воскресенье, 2 марта 2014 г.

"Sticky" trg 2006-11-08 18:10:37

Gradnja in rekonstrukcija.

"Sticky" trgu
2006-11-08 18:10:37

Da bi še približno sliko o prodaji lepilo na domačem trgu, ki temelji na carinski statistike, izkazala za precej težavno. To ne odraža dejanskega obsega prodaje uvoz proizvodov na trgu. Natančno število domačih proizvodnja lepila je tudi skoraj nemogoče, kot članica statistika Odbor nima teh podatkov. Po mnenju strokovnjakov, delež uvoženi in domači proizvodi, je v razmerju 30/70. Vendar, veliko prihodki prodajalci lepilo, prejetih od prodaje gradbenih lepil. Gradbena lepila Upravljavci tem trgu, običajno v skupni rabi, gradbena lepila: lepilo za keramične ploščice in naravni kamen za m', ki floorcoverings in parketa, Ozadje in montažno lepilo. Po mnenju strokovnjakov, prodaja gradbena lepila za zadnjih 3 letih rasla hitro. Posledica tega trenda je aktiven razvoj ukrajinskem trgu gradbenih materialov in gradbenih industrijo na Splošno. Več prodanih keramične ploščice, Ozadje, parket, linolej, in tako naprej, še posebej v okviru prodaje in montažni material, vključno z lepilom. Po različnih ocenah velikih operaterjev v letu 2000 v Ukrajini je bilo prodanih približno 60 tisoč ton gradbenega lepila za približno $ 35 milijonov Prodajalcev Gradbena lepila, ki ne more biti imenovan izbor blaga. Najbolj pogosto lepilo, ki se prodaja kot, ki spremljajo blago, in "omrežje" približno 8-10% prihodkov od prodaje. Včasih je zelo pomemben del našega poslovanja in lahko zagotovi 20% do 30% prodaje. Za prodajalce gradbena lepila lahko pripišemo skoraj vsa podjetja, ki trgujejo v dodelavo materialov. Samo v Kijevu lahko okoli 300-400. Za velika podjetja, strokovnjaki menijo, da podjetje, ki je zmožen mesec prodati 150-200 ton gradbenih lepil. Take ocene subjekti, v Kijevu je približno 7-8. V Ukrajini ni več kot 15. Dovolj visoko, se šteje, da se je prodaja približno 50 do 60 ton na mesec. "Serednyachki" res sposobni prodati 10-20 ton, mala in srednje velika podjetja - od 1 tone lepila na mesec. Po poslovneži, v zadnjih 3 letih na debelo marže za gradnjo, lepila za povečanje konkurence manjša od 30-35% za 5-10%. Trgovina na drobno Tradicionalno glavni kupci gradbena lepila - oblikovanje organizacije. Predstavljajo 70% prodaje. Kljub temu, prodajalci dobavo blaga v maloprodajni mreži. Prvi, določen del izdelkov, ki jih uporabljajo zasebna gradbeniki. Drugič, bolj drobno izdelka, višja je učinek prisotnosti ene ali druge blagovne znamke na trgu. Tretjič, mala gradbena podjetja pogosto kupijo blago v trgovini na omrežje. Kot pravilo, najbolj uspešen za prodajo stavbe lepilo v trgovinah je spoznal in "lepilo" materiala (npr. keramične ploščice). Mesečna prodaja v teh trgovinah v povprečju je lahko od 0, 3 1 tono na mesec. Na primer, trgovinah, ki so specializirani za prodajo talne obloge, obvezno'bodite prepričani, da so številne ustrezno lepilo. Velike in povprečna veleprodajna podjetja, ki imajo pogosto svoje lastne trgovine ali omrežje, trgovine gradbenega materiala. Vendar v delo s posameznimi skupinami gradbena lepila, ki ima svoje posebnosti. Strojna oprema trgovin prodati okoli 70% celotne prodaje na drobno ploščice lepilo. Ampak, na primer, drage uvožene in domače ploščice, lepilo se prodajajo samo v trgovinah trgovanje v gradbenih materialov. Poceni domači proizvod prodajajo v manjših količinah na javni gradbenih trgov neposredno s pladnji (na primer trg "Mladine" v Kijevu). Po eni od trga prodajalci, vzorce v obsegu prodaje na trgu ni opaziti. Na dan, lahko kupite od 2 do 8, vreče (25 kg), in v enem tednu ne smejo prodajati. Mimogrede, proizvodov posameznih proizvajalcev in se lahko na trgu ponujajo popuste. Na primer, če prodajate več kot 5 vreče lepila, popust lahko okoli 5%. Poleg tega trgi so zelo dobro prodajajo na domačem lepil za talne obloge. V skladu s prodajalci, do 50% svoje prodaje na drobno "narejen" je na trgih. Preostalih 50% se razdeli med specializiranih trgovinah in poslovnih baz. Vsi, po subjekti, trgov račun za 40%, prodaja na drobno, gradbeništvu lepilo. Sezonske Sezonske prodaje lepilo, ki so tradicionalno odvisna od posebnosti gradbena dela. Tako, gradbeniki premik na začetek jeseni do konca zunanjost delo, torej v jeseni in pozimi je naravni upad prodaje. Vrh prodaje so za toplo in suho mesecih: junij - September. Napovedi Dinamike razvoja različnih segmentih gradnje za trg na Splošno je enak. Vendar pa je treba opozoriti, da je za zadnjih nekaj let, trg lepila in suhe mešanice (vključno ploščice, lepilo), narašča hitreje. Po napovedi udeleženci Stroibank, rast v letu 2002 bo znašala 20% do 30%. Razvoj tega trga je odvisna od naslednjih dejavnikov: tečaji, stroški za energetske vire; stroški uvoženih surovin (snovi), ki se ne proizvaja v Ukrajini. Lepilo za keramične ploščice in naravni kamen, Upoštevajte, da se lepilo za keramične ploščice pripada trg suho gradnjo meša. Poleg tega je njena prodaja v prodajni strukturi suho gradnjo zmesi, ki so v fizičnem smislu približno 60%. Dejstvo, da je glavni del lepilo za ploščice je sestavljen iz cementa in peska, in kot dodatki, ki dajejo to lepilo teh ali drugih lastnosti, uporabite kopolimeri vinilacetata in sintetičnih smol. Količine in dinamike prodaje v zadnjih 5 letih se je obseg prodaje lepilo za ploščice v Ukrajini se je znatno povečala. V skladu s tržnimi udeleženci, 5 let nazaj, namesto "ploščice, lepilo, ki se večinoma uporablja tradicionalne cementne malte (sestavljen iz cementa, peska, PVA, ampak priprava stavbnega tik pred polaganje ploščico). V tem času, po različnih ocenah, poraba ploščice, lepilo je povečala približno za 4-krat. Stojalo'to je povezano predvsem s povečano proizvodnjo ploščice, lepilo v Ukrajini in "sprejemanje" novih življenjskih potrebščin. Kot rezultat, cena za proizvodnjo padel in postala bolj dostopna. Po nekaterih podatkih leta 1999 obseg trga ploščice lepilo je bila okoli 35 tisoč ton, v letu 2000 - približno 60 tisoč T. V mnenja drugih operaterjev, prodaja lepilo za ploščice v letu 2000 je bilo približno 40 tisoč ton za vsoto $ 14-15 milijonov Domače proizvodnje Od leta 1998 ploščice, lepilo v Ukrajini so proizvedeni: podjetje "Henkel Bautechnik" (znamka "Tserezit"), OAO "pavlogradzhilstroy" ("BudMajster") in 000 "Polirem-Center" ( "Polirem"). Mednarodne certifikate kakovosti ISO 9001 v Ukrajini prejel dve domači proizvajalec - "Henkel Bautechnik" in JSC "pavlogradzhilstroy". Na primer, JSC "pavlogradzhilstroy" od leta 2000 ponudbe za ukrajinski gradbeni trg lepilne mešanice za sooča betona, opeke in ometa baze stavb znotraj in zunaj, za pritrditev gips kartonske in pene-polistirena plošče v izolacija sistem. Blagovna znamka "BudMajster" je napolnil domačem trgu novost - elastična lepilna zmes za nasprotne od osnov, ki veljajo za sistematično deformacije. Poleg tega, v Ukrajini so veliko majhnih investicije deželni ravni. O 80-85% prodaje (v fizičnem smislu) zagotavlja subjektov z domačimi proizvodi. V denarnih enotah, je njihov delež nekoliko manjši - 55-60%. Uvoz Nekaj leti, prodaja uvoženih ploščice lepilo na trg Ukrajine doseže 90%. Vendar pa je v SV'v zvezi s pojavom in povečanje domače proizvodnje, uvoza zdaj račun za v fizikalnem smislu ni več kot 15-20% prodaje v denarnih enotah - do 40-45%. Seznam tujih proizvajalcev, ki zastopajo ploščice, lepilo za trg Ukrajine, je precej velik. Ta Atlas (Poljska), Optiroc (Finska, trade mark", Betont"), Sopro in Sakret (Nemčija), Kreisel " (Nemčija), Litocol in Mapei " (Italija), Kreps (Rusija) in drugi. Nizozemski rastlin Den Braven proizvaja thixotropic lepilo za keramične ploščice. Pakiranje - bank za 1 kg in vedro 5-15 kg Lepilo se suši v izhlapevanje vode. Cena na paket 1 kg-9 UAH. Tarifna struktura Lepilo za ploščice se razlikujejo glede na specifične pogoje delovanja, površino, na kateri je položil ploščice, vnesite prilepljena sooča materiala, hitrost, lepila, itd. Imajo več kot 10 sort ploščice lepila. To: lepila za talne in marmorja ploščice za sooča bazenov, polaganje naravnega kamna itd., Širok spekter ploščice, lepilo (več kot 5 predmetov), v Ukrajini, praviloma predstavljajo le tujih proizvajalcev. Domači pogosto omejena 2-5 pozicije. Vreme na trgu "naredi" najcenejši osnovne glutinous zmesi, ki se uporablja za lepljenje normalno ploščice v predpisanih pogojih temperature na površini mineralne podlage. To zagotavlja okoli 80-85% prodaje. Maloprodajne cene za to lepilo je 20 do 30 UAH. 1 vreča (25 kg). Uvoz analogi, seveda, izgubili domači proizvod v ceno. Glavne blagovne znamke ploščice lepilo vodilnih proizvajalcev: "Henkel Bautechnik" - "Tserezit CM 11", 000 "Polirem-Center" - "Polirem SKP-101", "Craigblog" - "Keramike 10 AM", "Fomalhaut" - "Polimin A12 ", " Polyplast "-" Polyplast PP-011 ". Največji delež v prodaji ploščice, lepilo je "Tserezit" (po različnih ocenah, okoli 35%). Nekaj let nazaj je bilo prepeljanega 60% prodaje. Ampak lani je pritisnil na domače blagovne znamke. Še posebej "Polirem, katerega delež na trgu je trenutno ocenjena na približno 20%. Približno 20-25% prodaje ustvarijo v ostalih domačih izdelkov. "Polirem" in "Tserezit" na "hold" približno 50% trga zaradi močne image oglaševanje teh blagovnih znamk. Glede na subjekte, med tujih blagovnih znamk, "obloženi" lepilo leader lepilo poljski proizvajalec Atlas - približno 5-7% prodaje. Drugih tujih blagovnih znamk, ki tekmujejo z drugimi, predvsem v visoki cenovni kategoriji (70 - 100 UAH. In nad 1 vreča 25 kg ), Ki že zagotavlja za specializirano uporabo. Podobne domače proizvode ceneje - 60 UAH. 1 vrečko. Vodilni domači ukrajinski trg podjetja "Henkel Bautechnik" (1998), lahko šteje, da bi palm v proizvodnjo različnih vrst lepila in suhe mešanice. Najbolj široko priljubljenost v Ukrajini pridobi Ceresit blagovne znamke ("Tserezit"). Upoštevanje potreb in specifičnosti domačem trgu strokovnjaki so razvili že danes priljubljeni izdelki - CN 69, CN 117. CN 11 postal vodja prodaje v lepilo blagovnih skupin. Med lepila za Tapete v Ukrajini, najbolj priljubljena so: "Metilan" in "Trenutek". Ko polaganja tal izkušenih razvijalcev, ki so že navajeni, da s pomočjo strokovne lepilo za talne THOMZIT. Družba predstavlja v Ukrajini široko in pestro paleto približno 200 imen suhe mešanice in različnih vrst lepil, putties, premazi, tesnilne mase. Vendar, Henkel ponuja ne samo gradbena in zaključna materialov, kot tudi celovit pristop in tehnične rešitve za večje gradbene projekte'predmeti, kot so, na primer, na postaji in Neodvisnost Kvadrat, rekonstrukcija, ki Henkel je neposredno in aktivno sodelovanje. Danes je vodilni proizvajalec lepila in suhe mešanice, ki deluje z glavnimi izvajalci ukrajinskega gradnje za trg: "Budmax" in "dekor-Storitev (trgovina verige v Ukrajini), "Zavezništvo" (podružnice v Ukrajini), "BM-Donbass" (Donetska), "BM-Lviv "(Lviv), " Araks "(Chernivtsi), " agrostroy "in" Gasometer "(Dnepropetrovsk), " buntin "(Kharkiv), " LaCon "(Nikolaev), " Maidan "(Odesi), " Barve "(Sevastopol, Simferopolu). Takšne osnovne omrežja distributer'distributerji in partnerji v vseh regijah po državi omogoča nadzor cen in držijo enotno cenovno politiko; enako porazdelitev vseh izdelkov na območjih; spodbujati izdelkov v okviru enotnega koncept podjetja; dajejo priložnost za zaslužek svojih partnerjev. V letu 2001, v skladu z družbo, obseg trga suhe spremenjenih mešanice je znašal približno od 140 - 160 tisoč ton, 70%, ki je samolepilna skupini. Po napovedih strokovnjakov "Henkel Bautechnik", letos pa bo mogoče govoriti o trgu zmogljivost je približno 200 tisoč evrov, tako da Proizvajalec znamka " Henkel Bautechnik "Tserezit" JSC "pavlogradzhilstroy" "Stroymaster", LLC "Polirem-Center" "Polirem", LLC " Fomalhaut "" Polimin ", LLC" PC Polyplast "" Polyplast "Karabliki" Keramika "Helios" Ferozit "Leader" Leader "Adel" Adel "Termo" Kocke "Ozadje lepilo prodaje Letna prodaja prilepi Ozadje, po različnih ocenah, približno 600 -800 t (11-14 milijonov eur UAH. ). Približno 65-70% prodaje zagotavlja uvoženega blaga. Približno 40-50% Ozadje prilepite vstopi v Ukrajino, "mimo" carinski statistike. Približno 70-75% prodaje v fizičnem smislu zagotavlja lepilo pod običajno uporabniško ime CMC (carboxymethyl celuloze). Uvoz CMC večinoma prihaja iz Finske, Bolgarije in Madžarske. Cena je Povprečna cena CMC ruski ali bolgarski izvora v trgovini na drobno je o UAH 4. na 1 paket (400 g). Finska in madžarska lepilo, ki so dražji. Lepilo višji ceni kategorije: približno 10-12 UAH. na 1 paket 250-300, Po mnenju strokovnjakov, v fizičnem smislu, zagotavlja približno 20% prodaje, in v denarju, - do 40%. Najbolj priljubljene blagovne znamke, ki jo predstavlja na ukrajinski trg: "Calid" (francoski zaskrbljenost "Otofn) in" Metilan "(podjetje" Henkel Bautechnik "). Prodaja Ozadje lepilo za prodajo v specializiranih Ozadje na prostem trgu (60-70% prodaje). Na vikend pladenj, specializirano za prodajo te vrste lepila, lahko prodajajo tudi do 30 paketi; na debelo podjetja (prodaja lepilo, ki se uporablja za industrijske namene); gradbena podjetja in samostojni podjetniki posamezniki, prodaja lepilo v cevi). Lepilo za talne obloge in talne obloge, prodaja ocenjena operaterjev, prodaja lepil za talne obloge je približno 9 tisoč ton na leto. To je približno UAH 80 milijonov evrov. (Do $ 15 milijonov eur), Znatno rast obsega prodaje v tej skupini gradbena lepila v zadnjih nekaj letih ni zgodilo. Za ocene udeležencev na trgu, letna rast cen je bila 2,3-odstotna. O p'petič, ki se prodaja v Ukrajini "na prostem" lepilo (v fizični izraz) in uvoz proizvodov. To je ponavadi drago lepilo stala približno 30 UAH. na 1 kg Povprečna cena za domače analogno-5 UAH. na 1 kg Zato v denarju, prodaja razmerje med uvoženi in domači proizvodi izgleda približno 50% na 50%. Izvajalci menijo, da je uvoz blaga za zadnjih nekaj let malo "potisnil" domače izdelke. Večja prodaja uvoženih proizvodov, operaterji najprej vrste'povezano s povečanjem v gradbeništvu elitnih stanovanj, kjer zaključna dela, kot pravilo, zaupanje samo strokovno gradbena podjetja. Zadnji - lepilo drago uvoženo tla v poceni lepilo niso rešili. (Če priklejka bo dokazati napako, in se uporablja poceni material lepilo, kriv bo na koncu ostala izvajalec, torej gradbena podjetja). Seveda, če je kupec izbral lepilo, vodeni, samo s svojo ceno. Največje povpraševanje iz uvoženih proizvodov je "tla" lepilo pripravljen na osnovi akrilne kisline. Na razpršena tla lepila, akril na osnovi v strukturi prodaje uvoženih proizvodov lahko računa za približno 80% izvajanje. Blagovne znamke, Uvoženih proizvodov na trg, predstavlja lepila: "UCN", "Test" (oba Nemčija), "MAPEI" (Italija), francoski lepilo "Tarbicol", švedsko podjetje "Salon" (lepila "Trup"), "Rachol "(nemško podjetje, ki je" fuller "), nemško podjetje" Lovat "itd., Prodaja voditelji so lepila "UCN" in "Cena". Po mnenju strokovnjakov, domače proizvode, v večini primerov, ki se prodajajo pod Splošno imena KDP ali KN-3, KSK-1, KSK-7, Bustilat, LASMA (latex-silikat) in latex razpršenost. Na primer, KN pomeni lepilo tla (na podlagi polchaninova gume), COP - lepilo stavbe (na podlagi tekočina stekla - silikat). Ta imena so znana, da potrošniki v času Sovjetske zveze. Zato, tudi če ukrajinski proizvajalci se trudijo za promocijo svojih proizvodov pod lastno blagovno znamko, v bližini obvezna'bodite prepričani, da določite skupno ime. Domačih blagovnih znamk opomba: Kompozitni-D" in "Bustilat-super" (proizvajalec 000 NPF "Kompozitnih") in "Leader" (podjetje "Leader"). V Ukrajini je približno 10 proizvajalci lepil za talne obloge. Tarifna struktura Po mnenju strokovnjakov, je najbolje prodajanih lepila za parket. Po različnih podatkov, subjekti, prodaja parket lepila je približno 4, 5 - 5 tisoč ton na leto. Nekoliko manj (približno 3 tisoč ton), ki se prodajajo za linolej lepilo. In približno 2 tisoč ton - za min. Upoštevajte, da parket lepila "konkurenti" skoraj nič na vsa dela, ki so na piling za parket morali uporabiti lepilo. Glede na tehnologijo za prevleko in uporablja lepilo, ego porabljajo različne. Vse vrste gradbenih in namestitev čeprav prodaja v Ukrajini več kot parket, dajo ego, domači obrtniki uporablja brez glutinous mešanice. Lepilo prodaje V Ukrajini je v letu prodaje Skupščina lepilo (imenovano tudi "tekoče nohti") približno 30-40 tisoč. cevi na 450-600 tisoč. UAH. Trg je založena z uvoženega blaga. "Tekoče nohti" nakup in gradnja podjetje, in navadne državljane, za gospodinjske namene. Na podlagi tega montažno lepilo, ki je Pakiran v dveh vrst: posebna cev za gradnjo pištolo, in cevjo običajni obliki. Montažna lepila, ki se uporablja lepilo znamk Den Braven "Montagefix-W" (na podlagi akrilna disperzija vode), katere glavni namen je, da priložite stropnih plošč in polistirena plošče. Lahko se uporablja kot lepilo "tekoče nohti" (lepila les, beton, kamen, plastika, steklo in mineralne volne). Embalaža: 310 ml, cena - UAH 8. Samolepilne znamke Den Braven "PU Constractietix Super erekcijo poliuretansko lepilo z thixotropic doslednost. Lepila drevo, plastiko, izdelane pena materialov, v kombinaciji s steklom in mineralne volne, poliuretana in polistirena. Močne povezave izkaže se, da v roku 1 ure (pakiranje: vložkov po pištolo z zmogljivostjo 310 ml). Cena: UAH 19. /310 ml. Temelj Skupščina lepilo "tekoče nohti" - SBR gume. Kupci ocenjena prodajalcev, kupec Skupščina lepilo pogosto postanejo navadni državljani. Majhne količine prodaje tega lepila, ki se lahko pripiše svojo visoko ceno, - cev z zmogljivostjo 250-300 ml stane UAH 15. Blagovna znamka Ukrajine znanih tujih blagovnih znamk opomba: "Seder" in "AMFI" (Francija) - polychloroprene gume) podlagi, "Čas za namestitev" (Nemčija) - polyacrylate podlagi, Den Braven (Nemčija) - guma, neopren podlagi, SOUDAL (Belgija). Zelo pogosto lepilo prodajajo v območju vgradnje pene in tesnilne mase. Mnenja strokovnjakov Sergej Zharikov, specialist za prodajni Oddelek 000 Gran Plus" V preteklem letu ni bilo pomembno rast obsega prodaje Zbiranja lepilo. Seveda, vodilni položaj v ponudbi naših izdelkov je lepilo "tekoče nohti". To lepilo je zelo priljubljena med poklicnim gradbeniki, in med zasebne kupce. To je povezano predvsem z široke možnosti tega izdelka, ki omogoča uporabo "tekoče nohti" v skoraj vseh inštalacija. Po našem mnenju, v naslednjih nekaj letih se je obseg prodaje lepilo se bo povečala. To se zgodi zaradi zasičenosti trga z novimi vrstami proizvodov in povečanje prodaje obstoječih. Yuriy Shcherbak, Direktor JSC "pavlogradzhilstroy" (znamka "BudMajster"): Nekaj leti znamke "BudMajster" je prejel prvo ISO 9001 certifikat kakovosti, ki ga potrdi državni standard Ukrajine. Na izboljšanje kakovosti svojih izdelkov, podjetje deluje še naprej, danes, načrtovanje bodo predstavili na letošnjem domačem trgu vrsto novih. Jaz bi rad omenil, se negativni trend, značilen danes za domači trg glutinous mešanice. Veliko podjetij, ki se ukvarjajo s proizvodnjo lepil za notranje zadeve deluje. Ti vlaki so veliko cenejši glutinous zmesi za zunanje deluje. Gradbeniki ne skrbi o kakovosti svojih storitev pogosto uporabljajo lepilo za notranje dela, ki ni na namen uporabe je, da zunanji del. To vodi do okvare v okras, ki obdaja strukture dal. Potem, ko je v stenah start sesulo", gradbeniki "zeleno luč" na glutinous zmes naj bi uporabili okvarjen izdelek. Ampak, če je lepilo, ki se ne uporabi za namene, ne pravi, da ima blago napako,. Po mnenju strokovnjakov, v letu 2001, v Ukrajini je bilo prodanih približno 500 tisoč. t. suho gradnjo zmesi, od katerih je največji delež prodaje predstavljala lepilo za keramične ploščice, naravni kamen in granit. To leto je naše podjetje ne pričakuje sprememb cen teh proizvodov. Edina "močna" proizvajalci bodo dovolite sebi, da se nekoliko nižje stopnje zaradi velikega trgovina. V letu 2002 se je usoda tako na domačem trgu, ne bo zmanjšala, untwisted znamke bo okrepila svoj položaj.
VIR: Gradnja in rekonstrukcija

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика