вторник, 21 января 2014 г.

Barve lak tanjši emajl premaz-tech dekor 2006-11-27 10:42:25

Gradnja in rekonstrukcija.

Barve lak tanjši emajl premaz-tech dekor
2006-11-27 10:42:25

Po mnenju strokovnjakov, ukrajinski laka in barve trgu je daleč od zasičenosti, čeprav strokovnjaki ocenjujejo, njena letna zmogljivost v 150-180 tisoč ton, Porast efektivno povpraševanje, in povečanje obsega gradnjo in popravilo dela v pisarni, apartma, počitniška hiša in dacha konstrukcija, splošno izboljšanje domače blago Cohn'položaj v državi, vpliv sodobnih Zahodnih standardov kakovosti nastanitev in activization raziskave trga proizvajalcev naredi barve in laki, proizvodnjo visoko likvidnih blaga na domačem trgu gradbenih materialov. Značilna stalna rast, trg premazi, ki prinaša svoj pogoji, silijo proizvajalce, da izboljšanje tehnologije, uvajanje v proizvodnjo izdelkov z optimalno razmerje med ceno in kakovostjo. SEZNANITEV Z MOŽNOSTMI sodobne barve materialov Danes na trgu barv in lakov materialov ni omejeno ponudbo navadnih barve, emajli, laki. Na trgu so pogosto predstavljeni materiali za ustvarjanje dekorativni premazi. Kot pravilo, alkidne organsko topne snovi, izdelan na osnovi smole, akril vodni disperziji, v katerih je topilo voda. Teh in drugih materialov, da bi dosegli različne učinke. Na primer, lahko posnemajo naravni kamen, les, tkanine, ustvarite pokrov "stare", premaz, ki spreminja barvo, odvisno od zornega kota in raven svetlobe. Obstajajo posebne ali ojačevalnikov prevleko, ki je lahko za shranjevanje energije iz umetnih ali naravnih virov, in nato, da sijaj v temi. Praviloma površine, barve, laki, ki plast je kompleksen, večplasten sistem. Prevleka je sestavljena iz več plasti odlagajo na podlagi: polnila, premazi, barve (ena ali več plasti), in morda celo iz plasti lak ali vosek. Zelo pomembno je vprašanje združljivosti izdelkov s seboj. Zato vodilni proizvajalci nudijo strokovno sistemov, ki predstavljajo celoten nabor vseh potrebnih materialov za pripravo in predložiti površin. Sistem materiali so značilni za celotno fizikalna in kemijska združljivost z drugimi. Pri izbiri pokritost morajo strogo upoštevati tehnični opis proizvodov, ki mora vsebovati veljaven, pogoji, zahteve, in vsebujejo tudi odgovore na vprašanja: kako, kaj in v kakšnem vrstnem redu uporabi materialov. Namesto običajnih sodobnih dekorativnih premazov za dekorativne in tehnološke značilnosti lahko razdelimo v naslednje združene v skupine: • dekorativni premazi, proizvedena z uporabo različnih tehnik dekor in barve; • premaz, posnemajo marmorja (vključno z "Beneške mavec"); • mozaik (polychrome ) pokritost; • jata prevleko; • tekstilne prevleke ("tekočine za Ozadje"); • dekorativni omet; • kritje naravnih Kam'Jana drobtin. Izbira enega ali drugega tipa dekorativni premazi, strokovnjaki svetujejo, da bodite pozorni ne samo na njen izgled in stroškov, ampak tudi upoštevati delovanje posebnosti in dodatne popravila. To je treba upoštevati, da takšna dela zahtevajo ustrezno, včasih zelo visoka usposobljenost izvajalcev. TEHNIKA DEKORACIJO značilnost različne tehnike je, da s spreminjanjem različnih barv dekorativni premazi, lahko gladko ali pa, nasprotno, je koristno, da poudarite manjših površinskih poškodb. Poleg tega pojava okvar na tleh v procesu izkoriščanja problem je rešen, z najmanj finančni in časovni stroški razdrobljena, kozmetična popravila. Vendar to ne pomeni, da za uporabo dekorativnih premazov lahko zanemariti skrbno pripravo podlage. Nasprotno, za zagotovljeno kakovost in "delo" pokritost morate v fazi izbire barv, da določite, katere lastnosti (trajnosti, odpornosti proti vremenskim vplivom, in tako naprej), bi morali. Da bi pridobili želene dekorativni učinek strokovnjaki priporočajo, da uporabite naslednja orodja in oprema: plastične in kovinske lopatice različnih velikosti in calibers, sintetičnih ali naravnih morska goba tamponi različnih velikosti, DAB valjčkom, čopičem, rokavice, kapljično airbrush orodje za doseganje učinka "drevo" in drugi. Proizvajalci barv in lakov izdelki se nenehno razvija nove tehnologije, ki ponujajo uporabo novih naprav. Istega materiala, ki se uporablja na različne načine, daje različne učinke. Upoštevajte, da podobne tehnike različnih proizvajalcev, ki imajo različna imena. Ustanovili skupno terminologijo za danes, ne obstaja. Kratek pogled na samo najbolj pogoste tehnike dekoracijo. Širok spekter vzorcev daje metoda za pranje, ko drugi, sveže plast barve kot "spere" po risbo s čopičem, gobo, krpo ali polietilena. Glede na izbrani instrument popolnoma različne vzorce. Zavihek tkanine lahko ustvarite vzorec, ki spominja majhne valovanje na vodi, lopatico ali velika krtača vzorec v obliki širokega kapi, lahko doseže tudi učinek denim. Način pranja, ki daje stene in strop "air", primeren tudi za take razlogov kot steklovoloknistye Ozadje. Tehnika risanja tipke (ali gobo). Ločila ali ne, razredčenega z vodo (odvisno od želenega učinka) izdelek, ki se uporablja z valjčkom ali čopičem enakomerno po površini. Potem je površina je obdelana z tampon (ali gobo) rotacijsko gibanje. Po sušenju ga je mogoče uporabiti v drugem (in več), barve, z namenom sprejem učinek polychromy in globino slike. Tehnika risanje, barvanje rokavice. Na steni naključno uporabljajo nekatere pike različnih barv. Za to operacijo se uporablja nerazredčenega barve. Uporaba rokavice madežev širjenje po površini pridobiti non-uniform barve s temnejšimi in svetle odtenke. Možno je tudi, risba ločena plast roll in uporabite rokavice za ustvarjanje ljubek slika. Odvisno od izbrane barve so uporabljene prve pike, boste lahko dobili igro manj kontrastne barve. Tehnika, barve, roll - ustvarja učinek m'mint strukturo površine. Sijajna zaključna plast pade na mat usahnil znanja scrappy ali kodrasti pene valja. Nekatere premaz plast je valjani, in potem ploščami "strukturiran". Tesnilo na kliše. Kliše dal na poslikane stene in dal risanje. Ustvarite lahko različne slike in meja. Tehnika risanja z razvezah zakonskih zvez. Čopič navpične črte na majhen prostor delovna površina prekrita s pisanimi sestavo. Nadomestni trakovi različnih barv. Nato enotnosti glede barve z lopatico. Morda SPACELINE uporabe "wet", da omogoča doseganje m'ki, dim slika, ali "mokro na suho", da poudarite, geometrijske, sodobnost sliko. Tehnika risanja v slikarju škropilnica se uporablja za pridobitev spusti učinek. Uporaba šoba za različne premere in prilagajanje zračni tlak, lahko spremenite učinek spusti brizganje z namenom pridobitve želenega rezultata. Po aplikacija in sušenje barve, enake barve je lahko takoj videl, različnih barv, medtem ko prejemajo poseben učinek polychromy. Učinek krtača znamk. Z valjčkom ali čopičem površina je premazana z debelo plastjo razredčene barve. Potem krtačo izbrane velikosti se prenesejo na površini rahlo, da se ji čopič sledi. Po sušenju barve ste uporabili plašč različnih barv z ponovite ta postopek za pridobitev učinek polychromy. Tehnika ustvarjanja učinek na površini lesa. Razredčenih z 5-10% spojina se uporablja z valjčkom ali čopičem dosegli enotno površino. Učinek "drevo" je dosegel z uporabo na sveže-naneseno plast barve posebne naprave. Gibanje, od vrha do dna s hkratno obrne zapestje uveljavitev oblačno lesa in vozlov z razvezah zakonskih zvez. LAKI IN BARVE - V ŠTEVILK Po uradnih podatkih je lani v Ukrajini je bilo prodanih približno 180 tisoč ton barv in lakov materialov. Vsako leto prodajo premazov povečalo za 10-13%. To leto, glede na različne napovedi, dinamika realizacije barve in laki, izdelki bodo ostale v povprečju na enaki ravni, kljub rasti cen, površina'je povezan z rastjo Evra in naraščajoči stroški barve in laki, materialov približno 10% v primerjavi z lansko pomlad. Vendar pa nekateri operaterji na trgu klicanje druge številke - 25-30%. Ta razlika v ocenah, je mogoče pojasniti takole: struktura prodaje v različne segmente (na vodni osnovi barve in laki in barve na organska topila) bistveno razlikuje, zaradi česar je težko oceniti sposobnost trga LKM. Glede na napovedi trženje število ukrajinskih podjetja, ki prodajajo gradbeni materiali, Ukrajina samostojno izpolnjuje potrebe barve izdelkov za približno 75-80%, preostali del povpraševanje je zajeta uvoženih proizvodov. Po Goskomstat, v zadnjem letu dostave barve in laki, proizvodnja zmanjšala za približno 10-15% (količinsko) v primerjavi z letom 2001 se je v Zadnjih letih veliko tujih podjetij raje vzpostaviti proizvodnjo lakov in barv v Ukrajini. Najbolj aktivni so v preteklem letu je bilo uvoženo v naši državi, ličarstvo, materialov iz Nemčije, Poljske, češke Republike. Trenutno v Ukrajini obstaja več kot 20 tujih proizvajalcev. Aktivno razvija domačem trgu proizvajalcev posebnih vrst barv iz Finske in velike britanije. Uvožene barve in laki, proizvodnje predstavljali več pogosto v ceno skupine "Lux" in "elite". Glavni kupec ukrajinski barve deluje kot pred Rusijo, čeprav izdelkov domačih proizvajalcev barv tudi izvažamo v Nemčijo, Poljsko, Turčijo, Turkmenistanom, Italija. Glede na povpraševanje na domačem trgu premazi, bolj priljubljenih danes vodni disperziji (latex ali akril) barve. Ta izdelek je izdelan na osnovi vode, ki je enostaven za uporabo, stroškovno učinkovitost in visoko kakovostnega okolja. Poleg tega, akril barva ognja-varno in suho hitro. Po uradnih podatkih, v primerjavi z lani dostave vodni osnovi barve in laki v Ukrajini se je povečalo za 10%. Stabilen, čeprav je manj povpraševanja so tradicionalne poglede na alkidne barve ali phthalic podlagi, ki se uporablja tako za zunanjost in notranjost delo. Oljne barve je vse manj priljubljena, predvsem med mestno prebivalstvo. Upad povpraševanja, predvsem zaradi "izobraževanje" sodobni potrošniki o lastnostih teh barv: zelo visoka toksičnost in dolgotrajno sušenje. Relativno nov izdelek na ukrajinskem trgu so barve v prahu za lakiranje kovinskih izdelkov in ne vnetljivih barve za zaščito dreves'lesenih konstrukcij. Univerzalne barve "samo" z vsako leto poteka. Danes, potrošniki raje kupujejo določeno vrsto barve za določen namen. Lani operaterjev, ukrajinski trg premazi so bili zaznamovani s spremembo povpraševanja. Na prvem mestu porabe barve izdelkov vneseni v gradbeni industriji. Aktiviranje gradbeništvu, ki je močno okrepila sezonske narave proizvodnjo lakov in barv, ki je zelo odvisna od mase potrošnikov. Industrijski kompleks, do pred kratkim, pod pogojem, levji delež porabe tej proizvodnji, je sedaj prestavljen v ozadje zaradi znižanja inženiring. BLAGOVNIH ZNAMK IN PROIZVAJALCEV barv in lakov izdelki, predstavljeni v maloprodajni verigi, lahko razdelimo na tri vrste: alkidne barve (emajl serije PF, oljne barve), vodna disperzija (več uporablja ime - latex) in laki, barve, ki ne vsebujejo pigment). V zameno, v vsaki od teh vrst blaga, ki so razdeljeni v poceni, povprečna cena in drago. Izdelki večina blagovnih znamk v različnih cenovnih skupin, tako da se je delež blagovne znamke na poceni in drago, ni pravilna. Na Splošno, najbolj znani ukrajinski potrošnikov Sadolin, Vivacolor, Tikkurila, Tikkolor, Diamant, Oikos, Jobi, Dufa, Pinotex, Casko, Fractalis, Faidal, Belinka podjetje, Maršal, "Snow", Kaleterasit, "Color", "Kompozitni ", " Lakma ", " jantar ", " Colorata ", " Mipa. ", " Tarbeks ", " NFR "in še mnogi drugi. Celo to ni popoln seznam blagovnih znamk, barve kaže, da je na ukrajinski trg je precej močna konkurenca. Kupec je težko razumeti različne predstavljeni blaga in pogosto glavni dejavnik pri izbiri je cena. Glede na to, mnogi proizvajalci so "cenovne vojne", ampak v poštenost je treba opozoriti, da številni operaterji na trgu razumeti inexpediency takšne selitve: zmanjšati do neskončnosti stopenj ni, in najboljši način za spodbujanje blaga do kupca je oglaševanje podjetja, blagovne znamke in posameznih izdelkov. Mimogrede, šibka oglaševanje podporo večine domačih blagovnih znamk in jih ne pustite, da tekmujejo z uvoženo barve materialov. Čeprav se v zadnjih dveh letih ruski poslovneži začela aktivno promocijo svojih izdelkov (v poslovne publikacije, na vozilih, oglasnih deskah in tudi na TV). Toda, po proizvajalci sami, učinkovitost te metode je še vedno majhen: proračun za oglaševanje ukrajinskega proizvajalcev je veliko manj v tujini. Nekateri operaterji na trgu premazov verjamejo, da je ena od najbolj učinkovitih metod pospeševanja prodaje barve materialov je oglaševanje, akcije s podelitvijo popuste na določene izdelke (na primer popusti na "visela" blago, sezonski popusti). Poleg tega trgovci barve izdelkov, ki promovirajo svoje izdelke domačih proizvajalcev, prvič, morate ustvariti prodajne mreže in široko kritje trgovinah na drobno. Danes, veliko podjetij se širi svojo mrežo prodajaln, ki združuje funkcije, prodajalca. KAKOVOST NIANSE v zadnjih letih vprašanj varstva okolja v številnih panogah, ne samo v paint industrijske ki jo je pridobila na pomenu. Nedvomno, okolje danes je zelo pomembno, vendar pa ne samo, da so edini vodnik znanstveno raziskovalnega dela v podjetju. Poleg varstva okolja, kot tudi varnost proizvodnega procesa, varnosti potrošnikov barve. V zadnjih letih na domačem trgu barv in lakov proizvodnje je vse bolj poudarja, da je samo pozornost proizvajalcev za vse zgoraj navedene dejavnike lahko štejejo za odgovorne za svoje izdelke. Popolno skladnost kakovosti podatkov obljublja danes je zagotovilo za uspeh vsakega podjetja. Ki jih proizvajalec barv cilj je, da se zmanjša uporaba sestavnih delov, ki so škodljivi učinki na okolje, ki zahteva visoko usposobljenost iz razvijalci novih materialov. Danes glavni smeri v svetu znanosti upoštevati: - znatno zmanjšanje količine uporabljenih čistil, ustvarjanje oksidirajoče snovi; - zmanjšanje emisij vseh barve za notranji del in predmetov inter'notranje zadeve; - razvoj alternativnih protikorozijska pigmenti; - povečati uporabo obnovljivih surovin. V zadnjem času, posebno pozornost na snovi, ki vplivajo na hormonski sistem. To je za kemikalije, glede na njihovo strukturo, ki spominja na hormonov, ki celice, ki lahko povzročijo podobne reakcije, ki povzročijo, da ti hormoni ali ovira normalno deluje. Velik pomen je plačal'enotnosti, ki spominja estrogena. Čeprav so rezultati testov na vpliv teh snovi, ki je še vedno precej sporen in nezanesljivi, mnogi svetovni proizvajalci si prizadevajo za odpravo teh snovi iz njihovih izdelkov. Na primer, večina vodni barv za notranjo in zunanjo uporabo povezave alkalne fenoli in extol nadomestiti drugih komponent, platogo mehčalci so nadomesti z materiali na osnovi PVA. Razen nevarne ali potencialno škodljivih komponent, njihovo zamenjavo neškodljive, je eden najpomembnejših ciljev pri razvoju barv in lakov izdelkov. V zadnjih letih so se mnogi proizvajalci zavrnil iz več različnih spojin, ki so škodljive za zdravo'I in ekologijo. Na podlagi teh standardov ne morejo uporabljati živo srebro, kadmij spojine, klorirani fenoli, RVS, cinkov oksid, in tako dalje. Praviloma pobudo za spremembo sestave barve so uradno odobreni seznam škodljivih komponent. Čeprav se je v zadnjih letih svetovni proizvajalci so začeli, da bi dobili v začetku leta, to je, kako na razvoj novih formulacij kot kmalu kot proizvajalec surovin, ki so priložene informacije o dokazih temelječe tveganje, tveganje, uporaba katerega koli sestavnega dela ali grožnje odkrili v rezultat analize proizvajalec. Danes, virov informacij, ki daje zagon, da spremenite barve so: - Sklep Ministrstva za zdravje in socialne Zadeve za določitev tveganja komponente z njihovo usposobljenostjo, tako imenovani sezname materialov Evropske Skupnosti; - sklep Vlade o prepovedana ali omejena uporaba kemičnih sestavin, ki temeljijo na Evropskih direktiv in seznamov; - Seznam snovi Montrealskega sporazuma v snovi, ki Tanjšajo ozonski pas. Zadnja leta ukrajinski proizvajalci so vedno bolj videti, da bi certificirano v skladu z mednarodnim standardom ISO 9001. Ta certifikat zagotavlja visoko, nenehno spremljati kakovost proizvedenih izdelkov, ampak tudi vse aktivnosti podjetja. To strogo določa način sprejemanja surovin, proizvodnega procesa, nadzor kakovosti, laboratorijske prakse, dela zaščito, dokumentacija sistema, in tako dalje. Za oceno varnosti svojih proizvodov, podjetij, proizvajalcev barv, opraviti pregled vseh skupin izdelkov. V tej analizi določa, kaj je mogoče tveganja, povezana s tehnično izvedbo premazi, varnost, material, uporaba in vpliv na zdravje in ekologija. Opravi preverjanje prevoz, prevoz, začasno skladiščenje, uporabo proizvodov, tehnologije, varnost, uničevanje barve in pobarvane predmet. Potrošnik se uči o varnosti in prijaznosti do okolja izdelkov na nalepki embalaže. Etikete so označene obvezno označevanje zavarovanja. Najvarnejši šteje materialov, na katere oznake so nobenih znakov zavarovanja. Podrobnejše informacije lahko izdelke, ki bo potekala od Toksikološke potni list. S tem dokumentom se strokovnjaki je še posebej priporočljivo, da se seznanijo poklicni slikarji. Trenutno je naraščajoče povpraševanje potrošnikov na drage in visoko kakovostnih ekološko čiste barve in laki. Domači proizvajalci so se začeli boljši nadzor kakovosti izdelkov, razširiti paleto drago in visoke kakovosti na vodni osnovi barve in laki. Glede na pomen kakovosti izdelka, prodajalci poskušajo aktivno izobraževanje potrošnikov o lastnostih, značilnostih izdelka, njegova cena, še posebej osredotoča na dejstvo, da pri izbiri barv je potrebno upoštevati ne toliko na ceno, koliko pokritosti na 1 km.. m površina. PISANE TEŽAVE Eden od najbolj pomembnih problemov v ukrajinskem trgu barv in lakov materialov subjektov, imenovan dampinga, prisotnost tihotapili blago in ponarejene. Damping je danes še vedno razširjen pojav, veliko dobaviteljev ni uspelo razviti enotno cenovno politiko in za izvajanje nadzora nad cenami. V zameno za opravljanje dejavnosti, ki obsega prodaje z odmetavanje zasičenosti trga, zmanjšanje dobičkonosnosti in kakovost barve izdelkov, in rezultat je diskreditacijo ukrajinski blagovnih. Kot je za nezakonito blaga na trgu, po različnih ocenah, danes je približno 20% celotne prodaje izdelkov, še posebej v sektorju poceni barve in laki. Rešiti problem domačem trgu barv in lakov materialov lahko le s pomočjo državnih organov za nadzor. Za boj proti ponarejanju proizvajalci poskusite, izboljšanje embalaže. Vendar pa ta metoda ni učinkovita: država je bila vedno znana obrtniki. PISANE MOŽNOSTI V tekočem letu od prodaje barv in lakov materialov rastejo, - je označena z vsemi subjekti na trgu barv. Toda njihove ocene stopenj rasti bistveno razlikoval od 10 do 25% v primerjavi z lani. Nekateri prodajalci laki in barve napoved rasti prodaje proizvodnje domačih proizvajalcev. Še vedno bo vse večje povpraševanje po visoko kakovostnih proizvodov, povprečna in drago ceno skupine. Zato, uvozniki in ukrajinski bodo proizvajalci povečati obseg dobave teh proizvodov. To se predvsem nanaša na proizvodnjo ekološko čiste vode-razpršenost barve. Domači proizvajalci ocenjuje, da so taki materiali so bolj dobičkonosne, da proizvajajo v državi kot za uvoz iz tujine. Izračuni kažejo, da tudi ob predpostavki, proizvodnja barv iz uvoženih surovin, cena bo nižja, uvoženih za 25%. Trenutno vse bolj čutiti boj za Kijev trgu. Ta regija je zdaj najbolj obetavnih: aktiviranje gradbeništva v kapitalu obljublja dobre možnosti za številne proizvajalce, LKM
VIR: http://www. konstanta. kiev. ua/

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика