суббота, 1 марта 2014 г.

Gradbeniki povabi vse pripravljeno 2006-10-28 13:38:34

Gradnja in rekonstrukcija.








Gradbeniki povabi vse je pripravljen
2006-10-28 13:38:34

Suho gradnjo mešanice, po mnenju strokovnjakov, v 80-ih letih je zmagal na Zahodno Evropskem trgu na dveh razlogov. Prvič, gradbeniki ne treba ročno gnetenje rešitve za kiti, mavca ali ploščice in nihče ne bi vedno imejte v mislih razlik iz svoje formulacije. Drugič, nove tehnologije jim je omogočilo, da opravljajo isto količino dela, trikrat hitreje. Zdaj prednosti suhe mešanice cenijo ukrajinski potrošnikov trend Rasti prodaje bo zagotovil najprej posameznih kupcev povprečni dohodek V tem letu je poraba suho gradnjo zmesi v Ukrajini se bo povečal za 30% in bo dosegla 500 tisoč ton najbolj Aktivni bo povečalo povpraševanje za poceni univerzalna lepila za ploščice in kiti domače proizvodnje za Približno polovico trga bo nadzor nad 5 največjih domačih proizvajalcev, ki bodo povečali svoj Tržni delež zasedajo lokalni "pošast" V cenovne konkurence zmagovalec je najbližje potrošnikov proizvajalec Hiter razvoj industrije suhih gradbenih mešanic spodbuja prevoz dejavnik v nadaljnjem proizvajalca do potrošnika, več svoje zmesi. Tako levji delež na trgu zasedli ukrajinski rastlin. Sprošča najbolj teče univerzalna mešanica, ki jih soobstajajo mirno z uvozniki, ki bo zasedel nišo high-tech izdelkov. Prehod na suho zmes, ki povečuje dobiček gradbeniki večkrat Suhe gradbene mešanice, ki so začeli uporabljati v Evropi pred 20 leti. Prenos procesa priprava mešanice za gradbeništvo na obrat rešuje dva problema. Prvič, kakovost priprava rešitev za popravila in zaključna dela prenehala odvisna od izkušenj ali neizkušenosti posebne dela v gradbeništvu. Mešanje komponent v tovarni omogočajo bolj natančno, da se držijo na recept in uporabe kemičnih dodatkov, dodali nove lastnosti zmesi - frost ali odpornost na vlago, stiskanje moč, pospešeno ali upočasnila, otrdelost mešanice, itd., drugič, gradbeniki ustavil, da preživijo čas načinu ročno z lopato majhne dele iz mavca ali mavčnih rešitev. Kot rezultat, po mnenju strokovnjakov, poraba kiti na kvadratni meter nižja trojni. Na isti gradbeniki povečanega obsega v enem delovnem dnevu v 6-10 krat in delajo na mavčni stroji - 15-20 krat. Ob istem času, uporaba suho gradnjo mešanice, ki je dražje. Torej, če strešnik, ki v tradicionalnih kuhana rešitev, na kvadratni meter gre materiala za 0, 8 UAH, in ploščice, lepilo potrebo po 2, 5 UAH. Ker cene za dela, ki ni odvisna od uporabljenega materiala, izkušeni mojstri-posamezniki, ki so bolj dobičkonosne, položiti ploščice, lepilo. Skozi ta suhi zmesi začel uporabljati za vse vrste gradbenih del, kiti, mavca, hidroizolacije, lije tla, spenjanje, lepljenje, obrezovanje drywall in izolacijski materiali, tesnilni šivov in sklepov, in tudi za polaganje opeke. Potrošniki so prehod na suhe mešanice, takoj, ko so njihovi dohodki presegajo $ 100-150 na mesec, Visoko kakovost in enostavnost uporabe je spodbudila povpraševanje za suhe gradbene mešanice in v naši državi, medtem ko je pred 10 leti maso potrošnikov ni bil seznanjen s tem izdelkom. Lani se je poraba suho gradnjo zmesi v Ukrajini, glede na statistiko, ki je dosegel 350 tisoč ton - 7 kg na prebivalca na leto. Vendar razvijalci, ki cenijo svoj čas, smo lahko skoraj v Rusiji in na Poljskem je porabil za 20 kg suhe gradbene mešanice na prebivalca na leto, in na Zahodu - na 50-70 kg Glede na pripombe Direktor podjetja "Mix" Aleksander Timko, posamezniki premik od tradicionalnih rešitev za suhe mešanice, ko je raven njihov dohodek presega 100 evrov na mesec, medtem ko "moonlighters", - ko zaslužijo vsaj $ 150 mesečno. ", Tako zdaj suhe gradbene mešanice, ki niso na voljo za 75 odstotkov potrošnikov", ugotavlja Aleksander Tymko. Zato in v strukturi ukrajinski trg 60-70% prodaje (v tonah) obračunajo za ploščice, lepilo je najcenejši med suho gradnjo mešanice (od 0, 6 UAH / kg). Zato 70-85% trga ometov in putties traja poceni malte na osnovi cementa, ker na Zahodu, delež mešanice na osnovi sadre doseže 40%. Posebna značilnost trga suhih gradbenih mešanic je pomembna odvisnost stopnje stroškov prevoza, kot 98% (po masi) surovine so cement, sadra, apno, pesek in kredo, t.j. poceni materialov, katerih vloge so v vsaki državi. Tako tudi poceni ploščice, lepilo, prevaža več kot polovica Ukrajini, ki se samodejno dvigne v ceno na 15%. Hkrati drag in elite uvoženih proizvodov. Tako v cenovne konkurence vedno zmaga lokalnega proizvajalca. In zaradi dejstva, da je konkurenca na ukrajinski trg je precej ostra in rešiti predvsem na cene domačih proizvajalcev, ki že več let osvojil približno 70% ukrajinski trg in sprosti lansko leto, po podatkih Združenja pridelovalcev suho gradnjo mešanice, približno 250 tisoč t proizvodnje. Čeprav prevoz dejavnik, ki povzroča razlike v strukturo trga po regijah: v Južno od vodilno vlogo turški Satengips, na Zahodu več kot polovico trga pripada mešanice prinesla iz Turčije in Poljske. Domača proizvodnja je nižja cena, tržno nišo. Na primer, domače lepilo za ploščice za notranjo uporabo (razen, da, poleg Ceresit) je 0, 6-0, 85 UAH / kg, medtem ko Ceresit in poljski Atlas - 1-1, 15 UAH / kg, in drago - 1, 4-1, 6 UAH / kg in več. Izjema - sadra kiti. Tukaj najnižje cene (1-1, 2 UAH / kg), ki ima turške Satengips, in domači - bit drago (1, 1-1, 8 UAH / kg). V Ukrajini, v skladu z industrijsko Združenje, zdaj delajo skoraj 100 proizvajalci suho gradnjo meša, vendar 75-80% domače proizvodnje pade na "najbolj p'Atma" - Henkel (Vyshgorod), "Fomalhaut" in "Polirem" (Kijev), "Helios" (Lvov) in "pavlogradzhilstroy". Za posebne izdelke interesu tako daleč je majhen Do srednje cenovnega lahko pripišemo Ceresit blagovne znamke in Atlas, in sadra kiti in mavca Knauf, uvoženih iz Moldavije. Elite izdelkov na ukrajinski trg je za približno 20% in je predstavljal, najprej blagovno znamko Vetonit in blagovnih znamk Semin (Francija), Mapei, Kerakoll (Italija), Uzin, Sopra (Nemčija). Potrošniki teh materialov, v skladu z družbo "COM" - velika in srednje velika gradbena podjetja so drage, pisarniške in industrijske o'predmeti in elite popravila, t.j. delo, kupci, ki zahtevajo gradbeniki resne garancije (do 5 let). To je, kot pravilo, proizvodnja posebne namene (self-izravnavanje tal za industrijske in pisarniške prostore, hidroizolacije, sušene rešitve, vodoodporno lepilo za uporabo v bazenih, ki v Ukrajini ali ne sprosti, ali slabše kakovosti na Zahodu. Na Splošno, možnosti za razširitev trga za več kot rožnata. Ker zdaj povpraševanja med ukrajinski potrošnikov je le majhen obseg generičnih izdelkov. Na trgu Evropske Unije strokovnjaki obstaja približno 300 vrst suhih gradbenih mešanic, maksimalno prilagojeno za različne vrste dela. In Ukrajine, ki je zdaj 95% trga pade na dva ducata vrst, mešanic. V provincah v trgovinah v osnovi obstajata dve vrsti - najcenejši lepilo in poceni sadra omet in omet za notranje zadeve gradnje, ki jih je uspelo, da omet fasade. V okviru regionalnega mesta že s'je povpraševanje po kakovosti polnila, in tudi na posebnih lepil in self-izravnavanje tal. Izdelki, kot so dekorativni omet fasade, je prodaja le v Kijevu. Boris TKACHENKO Trgu suhe mešanice na pragu velik korak naprej V tem in nekaj naslednjih let, je poraba suho gradnjo zmesi, ki lahko povečajo za 3-4 krat V suhe gradbene mešanice z'tam so bili maso potrošnikov - kupci proračuna ustanove, predvsem novih, ter tudi različne zaposlenih v javnem sektorju. V 2-3 letih se bo verjetno pridružila še močna gradbena podjetja, ki še vedno nagibajo k delu v stari način. Zato trg suho gradnjo mešanice, ki je na začetku hitro narašča. Še posebej - trg je zelo poceni, vsestranski izdelki za najbolj pogoste delo - mavca, štukature, strešnik. V tej sezoni dal na posameznih subjektov na trgu za suho gradnjo meša upam, da v tej sezoni, bo trg raste za 30% - do 500 tisoč t Na rast potrošnje suhe mešanice upam, da je vsemogočen in majhni proizvajalci, uvozniki in trgovci. Optimistični proizvajalci, ki se opirajo na zasebnih trgovcev. Predvidevajo 40-50% rast trga. Hkrati proizvajalci, ki se osredotočajo na izgradnjo organizacijo in proizvodnjo specializiranih izdelkov, pogled v prihodnost z previden optimizem in govoriti ne o boom, vendar pa komaj opazen aktiviranje na trgu suho gradnjo meša. Njihovo zaupanje temelji na začetku množične uporabe suhe mešanice v popravilo in gradbeništvo proračun predmetov'predmeti, ker proračun, kot se je izkazalo, da ni slabo stranko. To stanje je posledica posebnosti gradnje. Močna podjetja so vedno stavbe maso cenovno dostopnih stanovanj brez zaključna dela. Zaradi nedavnih pade na ramena kupcev, ki so bodisi to storite sami, ali govorijo, da na masters posameznikov (ali mala gradbena brigade). Vendar v vsakem primeru na dela, ki se izvaja z uporabo suhih gradbenih mešanic. Po vsem, kupci teh stanovanj je prvi predstavniki srednjega razreda, ljudi, ki imajo denar, s'je zato, ker so se naučili, da je denar skrbno pretehtati. Tako večini domačih kupcev stop izbira za poceni generičnih mešanice domače proizvodnje. To je med proizvajalci in konkurence je za kupca-posameznika. Proizvajalci, ki ima bistveno znižane cene za 10-15%, v zadnjih dveh ali treh letih. Zdaj cenovne konkurence je tako akutna, da je razlika v 10-15 kopecks do 25 kg vreča lahko vplivajo na izbiro kupca. Tudi proizvajalci bistveno povečala kakovost izdelkov. Po gradbeniki, dve leti med domačih proizvodov so bile veliko nižje kakovosti, in zdaj je to redko. Ne bi mogli kupiti kreda, sadre ali želene kakovosti v Ukrajini, ki so jih kupili, oziroma, v Rusiji in Moldavija, ali opremiti lastno obliži za pripravo surovin. Poleg tega, da so računam na izboljšanje domačih surovin v bližnji prihodnosti. Po mnenju Predsednika Združenja suhe gradbene mešanice proizvajalci Jurij Spector, boljša kakovost proizvodov, Kam'Kamianets-Podilskyi "Gipsovyk", in Artyomovsk "Trakovi", morda, posodablja novega lastnika - francoski Lafarge skupine. Prehod na domačih surovin, v 1, 5-2 krat cenejši uvoz, bo proizvajalci za zmanjšanje cene tudi za 10-30% in začne potiskanje iz ukrajinskega trga za turške izdelkov. Oglaševanja na prostem je učinkovit in gradbeniki Zdaj domačih proizvajalcev, da se osredotočili predvsem na posameznika. Dve leti je bila predvsem posvetovanja, vrtnice'razlaga prednosti suhih gradbenih mešanic. Kasneje so začeli ogromen oglaševalske akcije. "V večini DIY trgovin ravni prodajni svetovalci so precej nizke, in če kupec v resnici ne pove ničesar o teh ali drugih materialov, on kupi blagovno znamko, ki je že slišal nekaj", pravi Aleksander Tymko. Zato je najbolj optimistične napovedi ne velikih proizvajalcev z "big p'petih", od katerih ima vsaka svoje lastno dobro znane blagovne znamke - Ceresit Henkel, "Polirem" "Fomalhaut", "Ferozit" "Helios", "Stroymaster" "Pavlogradzhilstroy". Poskusite ustvariti naše blagovne znamke in srednje proizvajalce. Vendar so nekateri od njih, v njihovih lastnih besedah trpijo zaradi dejstva, da je največja nacionalna podjetja, ne toliko za razširitev trga, kako zmaga mu na manjše konkurente. Zato v prihodnjih letih lahko pričakujemo povečanje investicij v oglaševanje suhe mešanice v gradbeništvu. Najbolj učinkoviti proizvajalci suho gradnjo mešanice, ki menijo, oglaševanja na prostem - panoje, promet, itd., Ker na masters posameznikov in zaposlenih iz malih neodvisnih stroyvigoda imajo veliko skupnega s ciljno skupino kupcev. Hkrati so kupili suhe mešanice redno in ne popravila pred popravil in je pooblaščen, da izbere, kaj formula za uporabo, seveda, v okviru sredstev, dodeljenih s strani naročnika. Zato ta kategorija kupcev do dobaviteljev suhe mešanice bolj zanimivo kot posamezniki. Poleg tega, kot je poudaril Direktor podjetja "Fomalhaut" Sergej Ershov, mojstri lažje zamenjati dobavitelja, kot, na primer, gradbeniki. Tako proizvajalci mešanice, ki aktivno iščejo pristopi k tej skupini kupcev. Gradbeništvo skladi počasi uvajajo nove tehnologije, na drugi strani, gradbeništvo skladi - najbolj zaželeno kupci so proizvajalci suhe mešanice, ki so kupili približno 60% svojih proizvodov, ampak počasi povečujejo njihovo uporabo. "Nekaj večjih gradbenih organizacij, inertnih in počasi, da bi dobili iz starih tehnologij", je dejal Yershov. Zato je povpraševanje po high-tech specializiranih zmes postopoma povečuje. Vendar, voditelji industrijskih podjetij napovedujejo, da v tem sektorju v 2-3 letih, bo tudi spremeni. Količina terjatve iz Novoselov na "grobo" mavca, ki so še bila v cementni malti, raste kot plaz in posodobitev tehnologije gradbeniki bo življenje samo. Število gradbena podjetja, ki je specializirano za drago stanovanje in eiroremonta že obvlada suhe mešanice. Vendar pa znesek elite popravila, po Alexander Timko, prenehala rastejo in zdaj celo zmanjšuje. Torej, medtem ko na trgu prevladujejo poceni izdelki, najprej najbolj množično vrste - lepila za ploščice in kiti. Ob istem času, proizvajalci pravijo povečanega povpraševanja v preteklosti in to sezonah in druge mešanice. Obresti v razsutem stanju v tla, kar je mogoče storiti, popolnoma ravno samo z uporabo suhe mešanice, ki je povzročil, v skladu s proizvajalci, stopnjevanje gradnjo in obnovo prostorov za pisarne in supermarketih. Postopoma oživili zanimanje gradbeniki, da pralni mavca, ki zahteva uporabo posebne mešanice. Veliko pogledov iz toplotne izolacije, sistem, ki je lepila na fasadi tudi uporaba suhe gradbene mešanice. So hitro postale priljubljena, tudi v ne preveč bogatih organizacije. "Zdaj, vsaj v Kijevu, lahko prejmete da, samo kaže, Direktor šole, ki prihrankov na za ogrevanje lahko dajo fasadne izolacije", - Sergej Ershov. Uvozniki luksuznih izdelkov, upoštevajte, vse večje zanimanje v hidroizolacijo sistemi, rešitve za popravilo betonskih in razvlaževanje ometov. Bogdan MALINOVSKY Proizvajalci "Domači proizvajalci mešanice, ki niso pritisnite uvozniki" Jurij SHCHERBAK, Predsednik Uprave OJSC "pavlogradzhilstroy": - Letnim obsegom prodaje, za suho gradnjo meša "Stroymaster" narašča, in sicer za 20-30%. V letu 2002 se je poraba suho gradnjo zmesi v Ukrajini bo končno presega 500 tisoč ton. Na trgu fiksne znanih domačih blagovnih znamk, vendar pa je delež uvoza pa bo ostala na enaki ravni. Zdaj v veliko povpraševanje med posamezniki uporabo lepila za ploščice, med gradbeniki in končna sestava na osnovi mineralnih - gespaltene in cementa-limy, zasnovan za hitro delo s stene in strop. Mavca in kiti, na osnovi cementa, po sušenju ne bi krčenje razpoke in odporna na vremenske razmere. Fasade zahtevajo visoko kakovost in drago popravilo, tako da se bo povečalo povpraševanje po ustrezno mešanico dekorativne negovalnih ustanovah, zlasti za akrilna mozaik omet. Če je cena zemeljskega plina za prebivalstvo v Ukrajini raste, bo postala še bolj priljubljena izolacija sistem in zmesi za njihovo namestitev. "prevzeti vodilno vlogo na bo omogočal sodobne uvoz linija" Oleg Konopatskaya, Direktor podjetja "Atlas" (Lvov): " Danes je v Zahodni Ukrajini ne manj kot deset proizvajalcev suho gradnjo mešanice, zlasti v Lviv - p'Yat. Naš glavni tekmec - "Helios", in preostali del proizvodnje je praktično "garaža" lestvici. Ampak po dveh tednih postali bomo nespornega voditelja. Delo sodobnega nemškega linijo, ki je še vedno neprimerljivo v Zahodni regiji, in to nam bo omogočilo, da proizvajajo 2000 ton suhe mešanice na mesec. Konkurenca z lakom izdelkov preživeti hvala enako kakovost po ceni, ki je za 15% nižja. Poleg tega, konkurenca je popušča: če prej odpelje iz Poljske ničesar, zdaj carinski je postal bolj vrstnem redu, in tihotapljenje je zmanjšal. Uvozniki proizvodov, Uvoženih vyigryvaet z bogato paleto cvetje" Gennady YURCHENKO, Vodja debelo podjetje "miniquest poskuse na Ltd." (uvoz gradbenih materialov): - Izdelek povprečnih cen in raven kakovosti, v Ukrajini pa je predstavljal najprej največji poljski proizvajalec suho gradnjo zmesi - Atlas. Ti izdelki koraki za uvoz pred tremi leti, in zdaj to traja do 10% tržni. Med lokalnimi proizvajalci konkurirajo je, da Ceresit. Da bi dobili na ukrajinski trg izdelkov Atlas pomagal bogata paleta barv in relativno nizke cene, ki je bila dosežena po zaslugi celoten proizvodni cikel, vključno s proizvodnjo mavca. Poleg tega, poljaki zagotoviti gradnjo saloni stoji za določene izdelke, ki ukrajinski proizvajalcev, kolikor vem, ne prakse. Najbolj priljubljeni izdelki so, seveda, ploščice, lepilo, nato self-izravnavanje tal. V tej sezoni se je izrazito povečalo povpraševanje po fasadni omet. Stroitel "Izbira suhe gradbene mešanice, pogovor s slikarji Dmitrij GRMOVJE, Namestnik generalnega Direktorja družbe "Dobrobut": - Glavno merilo izbire suho gradnjo zmesi, - proračun predmeta. Zato v Evropski pogosto uporabljajo kombinacijo Knauf, na proračun predmetov "Polirem" in "Polimin". Ko v ceno skupine imajo izbiri, bomo posodobiti naše foremen, slikarji, kako ne eno ali drugo mix. Predlagajo: ta zmes je težko, to je mehko in malo odpadkov. Ni popolnoma enaki tako na ceno in kakovost zmesi. Od različnih proizvajalcev, ki se lahko nianse glede na velikost depaola, dejavnost polimerov, dodatkov in t. p.
VIR: Galytsky Kontrakty

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика