воскресенье, 31 августа 2014 г.

Kopalnica: keramični + fantasy design 2006-11-09 11:34:48

Gradnja in rekonstrukcija.

Kopalnica: keramični + fantasy design
2006-11-09 11:34:48

Keramika je eden izmed tistih gradbenih materialov, Ki je že dolgo znano. In vse znanstvene in tehnološke revolucije ni uspelo vtest iz našega življenja. Običajno, Obstaja veliko drugih materialov, za stene In tla, vendar v mnogih primerih keramičnih ploščic v Vlastnosti ostaja nepogrešljivo. Alle samo prodati strešnik je Bil p'Yat-pred desetimi LETI. DANES, več Prednost integriranih rešitev. Povpraševanje na Trgu, ki se trudijo, da izpolnjujejo vodilnih podjetij, ki so uvoženi keramične ploščice. Takoj so tokov, Spremembe v povpraševanju, za nekaj LET ponujajo celovite Rešitve za načrtovanje, zlasti v kopalnicah. Trenutno tekmovanje : sklep inter'jer kopalnica z Uporabo keramike, Ki je potekala v okviru razstave, ki je "Gradnjo in Archi-tekstura-2002", zbrali zbirko 17 podjetij, razstavo, ki so bili dani v avli v Prvem nadstropju Palače Šport. To tekmovanje je bilo organizirano NA ", Kijev mednarodne pogodbe pošteno" magazine "Keramika in sanitarna oprema v Ukrajini", da Pagnol dokazati zmožnosti sodobne keramike, Ki so na voljo na ukrajinski trg za gradnjo kopalnice in druge prostore, seznaniti obiskovalce razstave najboljših rešitev in Doseganje oblikovalci in umetniki, Ki veljajo za gradnjo inter'jer. Merila za ocenjevanje so bili tehnični Ravni opreme in kvalitetnih materialov; načrtovanje in estest projekta, izdelave in orginality. Kot je bilo predstavljeno, da občinstvo zmagovalci tega natečaja? V kategoriji "prestige-razred" žirija ugznaja diploma exposto Japonski kapitala, zastopanje podjetja " Trgovanje hiša" Carmen "(avtor design Lyudmila Enostaven) z Uporabo nemškega strešnik" Velleroy &Boch "pohištvo" Nacgano ". PODJETJE moto je" Le popolna Rešitev za kopalnice! ". pri imenovanju" v ekonomskem razredu "ne izpostavljajte zastopanje podjetja" Sanitec-Kolo ", ki se izvaja v archtectural oblikovalci podjetja" Interbudservis "Natalia Megeney in Irina Novosad. Diploma" Za izdelave "Dobili zasebno podjetništvo" Beli kvadrat ". Kot saznace Direktor PODJETJA Oksana Markov, osnovna Ideja je, Da DANES pooseblja kolektivne pdptv, cena perstat samo prodaja keramične ploščice ali vodovodne potrošnikov. "Nov čas usuwa Nove zahteve - kompleks storitev. Mi ne bomo samo Ponuditi blago in Izvajanje celovite arhitekturni projekt. Ljudje bi morali Vdovin Užitek in udobje v vsakem trenutku, na katerem koli področju svojih domovih. Potrošniki so na voljo storitve - načrtovanje projekta, ki omogoča nieaktywne za uporabo na voljo prostor, da Zagotavljajo funkcionalnost in hkrati zadovoljni okus zahteve osebe, ki je ". Glavni smeri delo pdptv - kompleksni pristop k reševanju oblikovanje, arhitektura, prostor in uporabljajo različne oblikovne značilnosti. Podjetje v svojih projektih uporablja kakovosti strešnikov Nozick proizvajalcev, Ki je izdelan v večini primerov izključno, o vrstnem redu. Dobi in ustrezen sklop sanitarni izdelki, Ki prepleta skladno s konceptom prostora. Diploma "Za orginally Idej Dobil Kharkiv podjetja WASP" Vlada-Promtex ". Tako kompost, predložena natečaja, ki je izdelan v skp "minimalism". Projektantski Biro "Art-Tec" predlagane kompostu "Kontaktna" (avtor Vladimir Bondarenko) in kompostu "potovanje na Vzhod " (avtor Alexander starodobnikov). Kombinacija lesa, keramike, naravnega kamna in moderne sanitarne keramike NAPOTILO spodbuja sanura v svetu misli, iskreno Enotnost človeka z naravo. Diploma "kot nalašč, design" se pesem, ki jo je Trgovinsko-industrijska zbornica "najboljše Online". Podjetje je že Tretjič vstavlja kompostu za to tekmovanje. Kot saznace Manager debelo Svetlana Dzuba, vsako leto, design center nudi Ekskluzivno primeru modela kopalnice. Na začetku Je bilo exposta v skp "kmečko", Ki so ustvarili ozračje, antike, drugi - v klasični kapitala, in letos pesem je bila izvedena v skp "modernistične stilu". Orginalne Kombinacija nischyns materialov - naravni kamen, keramične ploščice in stekla S sodobno napeljave daje Vtis elegance in vcontact, In ob istem času, racionalnosti. Lifestyle legitimno vpliva na slog oblikovanja. Spreminjanje mode, spreminjanje pristop oblikovalcev in arhitektov, da izpolnjujejo zahteve Trga. DANES je nemogoče, da ponudi Nekaj, kar pozna. V družbi je izdelava novega sloja, ki je redčenje, okus, privlačnost za ekskluzivnoj in nenavadnega, zato oblikovalci poskušajo zagotoviti, Kar je potrebno za potrošnika. Po Manager PODJETJA je prodaja ponavadi več po holding takih razstav, "je minilo leto blaga prihodek od Naše PODJETJE je povečalo Skoraj za dvakrat" - pacella. Samo, Kakšna škoda je tistih, Ki so Skoraj Vsa podjetja, ki vstavlyaet Svojo izpostavljenost, uporabo keramičnih ploščic tujih proizvodnji in ne vlcsnap. V skladu z udeleženci natečaja, domače ploščice DANES je bolje Kot pred nekaj LETI, vendar še vedno ne wtra konkurence v kvaliteti. Spodvijniki, Da je najbližje let, da se bo položaj spremeni na bolje, Ajay razvojni Potencial Trga domačih proizvajalcev keramičnih ploščic je Dovolj velika. Agea tradin keramike v Ukrajini je zelo starodavne korenine, začenši z Trypillian kulture. Kdo imamo tukaj? V Zadnjih Desyatka XX stoletja keramičnih ploščic je doživela Pravi razcvet. Le 20 LETI v ZSSR Splošno Miroslav Skoraj 13, 5 milijonov km. m obltoplivo ploščice na leto. DANES Letna količina Trg keramične ploščice Ukrajina je najvišji tabela. Iz različnih predlogov, vodja Gre za Oberto. Poleg tega smo na Trgu izdelkov tujih proizvajalcev, Italija, Španija, ECCN, Francija, Turčija, Anglija, češka, Slovaška, Brazilija, Jugoslavija, Poljska, Belorusija, Litva. Zelo imena tovarne so vredni denarja! "Marazz", "Vives", "Casa Dolce Casa", "Poleg", "Villeroy in Boh", "Steuler", "Atlas Concorde", "Porcelanosa", "Impronta Calgrant", "Rosenthal", "Peronda". Da ne omenjam "Meissen" ali "Versace"! In Manj Vdoh - pravzaprav veliko.
VIR: Dveh Obrazih Nepremičnine

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика