воскресенье, 2 марта 2014 г.

O odobritvi Navodila o ustanovitvi in pobiranje takse za odvajanje industrijske in druge odpadne vode

Registrirana v Ministrstvu za pravosodje Ukrajine 26. 04. 2002, № 402/6690 deluje od leta 07. 05. 2002, v Skladu z zakonom o Ukrajini z dne 25. 06. 91, "O varstvu naravnega okolja" in resolucij Kabinetom Ministrov Ukrajine z dne 01. 03. 99, št. 303 "O potrditvi Postopek določanja takse za obremenjevanje okolja in polnjenje fee"), s spremembami in dodatki od 25. 03. 99, № 465 "O potrditvi Pravil o varstvu površinskih voda pred onesnaževanjem povratne vode" za izvajanje integriranih okoljsko politiko, varstvo okolja, organizacija sklepanje sporazumov s podjetji na sanitarij in izterjava takse za odvajanje industrijske odplake v kanalizacijskih sistemov za naselja vrstnem redu: 1. Odobri Navodilo o vzpostavitvi in pobiranje takse za odvajanje industrijske in druge odpadne vode v Kanalizacijski sistem naselja (v nadaljnjem besedilu : pouk) in Pravila sprejem kanalizacije podjetij v komunalnih in oddelčne kanalizacije naselij Ukrajine (v nadaljnjem besedilu : Pravila). Da ................. v "Dokumenti" Pravila za sprejem odpadnih voda rastline v komunalnih in oddelčne kanalizacije naselij Ukrajine niso navedeni. 2. Upravljanje reformo in razvoj vodnih in kanalizacijskih pripomočkov (O. A. Milner), da se zagotovi zastopanost to, da bi država registracijo pri Ministrstvu za pravosodje, da je Ukrajina. 3. Republikanski Odbor za stanovanjske in pripomočki za Avtonomna Republika Krim, upravljanje stanovanjskih in komunalnih gospodarstvo regionalne državne uprave, Sevastopol mesta v javni upravi, OJSC AK "Kyivvodokanal": v prvi polovici leta 2002, da bi lokalna Pravila sprejema odplak podjetij v komunalnih in oddelčne kanalizacije naselij v skladu s Pravili in predpisi, odobril ta odlok. 4. Nullifying Navodilo o plačilih za onesnaževanje naravnega okolja, občinskih in poslovne vodovoda in kanalizacije naselij, Ukrajine in Pravila sprejem kanalizacije podjetij v komunalnih in oddelčne sistemi kanalizacije v mestih Ukrajine, ki jih je odobril red Goszhilkommunkhoz Ukrajine 30. 12. 92, številka 80. 5. Nadzor nad izvedbo naročila, da zaupa, da Namestnik Predsednika Odbora Semchuk, M. Predsednik Odbora Stoletja LOBANJE izjavo o ustanovitvi in pobiranje takse za odvajanje industrijske in druge odpadne vode v Kanalizacijski sistem poravnave, Potrjene s sklepom državnega Odbora za gradbeništvo, arhitekturo in stanovanjske politike Ukrajine, od 19. 02. 2002, № 37 Registrirana v Ministrstvu za pravosodje Ukrajine 26. 04. 2002, № 402/6690 deluje od leta 07. 05. 2002 BISTVENO Gosstroy je predstavil nov nacionalni plačilo za odvajanje industrijske in druge odpadne vode v Kanalizacijski sistem naselja ima vse značilnosti nacionalnega obveznega davka. 1. Splošne določbe 1. 1. To navodilo je bil razvit v skladu z določbami zakona Ukrajine "O varstvu naravnega okolja", Voda kodo Ukrajine, Glavni smeri državne politike Ukrajine na področju varstva okolja, rabe naravnih virov in zagotavljanje ekološke varnosti, ki ga je odobrila Resolucijo Verkhovna Rada Ukrajine Marca 5, 1998 № 188/98-BP, o izvajanju Resolucije o Kabinetom Ministrov Ukrajine z dne 1. Marca 1999, št. 303 "O potrditvi Postopek določanja takse za obremenjevanje okolja in polnjenje fee"), s spremembami in spremembami (v nadaljnjem besedilu : - Da). 1.2. Izjava določa enotno na ozemlju Ukrajine postopki za vzpostavitev in polnjenje za industrijske odpadne vode in druge odpadne vode v Kanalizacijski sistem naselja in se razdeli na komunalna podjetja, vodo in Kanalizacijo, storitve, mesta in vasi, Ukrajine in drugih podjetij, ki imajo stanje sistema lokalnega vodovoda in kanalizacije (v nadaljnjem besedilu : vode Pripomočki), in za vsa podjetja, ustanove, organizacije, ne glede na to, oblike lastništva in oddelčne pripadnost, ki smetišče svoje odpadne vode v kanalizacijski sistemi poravnave (v nadaljnjem besedilu - Podjetje). 1.3. Red določa, da: odvajanje Vode v vodnih telesih prečiščene odpadne vode z vsebnostjo škodljivih snovi v skladu z omejitvami, določenimi z organi Ministrstva za Ukrajino, in plačati takso za onesnaževanje okolja v skladu s Postopkom in Navodila o postopku odmere in plačevanja takse za obremenjevanje okolja, ki jih odobri Ministrstvo za varstvo okolja in jedrske varnosti in Državne davčne uprave, da je Ukrajina z dne 19. 07. 99, № 162/379, s spremembami in dodatki, ki jih je naročil Ministrstva in državni davčni upravi Ukrajina 27. 01. 2000, № 24/37 in 28. 02. 2001 № 75/76 (v nadaljnjem besedilu : - navodilo Ministrstva, državne davčne uprave); Investicije izpolnjevale svoje odpadne vode v komunalni ali oddelčne sanitarij in jih plačati za storitve kanalizacije v skladu s sporazumi z utility. Sporazumi, sklenjeni na podlagi lokalnih Pravil sprejem kanalizacije podjetij v mestni kanalizacijski sistem (v nadaljnjem besedilu : lokalna pravila za sprejem), pravila uporabe sistemov komunalnih vodo in kanalizacijo mestih Ukrajine, ki jih je odobril red Goszhilkommunkhoz Ukrajine od 01. 07. 94, št. 65, registrirana v Ministrstvu za pravosodje Ukrajine 22. 07. 94, št 165/374 (v nadaljnjem besedilu : Pravila), in tega Navodila. Podjetja bi se morala v celoti krije vse stroške v Pripomočka, povezane s prevozom in čiščenje odplak in pobiranje takse za onesnaževanje okolja (v nadaljnjem besedilu : Skupščina). Če se v skladu z zahtevami Pogodbe in lokalnih Pravil za sprejem plačati Pripomoček takse za odvajanje odvečne onesnaževanja, in tudi za nadomestilo škode, nastale zaradi kršitve reset način in dovoljene koncentracije onesnaževal v odpadnih voda, izpuščenih, ki jih Podjetja. Spremljanje sprejem odpadnih voda rastline v kanalizacijo izvede Vodokanals. 2. Stopnje dajatve za odpadne vode, izpusti iz industrije v kanalizacijskih sistemov za naselja 2. 1. V primeru popolne skladnosti z kakovosti in načinu odvajanje odpadne vode na lokalnih Pravil za sprejem in pogoji naročila Podjetja plačati za sanitarne storitve v skladu s tarifo, določeno v skladu z veljavno zakonodajo za ustrezno kategorijo naročnikov. Količina odpadne vode, Podjetja, ki se plača, določena v skladu s pogoji uporabe. Dodatne količine odpadne vode Podjetij (ni vključeno v sporazum), ki prihajajo v mesto, ravnanje z odpadki, zahtevajo dodatne stroške materiala in energetskih virov, za njihov prevoz in čiščenje. Naročila zagotavlja za plačilo pristojbine za pretirano odvajanje onesnaževal v vodnih teles za petkrat. Podjetja so predmet Vodokanal za odvajanje odpadne vode količinah, ki presegajo navedeno v pogodbi, petkrat znesek fiksnih tarifah v skladu s pogoji naročila. Podjetja, ki se ukvarjajo reset in nimajo pogodbe (ali po prenehanju mandata svoje delovanje), plačati Pripomoček petkrat znesek fiksne tarife za celoten znesek padla v času odsotnosti naročila odplak v skladu z lokalnimi Predpisi za sprejem. 2.2. Za dodatno količino odpadnih voda, izpuščenih v občinski kanalizacijski sistem v deževje in taljenje snega skozi žrela kanalizacije wells in sprejemniki dežja kanalizacije na območju Podjetja, mora slednji plačati v skladu z odstavkom 15. 9 zgoraj navedene pogoje uporabe. 2.3. Standarde Odbor za praznjenje pretirano onesnaževal v kanalizacijskih sistemov naselij (TM) so nameščene v lokalnih Pravil sprejema na ravni proizvodnih stroškov čiščenja 1 kubični m odpadne vode, ki vsebujejo primesi v okviru določenih lokalnih Pravil za sprejem dovoljene koncentracije onesnaževal. Proizvodni stroški čiščenja 1 kubični odpadne vode se določi v skladu s Postopkom oblikovanja tarif za storitve centraliziranega vodo in odstranjevanja odpadkov, ki jih je odobril red Gosstroy Ukrajine, 27. 06. 2001, № 139, priporočeno s strani Ministrstva za pravosodje Ukrajine 23. 08. 2001 № 748/5939. 3. Postopek za izračun takse za odpadne vode, izpusti iz industrije v kanalizacijskih sistemov naselij 3. 1. Znesek takse za odvajanje odpadne vode v kanalizacijski sistem naselja (TS) se izračuna tako, Vodokanal po formuli: TS = T x V pse + 5 T x Vngor + Vпз x KP x NP, kjer je T - tarifni ustanovljen za opravljanje zdravstvenih storitev za Podjetja, opredeljena naročnikov, UAH / kubični m; V d - obseg zmanjšal za Podjetje odpadnih voda v okviru pogodbeno dogovorjenih kubičnih m; Vngor - glasnost padla Podjetja odpadnih voda, ki presegajo količin, določenih s pogodbo, kubičnih m; Vпз - glasnost padla Podjetje odpadne vode s prekomerno onesnaževanje, kubičnih m; QC - koeficient koeficient, ki upošteva resnost onesnaževal, ki se odvajajo za tehnološke procese ravnanja z odpadnimi vodami in okoljskega stanja vodnega telesa; NP - vgrajena standardno takse za odvajanje odvečne onesnaževanja v kanalizacijo, UAH / kubični m 3. 2. Ko presega ravni polutantov v odpadnih voda Podjetja, ki se odvajajo v kanalizacijo, v primerjavi z uveljavljenimi lokalnih Pravil za sprejem, Podjetja plačati Pripomoček takse za odvajanje odvečne umazanije, ki se obračuna po stopnji, plačila za čiščenje 1 kubični m odpadnih voda z vsebino onesnaževanja v dovoljene koncentracije (TM), volumen odvrgli odvečno onesnaženih odpadnih voda (Vпз) in koeficient razteznosti (QC), ki upošteva resnost onesnaževal, ki se odvajajo za tehnološke procese ravnanja z odpadnimi vodami in okoljskega stanja vodnega telesa. 3.2.1. V primeru zaznavanja volley onesnaževalnih snovi razmerje se uporablja množica QC = 20. 3.2.2. Za spremembo pH od dovoljene meje na enoto se uporabi QC = 2; na 2 ali več enot - QC = 10. 3.2.3. Za več kot razmerje KPK/BSC J 2, 5 koeficient razteznosti se določi po formuli: 3. 2. 4. Za odvajanje odpadnih voda s temperaturo nad 40 C, ponastavite le, mineralne soli - QC = 2. 3.2.5. Za ugotovitev kršitve druge Splošne zahteve (odvajanje kondenzata, vodo in odtok odtok v ločeni Kanalizacijski sistem za odvajanje prepovedane snovi za izpust v občinskih Kanalizacijskih sistemov in tako naprej ) - QC = 5. 3.3. V primeru vode pripomoček pri nadzoru kvalitete vode, ki se odvajajo ga je Družba presegla dejanska koncentracija ene vrste onesnaževanja (SF), ustanovljena s Pogodbo ali lokalnih Pravil za sprejem dovoljena koncentracija (v nadaljnjem besedilu : CC), kvote razmerje za izračun takse za odvajanje odvečne onesnaževanja, se določi s formulo: Odds ratio presega DKK eno snov, ki ne sme presegati 5, razen v primerih, določenih v pododstavkih 3. 2. 1 in 3. 2. 2. 3.4. Če Vodokanal ima sedež dejstvo zaključka Podjetja strupenih ali radioaktivne kontaminacije, ki v kanalizacijo, ki ni bila določena v pogodbi ali lokalnih Pravil za sprejem, potem je verjetnost razmerje je enak 5. 3.5. Če ugotovi, da sočasno iztok v komunalnih odplak sistem več onesnaževal presega DK, kvote razmerje QC določi formula, kjer CBI - dejanska koncentracija v kanalizacijo Podjetja in th snovi; DKI - dopustna koncentracija i-te snovi, ustanovljen na podlagi Pogodbe ali lokalnih Pravil za sprejem za dano Podjetje. Skupne kvote razmerje ob upoštevanju presežek dopustna koncentracija število snovi in druge kršitve ne more biti več kot 10. (Če izračun QC se je zgodilo več kot 10, potem pa si kazenskega zakonika = 10, razen za primere, navedene v pododstavkih 3. 2. 1 in 3. 2. 2). 3.6. Obdobje, za katerega se zaračuna pristojbina za opravljanje Družba odpadnih voda z presegajo dovoljene koncentracije s sedežem enkratno analizo, ki se določi v skladu z lokalnimi Predpisi o sprejemu, vendar ne več kot treh koledarskih mesecev (od meseca, v katerem je zbranih vzorec, in preteklih dveh mesecih). Povečalo se zaračuna pristojbina za celotno količino odpadne vode, ki se odvajajo Podjetja za to obdobje. V primeru detekcije več zagon ponastavitev količina odpadnih voda, izpuščenih, je določen z akti, ki so določen začetek in konec volley reset. 4. Postopek za zbiranje, odvajanje odpadne vode podjetij v kanalizacijskih sistemov naselij, 4. 1. Taksa za odvajanje odpadnih voda rastline v kanalizacijskih sistemov za naselja, ki jih plačajo Podjetja po izračunih oskrba z vodo in razstavljene svoje račune na račun vode Pripomočki v postopku in pod pogoji, ki jih določa sporazum. V primeru zamude plačila iz Podjetij), mora plačati kazen v skladu s pogoji naročila. 4.2. Taksa za odvajanje odvečne onesnaževanja, ki je distribuiran kot sledi: 20 odstotkov navedene Vodokanal v lokalnih sredstev za varstvo okolja, s sedežem v vasi, mesta in mestnih proračunov; 80 odstotkov, so še vedno na voljo Vodokanal in se uporablja za nadomestilo Vodokanal, ki jih povzročajo ti izpusti, za prenovo in izboljšanje delovanja Kanalizacijska omrežja in objekti, kot tudi na razvoj sanitarij sektor poravnave. 5. Opredelitev velikosti plačilo za porazdelitev padavin 5. 1. Za postavitev usedline in mulj (odpadkov)ustvari pri čistilnih objektov na posebej opremljenih ustanovah za nadaljnjo obdelavo (blato polja, blato, ribniki, skladiščenje padavin, kompost mesta, peščenih površin in tako naprej ), na ravnovesje vode, ni pristojen, glede na razpoložljivost dogovorjeno z teritorialni organi, Ministrstva za Ukrajino perspektive načrta za nadaljnje recikliranje ali odstranjevanje. 5.2. Pri uporabi padavin kot organskih gnojil na kmetijskih in gozdnih zemljišč (v skladu njihovo kakovost specifikacijah odobrenih v ustaljeni red), dodatki pri proizvodnji gradbenih materialov, gradnjo cest in druge veje nacionalno gospodarstvo takse za obremenjevanje okolja za uporabljeno količino padavin se ne zaračuna. 5.3. Na nemožnosti uporabe sedimentov in blata čistilnih naprav v kmetijstvu (povečana vsebnost težkih kovin, strupene snovi, itd.) in potreba za njihovo umestitev v posebnih odlagališčih ocenjene stroške teh del (skupaj s takso za odlaganje odpadkov) se razdeli med Podjetja, ki so krivi strupenih onesnaženosti sedimentov in silts. Izračun stroškov dela za določeno Podjetje, se opravi po formuli, kjer E je del stroškov dela na postavitev sedimentov in silts, ki bi morala biti plačana odškodnina za I-ti Podjetje; USAG. - Skupne ocenjene stroške dela za postavitev sedimentov in silts, tisoč UAH; PI - izpusti onesnaževal, ki niso biološko razgradljive, in-th Podjetja za obdobje akumulacije padavin, t; - skupni izpusti onesnaževal, ki niso biološko razgradljive, vsa Podjetja za obdobje akumulacije padavin, zato je Vodja Oddelka za preoblikovanje in razvoj vodnih in kanalizacijskih pripomočkov O. Milner Komentar DK: sklep državnega Odbora za gradbeništvo, arhitekturo in stanovanjske politike Ukrajine od februarja 19, 2002 № 37 sedež takse za odvajanje industrijske in druge odpadne vode v Kanalizacijski sistem naselja, ki je, presenetljivo, ima vse značilnosti nacionalnih obvezne davke, kot so davek na dodano vrednost oziroma davka na dobiček podjetij. Tako, izjavo o ustanovitvi in pobiranje takse za odvajanje industrijske in druge odpadne vode v Kanalizacijski sistem poravnave, potrjene po tem vrstnem redu in so registrirana v Ministrstvu za pravosodje, da je Ukrajina na 26. April 2002 № 402/6690, obsega ne le vodokanals, ampak tudi za vsa podjetja, ustanove, organizacije, ne glede na to, oblike lastništva in oddelčne pripadnost, ki smetišče svoje odpadne vode v kanalizacijski sistem naselja. Prejšnjo izjavo, ki je bil razdeljen le na komunalnih in drugih podjetjih, ki vsebuje sistem lokalnih vodo in Kanalizacijskih sistemov, tj. samo na vodokanals. Navodilo določa, da je voda podjetij, ki se ukvarjajo v iztok v vode, predmetov, plačati v proračun taksa za obremenjevanje okolja, in podjetij, ki se ukvarjajo v odvajanje odpadne vode v komunalni ali oddelčne kanalizacijo, mora plačati vode pripomoček za sanitarne storitve v skladu s sporazumom, sklenjenim z njimi. Res je, v skladu z Namenom ustanovitve norme dajatev za onesnaževanje okolja in zaračunavanje pristojbine, ki jih je odobril ločljivost Kabinetom Ministrov Ukrajine z dne 1. Marca 1999, № 303, za izpuščanje snovi, ki onesnažujejo okolje v vodi predmetov, taksa za obremenjevanje okolja. Za ta pristojbina krog plačniki, predmete obdavčitve, predpisi, zbiranje, zapis in čas poročanja rokov za plačilo, kakor tudi za pravilnost izračuna, popolnost in pravočasnost plačila doplačilu odgovornost v skladu z Zakonom, Ukrajine "Na postopek izplačila obveznosti zavezancev za proračun in državno ciljni skladi "(v nadaljnjem besedilu : Zakon № 2181-III). Zato, voda družb, ki morajo plačati pristojbino za iztok v vode, predmetov škodljivih snovi, ki jih proizvajajo podjetja in sprejel v svoj kanalizacijski sistem. To pojasnjuje željo vode pripomočki za nadomestilo stroškov na plačana taksa, kot tudi za storitve, ki sanitarij podjetij - proizvajalcev škodljivih snovi in odpadne vode. Ob pozivu za plačilo za odvajanje industrijske in druge odpadne vode v Kanalizacijski sistem naselja postopke zbiranja, podobne postopke pobiranja takse za obremenjevanje okolja. Tako, predmet izračun dajatev, določena količina odpadne vode. Za odvajanje odpadne vode količinah, ki presegajo navedeno v pogodbi, se taksa zaračuna na pet kratni znesek (kot za pretirane količine onesnaževanja na pobiranje takse za onesnaževanje okolja). V odsotnosti pogodbe z Vodokanal pogodbo za odvajanje odpadne vode pristojbine na pet kratni znesek fiksne tarife za celotno količino izpuščenih odpadnih voda. Poleg tega, za odvajanje odpadne vode količinah s prekomerno onesnaževanje bo plačal dodatne pristojbine, ki temelji na teh zneskov, stopnje plačila za prekomerno onesnaževanje in kvote razmerje, ob upoštevanju resnosti onesnaževal, ki se odvajajo. To je že skupnega s sistem glob za kršitev okoljske zakonodaje. Imenovan odds ratio lahko pokličete nevarne vrednosti do 20 v primeru zaznavanja volley od snovi, ki onesnažujejo okolje. V drugih primerih, skupne kvote razmerje ob upoštevanju presežek dopustna koncentracija število snovi in druge kršitve ne more biti več kot 10. Če enkratno analiza pokazala, preseganje dovoljene koncentracije onesnaževal v odpadnih vodah, se šteje, da tako odvajanje presega dovoljene koncentracije so potekale na najboljše tri mesece (mesec, v katerem je vzorec zbiranje in preteklih dveh mesecih). Povečalo se zaračuna pristojbina za celotno količino odpadne vode, ki se odvajajo podjetja za to obdobje za ta predmet. Za podjetja je pozitivno dejstvo, da je država gradbeni Odbor je sklenil, da ne obvezuje jih, da se pripravi in predloži v vodo pripomoček za izračun takse za odpadne vode, izpusti iz industrije v kanalizacijskih sistemov naselij. Izračun pristojbin bo pripomočki sami, na podlagi katerih se zaračunavajo na račun vode. Takso je treba plačati v redu in pogoji, ki so določeni v sporazumu. Način pritožbe izračuna tako, Vodokanal zneskov, ki jih Pravila odpadne vode, zbiranje podjetij v komunalnih in oddelčne kanalizacije naselij Ukrajine, odobren s sklepom Gosstroy z dne 19. februarja 2002, št 37, in so registrirana v Ministrstvu za pravosodje, da je Ukrajina na 26. April 2002 № 403/6691, po katerih podjetja imajo pravico do pritožbe na gospodarskem sodišču s pritožbo zoper nezakonito (po njihovem mnenju) menice in analize povpraševanja odplak podjetja. V primeru odvajanje odpadne vode v kanalizacijski sistemi podjetja, razen za ta Navodila naj velja več in lokalnih Pravil za sprejem kanalizacije podjetij v kanalizacijski sistem naselja, ki so razvite z vodo pripomočke, v skladu z omenjeno Izjavo in pravila sprejem odplak. Lokalna Pravila sprejema odplak trdijo, Izvršni organi lokalnih svetov za predložitev vodokanals po posvetovanju z teritorialni organi, poslanec evropskega parlamenta in Ministrstva za zdravje Ukrajini. So dovoljene koncentracije za vsako od onesnaževal, ki se lahko poravnajo s strani podjetij v kanalizacijski sistem, in odraža lokalnih pogojev za sprejem kanalizacije podjetij v občinski Kanalizacijski sistem. Kot merilo odgovornost podjetij za plačilo Pravila za sprejem kanalizacije določa pravico Vodokanal onemogočite podjetja iz omrežja, oskrba z vodo in Kanalizacijskih sistemov po pisno opozorilo v primeru neplačila ali zamude pri plačilu komunalnih storitev. V resnici, Pravila za sprejem odpadnih voda znatno razširi pooblastila vode pripomočki, zlasti imajo pravico: predstaviti uporabo za polni znesek nastale izgube podjetja, napaka, ki se je zgodila kršitev okoljske zakonodaje (točka 3. 2). Mimogrede, država gradbeni Odbor še vedno meni, da je pristojbina za pretirano odvajanje količine, ki se zaračuna organi, Ministrstva za Ukrajino, in ne z davčnimi organi povrniti podjetje ocenjene stroške nujne preselitve ali zamenjave uničenih omrežja in Kanalizacijskih sistemov, zaradi agresivne vpliv odpadnih voda (točka 3. 3 ). Takšno odškodnino je predstavil poleg zbiranja plačil za odvajanje odvečne umazanije z agresivno lastnosti; za nadomestilo v breme podjetja stroški na izvedbo del na obnovi izkoristek zmogljivosti cevovodov in rezervoarjev za zamašitev kanalizacije omrežja maščobe, padavine, grobe odvisna (točka 3. 5); za distribucijo med podjetji zneska takse za obremenjevanje okolja in ocenjenih stroškov dela za postavitev sedimentov in silts na posebnih odlagališčih (točka 3. 7). V praksi velja, da podjetja, od zgoraj, je možno le pod pogojem, zaključek z Vodokanal pogodbe o sprejem kanalizacije v občinski kanalizacijski sistem, ki se razvija Vodokanal v 30-dneh izraz iz predložitev družba dopis, ki navaja, predlaga v sprejetje v Kanalizacijo, od iztoka količinah. Bistveni pogoji iz pogodbe o reset (recepcija) odpadne vode podjetij v kanalizacijski sistem je: znesek in način odvajanje odpadne vode; - znesek in postopek plačila za storitve, vodo, odvajanje; dovoljene koncentracije polutantov v odpadnih vodah poravnajo družbe; - znesek in postopek plačila za odvajanje odpadne vode s prekomerno onesnaževanje (presega dovoljene koncentracije onesnaževal), kot je določeno z uredbo o vzpostavitvi in pobiranje takse za odvajanje industrijske odplake v kanalizacijskih sistemov za naselja; pravice in obveznosti strank; odgovornost strank. Tako je v pogodbi bo treba razviti mehanizem in postopek za izračun in plačilo za izpust odpadne vode v kanalizacijski sistem, sklenila sporazum določa obveznost, zaradi česar takšno plačilo, in da je Pogodbe treba zagotoviti odgovornosti za popolnost in pravočasnost plačila. 17. člen Zakona № 2181-III ni mogoče uporabiti pri določanju kazni za kršitev pogodbe in neprimernih plačil za izpust odpadne vode v Kanalizacijski sistem, saj pristojbina ni davek, pristojbino (obvezno doplačilo).

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика