вторник, 4 марта 2014 г.

Zunanja lepota 2006-11-08 19:38:08

Gradnja in rekonstrukcija.








Zunanja lepota
2006-11-08 19:38:08

Čeprav je v zadnjih letih na ukrajinski trg z'tam se je prikazal veliko sodobnih materialov za sooča fasad (na primer, veliko različnih fasadnih kock iz različnih materialov, pregradne stene, in tako naprej ), eden od najbolj priljubljenih načinov predložiti in posodabljanje fasad še vedno slikarstvo in štukaterska površin. Te metode dajejo prednost ne le med obnovo starih stavb, ki preprosto ne morejo uporabljati sodobne sooča materialov, vendar v nove gradnje (ker je barva velja za eno najbolj ekonomične načine predložiti fasad). Vendar, izbiro barve, fasade, ni veliko ljudi, ki razmišljajo o pogojih zunanjega okolja bo funkcija uporabi barve sistema. Po vsem, vse je jasno, da je daleč od turističnih Transcarpathia, z njihovo čiščenje zraka, okolja in obalnih območij Krim, kjer je v zraku, čeprav čisto, a intenzivno glavni sovražnik vseh barv - soli; majhno mesto v provinci, kjer slišali, ne industrijskih Msp, in industrijskih nekaj naših mestih. Za te namene Evropski standard koroziji zraka ISO # 9223 (glej tab. 1), kjer škodljivosti za okolje zraka ima 5 glavnih delitev od C1 do C5. Preprost primer - Primorsko zraka pod njim C5 (! ), Da uničujoč vpliv na barve. Vendar le malo ljudi ve o tem, in če kdo ve, se ne upoštevajo pri izbiri fasade ink sistem. Zato ni presenetljivo, da iste barve dal na fasadi v ekološko čistem območju, popolnoma nosi vse posledice zraka in barve v industrijskem okrožju, leto-drugo zbledi in se začne otshelushivatsya... "Pisane" zahteve Fasada je, kot veste, je "obraz" hiše. Proces izbire "make up" za to ni nič manj pomembno kot proces izbor dekorativne kozmetike za sodobno žensko. Kot je znano, zaščitno-dekorativni obloga fasade stavb, ki so namenjeni za reševanje dve glavni nalogi: za zanesljivo zaščito stavbe pred škodljivi zunanjimi vplivi, - dež, sneg, veter, UV žarki, kemikalije, mikroorganizmi, in tako dalje in izpolnjujejo estetski in arhitekturne zahteve, povečati ugled stavbe. Za reševanje teh nalog, in so različne barve. Glavna stvar je, da bi našli potrebne snovi. Glavno merilo za izbor barve za fasado je osnovni material. Običajno barve za zunanje dela lahko razdelimo v tri skupine : za kovine, mineralna in dreves'lesenih podlagah. Na primer, barva je namenjena za slikarstvo dreves'lesenih površin za kritje fasadne opeke hiša je načeloma možno, vendar je rezultat tega dela je malo verjetno, da izpolnjujejo strank. Pomembno trajnost color fasadne barve učinkov ultravijolično sevanje (UV), ali bolj preprosto - odpornost proti bledenju v soncu. Večja odpornost proti UV so barve, pigmentirana naravni mineralni pigmenti (ocenjena tehnologi, njihovem poteku svetostojkie ne manj kot 10-15 let), in ne sintetičnih barv in paste. Uvod v barvo naravnih pigmentov, ki potekajo praviloma v tovarni, in ne v trgovinah in pisarnah. Pomemben dejavnik, ki vplivajo na izbiro določene blagovne znamke barve, in je cena. Glede na pripombe prodajalci, v zadnjem času, kupci bolj pozorni, da ne stroški 1 liter barve, in na stroške 1 m2 fasade naslikal kupil barve (glej tab. 2). Razmere na trgu ocene udeležencev na trgu, letna prodaja zunanjih barv je v zadnjih nekaj letih (od leta 2000 ) poveča za približno 15%. V letu 2001, po ocenah izvajalcev, ki se izvajajo v Ukrajini barve za zunanji del presegel 50 tisoč ton. V tej sezoni trgovci pričakujejo, da bodo prodali okoli 70 tisoč ton zunanje barve. Po mnenju strokovnjakov, je v zadnjih nekaj letih je povpraševanje potrošnikov za "gradnjo" barve in laki, proizvodnja preusmerila na vodo, razredčene barve. Ta trend je opaziti v segmentu zunanje barve. Tako, po različnih ocenah, njihov delež v skupni količini gradbenih barv za zunanji del danes je približno 70-80%. Ta trend stojalo'je povezano z naraščajočim povpraševanjem, ne le za kakovost, ampak tudi za ekološko združljivost materialov, ki se uporabljajo. Pravo tržno gospodarstvo, pravi, da če je povpraševanje, tako da bo predlog lahko osebno opazili na domačem trgu premazov. Na povpraševanje na trgu, da se odzvali skoraj vsi domači proizvajalci barv in lakov materiali v izdelku obseg vsak bolj ali manj velikih podjetij, ki so v vodi topne barve, vključno s fasado. Med vodotopnih barv za zunanje gradbena dela, po mnenju strokovnjakov, je nesporno vodilno spada vodni disperziji barve (lateks) barve - njihov delež v skupnem obsegu prodaje barv te vrste je približno 60-70%. V drugem mestu, na pogostost uporabe, so v vodi topne silikatna barva - uredita 30-35% obsega prodaje. Delež silikona in mineralnih vodotopnih barv predstavljajo manj kot 10% prodajne količine barve za zunanji del (približno 6% prodaje in so pridobljene mineralne in 4% za silicij fasadne barve). Trg ponuja domače in uvožene proizvode. Ocenjena subjektov, to leto, uvoz delež je približno 40% celotnega trga fasadnih barv (v fizičnem smislu). Kot je poudaril subjekti, v zadnjem letu se je število tujih barve na ukrajinski trg, se je povečalo približno 1, 5-krat, in skupni rasti prodaje domačih fasadne barve je znašala več kot 5-10%, glede na lanski sezoni. Po mnenju mnogih udeležencev na trgu, pomembno povečanje števila "Diaspore" je bil zaradi učinkovitega dela trgovinskih predstavništev tujih blagovnih znamk in dobro zgrajena oglaševanje politike. Domača podjetja, še ne lepo predstavil sam potrošnik. Njihova glavna prednost pa je nizka cena. Proizvajalcev in blagovnih znamk je Danes izbor vsak proizvajalec barv in lakov izdelki so zunanja paint. To je razumljivo, saj je, glede na različne marketinške raziskave, delež fasadne barve predstavljajo približno 40% (v fizičnem smislu) skupni obseg ukrajinski trg premazi (glej № 9?? &??, 2002). V skladu s prodajalci, najbolj priljubljenih domačih proizvodov, ki so v povpraševanju znanih blagovnih znamk, je že dolgo prisotni na trgu z ugledom. Ta izdelek DLCS, CJSC Lakma", Korosten obrata "Yantar", "JOBI-Ukrajina", CJSC "Khimrezerv", Yavorivskyi jugovzhodne "Sniezka-Ukrajina", in drugi, Med uvoz barve na trgu dokazale, fasadne barve naslednjih blagovnih znamk: FEIDAL, KRONO, MARSHALL, Sadolin, TEXCOLOR, JOBI, Malton, TIKKURILA, CAPAROL, AlcroBeckers, LAKI, CHEMOLAK, SKP, itd po mnenju strokovnjakov, povpraševanje za arhitekturno premazi, povzročila povečanje povpraševanja in oligonukleotidov, ker je njihova uporaba zagotavlja visoko-kakovostno pokrivanje fasade. Praktično vsi domači in tuji proizvajalci so v svojo ponudbo in izdelki. Tako je med oligonukleotidov domače proizvodnje vreden kraj je zasedena s proizvodnjo rastlin "Sniezka-Ukrajina", Korosten obrata "Yantar", CJSC Lakma," itd Nakup V mnenju večine udeležencev na trgu barv, glavni kupci zunanje barve so velika gradbena podjetja in občinski organi (Hoo, OH, in drugi ) Predstavljajo približno 40% celotne prodaje. Poleg tega, če je velika gradbena podjetja pridobiti domače in uvoženo barve (ponavadi za dodelavo elite hiše), je občinski organi običajno le ukrajinski proizvajalec (blago, ki so še vedno cenejši kot njihovi tuji podobne snovi). Glede na ugotovitve tržnih subjektov, te kategorije strank podpisati pogodbe za dobavo potrebnega števila barv neposredno pri proizvajalcu (ali uvoznik, če ste zadovoljni s ceno). Približno 20% od prodaje zunanje barve pojasnjena z gradnjo posadke (koči in zasebne gradnje). Izbira barv za to kategorijo kupcev vplivajo predvsem želje in finančne zmožnosti investitorja (naročnika). V maloprodajno mrežo prejme približno 20-40% skupnega števila proizvaja za domače barve. Uvoz stvari, ki so malo drugače - skozi trgovini na drobno je spoznal, ne več kot 25% uvoženih proizvodov. V skladu z udeleženci na trgu, "posameznikov", ki kupujejo barve za zunanji del porabijo več kot 5-8% celotnega obsega realizacije proizvodnje - stojalo'ker je narava dela. Poleg tega je v skladu z distributerji, fizične osebe, ki pridobijo fasadne barve, uporabite jih, kot pravilo, za izvajanje slikarstva deluje v zaprtih prostorih. Letni čas, morate v Skladu s predstavniki trgovskih organizacij, s celo vrsto barve izdelkov, povpraševanje za arhitekturno prevleke so najbolj dovzetni za sezonska nihanja. Če je povpraševanje za inter'm barv in lakov v zimskem času bistveno zmanjšala, povpraševanje za arhitekturno premazi (vsaj od proizvajalcev) praktično gre v nič. To dejstvo je razložiti preprosto - glede na tehnologijo dela na barvanje fasad se lahko izvaja pri temperaturi, ki ni nižja od +5 stopinj C. Vendar, trg ponuja nekatere vrste uvoz barve, prodaja turistične sezone praktično brez učinka. Stojalo'to je posledica dejstva, da so te barve se lahko uporablja tudi pri minus temperatura. Oglas, ki je Po mnenju mnogih udeležencev na trgu, oglaševanje je, če ne odločilno, je zelo pomembno, v težko nalogo prodaje. Tudi majhna podjetja poskušajo izpolnite proračunskih sredstev za kampanjo. Vendar, oglaševanje barve izdelkov na Splošno in fasadnih barv, zlasti, ima nekaj posebnosti. Barve, bolj fasada, ki niso povezane s številko potrošniškega blaga, tako da, glede na tržne udeležence, učinkovitost televizije in več radijsko oglaševanje ni visoko. Večina domačih proizvajalcev in skoraj vsi uradi tujih podjetij z najbolj učinkovito oglaševanje verjamejo, zunanji panoji in oglasov v specializiranih in poslovne pritisnite. Učinkovito sezonsko oglaševanje v javnih prevoznih sredstvih. Splošni stil oglaševanja - solid-umirjeno in, praviloma, vsebino besedila. Večina proizvajalcev in uvoznikov ne zavrne iz udeležbe v specializiranih sejmih in razstavah. V zadnjih letih, uvozniki precej aktivno ravnanje, tematski seminarji, ki bodo povabljeni strokovnjaki pojasnijo značilnosti dela s predlaganimi materiali. Za v trgovini na drobno so velikega pomena, najprej, priročno geografske lokacije in, seveda, svetlo oglaševanja na prostem. Trgovin specialiteta in stavbe supermarketi so poskuša spodbujati sami, ne le v poslovnem tisku, ampak tudi v javni transport (podzemna železnica, taxi in drugi ) Trgovci raje oglaševanje v poslovnih in strokovnih revijah, aktivno sodeluje na razstavah. Vendar pa, večina tržnih udeležencev, ki verjamejo, da je najboljša reklama je fasade pomembnih in znanih zgradb, kakovostno naslikal "svoje" barve. Pospeševanje prodaje, da bi pritegnili več kupcev (in kar je še bolj pomembno, da jih) in proizvajalce in trgovine organizacij, ki imajo "na zalogi" velik Arzenal. Če pa privlačnost nove stranke, predvsem odvisna od učinkovitega oglaševanja politiko družbe, dolgo in plodno sodelovanje, je odvisno od prožnosti ceno (vrednost) politike prodajalcev. Prodajo na kredit. Uporabo takšnega načina plačila, se izvajajo praviloma pri delu z gradbenimi podjetji. In ne samo iz velikih. V skladu z udeleženci na trgu, tudi majhna stavba ekipe so priložnost za nakup blaga z odloženo plačilo, vendar le z vašo običajno dobavitelja. Ob istem času, glede na tržne subjekte, v zadnjih nekaj letih obstaja težnja za zmanjševanje prodaje barve izdelkov v kreditnih za trgovine na drobno. Popuste. Ta oblika pospeševanja prodaje najde odgovor v srcih potrošnikov. Ker trgovanje organizacije ponujajo različne popust sistemi za - majhne - in trgovina na debelo, skladiščenje, sezonsko in tako dalje Na primer, v nekaterih domačih proizvajalcev, popusti na debelo serijah proizvodnje do 18-20%. V skladu s predstavniki trgovskih organizacij, znatne popuste za blago, veljavnost, ki poteče. Napovedi, je po mnenju mnogih tržnih subjektov, veljavne v tem letu, je trend povečevanja porabe fasadne barve bo ustavil. Nekateri operaterji trdijo, da lahko zmanjšanje povpraševanja približno na 5%. Svoje napovedi, stojijo', povezane s politično situacijo v državi, so volitve, ki po njihovem mnenju pomenila velike stroške, "denar" na oglaševalske kampanje, ki je ni na popravilo fasad stavb. Te napovedi ne nanašajo na trgu inter'kariero pripravljena premazna sredstva in laki - v tem segmentu je predvidena rast prodaje bo približno 10-15%. Po Irina Konovalova, Vodja 000 "Ascona, v SV'ASCO s trenutno večje povpraševanje po arhitekturni premazi, bo povečalo povpraševanje za primer, saj je le zagotoviti kakovostno pokrivanje fasade. .. v, Avtor izraža svojo hvaležnost podjetja "ESPACK-Ukrajina", JSC "Yantar", "ComTel", DP "Afep-Ukrajina"000 "Alfa-Circuit" Mnenje specialist Nikolaj Nesmrtni, tehnolog Oddelka za gradnjo in dodelavo materialov družbe "Alfa-Pot "v Zadnjih letih se je na trgu barv in lakov izdelkov prenatrpan z različnimi predlogi iz tujih proizvajalcev, in od domačih. Poleg tega imajo domači proizvajalci pokriti širok spekter neizdane barv in lakov gradiva o nomenklaturi in barv, da ne omenjam, pakiranje blaga, ki jim omogoča, da dohitijo na priznani tuji voditelji na trgu premazov. Zdaj potrošnik ima možnost, da izbere iz različnih obstoječih izdelkov, ki jih potrebujejo. Vendar je problem, zavestno izbiro, saj veliko proizvajalcev in prodajni zastopniki ne dajejo popolne informacije o izdelku, razen za oglaševanje, ki ni vedno o'cilj. Mislim, da se bo stanje kmalu spremenilo. Ker potrošnik je začetek, da se zanima za prvo mesto, kvalitativne lastnosti blaga, njegova embalaža in cena. Tabela. 1. Mednarodni standard ISO 9223 nastavi p'pet kategorij jedke vzdušje, in standard IS0 12944-2 delnic kategorija 5 dva - C5-C5-M Kategorije korozijo Primeri C1 Zelo nizko Skladišča suh ogrevan industrijske objekte (npr. oblačila proizvodnji). C2 Nizko Sobo, z nizko stopnjo onesnaževanja, suh zrak, neogrevane industrijske objekte (npr. garaža škatle). Sz Povprečna Urbanih in industrijskih vzdušje z povprečna vsebnost S02, večje stopnje onesnaževanja zraka iz industrijskih prah. C4 Visokih Industrijskih in obalna območja z povprečna vsebnost soli v zraku. Kemična proizvodnja, pralnice, ladjedelnici. C5-I Zelo visoka (industrijske) Industrijska območja s težkimi zraka in agresivno okolje. Vlažni morski zrak z visoko vsebnost soli. Kemična proizvodnja z visoko vsebnostjo žvepla in dušikovih oksidov, fluoridi. PS5-M je Zelo visoka (morje) v Tabeli. 2. Nekateri na trgu fasadnih barv Proizvajalca barve na Osnovi topil Porabe, m2 / l, Stroški 1 l, UAH Povprečna cena 1 m2, UAH Uvoženih proizvodov SAR Arreghini S.p.a. Murival Esterno akrilata smolo vode 10-12 m2 / l 25, 39 2, 33 Murival Esterno ai Quatro akrilne smole vode 8-10 m2 / l 20, 03 2, 25 K81 ai Quatro Pittura Acrilica akrilne smole vode 12-14 m2 / l 28, 95 2, 24 LAKI Aery Sniezynka Fasadowa akrilni kopolimer latex vode, 8m2 / l 13, 28 1, 66 Alcro-Beckers AB Sockelfarg akril latex vode 5-6 mg / l v dveh plasteh 37, 05 6, 17 Expo Fasadakrilat akril latex vode 5-6 mg / l v dveh plasti 47, 24 7, 88 Silikatfarg kalij vode, kozarec vode 4-5 mg / kg v dveh slojih 41, 7 8, 34 Lindec AB Linorit cementa, vode, 5 m2/kg v dveh slojih 22, 4 4, 48 Jafep Petrex-5 Liso akrilni polimer vode 4-6 m2 / l v dveh plasteh $ 0, 45-0, 57 $ 0, 45-0, 57 Petrex-5 Rugoso akrilni polimer vode 4-6 m2 / l v dveh plasteh $ 1, 8-3, 5 $ 1, 8-3, 5 Chemolak sro Plytex Akrilne smole Plyolete Singh. rastvoril 6-8 17-22 7-10 Renofas J Polivinil smolo Vinamul vode 1-2 6-10 6-12 FEIDAL HIT Fassadenfarbe stiren-akrilna disperzija vode 4-6 13, 72 4, 57-5, 0 Fassadenfarbe S Kopolimer polivinil acetat razpršenost vode 4-6 19, 01 5, 97-7, 0 Einphasen Elast Fassadenfarbe 100% čistega akrilata razpršenost vode 3-4 33, 7 20, 0-23, 0 TEX-BARVA Tex-Egalitionsfarbe akril vode 5-6 m2/kg 16, 5/kg 3, 3-4, 2 Silikat-Fasadenfarbe tekoče kalij vode steklo 3-4 m2/kg, 20, 35/kg 5, 05-6, 1 Silicij-Armirungfarbe silikonske smole, vlaken ojačanih vode 3 do 4 m2/kg 33, 2/kg 8, 5-11, 2 Domače izdelke JSC rastlin "Yantar" "Yantar-Fasada" stiren-akrilna vode 5-6 5, 46 0, 92 C-d "Sniezka-Ukrajina "Sneg Univerzalni akrilni kopolimer latex vode, 8 6, 81 0, 85 Jobi-Ukrajina Malton Grand 1500" Silikona kopolimer vode 200-230 g/m2 20 14 Jobi Fassadenweiss Akril-latex kopolimeri vode 270 g/m2, 9 6, 6 Malton "Makro 500" Akril-latex kopolimeri vode 170-200 g/m2 8, 1 5 Pismenosti oglaševalske akcije za potrošnika na Splošno strokovnjaki razvrščajo fasadne barve na dve vrsti - barve na organska topila (organorazbavlyaemye) in vode-dilutable (ali, kot se imenujejo - vodi topen). Te vrste barv, so precej razlikujejo med seboj tako v proizvodnji in tehnološke lastnosti. Barve na organska topila Paleto barv, ki jih proizvaja domačih in tujih proizvajalcev je precej široko. V sodobni organorazbavlyaemye barve kot topilo uporablja kot pravilo, beli duh, čeprav je včasih uporaba topil in ksilen. Zaradi uporabe organskih topil, kot barve so značilna visoka toksičnost in Vnetljivost. Vendar pa kljub tem neugodnimi kazalniki barve na organska topila so, po mnenju strokovnjakov, nekaj prednosti pred vodnem barve. Prvič, barve na topila lahko uporabljate pri nizkih temperaturah, in drugič, kako zagotoviti, prodajalci in tehnologi, na sveže uporabiti premaz ne vpliva neugodnih vremenskih pogojev (na primer, morda ne bo poškodovana zaradi dežja). Te prednosti omogočajo, da se bistveno razširi sezonskosti ravnanja barva delo. Po mnenju strokovnjakov, uporabe takšne barve, morda celo v zimskem času, vendar je povezan s številnimi tehnološkimi težavami (pred uporabo sloj barve je potrebno predhodno odtajanje in sušenja podlage). Vodni barve Glavna prednost te barve je, da je za njihovo proizvodnjo, namesto dragih, vnetljivih in strupenih organskih topil, ki se uporabljajo vodo. Vodni disperziji barve, skoraj brez vonja, so zlahka nanese na površino krtačo, roller ali spray pištolo, suhe hitro. Proces nastajanja filmov spremlja le za izhlapevanje vode in ni povezana z kemijske reakcije. Strokovnjaki razvrščajo vodni barve, kot sledi: • na osnovi vodne disperzije akrilnih smol; • na podlagi "tekoče kalij stekla (silikat, barve); • na osnovi vodne disperzije silikonske smole (silikonske barve); • mineralna barva na osnovi cementa in apna, cementa in limy barve). Akril lateks barve najbolj priljubljen vodni osnovi barve. Po mnenju strokovnjakov, za pridobitev visoke kakovosti končna prevleka je treba uporabljati samo na površini dveh plasti lateks barve. Prevleka je dovolj prožna in se lahko blokira razpoke v bazo, širine do 1 mm. Če je potrebno, ustvariti visoko kakovostne, ki so odporne na umazanijo tla, ki ne izpolnjujejo stroge zahteve za vodne pare, uporaba akrilnih barv, so najbolj primerna. Če je za zajetje visoke zahteve na vodno paro prepustnosti (na primer barvanje stavb s slabo hidroizolacijo temeljev), strokovnjaki priporočajo uporabo kremena ali silicijevega barve. Silikat barve, ki se uporabljajo, kot pravilo, za barvanje mineralnih površin, na primer, mineralnih ometov, ali površin, ki prej pobarvan apna, cementa ali silikatna barva. Pri uporabi silikatna barva, strokovnjaki priporočajo pre -, ki se uporabljajo na površini silikat premaz. V primerjavi z akrilne barve iz peščenca barve manj elastična in ne pokrivajo majhne razpoke v temelju. Zaradi visoke pare prepustnost, silikat, barve so pogosto poslikane stare stavbe, obzidja, ki so slabo zaščiteni pred dvig podzemne vode,. Silikat barve, se šteje za razumno, če želite telefon nastaviti za pleskanje sten, izpostavljeni vlage iz notranjosti stavbe. Strokovnjaki ugotavljajo, pomembno lastnost teh barv - ne podpirajo rast mikroorganizmov in zato ne zahteva uporabe posebnih antiseptično dodatki pred barvanje površine. Silikonske barve. Po mnenju strokovnjakov, saj združujejo najboljše lastnosti akril in silikat barve. Najprej, gre za pare, ki imajo silikonske barve, približno enako kot silikat. Vendar, za razliko od silikat barve, tvorijo nepremočljiva film, ki ne povzročijo površinske napetosti na podlago, kar je še posebej pomembno na obarvanje ometane površine. Za razliko od akrilnih polimerov, silikonske smole ne termoplastični, da se ne zmehča z naraščajočo temperaturo. V kombinaciji z visoko vodoodbojen lastnosti - to zagotavlja površinsko pobarvan silikonske barve, skoraj brez kontaminiranih. Silikonske smole emulzija barve, so primerne za skoraj vse vrste mineralnih površin. So tudi zelo združljiva z mineralnih in akrilnih lateks barve. Zato je menila, da je silikon barve je mogoče, da barve tudi stare silikat premaz. Druga prednost, silikonske barve - elastičnost. Po mnenju strokovnjakov, se lahko pokrov razpoke na dnu, širine do 2 mm. Silikonski premaz, kot tudi silikat ne podpirajo razvoj mikroorganizmov, tako da ne potrebujete posebne fungicidne in algicides dodatkov. Delo z silikonske barve, praktično ne zahtevajo skladnost z previdnostne ukrepe - te barve niso agresivni. Ker silikonske smole dobro premešamo z akril kopolimeri, pogosto dodaj sestavi akril lateks barve za izboljšanje lastnosti slednjega. Po mnenju strokovnjakov, silikonske barve so najboljši dekorativne in operativne lastnosti. Edina pomanjkljivost, ki bistveno omejuje njihovo uporabo, je visoki stroški teh izdelkov. Mineralna barva (cement in apno), ki se uporablja veliko manj pogosto kot barve druge vrste. Cementne barve v obliki premaz z visoko prepustnost pare in odpornost. Predvsem so primerni za barvanje betona in opeke površine. Primarno področje uporabe apno barve - stare stavbe, ometane z apnom ali apna, cementa-Noe mavca. Barvno shemo limy premazna sredstva običajno omejena light tone. Poleg tega, po mnenju strokovnjakov, te barve niso odporne na žveplove spojine, običajno vsebuje v mestni zrak.
VIR: Gradnja in rekonstrukcija

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика