вторник, 26 августа 2014 г.

Zagotovljena zanesljivost gospodinjskih aparatov 2006-11-21 18:31:18

Gradnja in rekonstrukcija.

Zagotovljena zanesljivost gospodinjski aparati
2006-11-21 18:31:18

Sodobni človek je zelo težko predstavljati vsakdanjega življenja brez različne tehnike. To je veliko lažje naše življenje, delo, prosti čas. Ampak, če nakup "uporabnih stvari", kot so mobilni telefon, predvajalnik, ali coffeemakers večina državljanov opravlja skoraj v prehodu - so relativno poceni, zelo dovzetne za modne trende in dovolj pogosto menjavati - to je izbira velika, domači pomočniki, kot so pralni stroj, hladilnik, štedilnik, ljudje pristop je veliko bolj odgovorno. To je razumljivo: takšne stvari so kupili za več let, in je zato poiskati primeren model je zelo previdno. Prva stvar, ki ponavadi pritegne pozornost potencialnega kupca, - cena. In tukaj variante precej veliko - od najbolj dostopne tehnologije za cesto, ko je pralni stroj ali hladilniku stoji kot dostojno avtomobila. Ko ste določi, koliko ste pripravljeni plačati za gospodinjski aparati, je treba obravnavati, in da je, v resnici, ta naprava bo treba storiti in kakšne lastnosti imajo, to je, da študija nastavite funkcije, ki bi za ta denar lahko kupite, in nastavi svoje prednostne naloge. Pomembno vlogo je igral z videz potrebne opreme, njene mere, ergonomija. In vendar, tudi če vse te faze so opravili obseg primernih modelov še vedno impresivna. Kot v vsaki cena nišo predstavlja vsaj dve ali tri proizvajalca in nabor specifikacij za vse sodobnih tehničnih izdelkov, v načelu enaka. In tukaj pride v igro a odločilen dejavnik: zaupanje v blagovno znamko zaupanja v zdravje v prihodnosti, "pomočnik". Kot eden od kazalnikov te učinkovitosti se lahko garancijska doba. Večina proizvajalcev prisotna na ruskem trgu, bi le 1-2 leti polno garancijo za svoje izdelke. Vendar pa nekatera podjetja so tako prepričani v kvaliteto svojih proizvodov, ki so pripravljeni bistveno podaljša to obdobje. Na primer, znana italijanska družba Antonio Merloni Spa, ki proizvajajo opremo za dom ARDO, dodana obstoječim 12 mesecev garancije na svoje izdelke 24 (tj. 2 leti). "Tako je to korak k potrošniku, smo se ne bojijo prevzeti dodatne odgovornosti'asana, ker popolnoma prepričani v kakovost naših izdelkov", je pojasnil ta sklep, član Uprave Antonio Merloni Spa Andrea Palos. Ta inovacija je začela veljati 1. januarja 2006. Čez tri-letno garancijo, opremo lastniki ARDO prejeli brezplačno storitev, kot tudi zamenjavo za motorje, pralni stroji in kompresorjev za hladilnike in zamrzovalnike. Saj to je glavni in najbolj drago, komponente vrste podatkov, opreme, možnost njihove zamenjave brez dodatnih finančnih naložb je predvsem zainteresirani potrošniki. Stroški rezervnih delov, ki se plačajo posebej, vendar delo, da jih zamenjate v garancijskem roku ni brezplačno. Trenutno v Rusiji obstaja več kot 200 pooblaščeni servisni centri, ki izvajajo garancijski servis opreme ARDO. Podjetje Antonio Merloni SPA meni, da se je garancijski rok za trajno blago bo tehnika ARDO še bolj privlačna v očeh potrošnikov. Vendar pa je vredno omeniti, da med lastniki gospodinjskih aparatov je precej razširjeno mnenje: mogoče tovarne zakonske zveze je pokazala v prvih mesecih uporabe nove tehnologije, in če med letom, ni zaupno, zato bo še naprej služiti brez napak. Vendar pa, kot so izkušnje na delavnicah, ki jih je bilo treba popraviti izdelkov ARDO v garancijskem roku, glavnih vzrokov za neuspeh niso predelovalnih dejavnostih napake in motnje električna omrežja, oskrba z vodo, in tudi neupoštevanje pravil uporabe, ki jih uporabniki sami, na primer nepravilne uporabe detergentov. In če drugi problem je enostavno rešiti s skrbno preučevanje navodil, od nenadnih šokov v omrežju, izklopite vodo in elektriko za zavarovanje nemogoče, in frosty pozimi celo ogrožajo celoten energetski sistem Rusije. Tako dve dodatni leti garancije zdi malo odveč vsak kupec
VIR: ARDO

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика