вторник, 26 августа 2014 г.

Središče življenja v pisarni, ali kako se lahko pridružite naši ekipi za Skodelico čaja

Več in več časa, pisarniško osebje preživijo na delovnem mestu. Po vsem, urad danes ni le način, da zaslužiti denar, ampak tudi za komunikacijo z vami prijetno kolegi, in včasih priložnost, da se razporedi zasebnega življenja. Kako narediti tako, da se zaposleni počutijo udobno v svoji "drugi dom"? Seveda, da poskrbi kraj njihovega bivanja. Če opazite, da je trend, da so ljudje pogosto zadržali, po koncu delovnega dne, ali nimajo časa za kosilo v bližnji kavarne, da je prvi in pomemben signal: čas je za obnovo kuhinji urad.


Najprej morate izbrati mesto. Prvič, kuhinja ni priporočljivo, da jo postavite resepshn. Po vsem, hrane je malo intimno. Ki Manager bo zadovoljen, če naročnik ugotovi, da mu za uživanje babica palačinke? Drugič, v vsakem primeru ne poravnava kuhinjo in Kajenje soba - tudi, če so močno razširi. Tobaka in hrane v kombinaciji le v poceni Ameriški thrillers. Tretjič, vsi kuhinjski prostor bi moral biti urejen tako, da je kraj uporabljali čim bolj učinkovito. Radodarni in traja nekaj ur, da načrt kuhinje. Če niste prepričani v lastne sile - v stik z enim od velikih trgovin pohištvo - zelo pogosto je dobra svetovalci so pripravljeni ponuditi več različic modela. In ta storitev je brezplačna. Tukaj je nekaj stvari, ki so prepričani,'bo pritegnilo vašo pozornost.

Gradiva na temo

Kuhinja, obleko!
Kuhinja v ruski
Kuhinja vprašanje
Kuhinja in njegovih pomembnih elementov
Tla. Kuhinja je ena od najbolj priljubljenih destinacij. Obstaja veliko več ljudi, kot, recimo, v uradu glavni šef. Zato, tla morajo biti trajne. Drevo je zelo udobna možnost. Vendar, žal, v kuhinji urad tekočine pogosto pade na tla. Zato vam ponujamo, da izbirajo med posebne kuhinji laminat (če si res res všeč učinek drevo), linolej (je lažje pranje in spolno strešnik. Zdaj lahko izberete poseben non-slip kuhinja ploščice, preprosto pranje.

Površina stene. Najbolje je, če barve bodo nevtralni. Po vsem, kuhinja je kraj za sprostitev. Čeprav, seveda, eno svetlo steno - za ostrenje ne boli. Če uporabljate barve, pam'ne pozabite: to bi moralo biti enostavno za pranje. Zato vas prosimo, da vprašati in nakup izdelkov, izdelani za maksimalno število "kopel" dni. Ploščice lahko izreče zone "visoko tveganje": korito, lase in kota za smeti. Če se ne želite ukvarjati s strešnik - to uspešno nadomešča stenske plošče. So enostavna za uporabo in zelo trpežne.

Kuhinjsko pohištvo. Veliko urad vodje pravijo, da je, za razliko od domače kuhinje, pisarniško pohištvo mora biti organiziran drugače. Glavna razlika je pomanjkanje predali za podrobnosti. Osnovno načelo lokacija: na zgornji del omare, ki se nahajajo za lase in polica za skodelice in pribor, garderobo, čaj, kava in sladkor, omaro za enkratno uporabo posode, garderobo za papirnate brisače in plenice. In v spodnjem škatle se lahko dogovorili omaro za pakete z mlekom (če urad kupi za zaposlene), Ministrstvo za čiščenje - detergenti in smeti vrečke, predal za Jedilni pribor. Obvezna'bodite prepričani, da prostora za osebne stvari. Zaposleni radi, da bi za delo, muesli, posebnih dodatkov in "hitro" kaša.


Bolje je, da kupite veliko vedro smeti in ga v kotu. Ta manever boste izognili vrveža v omarico, kjer lahko stojijo smeti, in vse čajne vrečke dosegel svojo končno točko. Vse pisarniško pohištvo mora biti vzdržljiv, enostaven za mokro čiščenje. Priporočljivo je, da ne kupujejo bele in zelo svetlo, kuhinja sklopov. Jih je treba oprati pogosto, in so manj funkcionalne.

Vse pohištvo, tudi če ga je kupil na različnih mestih, naj bodo v kombinaciji s seboj. Če ste kupili bež kuhinja, vam ni treba kupiti zeleno mize s stoli rdeče. Barva nesoglasij lahko ustvarjajo nelagodje.

Glavni načini dajanja pohištvo. Obstaja več variant, kuhinje: normalno (ob steni), kuhinja, kuhinje (vzporedno serije pohištva), kota (skupaj dve stene), v obliki črke U (skupaj tri stene) in kuhinja-otok (vse pohištvo v sredini sobe ). Vaša izbira je na prvem mestu odvisna od velikosti kuhinje.

• Skupna kuhinja je primerna za majhne prostore. Vse pohištvo, ki bo stala ob eni steni. V kuhinji stene in strop se lahko uporablja za dodatne police. Slabost: kuhinja lahko gneča omare, in ne bo imel veliko prostora. Vendar to ni problem, če urad kuhinja je pričakovati, da bodo gotovi jedi.

• Kuhinja-kuhinji, ki je sestavljen iz dveh vrstic pohištva. To je tip kuhinje, ki je primerna, kadar okna in vrata so na nasprotnih koncih sobe. Najmanjša širina takšna kuhinja - 240 glej

• Kuhinja je najbolj priljubljena možnost. Vse, kar je blizu in je prostor za jedilno mizo.

• V obliki črke U kuhinja ponuja veliko prostora za delo. Ampak za takšne jedi, ki potrebujejo veliko krajev, - najmanj 8 m2.

• Kuhinja-otok - doma, temveč možnost. To zagotavlja dodatno delovno površino, fiksni ali mobilni, znotraj rednih ali kotiček v kuhinji. Vendar pa je za tako majhen otok, potrebujejo veliko prostora!

Kuhinjski aparati. To dodatno urad v kuhinji? Pečica ali kuhalno ploščo. Malo kjer so zaposleni počutijo tako svobodno, da so pripravljeni izokrenuti jajca. Ampak mikrovalovna so lahko zelo koristne. Poglej, kako veliko sodelavcev, ki prinašajo hrano iz doma, in da bo jasno: potrebujemo način, da se ogreje. Pomivalni stroj - osnovni element za čiščenje posode v kuhinji.

Hladilnik - zelo uporabna nakup. V vročini domače mesne ne sme preživeti, dokler ne kosilo, in lačen delavec - škodljivo zaposlenega. Električni grelnik vode in kava - obvezna'Eskov elementov. Ne skimp na dobro kavo in se nasmehne v prvi polovici dneva bo še več. Skoraj vsi gospodinjski aparati - hladilniki za kavo odločanja je mogoče storiti inline. Mislim, da o tem scenariju vnaprej - to bo pomagalo, da shranite pisarniški prostor.

Posoda treba je enostaven za pranje, da se udobno in nekoliko neosebna. Najbolj pogosto je uporabljen goste, pisarno in novih zaposlenih. Poleg skodelice, lepo, da so nekatere velike plošče ali diapozitivov, ki so zelo koristna za stranke in druge office paketu. Dobili rezalne deske in nože, - vse to je treba posodobiti redno, kot ti predmeti so pogosto izgubijo večno. Prav tako morajo imeti klasični nabor očala (10-15 kosov večje od števila zaposlenih) za zelo posebne priložnosti. "Veuve Clicquot" v plastične skodelice je slabo obliki.

Predmeti, med'notranje oblikovanje in dekor. Obesite eno dobro sliko, ki se ujema z vašim podjetjem. Tudi vi lahko postavite več informativnih tabel. Lahko objavite novice o podjetju, obvestila, tekmovanja (na primer, najboljšo fotografijo pet).

Pam'ne pozabite, življenje v pisarni je treba ne le funkcionalno, ampak prijetni!

Vir: IKEA Oddelek za pravne osebe

Vir: www. eremont. ru

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика