четверг, 23 января 2014 г.

Dvižni most 2006-10-30 10:38:05

Gradnja in rekonstrukcija.








Dvižni most
2006-10-30 10:38:05

Z vidika elektronov, stikala ali vtičnice - dvižni most. In za prodajalce electroaccessories ta vir je vsako leto raste dobiček Blaga s katerimi se trguje na trgu, - elektroustanovok oprema (stikala, vtičnice, konektorji, vžigalne svečke in druge ) Prodaja v letu 2000 $ 10-12 milijonov v maloprodajne cene. Število operaterjev - uvozniki - približno 20, domači proizvajalci pa je več kot 10. Specifična teža uvoza in domače proizvodnje - 70% - ruski dobro, 30% uvoz (v fizični vrednosti). Struktura prodaje - 60% - vtičnice, 30% - breakers, 10% - drugo (v fizični vrednosti). Obseg trga v Skladu s trgovci, leta 2000 v Ukrajini je izvedla približno 10 milijonov kosov vtičnice in stikala na $ 10-12 milijonov eur, kar je približno 20% več kot v letu 1999. Že prvi polovici leta 2001 je pokazala, da mnogi trgovci na debelo presegla prihodke v istem obdobju lani. Po podatkih državnega statističnega Odbora, leta 2000 jih je bilo uvoženo tujega pribora skoraj $ 4 milijonov eur v cene računi (ki je v skladu s prodajalci, $ 7-8 milijonov v maloprodajnih cenah), kot je domača proizvodnja ne presega 1 milijon dolarjev v prodajne cene (na drobno - skoraj $ 2 milijona). Po velikih operaterjev, ostalo blago (za $ 1-2 milijonov v maloprodajne cene) so uvoženi s kršitve carinskih predpisov. V zadnjih letih, uradni uvozniki, ki imajo težave z certificiranje proizvodov. Zato se jih večina raje dela z izdelki znanih proizvajalcev, certificiranje, ki gre za svoja predstavništva v Ukrajini. Čeprav od prodaje uvoženega blaga za denar zaslužili več količinsko prodali več domače vtičnice in stikala. V majhnih mestih in regionalni centri postajajo vse bolj domačega proizvoda (približno 70% v fizičnem smislu), in v prestolnici in večjih mestih in uvoz (več kot 60% v fizičnem smislu). Trgovci ocenjujejo, povpraševanje po uvoženih električni pribor v zadnjih dveh letih se je povečalo. In ne samo zato, ker ta izdelek mnogi prodajalci oglaševati kot višja kakovost. V resnici, je skoraj vsako leto cene za drago vtičnice, stikala, škatle za zmanjšanje kabel za 2-5%. In poleg uvozniki poskusite razširiti paleto proizvodov, dobavljenih ukrajinski trg proizvodov. Blagovnih znamk in proizvajalcev, ki so Glavni izvajalci electroaccessories v našo državo, podjetja ukrajinske družbe za slepe (UTOS). Trgovci ocenjujejo, da je trg, ki je znana blaga, Simferopolu, Poltava tovarne CIS. V zadnjih dveh letih, ponuja potrošnikom svoje izdelke podjetja "Elektromaks". Kolikor vemo, nekaterih proizvodov, poljskega podjetja Polo tudi zbrali v Ukrajini. Ker Patriotske elektroustanovok opreme, ki je veliko cenejši od uvožene tiste, potem je uporabljen v množično gradnjo, obnovo in popravila državnih podjetij in institucij (čeprav so nekatere članice organizacije, ki si lahko privoščijo drage uvožene pohištvo okovje). Poleg ruske, elektroustanovok opreme predstavlja tujih znamk, General Electric (ZDA), ABB (tovarnah v Nemčiji in na češkem), Legrand (Francija), Siemens, Elso, Berker, Rehau (Nemčija), Ensto (Finska), Vimar (Italija), Eltra, Polo (Poljska, delno - Ukrajina), Prodax (Madžarska), VI-KO in Makel (Turčija), itd Izbor Prodajalci upoštevajte, da obseg vtičnic in stikal v zadnjih letih je postal zelo širok. Danes, prodaja na drobno, lahko najdete v posebnih trgovinah za PC''yuter, TV, namenjene za mokre prostore, z ozemljitev in brez, okrogle, kvadratne, poligonske, vtičnice z catapult, potisnite vtikač, itd. ocenjuje, tržniki, v letu 2000 se je bistveno povečal zanimanja potrošnikov za elektroniko, ki vam omogoča, da na daljavo vklop in izklop luči, senzorji gibanja, regulatorjev svetlobe. Najbolje prodajana izdelka - vtičnice. Na primer, popravila dva-sobno stanovanje, kupec pridobi približno 20 vtičnice in le šest stikala. In v obnovo ena Omara v pisarni 8-10 vtičnice in dve stikali. V letu 2000 vtičnice so prodali za približno $ 6 milijonov eur, kar je za skoraj 20% več kot v letu 1999-m In od prodaje stikala za različne vrste trgovcev rešili približno $ 4 milijona eur, kar je približno 15% več kot v letu 1999. Vse električni pribor prodajalci razdeljena v poceni, povprečna cena in cesti. Poceni blago. Samo v letu 2000 in prvi polovici leta 2001 je bila prodajo poceni izdelkov (stroški $ 0, 16-0, 7 za 1 kos ). Praviloma so te blaga v domačem in turški in poljski proizvajalci, ne razlikujejo zaradi različnih barv (večinoma bela in slonovine) in design. Električne energije ni vedno se pozitivno odzove na kakovost izdelkov. Vse vrste podnožij, v tej ceni je skupina prodala, po različnih ocenah, 4 milijonov kosov v skupni vrednosti več kot $ 1,4 milijona in stikala - približno 1, 5 milijonov kosov več kot 1 milijon dolarjev prodaje v naravnih pogojih v primerjavi z 1999 se je povečala za skoraj 10%. Približno 30% poceni domače strojno gre, mimo trgovina na drobno, za opremljanje stavb. Blago v povprečju je nas. Elektroustanovok strojne opreme, ki podjetnikov pripadajo povprečna cena skupine ($ 0, 8-2 za 1 kos ), lani je bilo prodanih približno $ 3, 5 milijonov prodajnih mest okoli 2 milijona kosov, In stikalo - 0, 6 -0800000 kosov Prodaja tega izdelka lani ostala na ravni iz leta 1999. Poleg različne barve, z zamenljivi okvirji, obstajajo tudi tako imenovane storitev-vtičnico, potisnite vtikač po pritisku na ročico, različnih senzorjev, senčniki. Ta izdelek je del domačih in turški jezik, poljski, češki in nemški proizvajalci. Drago blago. Od prodaje dražje blago ($ 3-6 na 1 kos ) Trgovci rešili lani, približno $ 3, 5 milijonov eur Po različnih ocenah, je prodala več kot 0, 5 milijonov prodajnih mest za $ 2 milijona evrov in je približno enako število stikala na $ 1, 5 milijonov, Skupaj s klasično,'so ekskluzivne izdelke z izvirno zasnovo, iz različnih materialov (les, kamen, kovina in drugi ) Med drago obstajajo vtičnice z prenapetostna zaščita, z vgrajeno napravo izklopite in drugih Razlikovalnih značilnosti izdelkov, način, kako je skupina za stike na kontaktno točko, ki je prevlečena s posebnim zlitine, pritrdilni sistem - brezvijačno. Domači proizvajalci še niso pripravljeni za sprostitev drago electroaccessories, zato takšni izdelki so večinoma tujih proizvodnje (Nemčija, Francija, češka, Italija in drugi ) Trgovci menijo, da je drag element ima dobro prihodnost v Ukrajini. Glede na njihove ocene, povpraševanje za drago strojno opremo, v primerjavi z 1999 povečalo za skoraj eno in pol krat. Na trgu je in luksuzno blago. Praviloma cena teh izdelkov, se giblje od $ 20 do $ 25 za 1 pc. Vendar pohvali velike količine prodaje luksuznih stvari prodajalci ne morejo. Najbolj pogosto, da je to ena naročil za določen projekt. Odločite se ocenjuje, trgovci, ukrajinski trg je približno 20 uvozniki, ki je lahko v povprečju letno oskrbe v državi, približno 200 tisoč kosov različnih izdelkov za $ 200-300 tisoč Markup uvozniki 10-30%. Podjetja, ki se specializirajo za dobavo električne vtičnice in stikala, v Ukrajini skoraj ni. Kot pravilo, trgovci na debelo"monterji" ponujajo široko paleto elektroustanovok opreme, kjer je "rosecove" izdelki, ki predstavlja več kot 30% prihodkov. Skupaj z glavnimi uvozniki, trg electroaccessories so uvozniki"serednyachki" (takih podjetij v Ukrajini približno petdeset), z zmožnostjo letno skupaj, da bi v približno 3 milijonov kosov vtičnice in stikala. V povprečju vsako takšno podjetje za uvoz približno 60-70 tisoč kosov izdelkov. Njihove marže, je 25%. Ocenjena trgovci v zadnjih letih se je število takih podjetij je nekoliko zmanjšala. Velika podjetja jostle na trgu, "bližnji". In verjetnost je velika, da nekatera podjetja "srednji rang" se bo začel delovati v velikih trgovcev na debelo. Skoraj zapustil trg malih trgovcev enotni, da je bilo uvoženo majhne količine blaga iz tujine. Danes, veliko avtobusi prevoz blaga za lastne pladenj "omrežij". Trgovina na drobno po ocenah prodajalci v letu 2000 na drobno dobil približno 70% uvoženega in proizvedenega blaga. Zadnji debelo in proizvajalci prodajajo na različnih gradbenih podjetij. Blago porazdeljene neenakomerno. Velik del (približno $ 5 milijonov eur) se je izvajal po različnih trgovinah, manjšina (več kot $ 2 milijona eur) - preko domačih trgih. Vendar pa v nekaterih mestih, ki se nahajajo več electroaccessories, prodanih na trgih in v provincialnih mest in vasi v strojno opremo trgovin in veleblagovnic. V trgovinah. Tradicionalno electroaccessories je bilo prodanih le v oddelkih električnih gospodinjskih trgovin. Vendar pa, mnogi trgovci menijo, da je danes, v majhni post-Sovjetski hozmage nima smisla, da kažejo široko paleto electroaccessories (še posebej uvoz), je dovolj, da si predstavljamo dve ali tri proračun prostor za štiri stikala in svečke, svečke, podaljški. V velikih veleblagovnic, strojna, gradbena in specializiranih trgovinah, trgovinah lahko več p'pet vrst, odklopniki - šest-sedem. Tukaj skupaj s poceni blaga, ki se lahko srečujejo in drage izdelke. Zraven tega izdelka na prodajnem mestu, ki je običajno prodajajo raznovrstno blago in "v predmet". To so podaljški, kabel in dirigent izdelkov, Electrozinc, električna razsvetljava, naprave itd., Vendar bi trgovci lahko nastavite vtičnic in stikal na posebna stojala in ne samo postavite na zaslon. Mesec relativno majhno gradbeništvo trgovina dobički od prodaje pribor, 600 do 1000 UAH. Je trgovska marža ne presega 25%. Hosrank in pladnji. Na gospodarske trge na splošno prodajo poceni vtičnic in stikal (do $ 1, 5 za 1 kos ). Luksuzni izdelki so zelo redki tukaj. Pred kratkim, vtičnice, stikala in polnil je mogoče videti na pladnji, specializirano za prodajo električnih baterij, kalkulatorji, ure. Maloprodajna marža "kramarjev" in prodajalci na komercialni trg za 30%. V slabem mesecu ena "Baker" prodaja vtičnice in stikala približno 600-800 UAH. Čeprav se zgodi, da 200-300 USD. on lahko pridobijo na dan, in če ste srečo, na stranko, ki bo, da bi takoj celoten sklop pribor za dve-ali tri-sobno stanovanje. Sezonske večina prodajalcev, električni pribor enakomerno prodajajo skozi celo leto. Ob istem času, nekaj podjetij je trdil, da je nakup dejavnost raste od pomladi do poznega poletja, ko se sredi popravila in gradbena dela. Oglaševanje Trgovcev raje oglaševanje električni pribor v specializiranih pritisnite, ceniki (gradbeništvo, električni teme). Približno 40% "elektrofurnitura" pripravljen za oglaševanje v tej pritisnite, 20% - v različnih izdajah tipa "enciklopedija življenje" ali "Uporabnik", kjer boste lahko govorili o lastnostih in tehnične lastnosti electroaccessories povprečnega potrošnika, še 20% raje časopis brezplačne objave in približno enako - specializirane razstave. Nekatera podjetja redno izvajanje seminarjev za strokovne delavce (arhitekti, električni inženirjev, foremen). Velika podjetja redno oglašujejo v metro in na televiziji, da "potrebno" ne toliko trgovine kot blagovne znamke. V nekaterih primerih skladov, oglaševanje proizvajalec. Vendar se hitro dobička, to oglaševanje ne, in prodajalcev kmalu zavrne ta oglas medijev. Prodajalci na gospodarskih trgih, in nekateri veletrgovci, ki so pritegnili posebne popuste električarji. Zelo pogosto je mnenje električne energije je odvisna od strankine odločitve, od koga in kaj električni pribor za nakup. "EURO" V zasledovanju dobička in da bi pritegnili odjemalec "sprašujem" trgovci pogosto ne upoštevajo povpraševanje potrošnikov za določen izdelek. Na primer, nastop na ukrajinski trg različnih elektrotehniko "Euro plug" led za to, da prodajalci začeli ponujajo adapter z "Evropski standard za domačo". V sodobnih pisarnah, hotelih, apartmaje že "Euro vtičnice". Ampak ker je večina potrošnikov še vedno veliko naprave z native ruščina s vilice, nato vključiti v "Euro plug" take naprave ni. Našli prodajo adapter "z nacionalnim standardom, ki na Evro" ni bilo enostavno. NAPOVEDI preostalih mesecih leta 2001 in naprej, 2002 ne portend oster spremembe na trgu electroaccessories. Število udeležencev na trgu bodo ostala enaka. Od zdaj teče velika in srednje uvozniki in trgovci komaj kdo močno bo prišel ven naprej. Glavni udeleženci na trgu so trdno zasedli svoje mesto na trgu. Verjetnost je velika, da v stabilno gospodarstvo, na obseg prodaje electroaccessories lahko raste letno za približno 20%. Na to, cene se ne sme spremeniti. MNENJA prodajalcev electroaccessories Jurij KOSENKO, Direktor JV "Polo-Električna oprema" (trgovina na debelo z električnimi pripomočki): - v zadnjih dveh letih so se cene za uvožene električne opreme zmanjšala za približno 10-15%. Povpraševanje za ta izdelek je bil bistveno višji kot pred nekaj leti. Stranka se začne, da preverijo moje izkušnje, da je bolje, da kupite enkrat na kakovost proizvoda, kar dolgoročno naložbo v vašo udobja in varnosti, kot nekaj krat, da spreminjate ni uspelo strojne opreme. Mislim, da v tem letu so se cene ostanejo na isti ravni kot neskončno, da ne sme biti spuščena. In bolj uspešno podjetje, ki bo šel za tiste družbe, ki so pripravljeni dati jamstvo za blago, so pismeni in usposobljeno osebje. Te nove blagovne znamke, ki vstopajo na trg, ne bo imel pomembnega učinka na porazdelitev prodaje. Irina Shamplinskaya, vodja Oddelka za nizkonapetostne opreme ABB podjetja (predstavnik urada švedsko-Švicarski skrb ABB v Ukrajini, eno od smeri dejavnosti - proizvodnja elektroustanovok oprema): - Masa zanimanja potrošnikov v electroaccessories precej konzervativno. Še vedno je največje povpraševanje, izdelki, ki so narejeni v tradicionalnih barvah (bela in slonovine). Vendar intenzivno razvijajo gradnja izključno stanovanja postopoma oblike in drugačen pristop za izbor pribor. Bomo lahko varno govoriti o poreklu moda za udobje, ki ga je ustvaril, elektronika, stikalo za kratke luči stikala, senzorji gibanja, sistemi daljinskega upravljalnika za svetlobo. Pred kratkim je prodal drago ekskluzivne serije, kjer je velik pomen, ki je pritrjena konstrukcijskih značilnosti, obliko, barvo, teksturo materiala računa del izdelka. Sergej KLIMENKO, Direktor za marketing in prodaja poslovnih in industrijskih skupina "Budmax" (trgovina na debelo, trgovina na drobno, trgovina z gradbenimi materiali): - na trgu Danes, electroaccessories je precej toga konkurenčni boj. To je v veliki meri stojalo'zaradi dejstva, da domači proizvajalci so začeli izdelovati visoko kakovostne in poceni (v primerjavi z Evropskimi proizvajalci) electroaccessories. Vendar pa ne moremo kategorično članice o umiku s trga uvoženih proizvodov. Električni pribor iz Nemčije, Italije povpraševanja med potrošniki in v prihodnjih letih bo treba prevzeti vodilni položaj v segmentu visoko kakovostnih in dragih izdelkov. To je treba poudariti, da je postalo vse bolj pomembno, predstavitev blaga na prodajnem mestu. Kupec ima že ve, kaj je kakovost izdelkov, ki hoče in, najpomembneje pa je, da LAHKO kupite. Tako enostavno mesto na istem preklopite na polici, je malo verjetno, da bi pritegnili njegovo pozornost. Vse bolj priljubljena predstavitvene table proizvajalcev. So, prvič, predstavlja vse barve, in drugič, obstaja možnost, da se dotaknite izdelka, da se preveri njegovo funkcionalnost, kakovost materialov. Sergej Covinsky, Namestnik generalnega Direktorja za trženje "KAPRO" (v trgovini na debelo, trgovini na drobno električne opreme): - V trgovini na omrežje je pred kratkim predstavila široko paleto uvoženih electroaccessories. Vendar, omejevanje proizvodnje enega ali dveh proizvajalcev ne more. Konkurenca na trgu electroaccessories visoko, in tako danes zmaga tisti, ki ponuja naročnik široko paleto blaga, novosti (modeli z zanimiv design, nove tehnične rešitve). To je pomembno, strokovnost prodajalcev, ki lahko razloži, kaj je en model, ki se razlikujejo in kakšne so njegove prednosti. Volodymyr POLTAVETS, predstavnik Siemens (ena od smeri dejavnost je nizka in elektroustanovok oprema): - vsak dobro, ima svoj kupec. In ne moremo reči, da je danes v Ukrajini so v povpraševanju le proračuna vtičnic in stikal. V procesu rasti obsega izgradnje elite stanovanj, obnovo starih stanovanj stanovanjskega sklada poveča in zanimanje kupcev za drago luksuznih izdelkov. Apartmaji in uradi, ki niso enostavno narediti kozmetično popravil, in prihajajo z ekskluzivno oblikovanje rešitve, ki potrebujejo posebno electroaccessories. Majhno podrobnost v obliki stikala ali vtičnice, je lahko zanimiv dodatek pri oblikovanju prostora. Seveda, ti izdelki so dragi. Vendar ne morem reči, da je povpraševanje po njih je zanemarljiv. Vsako leto se je obseg prodaje drago electroaccessories povečanje. Mislim, da je leto 2001 ne bo izjema. Vladimir GLINSKI, Direktor LLC "Lopro" (uradni distributer podjetja Prodax v Ukrajini): - Pred pojavom na ukrajinski trg uvoženo pohištvo, vsi so bili prisiljeni uporabljati domače stikala in vtičnice. Danes, izbira electroaccessories precej široko. Pogosto pa kupec pridobi seznanjeni model ukrajinski in turške proizvodnje. Nekateri domači izdelki niso veliko cenejši izdelki znanih Zahodnih proizvajalcev, vendar potrošnike z nizkimi dohodki ne tudi pozorni na uvoženo blago, misleč, da je to zelo drago. Kupci ne vedo, razlika med proizvodna podjetja, na primer, Prodax, ABB ali Elso. Zato, trgovci, je pomembno ne le za razvoj prodajne mreže, in so jo strokovnjaki, ki bi lahko zagotovil potrebne nasvete za kupca.

VIR: Poslovne

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика