суббота, 1 февраля 2014 г.

Glavni arhitekt mestu: kako ga je treba... ali je to sploh? 2006-10-28 16:17:58

Gradnja in rekonstrukcija.








Glavni arhitekt mestu: kako ga je treba... se je?
2006-10-28 16:17:58

Stanje danes z gradnjo center, Kijev, grozno spremembe v svoji zgodovinski strukturi, zanikanje etičnih standardov, ki bi nas razmišljati o resnični razlogi, kaj se je zgodilo. Da bi to razumeli, se morate malo Genesis, ki meni, da je sistem nadzora arhitekturne dejavnosti v Kijevu, na koncu XIX - začetek XX stoletja, ko je nastala središču mesta, in v naslednjih obdobjih razvoja Kijevu. Prav tako je priporočljivo, da pregleda in upravljanja sistemov, arhitekturne dejavnosti v drugih Evropskih mestih. Na prelomu XIX. in XX. stoletja zgodovinskem središču Kijeva, za ohranjanje katerih je borijo Kijev inteligenca je bila ustanovljena predvsem v kratkem časovnem obdobju, - konca XIX - začetek XX stoletja. To je bil stojalo'zaradi hitrega kapitalističnega razvoja mesta, v 60-ih letih XIX stoletja. začel za pridobitev slave", sladkorja glavno mesto ruskega Cesarstva. Če je leta 1865 v Kijevu je bilo le 71, 4 tisoč ljudi, 1897 se je število prebivalcev povečalo za 247, 7 tisoč ljudi, In leta 1907 v Kijevu je živel za 404 tisoč V 70-ih letih XIX stoletja. upravni center je preselil iz Pechersk na Khreschatyk, kjer v 1872-76, to je bila zgrajena stavba Mestne Dume. Leta 1904 ozemlju mesto je bilo 64, 3 kvadratni km, vendar v 1911 tako, da združite nekaterih primestnih območjih - 123, 47 kvadratnih km Možnost ustvarjalnega premiki v Kijevu arhitektura je posledica reforme občinski vladi. Od leta 1870 je v veljavi "mesto stanja", v skladu s katerim komunalne Zadeve odločilo, Mestnega Sveta in njegovih Izvršilni organ - Mesto, država. Pristojnosti Občinskega Sveta zadeva, zlasti odobritev načrtov in fasad zasebnih hiš v urbano naselje in izdaji dovoljenj za obnovo in kapitala popravi"in s pomočjo policije, "nadzor nad pravilno proizvodnjo teh stavb." Javne gradnje je bila pod nadzorom stavbe Ministrstva deželni vladi, in gradnja kulta, državnih in dobrodelne ustanove, so predmet drugega in je ustrezno, institucionalni nadzor. "Gradimo Listine o ruski Imperij, ki je bil odločen, da so mesta zgrajena ni, razen v odobrenih načrtov, sprememb, ki lahko prispeva k Mestne Dume. Ta Listina je bila določena stanja mestnega arhitekta. Položaj mesta arhitekti so bile objave v sestavi mestne javne uprave. Mestno politiko zasebnega gradnje je bil določi Direktor stavbe Ministrstva Mestne Dume, s njena glavna naloga je bila skrb za interese mesta skupnosti. Njegov podpis na projekt, skupaj s podpisom enega mesta, arhitekti je bilo dovolj za začetek gradnje. Pogosto stanje, v katerem mestni arhitekti bilo več (dve ali tri). Na primer, aktivne naložbe v gradnjo večstanovanjskih stavb in drugih poslovnih objektov, je pripeljala do sedanje gradbeni boom v Kijevu. In leta 1898, Kijev mestni Svet odločil, da mesto dveh arhitektov dovolj, in so uvedle eno delovno mesto. Kijev je bil razdeljen na tri dele: prvi je stari Mački, Palače in jame, drugi - Lybidska, Boulevard in Čebulo'januska, tretji Podilsky in mejijo na to. Vse, Kijev mesto arhitekti prejeli izobraževanje v Peterburgu ali Moskva, mnogi od njih še naprej usposabljanja za pridobitev naziva razred umetnik. V teh dneh, arhitekti je bilo treba tako inženirji, in pogosto deloval kot vodje gradnje. Preden začnejo, so ponavadi imeli prakse za projektiranje in gradnjo številnih zgradbah in konstrukcijah, in opravlja kot mestni načrtovalci. Nekateri vodje gradnje Oddelek Mestne Dume je visokošolskega izobraževanja arhitektov, med njimi pa je bilo dobro znano, v Kijevu ljudi - trgovci, inženirji, vojaško osebje in Industrijalcev. Imena tistih, katerih skrbi so bile ustvarjene harmonično in sestavni zgodovinski center Kijev - mesto arhitektov in vodje gradnje, upravljanja v obdobju gradnje razcvet na prelomu XIX. in XX. stoletja - je znano, da mnogi ljudje, Kijev, ukrajina; A. I. Scilla, V. N. Nikolaev, V. A. Prokhorov, A. K. Gekker, G. P. Schleifer, A. S. Krivosheev, I. C. Nikolaev, N. N. Kazan, E. P. Bradtman. Aktivno upravljanje dejavnosti v mestni načrtovalci pogosto v kombinaciji z o oblikovanju'predmeti za različne namene. Ne smemo pozabiti,'ne pozabite, da Kijevu v tistih dneh je bilo majhno mesto (po današnjih standardih), glavni arhitekt ni bilo, vendar, mestni arhitekti imel nekaj - vsak deloval na svojem ozemlju. Položaj vodje gradnje, upravljanja in mestni arhitekt nikoli skupaj. Ne nazadnje vlogo v ustvarjanju harmonične slike, Kijev igral ustvarila z mestnim samoupravljanje, leta 1910, "Komisija o lepoti mesta". To je bil na čelu z županom I. N. Diacov. Leta 1916 je bila Komisija sestavljena iz arhitekti E. P. Bradtman. A. Gorodetsky, I. C. Mykolayiv, umetniki. A. Murashko in S. I. Svetosavsko, inženirji F. L. Falberg in A. Jelka, javne osebnosti C. F. Dityatin in I. I. Stavsky, odvetniki F. D. Brzowski in D. C. Kodiak, Profesor, Kijev teološka Akademija M. S. Grosu - ljudje v mestu so znana in spoštovana. Času sovjetske zveze Leta 1936 v Kijevu z'je položaj Direktorja (kasneje vodja načrtovanja organ, ki je v kombinaciji s položaja glavni arhitekt, Kijev, ukrajina. Prvi tem položaju od leta 1936 do 1939, je imel Stoletja, Golovko. Je bil 36 let, leta 1935 diplomiral je iz arhitekture na fakulteti za TRC, v praksi ne bi imeli, ampak potem je bilo normalno. Po drugi svetovni vojni kot vodja načrtovanja organ in glavni arhitekt Kijevu vključeni predvsem strokovnjaki, ki so imeli veliko izkušenj pri upravljanju (nekdanje vodje oddelkov, Direktorji inštitutov), ki je težila k temu, da odločitev za prostorsko načrtovanje naloge. V obdobju od 1944, po obnove in gradbena dela v centru, in do 90-ih letih prejšnjega stoletja je bil hitro povečuje, predvsem zaradi razvoja novih ozemelj in gradnjo številnih blokih z vsemi elementi infrastrukture, je bila zgrajena tudi številnih upravnih in javnih stavb. Zgodovinski center, Kijev ostala skoraj nedotaknjena. Glavna naloga glavni arhitekti (so načelniki, vendar je Glavni arhitekturno načrtovanje uprava, Kijev) je bilo omejeno na vodenje postopka o usklajevanju vseh stavb, oblikovanje polnopravni stanovanjske in javne mesta-načrtovanje formacije. Dobro inženirsko prakso posameznih predmetov'predmete, ki so jih običajno ni, čeprav, in aktivno sodeloval v razpravi in odločanju o tem, ali, da o'predmet in pogosto deloval kot co-authors. To je znana Kijevu, arhitekt - ustvarjalci Cremating ansambel Stoletja A. Vlasov, A. C. Dobrovolsky, B. I. Priymak, in I. N. Ivanov, ki je bila ustvarjena, čudovito ansambel kvadratnih Oktobrski revoluciji, V. I. Ezhov - soavtor projekta " stanovanjske površine "Troyeshchina", N. L. Zharikov - soavtor številnih projektov stanovanjskih kompleksov (Obolon, Troeshchina, Poznyaky in drugi ) Novejši zgodovini Okrog leta 1994, se je položaj spremenil. V Kijevu je prišel, zasebni domači investitorji zanimajo za vlaganje kapitala v nepremičnine, ki so zaznamovali začetek gradnje boom v zgodovinskem centru mesta. Leta 1996 je glavni arhitekt Kijevu, je bil imenovan S. Stoletja Babushkin, vodja vodja Oddelka za prostorsko načrtovanje in arhitektura Kijevu mesto, državno upravo (UTAH). Predstavil je praksa, ki združuje aktivno dolžnosti'odnosi z razvojem avtorja projektov za različne namene, za gradbeništvo v zgodovinskem centru mesta. Danes številne ustvarjalne delavnice, na tak ali drugačen način ward glavni arhitekt mesta, so glavni dobavitelji projektov za center. Jasno je, da uradni C. C. Babushkina ni mogoče trdi, da je arhitekt S. Stoletja Babushkino, in vse njegove projekte, ki nimajo nobenih ovir za izvajanje. Tudi tiste, ki niso standard kakovosti, izvaja kršitev mesto, načrtovanje predpisov in pogosto ne prilegajo v zgodovinskem okolju. Dovolj je omeniti izgradnjo "Prominvestbank", stisnjena med zgodovinske stavbe na ulici Sofia, poslovna stavba na ulici Vladimir, 12, in tudi zloglasni za gradnjo fitnes centra v bližini trdnjave steni rezerve "Sofia Kyivska". Trdijo, z glavne arhitekturne uradni je zelo težko, zato je v središču Kijevu gradnje se izvaja chaotically, s kršitvijo urbanizem predpisi, za izgradnjo nove stavbe so uničene pam'spomeniki, okrnjeni Osrednjem trgu mesta. Lahko rečemo, da je vodja vodja Oddelka za prostorsko načrtovanje in arhitektura, Kijev mesto, državno upravo, občudovali načrtovanje posamičnih objektov,'predmeti, ki niso prejeli zaradi pozornosti na interese mesta. Vse to povzroča javnega ogorčenja. Zavedajoč se tega, župan Kijeva, A. Omelchenko je nedavno dejal, da je načrtovana za izvedbo natečaja za polnjenje post. Vendar pa obstaja še ena, bolj globalno vprašanje, ali je nadzor sistema arhitekturne dejavnosti, ostaja enako, kot je bilo v ZSSR, boste morda potrebovali reforme? Biti ali ne biti? Da bi odgovorili na to vprašanje, smo vprašali strokovnjaka na tem področju - docent na fakulteti za arhitekturo KNUBA, kandidat za arhitekturo Valeriy Tovbich. - Valerij Vasiljevič, tam je glavni arhitekt v Evropskih mestih? - Tak položaj, št. Niti v terminologija, niti vsebinsko, niti v funkcionalnem smislu. In niti predstavljati, to je nemogoče - glavni arhitekt, Pariz, Berlin in London! V Evropi so sindikati arhitektov, ki jo je vodil izvoljeni predsedniki sindikatov. Tam je tudi koncept "glavni arhitekt". Koncept "glavni arhitekt mesto je absurdno, to je kot glavni pisatelj, umetnik skladatelj mesta. Med arhitekti izberite Predsednik zveze arhitektov, ampak to ni glavni arhitekt. Položaj glavni arhitekt mesta je pridobivanje Sovjetske totalitarni režim, ko so imeli vsa moč skoncentrirana v rokah ene uspelo iz top man. V kombinaciji uradni stališče - vodja načrtovanja organ in ustvarjalni - glavni arhitekt. Hkrati maksimalno ponižati stališča mestnega okrožja arhitekti, jim odvzame pravic. Na teh delovnih mestih so dobili odvetniki, učitelji, je bilo tudi... veterinarski zdravnik. Če želimo Evropo, ki je potrebna reforma sistema v skladu z Evropskimi načeli. Veliko nastajajočih danes je napaka v sklepu city-načrtovanje rešitve-skladnost'je povezan s tem. Evropski Odbor za standardizacijo v Bruslju aktivno dela na poenotenju vseh norm EU, smo, kot pred producyruemy svoje norme, in ves svet ni organ za nas. In potem se sprašujemo zakaj smo tako neradi resno tuji investitor. Govorili smo "različnih jezikih". Deluje na njegovo doktorsko disertacijo, so bili usposobljeni v Belgiji in na Nizozemskem, študiral njihovo upravljanje sistema arhitekturne dejavnosti. Ki izvaja city-načrtovanje politike v mestih? - Izberite, Belgiji in na Nizozemskem za pripravništva, ni bila naključna. Te države imajo oblikovane zakonodajni podlagi in pravo-upoštevanje prebivalstva. Tam za vsakega mesta, in mesto za vsako okrožje razvitih gradostroitelnaya shema je podrobno, jasno in nedvoumno izražati omejitev na tip, funkcionalni namen, višina gradnje, celo v nekaterih primerih, artikulacije fasadni elementi (predvsem v zgodovinski del mesta), in drugih mestnih okoljih. Ti dokumenti so prava za oblikovalcev, njihove kršitev se kaznuje z odvzemom licence in izgubo strokovne sliko. S tem, ko se oblikovanje odstrani veliko vprašanj, morate samo, da sledite navodilom in v njih, da pokažejo svoj ustvarjalni potencial. Generator idej, koordinator za vsa vprašanja, arhitekturno delo, ki so vključene v razvoj vseh standardov, tekmovanja, in, končno, promocijo arhitekturne zamisli, je stanje Nizozemska arhitekturo Inštitut. Moje mnenje je, to je ena glavnih sestavin vseh dosežke in uspehe, arhitekture Rotterdam, Haag in Nizozemska na Splošno. Smo analogi takšna institucija lahko služijo NDTEM, NRD, itd V Ukrajini je bil včasih zelo močno znanstveno šola za arhitekturo. Veliko naših teoretični razvoj in se zdaj izvaja v Evropi. To je škoda, da te zmogljivosti ni priljubljena v naši državi. V Holland, kako oblikovalci upoštevajo pravila stavb v mestu, zagotavlja posebne občinski Oddelek za urbanizem, ki se zavzema, najprej interesi komunalnih skupnosti. Ta Nadzor je kot posrednik med skupnostjo in arhitekturne sposobnosti. Je sestavljen iz različnih strokovnjakov,-združljivost', povezane z gasilci, prometne, okoljske agencije, organizacije za obnovo in varovanje pam'pladnji. V primeru spornih vprašanjih, ki vplivajo na interesov pokrajin, občinski Upravni uporablja za stanje načrtovanja Ravnanja. - Kako Evropski arhitekturni pisarni? - Vseh vprašanjih nakup gradbene parcele na'predmet v Evropi so rešili zelo enostavno, so jasno določeni. Nekdo, ki želi zgraditi nekaj, kupil zemljišče od lastnika, to je vse. Potem spoznajte stranko in oblikovalec. Pripravljajo pogodbe, pripravi in strinjate se, arhitekturno načrtovanje naloge. Nato predlog modelov. Vključuje koncept, ki vključuje analiza stanja (zgodovinsko, prostorsko načrtovanje, prostorski, prevoz, funkcionalno, in tako naprej ), programe in načrte, in tudi, potrebne za razumevanje odločitve, načrti, nadmorskih višinah, dele, možnosti, med'najnižje ravni objekta ali zgradbe. Do 80% gradiva je razloge za odločitev, in le 20% - ilustracije za o'predmet. Vse potrebne informacije oblikovalec postane enostavno, hitro in v celoti, pogosto v elektronski obliki ter brezplačno. Vse karte, kopije, sheme, podatki o Geologija se lahko pridobijo iz elektronskih kataster. Pripravil projekt (v našem terminologijo, "idejni načrt"), ki ga odobri kupcu in poslano za Upravljanje urbanega razvoja za odobritev. Tam je bil poslan za znanje za delitev Oddelek za okolje, promet, varstvo pam'spomeniki itd., Strokovno mnenje je kos papirja z odgovori strokovnjakov na 5-10 vprašanja o tem, ali so dokončani ali ne, oblikovalec nekaterih pravil. Arhitekturno in tehnično rešitev nihče expertul. To je verjel, da je ta pristojnost pripada arhitekturno podjetje, ona je odgovoren za to, da svojo licenco. Za najbolj zahtevnih projektov v obdobju izdajo sklepa Oddelka za urbanizem je 75 dni (za primerjavo, smo ta postopek lahko traja tudi več let). - Kako ocenjujete naš sistem za upravljanje arhitekturne dejavnosti? - Naš sistem je neučinkovit, okoren, ki ovira razvoj mesta in v Ukrajini Splošno. Nastala je iz kaotične seznam organizacij, služb, oddelkov, ki so "uspeli" z namenom, da se prilega v shemo prehoda projekta. In, zdi se, da so vsi imajo pravico do obstoja, ki opravljajo Nadzorne in ustrezne funkcije. Ampak... vse skupaj se lotil 130 podpisov na projektno dokumentacijo. Ne preveč tam? In čas, ki je potreben za različna dovoljenja? Eno od shem "ukrepov v zvezi z realizacijo investicijskega projekta za izgradnjo arhitekturno in tehnično preprosto o'predmet z dvema fazi načrtovanja, odobritve, sprejetju, itd. (Brez časa za izvedbo samega projekta) v višini več kot 2 leti. Investitor upravlja ta maraton? - Kaj je bilo storjeno za izboljšanje tega sistema? - Imamo poseben državni organi, ki delujejo v tej smeri: Verkhovna Rada Odbor za gradbeništvo, transport in komunikacije', Gosstroy Ukrajine, Glaciergate in oblate. Zato, da pravijo, da nič ni naredil, je nemogoče. Zakoni "Na arhitekturno dejavnost", "Na načrtovanje in razvoj ozemlja", "O varstvu kulturne dediščine" in drugi, Na več mestih razvil nov Splošni načrti in Pravili gradnje. Delno oblikovana in novega regulativnega okvira. Obstajajo poskusi, da vpliva na odločitve in navodila o najbolj boleča mesta arhitekturne dejavnosti. Vendar odpornost okorne birokracije na terenu prinaša nič ves trud. Kot vzorec, da bi lahko nadzor sistema, arhitekturne dejavnosti, sprejete v Evropskih državah. In to delo mora opraviti arhitekti posebnost. Problem je tako posebnega, da prenese svojo odločitev na strokovnjakov na področju upravljanja in zlasti za uradnike ne morejo. - Kaj je treba storiti najprej v Kijevu? - Najprej je potrebno uvesti začasni moratorij na gradnjo v zgodovinskem središču Kijeva, dokler ste bili razviti in veljavnimi predpisi konstrukcije z vsemi potrebnimi omejitvami. Ne smemo dopustiti, enega uradnika, kaj pa, če on ni bil mesto, njegova moč je odločil, da graditi ali ne graditi v središču Kijeva. Pravila bi morala razviti strokovnjaki, javnost mora biti obveščena o tej. Poleg tega, namesto urbanistični Sveta, odločitev, ki je glavni arhitekt Kijevu, v skladu z njim, ni dolžan računati, bi morali biti ustvarjen na mestne uprave Komisije o lepoti mesta" ali Javni arhitekturni Svet, ki ga sestavljajo strokovnjaki ter predstavniki javnega, in želite, da se z odločitvami ta Svet je zdelo. Svet bi moral biti izvoljen, ne imenovan. Ta Svet (Komisija) mora pritegniti primeru, če pomislimo, in odobri coniranje ali arhitekt ponuja rešitve, ki presegajo odobren pravila stavbe. To bi bilo potrebno ukiniti delovno mesto glavni arhitekt Kijevu, da ne povzroči, da bi ga rahlo presenečen na naši Evropski kolegi. Nato znebiti koncentracija moči v rokah ene osebe, - vodja Glavne Oddelek za arhitekturo in urbanizem, kot je zdaj. Danes območje, Kijev je 820, 5 kV. km, od katerih je območje zgodovinskega središča - 90 kV. km (11%), območje rezerve "Stari Mački" - 175 cm. km. Arhitekturne spomenike v kapitalu, je 1765. Kijev razdeljen na območjih, populacija, ki se giblje od 250 do 350 tisoč. ljudje. En človek bo šel in najti način, kako ravnati v mestu-načrtovanje težave na vseh področjih v velikem mestu ne more privoščiti. Bolj da Kijevu še ni razvitih območij. Sto leti je Mestni Svet šteje, da je za mesto s populacijo okoli 250 tisoč. ljudje potrebujejo 2 - 3 mestnega arhitekta. Vemo, kaj strokovni ravni je bila v tem okrožja (v naši terminologiji) mestni arhitekti. Potrebna decentralizacija upravljanja funkcije. Morate ustvariti polno zmožno za načrtovanje Upravljanja na okrožnem uprave mesta in da prenese njih prave odločitve na njihovi ravni, t. f. za območja. Ta bo takoj odstraniti potrebo v številnih soglasij. Za majhnih mestih Ukrajine bo dovolj občinskega Oddelka za urbanizem. Za spodbujanje dela na obnovi zgodovinskih stavb je potrebno za zmanjšanje davka na restavratorskih del v primerjavi z novo gradnjo, kot je bilo opravljeno v Evropskih državah. Tam, če se investitor zaveže, da bo obnovitev stare stavbe v centru, plača davek le 7% stroškov dela, namesto 20% v novo gradnjo. Tako se lahko shranijo od uničenje mnogih arhitekturnih spomenikov Kijev. Mislim, da je za izvajanje te predloge bodo morali zelo veliko truda, uradniki, ni enostavno, da del z močjo. V arhitekturno okolje uniči temelje etike. Morate ponovno vzpostaviti spoštovanja veljavnih zakonov in predpisov, da začnejo premikati na način, da civilizirani odnosov na področju upravljanja arhitekturne dejavnosti.
VIR: BudMajster

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика