среда, 1 января 2014 г.

Gradbena lepila 2006-11-24 17:50:54

Gradnja in rekonstrukcija.

Gradbena lepila
2006-11-24 17:50:54


Da bi še približno sliko o prodaji lepilo na domačem trgu, ki temelji na carinski statistike, izkazala za precej težavno. To ne odraža dejanskega obsega prodaje uvoz proizvodov na trgu. Natančno število domačih proizvodnja lepila je tudi skoraj nemogoče, kot članica statistika Odbor nima teh podatkov. Po mnenju strokovnjakov, delež uvoženi in domači proizvodi, je v razmerju 30/70. Vendar, veliko prihodki prodajalci lepilo, prejetih od prodaje gradbenih lepil. Upravljavci tem trgu, običajno v skupni rabi, gradbena lepila: lepilo za keramične ploščice in naravni kamen za m', ki floorcoverings in parketa, Ozadje in montažno lepilo. Po mnenju strokovnjakov, prodaja gradbena lepila za zadnjih 3 letih rasla hitro. Posledica tega trenda je aktiven razvoj ukrajinskem trgu gradbenih materialov in gradbenih industrijo na Splošno. Več prodanih keramične ploščice, Ozadje, parket, linolej, in tako naprej, še posebej v okviru prodaje in montažni material, vključno z lepilom. Po različnih ocenah velikih operaterjev v letu 2000 v Ukrajini je bilo prodanih približno 60 tisoč ton gradbenega lepila za približno $ 35 milijonov Prodajalcev Gradbena lepila, ki ne more biti imenovan izbor blaga. Najbolj pogosto lepilo, ki se prodaja kot, ki spremljajo blago, in "omrežje" približno 8-10% prihodkov od prodaje. Včasih je zelo pomemben del našega poslovanja in lahko zagotovi 20% do 30% prodaje. Za prodajalce gradbena lepila lahko pripišemo skoraj vsa podjetja, ki trgujejo v dodelavo materialov. Samo v Kijevu lahko okoli 300-400. Za velika podjetja, strokovnjaki menijo, da podjetje, ki je zmožen mesec prodati 150-200 ton gradbenih lepil. Take ocene subjekti, v Kijevu je približno 7-8. V Ukrajini ni več kot 15. Dovolj visoko, se šteje, da se je prodaja približno 50 do 60 ton na mesec. "Serednyachki" res sposobni prodati 10-20 ton, mala in srednje velika podjetja - od 1 tone lepila na mesec. Po poslovneži, v zadnjih 3 letih na debelo marže za gradnjo, lepila za povečanje konkurence manjša od 30-35% za 5-10%. Tradicionalno glavni kupci gradbena lepila - oblikovanje organizacije. Predstavljajo 70% prodaje. Kljub temu, prodajalci dobavo blaga v maloprodajni mreži. Prvi, določen del izdelkov, ki jih uporabljajo zasebna gradbeniki. Drugič, bolj drobno izdelka, višja je učinek prisotnosti ene ali druge blagovne znamke na trgu. Tretjič, mala gradbena podjetja pogosto kupijo blago v trgovini na omrežje. Kot pravilo, najbolj uspešen za prodajo stavbe lepilo v trgovinah je spoznal in "lepilo" materiala (npr. keramične ploščice). Mesečna prodaja v teh trgovinah v povprečju je lahko od 0, 3 1 tono na mesec. Na primer, trgovinah, ki so specializirani za prodajo talne obloge, obvezno'bodite prepričani, da so številne ustrezno lepilo. Velike in povprečna veleprodajna podjetja, ki imajo pogosto svoje lastne trgovine ali omrežje, trgovine gradbenega materiala. Vendar v delo s posameznimi skupinami gradbena lepila, ki ima svoje posebnosti. Strojna oprema trgovin prodati okoli 70% celotne prodaje na drobno ploščice lepilo. Ampak, na primer, drage uvožene in domače ploščice, lepilo se prodajajo samo v trgovinah trgovanje v gradbenih materialov. Poceni domači proizvod prodajajo v manjših količinah na javni gradbenih trgov neposredno s pladnji (na primer trg "Mladine" v Kijevu). Po eni od trga prodajalci, vzorce v obsegu prodaje na trgu ni opaziti. Na dan, lahko kupite od 2 do 8, vreče (25 kg), in v enem tednu ne smejo prodajati. Mimogrede, proizvodov posameznih proizvajalcev in se lahko na trgu ponujajo popuste. Na primer, če prodajate več kot 5 vreče lepila, popust lahko okoli 5%. Poleg tega trgi so zelo dobro prodajajo na domačem lepil za talne obloge. V skladu s prodajalci, do 50% svoje prodaje na drobno "narejen" je na trgih. Preostalih 50% se razdeli med specializiranih trgovinah in poslovnih baz. Vsi, po subjekti, trgov račun za 40%, prodaja na drobno, gradbeništvu lepilo. Sezonske prodaje lepilo, ki so tradicionalno odvisna od posebnosti gradbena dela. Tako, gradbeniki premik na začetek jeseni do konca zunanjost delo, torej v jeseni in pozimi je naravni upad prodaje. Vrh prodaje so za toplo in suho mesecih: junij - September. Dinamika razvoja različnih segmentih gradnje za trg na Splošno je enak. Vendar pa je treba opozoriti, da je za zadnjih nekaj let, trg lepila in suhe mešanice (vključno ploščice, lepilo), narašča hitreje. Po napovedi udeleženci Stroibank, rast v letu 2002 bo znašala 20% do 30%. Razvoj tega trga je odvisna od naslednjih dejavnikov: tečaji, stroški za energetske vire; stroški uvoženih surovin (snovi), ki se ne proizvaja v Ukrajini. Lepilo za keramične ploščice in naravni kamen, Upoštevajte, da se lepilo za keramične ploščice pripada trg suho gradnjo meša. Poleg tega je njena prodaja v prodajni strukturi suho gradnjo zmesi, ki so v fizičnem smislu približno 60%. Dejstvo, da je glavni del lepilo za ploščice je sestavljen iz cementa in peska, in kot dodatki, ki dajejo to lepilo teh ali drugih lastnosti, uporabite kopolimeri vinilacetata in sintetičnih smol. Količine in dinamike prodaje v zadnjih 5 letih se je obseg prodaje lepilo za ploščice v Ukrajini se je znatno povečala. V skladu s tržnimi udeleženci, 5 let nazaj, namesto "ploščice, lepilo, ki se večinoma uporablja tradicionalne cementne malte (sestavljen iz cementa, peska, PVA, ampak priprava stavbnega tik pred polaganje ploščico). V tem času, po različnih ocenah, poraba ploščice, lepilo je povečala približno za 4-krat. Stojalo'to je povezano predvsem s povečano proizvodnjo ploščice, lepilo v Ukrajini in "sprejemanje" novih življenjskih potrebščin. Kot rezultat, cena za proizvodnjo padel in postala bolj dostopna. Po nekaterih podatkih leta 1999 obseg trga ploščice lepilo je bila okoli 35 tisoč ton, v letu 2000 - približno 60 tisoč T. V mnenja drugih operaterjev, prodaja lepilo za ploščice v letu 2000 je bilo približno 40 tisoč ton za vsoto $ 14-15 milijonov

Nakup lepila, tesnila, mastic v Kijevu.

VIR: http://www. konstanta. kiev. ua/

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика