суббота, 1 марта 2014 г.

Prodaja naših gradbenih mešanic je povečalo za 20-30% letno 2006-10-28 13:41:39

Gradnja in rekonstrukcija.








Prodaja naših gradbenih mešanic je povečalo za 20-30% letno
2006-10-28 13:41:39

JSC "pavlogradzhilstroy" - eden največjih domačih proizvajalcev suhe mešanice, ki proizvaja gradbeni materiali pod blagovno znamko " BudMajster ®. To je edino podjetje, ki z vodilnimi p'pet ukrajinski proizvajalci suho gradnjo zmesi, ki ni v regionalni center. Poleg proizvodnji gradbenih mešanic, ki je glavna dejavnost, podjetje, ki proizvaja sodobne "lesenih predmetov", armiranega betona, keramike, stisnjene in odda kamnitih blokov, in številne druge izdelke. Več o podjetja smo vprašali, Predsednik Uprave in direktor JSC "pavlogradzhilstroy" Yurii Aleksandrovich Shcherbakov. - Jurij, prosimo, povejte nam, kaj je bilo na začetku poti vašega podjetja na ukrajinskem trgu suho gradnjo meša? Pred privatizacije, naše podjetje osredotočilo na proizvodnjo za množično porabo blaga za hiše,-gradnja objektov in industrijskih o'predmeti obrambni kompleks, ki do danes se je v veliki meri izgubil svoj pomen. Zato smo šli v proizvodnjo novih vrst proizvodov: eurowindows, vrata so plošče Kraft Master, tlakovanje bloki, suhe mešanice. Odločitev o sprostitvi suho gradnjo mešanice, ki je temeljila na učenju in razvoju tega trga, na Poljskem. Hitro rast podjetja Atlas in Bolix prisiljen razmišljati o naših priložnosti na tem področju. Za proizvodnjo suho gradnjo mešanice, smo nabavili opremo v skupni poljsko-nemški proizvodnjo "RAFIZ" z zmogljivostjo 50 tisoč ton na leto. Če pred privatizacije v družbi zaposlenih 250 ljudi, danes - 400. Postopek od trenutne situacije, naš delež na trgu, za suho gradnjo zmesi v Ukrajini znaša 7-8%. Tam nas letno povečanje obsega prodaje suhih gradbenih mešanic pod blagovno znamko " BudMajster ® 20-30% dokazuje pravilnost izbrane poti razvoja. - Kakšen je obseg suho gradnjo mešanice vaše podjetje ponuja potrošnikom? - Naš obseg gradbenih mešanic vključuje tako low-tech izdelkov in je usmerjena na potrebe različnih kategorij potrošnikov. Trenutno JSC "pavlogradzhilstroy" obvlada proizvodnjo celoten obseg suho gradnjo meša, med katerimi je potrebno nameniti ploščice, lepila "BudMajster KV-1" in "BudMajster KN-1", ki so v stalnem povpraševanja med kupci. Posebno značilnost teh lepilo kompozicije je njihova visoka učinkovitost, zanesljivost in stabilnost delovanja. Visoko povpraševanje in priljubljena med poklicnim gradbeniki so končna sestava na osnovi mineralnih. Štukature zmes "BudMajster GSH" (gespaltene) in "BudMajster šoli" (cement-apna), ki so namenjeni za visoko kakovostno obdelavo stene in strope zgradb, shrani gradbeniki-pisalniki denarja, časa in truda. Mavca in kiti, cementni osnovi, dobro izkazala kot končna material za fasade in zunanje površine zgradbe. Po otrdelih ne daj, krčenje razpoke in trajnostni atmosferskih vplivov. Opozoriti je treba, kiti "BudMajster GSR-3" in "BudMajster GSR-3B", ki omogoča, da delo na thin film tehnologijo z debelino prevleke izdelkov iz 0, 5 mm, medtem ko zagotavlja nemoteno površino. Kiti "BudMajster GSR-3B bil uporabljajo za dekoriranje templjev in prejeli visoke ocene razvijalcev in renovators. Odlične fizikalne-mehanske lastnosti teh izdelkov, da vsi popravila in zaključna dela, tudi za laika, ki je brez izkušenj pri izvajanju podobnih gradbenih del, in njihovih značilnosti (zlasti prepustnost pare) ugoden vpliv na mikroklimo v prostorih. Za napredno zanimanja potrošnikov sadra kiti "BudMajster SSP-1" in "BudMajster SSP-2, ki dajo popolnoma gladko površino, vendar za razliko od poceni analogi so visoka vzdržljivost, bela in odpornost na proteusadonis učinkov. Drgnjenje spojine namenjeni za rezanje šivov med katerimi se sooča ploščice so raznolike palete barv, od rožnate do temno zelena, medtem ko najbolj priljubljenih zmes "BudMajster 3B-1" bele barve. - Kaj novega je polnijo z zbirko suho gradnjo meša Budmayster ® v zadnjem času? - Nomenklature za suho gradnjo meša v okviru blagovne znamke " BudMajster ® nenehno širi. Zlasti, od junija 2000 smo izdanih kiti vrsto Svila-2, Svila-2B za nastanek različnih tekstur za pomoč dekorativne blazine, kot tudi dekorativni omet "HROŠČEV", da bi obdelane površine iz lubja vzorcev. V letu 2002 smo obvlada proizvodnjo elastična lepila "FLEX" in "FLEX-W, lepilo za marmor MARMOR-W", končna putties visoki razred "LERKA-inter'kurirske" in "LERKA-fnishes", hitro pripravo zmesi za tla "BASE R "in self-izravnavanje zmesi za tla" POURBASE ", eno-komponenta in dve komponenti hidroizolacijo" DIKER in DIKERFLEX ". Na Splošno, stalno posodablja ponudbo družinskih BudMajster ® vključuje več kot 25 vrst izdelkov, - različne lepila za ploščice, putties, omet, sprožilni, pomeni, da na ravni tla, hidroizolacije, itd. - Če je ta obseg je, kako Usmeriti kupec pri izbiri potrebne izdelke? - Večina večjih gradbenih podjetij začeli študija o'predmet, njegovo tehnično stanje, estetske percepcije, dodatne pogoje delovanja, itd., Običajno se take organizacije se obrača na nas za tehnične nasvete o pravilni izbiri in uporabi eno ali drugo zmesi z zagotavljanjem tehnološke sim dela. Če je potrebno, naš strokovnjak obiski na mesto'CT za reševanje težav na samem. Poleg tega, od jeseni 2002 strokovnjaki našega podjetja, usposabljanje učencev gradbeništvo trgovina šola za tehnologije in metode dela stavbe meša Budmayster. - Kaj lahko poveste o kakovosti vaših izdelkov? Koliko je konkurenčna na domačem trgu? - Če je govoriti o kakovosti (in s tem konkurenčnost proizvodov, danes je mednarodni certifikat kakovosti ISO 9001 so v Ukrajini samo dveh blagovnih znamk: BudMajster in Ceresit. Na vseh stopnjah pridelave BudMajster ® je skrbno spremljati iz dohodne pregled surovin do proizvodnje kontrolo kvalitete končnih izdelkov - za ta namen ima podjetje specializirano akreditiranega laboratorija. Kakšna je vaša prodajna strategija? V kaj regijah ali menite, da najprej? - Trg upoštevamo celotno ozemlje Ukrajine. Največji obseg prodaje je opaziti, da je v regijah, kjer je aktivno gradnje: Kijev, Odesi, Krim, Dnepropetrovsk, Donetska. So za naše podjetje prednost iz geografskega vidika. Vendar, dobro razvito distribucijsko omrežje nam je omogočilo, da se doseže tisto, kar suhe mešanice Budmayster ® je mogoče kupiti v skoraj vsakem kotu Ukrajini. Če govorimo o oglaševanje, podpora prodaji, smo posebno pozornost oglaševanja na prostem (panoji, promet, uporabo lightboxes, nalepke), kot tudi oglase v regionalni pritisnite. Zaradi visoke kakovosti, fleksibilen sistem zaračunavanja, obsežne prodajne mreže, masivni oglaševalsko akcijo, suhe mešanice Budmayster ® so v stalnem povpraševanje po vsej Ukrajini. - Kako ocenjujete možnosti za razvoj trga za suho gradnjo meša v Ukrajini? "Po naših ocenah je obseg trga za suho gradnjo meša v Ukrajini do konca leta 2002 bo okoli 500 tisoč ton. Na trgu fiksne znanih domačih blagovnih znamk, vendar pa je delež uvoza pa bo ostala na enaki ravni. Med domače "smeshitelem" bolje bo položaj tistih, ki je sodobna visoko zmogljiva oprema, širok in nenehno posodabljajo izbor suhe mešanice, široko mrežo trgovcev za njihovo izvedbo, opravlja stalen nadzor kakovosti surovin in končnih izdelkov ter izvaja aktivne oglaševalske politike.
VIR: BudMajster

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика