вторник, 21 января 2014 г.

Laki, barve, blagovne znamke in cene, na vodni osnovi barve, oljne barve in emajli, laki. 2006-11-27 10:39:34

Gradnja in rekonstrukcija.

Laki, barve, blagovne znamke in cene, na vodni osnovi barve, oljne barve in emajli, laki.
2006-11-27 10:39:34


V 2000, lakov in barv za najbolj trgovci še naprej ostati ena od najbolj privlačnih dodelavo materialov. Glede na napovedi trženje število ukrajinskih podjetja, ki prodajajo gradbeni materiali, Ukrajina ustreza njegovim potrebam v barve in laki, proizvodnja za približno 75% in le četrtina blago, uvoženo iz tujine, Vendar pa, kolikor vemo, najbolj količine, proizvedene v Ukrajini barve pade na industrijske potrošnje (ladjedelništvo, strojni, pohištvena industrija itd.). Bomo živijo na barve in laki, proizvodnja popravila in gradbeništvo, predstavljene v trgovske verige. Lansko leto v Ukrajini v trgovini na drobno omrežja je prodal več kot 40 tisoč ton različnih vrst barv, ki v skladu s prodajalci, skoraj 5 tisoč ton več kot leta 1999. V skladu s prodajalci, približno 90% paleto barv, predstavljeni v trgovine trgi Ukrajine, tuje proizvodnje in le 10% je domače. Vrhunec prodaje, uvoza barve prišlo v 1997-1998. Toda že v začetku leta 1999 pretok uvoz se je zmanjšal za približno 20% več kot v letu 1998. Najbolj priljubljena uvoz barve so bile "Ne barve" (Rusija), "Snow" (Poljska), proizvode, Beloruske obrat "Lakokraska" in nekateri drugi. V 2000, se je uvoz v primerjavi z 1999, za približno 15%, čeprav je skupni znesek trgu (v denarju), ni zmanjšala. Strokovnjaki pojasnite, to je dejstvo, ki ga bolj aktivno, kot v letu 1999, ko je država začela drago uvoženo visoko kakovostne barve, proizvodnja, ki je v Ukrajini še ni vzpostavljen. Barve in laki, izdelkov, je danes predstavila v maloprodajno mrežo, lahko razdelimo na tri vrste: alkidne barve (emajl serije PF, oljne barve), lateks (več uporablja ime - latex) in laki (enake barve, ki ne vsebujejo pigment). V zameno, v vsaki od teh vrst blaga, ki so razdeljeni v poceni, povprečna cena in drago. Prodajalci barv trdijo, da izdelki večina blagovnih znamk so predstavljeni v različnih cenovnih skupin. Zato, delež blagovne znamke na poceni in drago - ni zelo pravilno. Na Splošno je najbolj znan v ukrajinskem trgu barve nizozemski skrb Akzo nobel (blagovne znamke Sadolin, Pinotex, Casco, Synteco), Tkkurila (Finska), Caparol " (Nemčija), Landora, Bekers (oba Švedska), Viva barve (Estonija), Clasurit (Nemčija), Maršal (Turčija), Dufa, Jobi (Nemčija), SPS (Nizozemska), SICO (Kanada), MIPA. (Nemčija), "Snow" (Poljska, Ukrajina), nacionalni proizvodnih družb "Lakma", " jantar ", " AIST-color "in Dnipropetrovsk barv in lakov rastlin. Pridružite se ta podjetja barve različnih proizvajalcev iz Poljska, češka, Madžarska, Slovaška, Bolgarija. Trgovci trdijo, da univerzalne barve "samo" je še vedno v preteklosti. Danes, potrošniki raje kupujejo določeno vrsto barve za določen namen. Glede na ocene prodajalcev, najbolj "vleko" blago lani so bili vode-emulzije in olja, barve. Na vodni osnovi barve. Kot pravijo uvozniki v svetu proizvodnja barv in lakov "imate" je 60-80%. Na ukrajinski trg v letu 2000, po splošnih podatkov o številu večjih prodajalcev, take barve, prodanih več kot 25 tisoč ton približno $ 45 milijonov evrov, to je bil v bistvu proizvodnjo tujih proizvajalcev. Po ocenah "motley" marketingu, prodaji tej kategoriji barve rastejo enakomerno. Čeprav povpraševanje po "imate" se razlikuje glede na regijo. Lani z Bang lateks barve, so bile predvsem v večjih naseljih. Konkurenca na trgu fotoemul-zavod za pokojninsko barve, raste, in se je v primerjavi z 1999, so se znižale za približno 10-15%. Poleg tega nekatera tuja podjetja, ki so začela v Ukrajini. Primer : ^ zdaj barve v okviru blagovnih znamk "Snow" in "Ali", proizvedene v Ukrajini. Sčasoma, ukrajinski "Snow" 12-18% cenejši za nohte. Oljne barve in emajli. LAKI. Samo lani, glede na subjekte, prodala za približno 10 tisoč ton oljne barve približno 20 milijonov za Ta izdelek je prednost predvsem deželni potreban. Takšna razlika okusov, po trgovci, je razumljivo. Domače - "olje-emajl" barva (sicer ozke skupine barv je specializirana ukrajinski proizvajalec) je malo cenejši uvoz "voda-emulzija". Poleg tega, da ji ukrajinski potrošnikov se navadili. V Evropi, kot smo povedali, uvozniki, že v 80-ih emajl proizvodnja je bila prepovedana, in na oljne barve se zdi, da so pozabili na vse. Za alkidne barve v letu 2000 je bilo veliko povpraševanje, emajl za Windows in plošče. Zahodne regije, kjer je tradicionalno v življenju uporablja veliko lesa, raje barve z derivatising dodatkov, različnih barv in lakov. Trgovci opozoriti na zmanjšanje povpraševanja za barve za Windows v večjih regionalnih centrov, ki pojasnjujejo te za aktivno uporabo pri gradnji kovinsko-plastičnih Oken. V 2000, različne barve, prodanih več kot $ 10 milijonov eur (približno 5 tisoč ton). Za razliko od 1998-1999, potrošniki so postali bolj aktivni, da nakup vode, ki temelji laki. V zadnjih dveh letih so se cene za oljne barve in laki ostala skoraj nespremenjena. Trgovci trdijo, da univerzalne barve "samo" je še vedno v preteklosti. Danes, potrošniki raje kupujejo določeno vrsto barve za določen namen. Valeriy POPOVICH, Generalni Direktor trgovinske in industrijske skupina "Budmax" (trgovina na debelo in drobno z gradbenim materialom; M. Kijev), ki je Danes proizvaja barve v Ukrajini številke približno 40 velika in mala podjetja. Delež 15 največjih račun za 77% vseh ukrajinski proizvodnje. Vendar pa ta slika ni znak nasičenost ukrajinskega trga z domačega blaga. Poleg tega je v letu 2000 se je bistveno zmanjšal obseg industrijskih proizvodov pri proizvajalcih so "pisane" velikani "whist-color", Lviv lak in barvo tovarne, "Khimrezerv". Majhno ukrajinsko podjetja, ki aktivno voljo v preteklost, v leto svoje izdelke, žal, ni vedno lahko pohvali z visoko kakovostjo. POTROŠNIKI so vedno bolj prepričan, da je uvoz Lateks barve bolje. Glede na naše ugotovitve, gradbeno podjetje, specializirano v koči in individualne gradnje (kar je približno 35% od skupnega števila potrošnikov), v večini primerov, kupiti poceni uvoz barve. In le občasno raje domače. Enako "okus" in posamezniki (približno 15% skupnega števila potrošnikov). Sergej Drachenko, komercialni Direktor podjetja " Credo" (trgovci na debelo specializirano za domačega blaga; , Kijev, ukrajina): - V trgovini na omrežje danes obstaja velika količina uvoza barve. VENDAR TO NE POMENI, da trgovci DONOSNA DELO Z domačega blaga. Na primer, sodelujemo z vodilnimi ruskimi proizvajalci barv in lakov izdelkov. In lani prodanih domačega proizvoda za 30 milijonov eur UAH. (Obeh industrijskih in manjšo embalažo). Na žalost, nekaj malih podjetij, ki proizvajajo ponarejenih izdelkov pod znani ukrajinski "Farvater", potem potrošnik verjame, da so vsi domači proizvod je slabe kakovosti. Kot pravilo, kot ponaredek, prodanih v gospodarskih trgih. Zato, veliki trgovci so resno razmišlja, ustvarjanje specializiranih trgovinah, ki prodajajo res visoko kakovostnih izdelkov. Mislim, da bo kmalu tak nakupovalni centri z'so. In ne s pomočjo tujih investitorjev in domačih proizvajalcev. Na primer, JSC "Lakma", ki resno delajo na programu odprtja omrežja supermarketov. Andrej Cherniavsky, vodja marketinga in prodaje pri "Delo" (proizvajalec in dobavitelj barv in lakov izdelkov Jobi GmbH; M. Kijev) je pred kratkim ukrajinski potrošniki vedno bolj raje vode-razpršenost barve. Moje mnenje je, to je posledica ne samo moda za določeno vrsto končna materiala, temveč tudi ekološka čistost izdelka. V Zahodnih državah je to pripeljalo do močnega zmanjšanja POVPRAŠEVANJA ZA BARVE, KI vsebujejo različne strupene kemične snovi. Seveda, v naši državi posamezniki z malo pomeni, če kupujete barve zanima predvsem stroški blaga. Vendar je potrošnike s povprečno raven dohodkov in višje bodite pozorni na okoljske uspešnosti. Potrditve. Laki in barve blaga za izdelavo in popravilo mora priti do končnega uporabnika na več načinov. 1. Proizvajalec (tako tujih kot domačih) - trgovec (uvoznik) trgovci na drobno in trgovine. To se najpogosteje uporablja shema Prek trgovine in gospodarskih trgih se izvaja približno 65% laki in barve. 2. Proizvajalec - končni uporabnik. To je predvsem gradbena podjetja, ki kupujejo blago v razsutem stanju. Na ta način je skoraj 25% vseh izdelkov. 3. Proizvajalec - podjetje za trgovanje točke. Po mnenju strokovnjakov, s pomočjo posebne trgovine ni več kot 10% barv. Veliki trgovci na debelo, po naših ocenah je vsako leto oskrbo trga z več kot 1 tisoč ton Tako uvozniki v ukrajinskem trgu za lake in barve ni več kot 20. Praviloma so specializirani izdelki iste blagovne znamke in ima mrežo, sestavljeno iz 10-15 dolarjev. Popusti za trgovce pri trgovcih na debelo, - ne več kot 12%. Seveda, se upoštevajo plačilnih pogojev, količine in drugih trgovce na Debelo, TRGOVCE. Ocenjena uvozniki, v Ukrajini je več kot 200 podjetij, ki ", ki se ukvarjajo" v velikih uvoznikov (ki, vendar pa, ne preprečuje jim, da bi v relativno majhnih količinah - do 100 ton na leto). Mnogi trgovci se trudijo, da razširi svojo paleto, ampak "pull" podjetja, kot pravilo, izdelki enega proizvajalca. Veleprodajne marže, je odvisno od količine blaga, in se spreminja v območju od 15-20%. Trgovina na DROBNO. V trgovini prodaja barve izdelkov, ki so predstavljeni predvsem v trgovinah (skozi njih se izvajajo do 40% blaga) in na gospodarskih trgih (nad 60%) trgovci ocenjujejo, gospodarskih trgih - najboljša točka za izvrševanje proračuna barv. Na pladnjih pogosto predstavlja izdelkov p'pet do sedem proizvajalcev. "Sok" Pek na lahko barve, praviloma ne presega UAH 4. V hozmage v bližini različnih popravila in gradbena malenkost bolj pogosto izpostavljeni barve izdelkov p'pet do osem proizvajalcev. Ne najmanjši kapitala hozmage lahko prodajo barv za skoraj 2 tisoč UAH. za mesec dni. V posebni trgovini (ne tako zelo) pogosto predstavlja blaga ne več kot osem proizvajalcev. Enega proizvajalca, lahko popolnoma ", da zasedajo" prodajno mesto samo, če je njegovo podjetje trgovina. Specializiranih "pisane" trgovinah imajo svoje prednosti. Iz hozmage in trgih razlikujejo v tem, da je veliko specialhow opremljeni s posebnimi kolerovochny stroji, ki omogočajo uporabo niz barvila za zagotavljanje bele vode-razpršenost barve določen ton. Takšna naprava stane vsaj $ 5 tisoč evrov, Stroškov storitev se giblje od 5% do 70% cene, barve, odvisno od števila barv. Ne enem letu obstoja na trgu takšnih strojev je pokazala, da ukrajinski potrošnik ni tako pogosto, zatekle k kolerovochny storitve. Vendar, trgovci menijo, da prisotnost teh stroj, ki pomaga povečati prodajo barv in krepi podobo podjetja. V povprečju danes prihodki specialhow prodajo barv - od 2 tisoč UAH. za teden dni. Prodajalci verjamem, da je smiselno v teh trgovinah, da barantanju stavbe orodja (različne krtačo, trowel, strgala in tako naprej ), ki poveča obseg prodaje na 4 do 8%. Povprečna "mehanske" margin - 25-30%. Po mnenju strokovnjakov iz podjetja "Delo", na izvajanje popravila in gradbena dela za stene v stanovanjih v 48 primerih, so 100 uporabljajo pvc in papir za Ozadje V 24 od 100 primerov uporablja kombinacijo "omet + Wallpaper pod slikarstvo + slikarstvo", 20 - " omet + slikarstvo ", 8" drywall + Wallpaper pod slikarstvo + slikarstvo "je postala bolj izbirčen Kupca za zdravljenje paket. Najnižje povpraševanje barve in laki, ki proizvodnja v majhno posodo. Najboljša možnost - 2-5-litrski kozarci. Vse nižje povpraševanje barve izdelkov, Pakiranih v kovinskih posodah. Ne le potrošniki, temveč proizvajalci raje plastično embalažo. Samo nekateri tuji proizvajalci in večina domače Farvater pour barve v kovinski. Glede na govorice, ki krožijo med prodajalci, večina proizvajalcev iz kovinske posode, v bližnji prihodnosti bo zavrne. "gold" čas za prodajalce barve - spomladi in jeseni. Sredi Marca pravijo, da je povečano zanimanje kupcev za svoj izdelek. V aprilu, prodaja se je glede na zimskih mesecih povečal za 2-3 krat. Strokovnjaki stojalo's tem je povezana ne samo z začetka gradbene sezone, vendar z vnaprej Velikonočni težav, ko tradicionalno so ograje na pokopališčih in stanovanj (barve, Okna, ograje in podobno). V juliju-avgustu, ko je bilo veliko ljubše, da ne dela in se sprostite, je povpraševanje po teh izdelkov pa se je zmanjšala. Vendar v poznem poletju - zgodaj jeseni spet prispeval k dvigu prodaje. Prodajalci pravijo, da v jeseni prodaje višje kot spomladi

VIR: http://www. konstanta. kiev. ua/

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика