четверг, 2 октября 2014 г.

Visoke napetosti električne blaga 2006-10-27 17:32:19

Gradnja in rekonstrukcija.

Visoka napetost elektronike
2006-10-27 17:32:19

Med pladenj in supermarket Danes ukrajinski trgovin, ki prodajajo električno blago, lahko razdelimo v naslednje kategorije: 1) Splošne (razen električne energije prodajo drugi gradbeni proizvodi); 2) specializirane (prodaja elektronskih proizvodov, ki ne zahtevajo posebnega znanja, da jih namesti); 3) multidisciplinarne (kjer lahko kupite celotno paleto električnih blaga - iz stikalo kabli); 4) gradnja supermarketih, kjer je, kot pravilo, obstajajo oddelki električne blaga; 5) trgovin-trgovin. Na eni strani, možnost hozmage in trg trgovina se je nekoliko dvomljiva. Na drugi - v Ukrajini ni specializiranih trgovinah, ki so bile za izvajanje izključno aparati. Izvajalci, ki so bili vključeni v uvozu in distribuciji električne energije, v zadnjih letih poudarek na debelo in trgovini na drobno prek specializiranih trgovinah. Primer, še zlasti, je hčerinsko Društvo "Ukrkabel" - "KAPRO" ali verigo trgovin, ki v skladu TM "pan Elektro", ki jo je ustanovil Društvo "Promkabel". Ob istem času, kot je navedeno s strani subjektov na trgu danes imajo prost prostor za nove specializirane trgovine električarji. Aritmetično poslovnih Deducing na trgu električne trgovina - to ni poceni. Po ocenah Direktorja DP "KAPRO" Alexander Carnauba začel ta posel v Kijevu zahteva vlaganje o $ 700 tisoč Od njih je okoli $ 400 tisoč, naj gre za nakup in opremo prostorov. "Najem slabost. Tudi v ne zelo priročno mesto v Kijevu ona stoji do $ 25 za 1 cm. m mesec, " pravi Karnaukh, ugotavlja, da v pogojih za najem podjetja, ki lahko postane donosna. Področju prodaje v trgovini na drobno z električno blago, ki ne sme biti krajši od 200-250 kvadratnih m, saj je potrebno, da pickup veliko število blago. V ponudbi store bi moral imeti vsaj 10-14 tisoč blagovnih postavk. Obseg dobave blaga, ki se vsaj v 1, 5 kratni znesek za njegovo izvajanje. Tako za nakup blaga bo treba porabiti približno $ 200 tisoč Podobni situaciji, kot je opaziti, da je v regijah. Po mnenju Predsednika društva "Promkabel" Vache Davtyan, povprečna velikost ene regionalne trgovine točk mora biti 100 do 150 cm. m "Glede na ozko specializacijo nakupovanjeta oblika zapisa je najboljša, ker je elektronika niso sposobni zagotoviti obsega trgovine, ki so, na primer, hrana omrežja, " pravi. Po izračunih G. Davtyan, da odprete majhno trgovino električarji treba porabiti 300-350 tisoč UAH, ob upoštevanju sredstev za nakup blaga. Hkrati v zadnji shranjevanje mora biti vedno 200-250 tisoč UAH. Donosnost ta posel, po Carnauba, - 3-3, 5%, odvisno od regije. Vendar teh rezultatov ni mogoče doseči takoj. Z desno tipko za spodbujanje podjetništva, trgovine s stopnjo donosnosti, ki je od 30 do 35 mesecev. Zato je maščevanje rok je 7-10 let. Čeprav so nekateri anketiranci se imenuje obdobje 3-5 let. Kot V trgovini, ki je danes v Ukrajini predstavlja širok izbor proizvodov različnih kakovosti in cen domačih proizvajalcev in svetovnem merilu vodilni na trgu. Ti izdelki lahko razdelimo v več kategorij. Za primer takega blaga, kot je vtičnice ali stikala, ki so različnih kategorij: 1) za ceno 2 do 4 UAH - proizvodov domačih proizvajalcev; 2) 5-10 UAH - število turški proizvajalci v tem segmentu deluje tudi "Elektromaks", 3) do UAH 20 - poljski, hrvaški, slovaški proizvodov; 4) več kot 20 UAH - nemški, zlasti "ABB, Siemens, francoščina, italijanščina. Kot Direktor LLC "Elektromaks" Vladimir Litovchenko, poceni izdelkov za trg trgovino, medtem ko je obseg specializirana trgovina - izdelki iz srednje in visoke cene segmentov. "Na poceni blago, ki ne zaslužijo veliko, saj prejemajo dohodek od njih, boste morali, da imajo zelo veliko prometa," pojasnjuje. Poleg tega, za ceno, ki jo je vredno in primerno kakovost blaga in kupec gre v trgovino, v upanju, za kakovostno in pravne blaga. Ob istem času, trg operaterji pravijo, da danes lahko najdete izdelke, ki listin, kot so, in izpolnjuje vse standarde, toda v resnici kakovost je vprašljiva. Zlasti, obstajajo primeri, ko v veno kabel-ožičenje izdelkov ne dajajte kovinskih. Tudi tukaj moramo paziti, da ne samo, da kakovost izdelka in o njegovi skladnosti z nacionalnimi standardi. Ponavadi je večina proizvodov, prodanih na trge držav, ki ne izpolnjujejo zahteve o normativni dokumenti. Razlog je, da ti izdelki lahko izdelani v drugih državah, kjer so drugi predpisi. Tako, zlasti v "KAPRO" ima poseben laboratorij, ki testi na kakovosti izdelka, ki prihaja v trgovinah. Poleg tega pri izbiri izbor blaga, je treba paziti, da se modni trendi. Območju je treba nenehno obnavljajo z novostmi na trgu. Trenutna moda v polje je enako kot za copate ali oblačila. In ni čudno, če prej, na primer, italijanski tovarni spremenila paleto izdelkov, v naslednjih 3-5 let - dvakrat na leto. Torej, danes, če v 4-6 mesecih od takega blaga, ki se ne prodajajo, gre iz mode in jo bodo imeli za izvajanje popusti. Primite neskončnost na eni strani za prodajo električne trgovina mora ponuditi kupcem široko paleto proizvodov. Govorimo ne le o kategorijah proizvodov ali njena cena segmenti, ampak tudi o vrsti določenih izdelkov, ki se odlikujejo z močjo, na katerih so izračuna, obliko, barvo, itd., na drugi strani, ki ponujajo vse mogoče. Vendar, glede na Alexander Karnauh, če je manj kot 12 tisoč blagovnih postavk, se prej ali slej bo to vplivalo na prodajo. Ob istem času, na specifičnost trgovina ponuja vse blago na zaslonu, kot v trgovini na drobno, za prodajo blaga na katalogi nemogoče. Kupec želi, da se naučijo, ne le tehnična kakovost blaga, ampak svoje lastne oči videti, držite v rokah. V takih razmerah lahko včasih shranite trgovinsko območje, o na števec, ne vse vrste določenega blaga, in dve skupini, glede na to, da v prodaji je celotna vrstica. Vendar pa je to tehniko ne bo koristi v primeru omejitve na zaslonu barvno paleto blaga. Za primer, ko je dal poleg bele in črne stikala in upoštevajte, da je pri prodaji je enaka v vseh barv, da ne bo kupil. Storitev kulture Prisotnost specmagazin električarji široko paleto izdelkov, funkcije in tehnične lastnosti niso vedno zavedajo tudi strokovnjaki, je potrebna prisotnost svetovalcev. Aleksander Karnaukh ugotavlja, da je električna oprema - blago,-združljivost', ki je povezana z nevarnostjo, in njegovo prodajo, je treba obravnavati odgovorno. Zato, "KAPRO" v vsaki trgovini ima dve ali tri svetovalca, ki bo ne samo povem kupcev o določeni izdelek, vendar svetujem vam, ki napravo, ki jo želite uporabiti v različnih situacijah. V "pan Elektro" verjamem, da služijo trgovina z območja 100 km. m bi p'pet ljudi. Svetovalec se mora zavedati, o vsem, kar prihaja do električne energije. Vodja marketinga Oddelek Združenja "Promkabel" Elena Evmenkov pravi, "Za shranjevanje električne izdelkov kvalifikacije prodajalec ni manj pomemben dejavnik za uspeh kot obseg blaga, trgovinsko območje, ali dekoraterstvo trgovina." Zlasti v "KAPRO" ta problem rešen z zagotavljanjem dodatnih znanje svetovalcev, ki so neposredno na podjetja. Tako ima družba več učiteljev in psiholog. Poleg tega zagotavlja potovalni svetovalci v tovarnah v tujini. Ampak včasih, če se trgovina je majhna in je usmerjena predvsem na profesionalni monterji, lahko storite brez svetovalci. V tem primeru pričakujem, da se, kot pravilo, strokovnjaki o tem, kaj izdelka za nakup, ne dvomi. Znani so preizkušeni na naše lastne izkušnje izdelkov. Kako privabiti kupca v Skladu s tržnimi subjekti, nastanitev specializirana trgovina nima učinka na obisk k svojim strankam. Hkrati elektro trgovino lahko uporabljajo različne tehnike za spodbujanje kupcev, ki uporabljajo in trgovine v bližini druge specializacije. Pri tem lahko uporabljajo tehnike, kot so popusti za redne stranke ali kupci, ki so kupili blago na veliko. Vendar, ne zlorabi bi smel, ker poceni izdelkov na potrošnika, ki je povezana z nizko kakovost. Vendar pa je najbolj pomembna točka v zmagovalne stranke za shranjevanje električarji je oblikovanje pozitivne podobe. Trgovina mora pridobiti zaupanje stranke, ki zaradi kakovosti blaga in primerno storitev. "Oglaševanje tukaj nima nobenega učinka. Uspeh je mogoče doseči le z našo sliko, " pravi Karnaukh. Po vsem, ko kupec lahko preko oglaševanja, pride v trgovino in ugotovi nezadostno kakovost izdelka ali storitve, tu je ni več prišel.
VIR: Pogodbe

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика