Gradnja in rekonstrukcija.
Um senat 2006-10-28 16:14:09
Dobre usluge na trgu danes so boleče manjka. In celo zgrabil v dobri lokaciji, najemnik je prisiljen, da potegnite Internet in ne prezračevanje. Ponaredek boom Corporation "DEK" (far Eastern energy company a pred nekaj leti se je začela v Moskvi majhno podružnico. Iti daleč, ceste v okrožju je slaba, in dokler ne prideš do službe, imate čas, da obžalujem, da se je dogovoril o tem potovanju. Vendar je treba priti, kot je utrujenost takoj pozabljena: udobno sobo s pametno dati stolpce namesto stene, velika Okna, prostor za sprostitev, prijazno osebje, ki se počutijo udobno in zato je delo z veseljem. Zjutraj in zvečer avtobusom poteka med uradom in najbližje metro postaje. Danes redko razmišljajo o tem, kaj vlogo podjetje ima pisarniške prostore in strukturo prostora. Ena stvar je jasna: zamenjava pompeznost tinsel in "era primitivne akumulacije" pridi pristojni ergonomske rešitve, dobre tehnične opreme urada. Podjetje ugotovili, da je urad je ena od njihovih opredmetena osnovna sredstva, in so začeli vlagati v urad za nepremičnine. Na prvi pogled se zdi, da je urad prostor trgu doživlja isto boom, kot je Moskva stanovanjskem trgu. Na spletnih straneh nepremičninske agencije na Internetu, so polni ponuja uradi in trgovine področjih. Novo zgrajeni poslovni centri spletke skrivnostna imena (kot je "cherry stolp"), in ulicah postala bolj in bolj spletnih mestih, namenjenih za gradnjo uradov. Predložene raziskave, ki jih izvaja podjetje "Klici mednarodni"v letu 2003 gradbeni trg pisarniških prostorov aktivno razvija, in povpraševanje še naprej rastejo. Med najbolj pomembno, pisarniške projektov razred "a" izberete lahko "Stolp" v Umetnosti. M. Paveletskaya (693 33 kvadratnih metrov pisarniških prostorov), "Alfa-Arbat-Center I" (razred "A" -30 000 kvadratnih m), Novinskiy b-R, 31 (36 kV. m), Amber Plaza (12 kw u. m), "Romanovo II" (12 837 kvadratnih metrov), Boulevard Obroč poslovna Stavba (5698 kvadratnih metrov). Najbolj zanimive stavbe razred "b" - "CMT" (32 kW. M), "Krasnoyarsk" (14 675 km. M) in hišo na ulici Vavilova, 24 (kw u. m). Na Splošno že zgrajena približno 220 tisoč kvadratnih m pisarniški prostori razreda "a" in "b", še 300 tisoč kvadratnih m je načrtovano, da bo predstavil pred koncem leta. V primerjavi z stanovanjski trg ni zanemarljiv: to leto je bilo zgrajenih več kot 4, 5 milijonov km. m stanovanjskih površin. To je v ruščini: prvič, da gradijo stanovanja in hiše, in nato razmišljati o pisarni, ker dela skoraj kjerkoli. Vse večje projekte, ki se gradijo v središču mesta, to je razumljivo: zemljišča, ki je dražje, nato izgradnjo in zakup cenejših tukaj (stroški gradbenega enako povsod). Medtem, uradov razred "a" v Center (in so zgrajena pretežno iz razreda "A") je potrebno ne za vse. Julija Nikulicheva, Namestnik Direktorja za raziskave trga na Jones Lang La Salle: "Kljub porastu števila uradov razred" a ", lahko sklepamo, da se jim ni treba za vse. Na primer, če stranke ne prikažejo neposredno v pisarni, ni nujno,'bodite prepričani,, da imajo to v središču mesta." Medtem, kot je povedala, da je "FC" Maxim Zhulikov, višji specialist za poslovne nepremičnine, Agencija za nepremičnine Penny Lane Realty, smo od vsega začetka intenzivno zgrajena najdražja razred pisarniških prostorov - a, zdaj pa se je začel hitro razvijati razred "b" in med "a" in "b" kategorije. Te vključujejo, na primer, poslovni center "cherry stolp. V resnici, ta urad boom samo zdi, ker prave konkurence med lastniki uradov, kot je ni bilo. Razlog je preprost: pisarniški prostori Zahodnega ravni je izredno majhna, in podjetja, ki potrebujejo urad, postaja vse bolj in bolj. In na Splošno, trg pisarniških prostorov je precej zaprta, najboljše ponudbe, ki ne bo samo javnosti, predstavniki velikih podjetij, izmenjujejo informacije med seboj, in če je to slučajno ali ne, posebej za prestrezanje, pisarna najem "njihove". Kot je za gradnjo, in tu svoje omejitve. Bogata in javne družbe, imajo vedno prednost v izbor kakovostnih apartmajev in lahko narekujejo njihove določbe v pisarni. O hišah - ice in ličnatih'leseni Povprečno podjetje za rešitev office vprašanje je bolj zapleteno. Svoje materialne vire ter zahteve bolj skromno, razkošen sedež : ga ne potrebuje. Nešteto malih podjetij stiskali v kleti, prvega nadstropja stanovanjskih zgradb in drugi naključni področjih. Po statističnih izračunov, ki jih družba "mednarodne Klice, s'iacovos, da v najem trgu najbolj priljubljeni so pisarniški bloki v velikosti od 75 do 400 kvadratnih m, vendar samo ni dovolj. Prvi Namestnik vodje ZAO "DOBIČEK" Vladimir Samoshin meni, da je razcvetu mala podjetja povzročijo eksplozijo povpraševanje po takih majhnih pisarnah. Vse mala podjetja potrebujejo streho nad glavo, ampak denarja za dobre prostorov ne, vlagatelji donosna, da ukvarjati s takimi projekti. Po Vladimir samoshina, se lahko predpostavlja, da v majhnih pisarnah kdaj kdaj boš premakniti iz mesta, bližje stalno prebivališče njihovih lastnikov. Mimogrede, je možno, da, in poslovnih centrov, ki so tudi začeli zgrajena zunaj Beltway. Tisti, ki lahko plačujejo za najem pisarniških prostorov, tisoče in milijone dolarjev na leto, ponujamo naslednje območje: nova poslovna stavba, rekonstrukcije upravne in tovarniških kompleksov in stari dvorci, posodobljena in prenovljen. Prodajne cene in najemnine za pisarniški prostori, občutno razlikujejo glede na lokacijo, o'predmet, njegovo tehnično stanje in gospodarskih značilnosti (prikladno lokacijo poslovalnice v zvezi s prevozom poti, razpoložljivosti Parkirnih prostorov, telefonske in Internetne linije, in tako naprej ). Prednosti in slabosti vse, kar je v svojo pot. Bolje tehnično opremljen nov poslovni centri: so že z najnovejšo telekomunikacijsko digitalne inovacije, povsod tam je podzemno Parkirišče. Pomanjkljivost teh hiš je, da se v njihove gradnje se v glavnem uporabljajo umetnih materialov. Posebno ljubezen'Yu je drywall, ki omogoča gradnjo notranje stene v rekordnem času, vendar je zelo škodljiva za zdravje'I. Vladimir Samoshin: "Drywall ne dihanje, tako da, če v sobi je stalno, ne zraka, hitro postane mrtva, brez negativnih ionov, potrebne za dihanje". Ne daleč stran in reciklira stare upravne stavbe, kot tudi rekonstrukcija tovarne, kjer notranje stene so zidane spet iz istega mavčne plošče. Stare ali rekonstruirani palače najbolj "okolju prijazno", ampak so težje na povzamemo, sodobnih inženirskih komunikacije in parkiran na ozkih ulicah v središču mesta je praktično nemogoče. Vendar, dvorci so v prodaji na veliko višjo ceno kot v velikih poslovnih stavb ali ločeno urad blokov v njih. Ta težnja je značilno za Evropske Miro Natcen, upravljanje partner D.O.O. "Pisarniške rešitve", pooblaščeni SteelCase trgovec: v prihodnjih desetih letih bo Rusija morali prepoznati nujnost sodobne standarde, pisarniške prostore organizacije, je sprejeta po vsem svetu. In ne zato, ker je v modi in lepa, ampak zato, ker ti standardi bodo prispevali k poslovni razvoj, učinkovito organizacijsko strukturo podjetja, vključevanje sodobnih tehnologij in doseganje ergonomija ločenih delovnih mest. Na žalost, veliko ruskih podjetij ustvari uradov za zastarelih standardov, s poudarkom na seznanjeni fotelj slog življenja, ne skrbi o fleksibilnosti prostorskih rešitev za pisarne. Toda postopoma vodi domača podjetja, ki so začeli gledati v prihodnost in se naučijo delati učinkovito in zaznati urad in ljudi, ki delajo v njih, kot je aktiven vir. Glede na sodobne koncepte, potek dela podjetja prihodki v p'pet glavnih prostorskih področjih: Dobrodošli (recepcija, prvi znanec z družbo, njen obraz), med (pas neformalnih stikih s partnerji in stranke z trajanjem ne več kot 10 minut), ki je sestavljen iz kombinacije sedeži, nizko ali visoko mize in je urejena v aktivni barve), Konferenčni / Sestanek / Usposabljanja (sobe za formalnih srečanjih, modularno pohištvo elemente, ki omogočajo dinamično uporabo odmerjenem prostoru izvajanje različnih nalog), Skupinsko (operativna dela v skupini, izmenjave mnenj in informacij, - odprt, mobilne delovne postaje) in Zahtevki (individualno delo zaposlenih, ki so namenjene koncentracije, obdelave podatkov, pomembnih telefonskih klicev, sestankov tet). Organizacija delovnih mest v uradu odvisen od tega, ali online ali offline dela zaposlenih, ki je, ali so med njimi stalno komunikacijo. Če je tako, prostor, ki je na voljo na načelu odprtega prostora (open space). Če ne, je porazdelitev delovnih mest z visokim obzidjem, za individualno delo. Korak k integraciji zmogljivosti posameznih delovnih in interaktivne komunikacije je Splošni koncept Steelcase, in IBM na ustvarjanje inteligentnih urad delovnem mestu. Zaposlenih bo delo v posameznih poljih, vendar oborožen s celo vrsto komunikacijskih storitev. Elektronsko prijavo na vrata, ne bom rekel, na primer, "ne moti" ali "pripravljen sem, da komunicirajo držav". Zato je menila, da stavbe, ki je že stal tam za sto let, bolj zaupanja vreden kot nova. Pogled iz okna je Očitno, da je izbira urad funkcionalnosti morajo prevladujejo vizualne pritožbe stavbe, smo pogosto prenove v pisarni, je bolj pomembno kot uporabnosti. Šele pred kratkim najemniki so začeli zavedati svojih potreb in pravic. Ruben Alchoujian, Direktor za delo z poslovnih strank "Klici mednarodni": "Kljub primanjkljaj pisarniških prostorov, je pred kratkim najemniki postajajo vse bolj zahtevne kakovosti uradov. Inženirske storitve (najprej, Centralne klimatske naprave) mora zagotoviti maksimalno udobje za zaposlene, ampak polje mora biti tako, da se zagotovi naravne svetlobe skozi ves prostor. Kvadrat na zgornja nadstropja je lažji in so najboljši pogled v veliko povpraševanje in ponudba po višji ceni. Urad, končno, morajo biti načrtovani z možnostjo fleksibilnega načrtovanja, torej morajo omogočati najemnik biti izveden kot odprti prostor (open space)in ločene pisarne, v katero koli želeno vrednost. Najamete lahko stane nekaj sto tisoč ali celo milijonov dolarjev na leto, in to je zelo veliko denarja, in morebitne napake v fazi analize in izbor lokacije, ki lahko povzroči hude izgube ". Posebno pozornost najemniki plačujejo na število Parkirnih mest: norma velja za eno Parkirno mesto na 100 km. m, čeprav večina od njih se izkaže, da je malo. To lahko kmalu postal eden izmed najbolj kritičnih pri izbiri office. Maxim Zhulikov: "Danes najemniki urada v poslovnem centru in je pogosto zahteva, da imajo možnost, da izbirajo med več telekomunikacijskih podjetij, ki se bodo ohranili. Vsebina je, da pogosto poslovno-centri za sklenitev pogodbe z izvajalcem, ki v obvezno'obvezno zagotavlja vse storitve, SV'ASCO vsi najemniki stavbe. V tem primeru ponudniki storitev lahko povečajo cene in narekuje svoje pogoje, in to ni zadovoljen najemniki ". Okoljske infrastrukture tudi povečalo, namesto, da le vzel obliko. Zdaj pa bodite pozorni na bližino hotela, kjer lahko ostanejo tujih partnerjev podjetja, in na voljo jedo krajev, kjer si lahko kosilo zaposlenih, in restavracij, kjer lahko udeležite poslovnega srečanja. Veliko vrednost za zaposlene, ki zasedajo najvišje položaje v podjetju, in ima v bližini metro postaje. Ampak glede na Namestnik Direktorja za raziskave trga na Jones Lang La Salle Julija Nikulicheva, kar se je začelo ali še vedno načrtovane gradnje v bližini mandat, dokler je sprejeta, da bodite pozorni, čeprav se prah, umazanijo in hrup lahko trajno strup življenja zaposlenih. Pozdravljeni, les! Zmagoslavje povpraševanja nad ponudbo, ki ne vodi le do nizke kakovosti, pisarniški prostor, ampak za neposredno škodo najemnikov. Ker je izbira majhna, so prisiljeni dati gor s situacijo in plačati vse okvare, lastniki Uskladiti vsakič, ko urad, ki bo ustrezal vašim potrebam, najemniki porabili večje vsote na potrebno infrastrukturo,-telekomunikacije, digitalno komunikacijo'komunikacije, telefonijo, sistemi za prezračevanje in klimatizacijo. Selitev na drugo lokacijo, najemnik ne more v celoti z vami in bo utrpel velike izgube: iztekom roka, za primer, inženirske rešitve do 7-10 let, urad pa je najeti le za 3-5 let. Edina pot iz te situacije, - Splošni zaostritev zahtev za gradnjo na delu večje število strank. Morda bi s tem pomagali ustanovitev Združenja najemnikov, ki bo braniti svoje pravice na trgu. O tem več in bolj pogosto, veliko najemnikov pisarniških površin, ki so utrujeni od boja z lastniki. Stranka ni treba plačati pomanjkljivosti prodajalca. Naloga Združenja najemnikov se lahko razkrivajo dejanske zahteve za pisarne, in "napihnjene", ki so napredovale po gradbenih podjetij in ki ne ustrezajo realnim potrebam uporabnikov. Na primer, pompozno konča pisarne z marmorjem in plemenitih gozd v resnici neuporabna, ampak to vam omogoča, da prodajajo pisarne v dražji ceni. Kdo in kje smo morali izpolniti več pogosto V Zahodni moramo sprejeti, ne samo standardne pisarniške stavbe. To je iz Evrope in ZDA je prišel k nam z idejo o novem konceptu notranje strukture podjetja, ki je v 70-ih najbolj priljubljenih rešitev je bila pisarne v rekonstruirani tovarne in industrijskih območjih. Industrijsko oblikovanje je postalo modno, ko je podjetje začelo, da imajo v mestih. Prvič, to vam omogoča, da skoraj vse notranje spremembe, in zelo pogosto vse notranje stene so uničeni, so iz stekla ali doseže višino le pol človek. To omogoča, da o'združiti vse zaposlene v isti sobi (v resnici izgleda, veliko polje, razdeljen na "sagong") in za lažje poslovno komuniciranje. Dobesedno odprtost in preglednost ponazoritev demokracije in pomanjkanje nepotrebne bar' " v kulturo podjetja. Imeti v mislih, da pri reševanju težav zaposlenih, se lahko neposredno obrnete na šef koli čin. Drugič, tovarniške stavbe je možnost, da bi dobili zelo veliko območje, zato je potrebno za velika podjetja. Tretjič, vedno pa je veliko okno, tako, veliko svetlobe in večjo energetsko učinkovitost. Kot se pogosto zgodi, da nam povpraševanje za industrijske stavbe prišel relativno pred kratkim. Vendar pa dejstvo, da Zahod je postal standard, Muscovites so zaznane s težavo. Tako, zgradili Nemci, pred tremi leti je podjetje "SUAL" je sodobno stavbo iz stekla in betona. Vsaka pisarna ima eno stekleno steno, s pogledom na Splošno kupola dvorana s pregledno Dvigalo. Nedvomno prednosti tega pristopa je postal pomemben prihranek energije zaradi velikih Oken in veliko naravne svetlobe in odprt demokratični prostor in sodobno, hi-tech podobo podjetja. Vendar pa je druga plat medalje je bila, kot je s'izkazalo se je, da zaposleni za steklene stene se počutil kot "riba v akvariju": niso udobno, so bili vedno vidni in se ne more sprostiti, želijo ničesar, da odkrijete sami, ali da se držijo z njimi steklene predelne stene. Zdi se, da je tradicionalni ruski urad z koridor sistem in v majhnih pisarnah bližje in dearer, da naš človek. Vendar, če zahteve za lokacijo, organizacijo mesto in okoliško pokrajino so jasno opredeljeni vnaprej, možnosti za uspešno rešitev office rastejo. Kot je povedala, da je "FC" Ekaterina epihin z upravljanje kadrov Oddelek za CJSC "Renova", medtem ko iščejo novo urad za podjetje, ki predpostavlja, da tradicionalni ruski urad ni primeren za sodobno razvija. Prostora ne sme posegati, in se zavzemal za sprejemanje pravih odločitev in komunikacijskih procesov, in kaj je mogoče komunikacijo, če so vsi zaposleni so sedeli pri posameznih vrat? Pravilno izbrani lokaciji bo v pomoč pri reševanju kompleksnih notranjih težav izbrati prave sodelavce, optimizirati poslovne procese in tudi števila zaposlenih (na primer, da odstranite notranji sekretar in pusti le nekaj zunanjih). Ko rešen, kaj osnovne delovne procese, ki se pojavljajo v podjetju, nekdo, s katerim je treba pogosto za izpolnitev, lahko naredimo zaključek, kaj vrsto in kaj področju morate najprej. Dobili struktura družbe, v kateri je treba iskati office. Do takrat ne, lahko kupite ali design izdelka, kakovosti in sama po sebi, ni primerna za to podjetje zaradi narave svojega dela. Podjetje "RENOVA", na koncu, srečo, in njegovo zgradbo našla. To je bil nekdanji tovarni "Rdeče vrtnice". Mimogrede, še preden zahteve za office so bile narejene, ta stavba, se šteje, in zavrnil. In šele kasneje, "RENOVA", je spoznal, da bi bilo primerno: stavbe so lahko izdelani in odprite ločiti, prostor in sejne sobe za predstavitve in potrebno število sob za sestanke in zasebne sobe za visokošolske ustanove upravljanje. Um je dobro, vendar "pametno" hišo bolje, Ampak ne glede na sedež in kjer koli je mogoče, danes, ena stvar je jasna: to postaja vse bolj in bolj "inteligentni". Telekomunikacijski optični optičnih kablov splezati gradnjo od temeljev za antene na strehi, nadzor sistemov, ne le internega računalniškega omrežja, vendar podnebje postaja vse bolj in že zasedajo posebno sobo. Podjetja se je začela konkurirati, čigar hiša "pametnejši". Pojem "pravice intelektualne stavbe" vključuje sodelovanje vseh life support sistemi, oprema za upravljanje, varovanje in posredovanje informacij. Njegova uporaba zagotavlja vse potrebne pogoje za dejavnost podjetja, visoka stopnja varnosti, učinkovitosti in stroškovno učinkovito obratovanje zgradbe in oprema, udobje in udobje za uporabnika. V letu 2002, JUKOSA preselil v "inteligentni" office. Rekel je, da podjetja, ki so utrujeni od najemnine ali druge prostore, prvotno namenjen za druge namene. Danes, "intelektualne" polnjenje novi office stane približno $ 10 milijonov. V stavbi so ocenjeni na 400 km kabelskih omrežij in integrirane vse sisteme življenje-podpora, varnost, vse inženiring in celo nadzor nivoja kondenzata v sobe, in vse to je mogoče upravljati iz enega upravni center. Zlasti v uradu "Jukosa" zagotavlja oblikovanje pas sevanja, nadzor obiskovalcev, sistem samodejno premikanje dvigala na tla evakuacijo v primeru požara. Vse tehnološke odločitve urada, ki jih podjetje izvaja "SIBIN-TECH tehnologija, ki temelji Podjetja Stavb Integrator Honeywell. Po razvijalci, deloma podobne tehnologije so v uporabi v pisarnah Gazprom in Sberbank. Ampak vse, kar je rožnata? Vladimir Samoshin: "Danes povpraševanja na trgu bolj inteligentni uradov. Je to res potrebno in podjetja danes ne moremo brez tega? Sprašujem, če smo o tem, kaj bo tehnološki krivulje? Smo rekli, da je vsa oprema, ki je potrebna v poslovnih procesov, vendar zdravi v dobesednem pomenu vzdušje ne manj, kot je potrebno, še posebej, če želimo, da se počutijo dobro na delovnem mestu. Tehnika tudi naredi v zraku "mrtev",. To se pojavi slabo zdravje in kronične utrujenosti". Anastasia Alekseeva Vrste uradov Razred "A" je novo stavbo, zgrajeno na posameznega projekta znanih tujih gradbeno podjetje. To je ura za zaščito, sodoben sistem prezračevanja in klimatizacije, profesionalnega upravljanja stavbe, podzemna garaža in površinskih varno Parkiranje. Notranje urejanje element je izdelan iz visoko kakovostnih gradbenih materialov (marmorne dvorane, brez dodelava uradi), je najbolj moderno life-support system, sistem za neprekinjeno napajanje-UPS, dvigala, Otis, Schindler, Membrana. Razred "B" - na novo zgrajenih ali obnovljenih stavbah s sodobno inženiring sistemov (Centralno prezračevanje in klimatizacijo, gašenje požara, alarm in t. d. ), ki imajo varovano tleh Parkirišče in včasih podzemne Parkirne. Zelo pogosto vse razlike med razredi "a" in "b", izvira, da se razlike v stroških notranji predložiti: namesto marmor in granit avli stavbe b-razred bo keramične ploščice. V "B"razreda in rekonstrukcije pisarne, tovarne in dvorci. To je veliko manj drag način za pripravo prostorov za najem kot stavbe v kleti, in najem, in so lahko zelo donosen, tako da se je število projektov na obnovo nekdanjih industrijskih območij v mestnih središčih, povečala. VIR: Formula kariero
Комментариев нет:
Отправить комментарий