ležalniki, kapital" podjetja "Liga-Nova", "Pisarniško pohištvo RKS"), shirokoformatnye multibrand (D. VAN, "Flash"). O'združuje jim je ne le velik prostor (od 200 do 5000 kvadratnih Metrov), pa tudi z uporabo sodobne tržne rešitve. Med njimi: - jasno pozicioniranje na določeno ciljno skupino ali več skupin potrošnikov; - enotnost slog notranje opreme in trgovino; - najširši obseg v okviru izbrane smeri; - visoka usposobljenost svetovalcev; - dodatne storitve: od comp'računalniško oblikovanje dogovora izbranega pohištva v prostorih naročnika za brezplačno izdelavo kompleksnih; - misel-iz trženja; - programi zvestobe za kupce. Treba je tudi poudariti, pohištvo veleblagovnice še vedno delujejo v številnih regionalnih centrov, največji, ki je glavno Hišo pohištva (18 tisoč kvadratnih metrov prodajnega prostora). Njihovo oživljanje, kljub aktivni oglaševanja iste Hiše, pohištvo, zgodaj, da govoriti - govorimo le o stabilizacija položaj na trgu. Ob znatno konkurenčno prednost - sposobnost, da zadovolji širok spekter, medtem ko bi jih ne uporabite v polni meri. Zlasti so izgubili v območju posebne skupine specializiranih saloni. Poleg tega upravljanje staro pohištvo trgovin šibkejše kot podjetje, ustvarjenih s tržno gospodarstvo. Setformat: salonih Drugi obliki prikazani na pohištvo trgu salonih, ki so bolj ustrezno, navedene kot stalna razstava. V teh saloni so razstavljena pohištvo prodaja - obstajajo samo demo vzorcev za posamezne stranke. Po Sergej Garmash, lastnik in Direktor podjetja "Gurlen", eden izmed voditeljev ukrajinski trg na proizvodnji inovativnih pohištvo po posameznih nalog, show-room - optimalna predstavitev priložnosti za podjetja in prejemanje naročil. Seveda, z organizacijo prostora in osvetlitev, kot tudi za usposabljanje svetovalcev in oblikovalci, show-sobe se razlikujejo od znamke trgovin. "Nimamo serijskih vzorcev. Torej, naredimo preboj model inter'notranje opreme stanovanjskih prostorov in pisarniške rešitve pokazale v obstoječih poslovnih prostorih našega podjetja, ki se vpiše v razstavni prostor. Naš problem - čim več, da prikažete možnosti naših tehnologij in oblikovalske rešitve. Je dovolj prostora 350 kvadratnih m " - pravi Sergej Garmash. Kot "zadetek" v obliki Ključnih komponent uspešnega pohištva trgovina na sedanji stopnji ponudbo, storitev in usposabljanja prodajalcev. "Danes, za obravnavo težav, kakovost in sodoben dizajn predlaganega območja je slabo obliki. Za blagovno znamko trgovine je obvezna'Eskov značilnosti, ne glede na to, ali je specializirano za luksuzne izdelke ali poceni pohištvo, " pravi Vitaly Koren, Direktor družba D. VAN. Poleg kakovosti obseg trgovine s pohištvom zdaj plačati veliko pozornost njeno podaljšanje. Ta problem je nekaj udeležencev pohištva trgu odločijo za specializacijo. "Zaradi ozke specializacije, smo sposobni ponuditi čim širšo paleto stolov in mize v Ukrajini - več kot 1000 naslovov - in dal vse modele področja trgovanja", - pravi, komercialni Direktor podjetja "Liga-Nova" Vitaly Svirsky. "Danes, potrošniki so postali bolj zahtevni od povezanih storitev, se nadaljuje Vitaly Koren. - Ki jih ne marajo čakanja izbrano pohištvo za več kot treh tednih od dneva naročila. Zato, postopno podjetja, ki se zdaj ukvarja z optimizacijo tehnoloških verige za prenos podatkov od prejema naročila pred njegovo izvedbo v tovarni in zmanjšanje pogoji dobave pohištva za dva tedna ". Kot je za shranjevanje, ki vključujejo tudi obratnega kapitala, je najbolje, da zaloge. "Kot odgovor na želje strank, smo zmanjšali hitrost dostave kupiti pohištvo, da praktično nič: 90% izbor je nenehno v skladiščih," pravi Vitaly Svirsky. Prodajalci v sodobno pohištvo trgovina ni dovolj, da se samo prodajalci, t.j. primitivno odjemalec za download. Potrošniki, ki se zanimajo za veliko vprašanj glede uporabljenih materialov in komponent, posebnosti proizvodnje, če želite spremeniti standardni model. "Kupec želi, da bi dobili odgovor na eno najbolj pomembna vprašanja: zakaj je to pohištvo je? - Pravi vodja trženja Oddelek v podjetju "pohištvo" Evgeny Radzuk. "Danes, kupci niso zadovoljni z ravni izobraževanja prodajalec-svetovalec, če je sposoben zagotoviti informacije samo o območju v dvorani," dodaja Vitaly Koren. Torej, kupec zaupanje prodajalec, ki je podkovana v predlogih drugih proizvajalcev in trgovine in se lahko, da bi vse prednosti in slabosti različnih modelov različnih proizvajalcev. Določene spremembe je prišlo v strategijo oglaševanja trgovine s pohištvom. Kot anketiranci opozoriti, vodjem trženjskih oddelkov in marketinga ukrajinskih podjetij, geslom "vse za Vse", ne deluje. Banalen postal slogan "Kakovosti višje cene ali njegovega dvojčka "Visoke kakovosti po razumni ceni". Zdaj, po Yevhen Rezyka, pomemben dejavnik uspeha je bila prisotnost edinstveno doživetje. Kupec v velikih mestih je pripravljen plačati posebno ponudbo za njim, in kmalu se bo ta trend se uporabljajo tudi za pokrajino. Uspešno tržno strategijo, ki temelji na delu z zasebnih in poslovnih strank hkrati. Potem sezonska recesije v izvajanje gospodinjski pohištvo prekrivajo debelo, urad za javna naročila. Tatjana Balitskaya, Direktor, Kijev omrežje saloni "Biomebel": "specializirani Smo na področju okoljskega pohištva iz lesa, izdelki iz gume, NASU, design, ki se razvija znameniti francoski kapitan Jean Vlogo. Povpraševanje za posebne stvari, vztrajno narašča: v ceno naravnih eksotiko" v kombinaciji z vrhunsko oblikovanje. Ponujamo tudi svojim strankam široko paleto sorodnih izdelkov. Zato, skupino sorodnih proizvodov omogoča ne le za oživitev priročniku, ampak tudi za prejemanje dodatnega dohodka ". Pohištvo oblikovalci se naučite trženja Pohištva, kljub zelo razširjeno mnenje, da je nemogoče, da ne opazite, je zapleten blago z vidika merchandisers. Administratorji imajo nalogo, da "stisniti" vsak meter prodajnega prostora več denarja. In potem padejo v past, zastarele ideje: več bo dobava pohištva, več ga bo prodal. Skozi to za večino pohištva trgovin, zaprite značilen "prohodki", kjer je en kupec komaj premika, in dva ne moremo zgrešiti. Glede na ugotovitve Yevhen Rezyka, premišljen merchandising poveča prodajo za najmanj 20%. Strokovnjaki svetujejo, trgovine s pohištvom, da se omeji število eksponatov za izključitev teh možnosti in predstaviti kontrastu cene, obliko in teksturo. Zaželeno je, da zofe stal na ploščadi, 20-50 cm: kupci, kot čepenje, glede na spodnji del motiva. Po Tatjana Balitskaya: "pravilen pristop v ponudbi pohištva pomeni jasno coniranje imenovanje in široke prehode med predmeti: najmanj 1, 5 m spredaj in zadaj, in vsaj 70 cm, ob straneh. V trgovinah podjetja "dekor-storitev" je odlično prehaja med izpostavljenosti,-Otoki element celostne podobe: od daleč lažje razumeli drug izpostavljeno ponudbo, in lahko kupci enostavno navigacijo in občutek udobno v poslovni prostor ". Tukaj je mnenje Vitaly Svirsky, komercialni Direktor podjetja "Liga-Nova": "V naši saloni, smo uporabili komercialni prostor čim bolj učinkovito. Izdelani in nameščeni poseben pas oblikovanje za razstavo stoli, vzorci sedežev in pulti. Uporabite stene, ki je gostila modela iz nenavadnih zornih kotov, in jih pritegniti pozornost obiskovalcev. Ena stena je bila okrašena z ustvarjanjem inter'jer bar. Nekatere stene ogledalo, in da je, zakaj se ugodnimi kažejo modeli z vseh strani ". Zasnova trgovine v istem slogu predvideva prisotnost stojala, stojala, informacije o tehnologiji naše proizvodnje, promocije in natečaji, popusti sistem, knjižice podrobno cene, oglaševanje materialov. Pritegniti pozornost in posebne zaslon-stojala, kjer smo prisotni komponent foteljih in stoli. Smo pozorni na prisotnost velikega cena oznak, nalepk, etiket in oglaševanje oznake ". Prihodnost - za hipermarketi? Vse razgovor strokovnjaki opozoriti, da bo v prihodnosti bodo preživela le salonih pohištva, ki imajo le sodobna prodaja tehnologij. Po Vitaliy Koren, bodoči omrežje podjetja trgovin. Tudi uspešen, bodo vključeni oblike: kombinacija mreže trgovinah blagovne znamke s celicami trgovci v regijah, in, po možnosti, Internet trgovina. Bo razvoj franšiznega podjetja saloni pod okriljem najbolj uspešnih blagovnih znamk. Možnosti v ukrajinskem trgu uspešni v tujini pohištvo hipermarketi domači strokovnjaki niso enotnega mnenja. Po nekaterih tržnih subjektov, preveč široko ponudbo onemogoča kupcu, da se osredotoči in izbirati. Da, in to potrebno za oblikovanje pohištva hipermarketi pavšalna naložbe na stotine milijonov dolarjev, samo do tujih operaterjev velikani, ki so ne mudi, da Ukrajini. Zato, glede na njene napovedi, ta format na našem tržišču s'očitno ne bo prej kot v 5 letih. Vodja marketinga Oddelek v podjetju "pohištvo" Evgeny Rajuk napoveduje uspeh pohištva hipermarketi, kot so IKEA v mestih. V skladu z njim, široko ponudbo izdelkov, iz Kabineta v svinčnik vloži posebno tehnologijo območij in inter'strokovne uspešnosti se bo pozitivno prejeli za naše stranke. S pojavom hipermarketi bo zahtevalo veliko podjetje saloni, in nato preoblikovanje industrije: proizvajalci bi se osredotočil na proizvodnjo in zaupanja trgovine hipermarketov. Verjetno je "potegnil" razvoj te oblike, da jih specializirano za eno izmed vodilnih trgovskih centrov. Sergej Garmash meni, da je konkurenca s pohištvom supermarketov, ki bo stala samo saloni usmerjeni izključno pohištvo. V svojem mnenju, ki jim bo pomagal preživeti največ usmerjenost k strankam, nemogoče v hipermarketov, kjer podjetje temelji na lelikozero pohištvo. Svojo napoved Garmash podatkov krepi vodilnih podjetij na padec prodaje serijska italijanska in nemška pohištvo in hitre rasti posameznih naročil za pohištvo od domačih proizvajalcev. Po Vitaliy Svirsky, eden od perspektive smeri razvoja oblik pohištva trgovina - neposredna prodaja. Tudi, če je znano, podjetje, kupec ni obvezna'vsekakor gre v njeno trgovino: vem - ne da kupiti. Zato, uporaba neposredne prodaje vključujejo občinstvo, ki je bil prej niso na voljo. To je skupina potrošnikov, ki ne bodite pozorni na oglaševanje, vseeno nakupovanje referenčne skupine in ljubezen do trgovine, ne da bi zapustili hišo (pisarna) ali menijo, komunikacije na ozemlju prodajalec nesprejemljivo. Neposredna prodajna zagotavlja največjo prilagodljivost pri odnosih s strankami je v najbolj udobno okolje za njih. Olesya rudzinska, sawatdee m'pohištvo za verigo trgovin "Flash": "Pomembno je, da ločeno pohištvo različnih blagovnih znamk. To bo pomagalo gradnjo svetlobe, ki delijo prostor in dati priložnost, da se osredotoči na vsako skupino. Postaviti pohištvo več kot 4-5 znamka v eno trgovino zaželeno: povečanje števila dobaviteljev, ki ne ponujajo slikovno širitev asortimana, in vodi v ponavljanje že predstavil rešitve. Tudi nekatere vpliv je posebna osvetlitev: to je lahko relativno poceni, da se nameni prestižno, modi modelov in tako spodbujati njihovega izvajanja ".
VIR: Pogodbe

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика