четверг, 23 января 2014 г.

Rubaica, ki lahko! 2006-10-30 10:35:48

Gradnja in rekonstrukcija.

Rubaica, ki lahko!
2006-10-30 10:35:48

Hitro nasičenosti pisarn in stanovanj s sodobnimi aparati prispevala k aktivni razvoj trga kabelskih-Explorer izdelkov, elektroustanovok opreme, electroaccessories, drugo namestitev. Trgovci pravijo, da je povprečno velikost tega trga presegajo stotine milijonov dolarjev. Vendar v tem članku se bomo osredotočili predvsem na "rosette-veikals" proizvodnja, saj, prvič, da pokrivajo celotno paleto electroaccessories v enem izdelku je težko, in drugič, vtičnic in stikal - najbolj zgovorna elektrofurnitury blaga. Obseg trgovanja Po različnih ocenah v letu 2000 je ta izdelek prodala za približno 10 milijonov kosov Prodaja vtičnice in stikala so v porastu vsako leto. Na primer, v skladu s trgovci v letu 2000 v Ukrajini je izvajal elektroustanovok opreme na $ 10-12 milijonov eur, kar je približno 20% več kot v letu 1999. V prvi polovici leta 2001, mnogi trgovci na debelo presegla kazalniki podobne obdobju lani. Po podatkih državnega statističnega Odbora, v letu 2000 zunanje pohištvo je bilo uvoženo v državo skoraj $ 4 mio eur, in se je domača proizvodnja ni presegel 1 milijon dolarjev (v trgovini na drobno so se cene zvišale za skoraj 2-krat). Po velikih operaterjev, ostalo blago, uvoženo s kršitve carinskih predpisov. Odstotek nezakonit uvoz tem trgu je precej velika, po različnih ocenah, "black", uvoženih približno 25-30% prodanih proizvodov. V zadnjih letih, uvozniki, ki imajo težave z certificiranje proizvodov. Zato se jih večina raje dela z izdelki znanih proizvajalcev, certificiranje, ki gre za svoja predstavništva v Ukrajini. Lahko rešili to vprašanje neodvisno, samo, da preživijo 1 do 3 tisoč dolarjev. Čeprav prodaja uvoženih izdelkov, trgovci rešili levji delež denarja, v kvantitativnem smislu, domače blago, ki je bilo prodanih skoraj dvakrat več, kot tujih. Vendar pa je povpraševanje po teh proizvodih se je razširila na ozemlje Ukrajine neenakomerno. V majhnih mestih in regionalnih centrov je bilo prodanih več domačega proizvoda (okoli 70%)in v prestolnici in večjih mestih in uvoz (nad 60%). V zadnjih dveh letih v večjih mestih ukrajinskega vtičnic in stikal na policah postal več kot 15%. Trgovci ocenjujejo, na Splošno, v zadnjih dveh letih se je povpraševanje po uvoženih električni pribor je zrasel. In ne samo zato, ker ta izdelek se oglašuje kot višja kakovost. V resnici, je skoraj vsako leto cene za drago vtičnice, stikala, škatle za kabel zmanjšalo skoraj za 2-5%. In poleg tega, uvozniki poskusite vsako leto poročati o ukrajinski trg nov izdelek, še vedno ni znana ukrajinski potrošnikov (na primer, vtičnice z catapult, ki vlečejo plug po pritisku tipke). Po podatkih podjetja za trženje "ABB", v letu 2000 se je bistveno povečal zanimanja potrošnikov za elektroniko, ki vam omogoča, da uporabite daljinski upravljalnik za vklop in izklop luči, senzorji gibanja, regulatorjev svetlobe. Ob istem času, opazen pa je tudi upad zanimanja potrošnikov za nizko kakovostne domače in uvožene opreme. Sergej Klimenko, Direktor za marketing in prodaja poslovnih in industrijskih skupina "Budmax", pravi, da se danes na trgu electroaccessories je precej toga konkurenčni boj. To je v veliki meri stojalo'zaradi dejstva, da domači proizvajalci so začeli izdelovati visoko kakovostne in poceni (v primerjavi z Evropskimi proizvajalci) electroaccessories. Blagovnih znamk in proizvajalcev, ki so Glavni izvajalci electroaccessories v našo državo, podjetja ukrajinske družbe za slepe (UTOS). Izdelki, nekatere od njih so pripravljeni tekmovati z uvoženo blago. Trg je dobro znan izdelek UVS Simferopolu in Poltava rastlin. Zadnjih nekaj let ponuja potrošnikom svoje izdelke podjetja "Elektromaks". Delno ukrajinski proizvajalec je lahko imenovan izdelkov Polo, kot zbirka nekateri od izdelkov, ki poljskih podjetij v Ukrajini. Glede na to, da na domačem elektroustanovok opreme, ki je veliko cenejši od uvožene tiste, potem je uporabljen v množično gradnjo, obnovo in popravila državnih podjetij in institucij (čeprav so nekatere članice organizacije, ki si lahko privoščijo drage uvožene pohištvo okovje). Skupaj z domačega proizvajalca, elektroustanovok opreme, je predstavil slavni Evropske blagovne znamke: General Electric, ABB (tovarnah v Nemčiji in na češkem), LEGRAND (Francija), SIEMENS, ELSO, Berker, Rehau (Nemčija), Ensto (Finska), Vimar (Italija). Med drugim blagovnih znamk se lahko imenuje ELTRA, POLO, PRODAX (Madžarska), in turško podjetje VI-KO in Makel. Tarifna struktura Govorimo o vtičnic in stikal, prodajalci opozoriti, da je ta postavka v zadnjih letih je postala zelo raznolika. Na primer, če prej so bili potrošniki poznajo predvsem običajne vtičnice za telefon in električno vtičnico, danes je maloprodajne mreže lahko izpolnjujejo posebne vtičnice za PC''yuter, TV, vtičnice, konektorji so izdelani za mokre prostore, z ozemljitev in brez, okrogle, kvadratne, poligon itd., Trgovci ocenjujejo, vtičnice - najbolje prodajanih izdelkov. Na primer, popravila 2-sobna stanovanja kupec pridobi vsaj 6 stikala in približno 20 vtičnice. In pri urejanju 1 Omara v pisarni - 2 stikalo in 8-10 vtičnice. Lani vtičnice so prodali za približno $ 6 milijonov eur (približno 6 milijonov enot), kar je za skoraj 20% več kot v prejšnjem. Od prodaje stikala različnih vrst trgovcev v letu 2000 rešili približno $ 4 milijona eur (kupite skoraj 4 milijonov kosov ). To je približno 15% več kot v predhodnem letu. Celotna skupina "rosette-veikals" dodatki lahko razdelimo v poceni, povprečna in drago ceno segmentov. Poceni segment Največje število prodaja v letu 2000 in prvi polovici letošnjega leta padla na poceni izdelkov (od 0, 16 0, 7 dolarjev na kos). Praviloma so proizvodov domačih proizvajalcev, ne razlikujejo zaradi različnih barvah in design. Večinoma bela in slonovino. Ne vedno, električarji, ki se pozitivno odzove na kakovost teh izdelkov. Vse vrste podnožij, v tej ceni je skupina prodala za 4 milijone kosov več kot $ 1, 4 milijona eur in stikala - več kot 1 milijon dolarjev (približno 1, 5 milijona eur), skoraj 10% več kot v prejšnjem. V glavnem, to so izdelki podjetij UTOS, turški in poljskih proizvajalcev. Povečanje obsega prodaje stikala poceni cena skupina je zaradi večje proizvodnje domačih proizvajalcev, in tudi naraščanje obsega stanovanjske gradnje (približno 30% poceni domače pohištvo je novo). Srednji segment Napeljava dodatna oprema, ki podjetnikov pripadajo povprečna cena skupine (0, 8-2 dolarjev), pod pogojem, da trgovci približno $ 3, 5 milijonov eur prihodkov. To vtičnice na povprečno ceno prodanih skoraj 2-krat manj (skoraj $ 2 milijona eur, kar je približno 2 milijona enot)kot poceni. In stikala - skoraj $ 1, 5 milijona eur (približno 0, 6-0, 8 milijonov kosov ). Poleg opreme različnih barv, spremenljivke, okvirji, ponuja tako imenovano storitev-vtičnice, ki omogoča, da pritisnete ročico potisnite vtikač iz vtičnice, različnih senzorjev, svetlo krmilniki. Ta izdelek ruski, turški, poljski, češki, nemški proizvajalci. Prodajalci trdijo, da je blago povprečnih cen skupini je manj povpraševanja med kupci. Takšna slika je opaziti v mnogih blagovnih trgih. Trgovci to pojasnite, ker v državi, kjer se srednji razred potrošnikov. Prebivalstvo z nizkimi dohodki kupuje predvsem poceni dodatki, in tiste, ki so se odločili, da lupini za dražjo modela je, kot pravilo, raje višje kakovosti, in posledično dražje blago. Izrazita značilnost zadnjega leta - domači stikala povprečna cena skupina dosegla skoraj eno raven cen z nekaj uvoženih vzorcev. Glede na to, za primer, da turški blaga, povezanega z veliko potrošnikov z izdelki nizke kakovosti (čeprav so turški proizvajalci, ki zagotavljajo ukrajinski trg s kakovostjo blaga), kupci začeli dati prednost domačih proizvodov. Drago segment Od prodaje dražje blago (3-6 dolarjev apiece) trgovci, kot iz blaga na povprečno ceno rešili približno $ 3, 5 milijonov pa je Bilo prodanih okoli pol milijona prodajnih mest za $ 2 milijona in toliko stikala na $ 1, 5 milijonov eur, Skupaj z klasičnih modelov z'so ekskluzivne izdelke z izvirno zasnovo, iz različnih materialov (les, kamen, kovina in drugi ) V drago skupina je vtičnice z prenapetostna zaščita, z vgrajeno zaščitno izrezanka naprave, itd posebnosti dragih izdelkov - aplikacije, ki z uporabo posebnih zlitin srebra oksida v stične točke, brezvijačno vgradnje sistema. Domači proizvajalci še niso pripravljeni za sprostitev drago electroaccessories, zato ti izdelki so večinoma tujih proizvodnje (Nemčija, Francija, češka, Italija in drugi ) Trgovci menijo, da je drag element ima dobre perspektive, da Ukrajino, kljub trenutno šibkemu solventnosti kupcev zadržuje razvoj povpraševanja. Po Yury Kosenko, Direktor skupnega podviga "POLO-Električna oprema", pridobitelju, da preverijo moje izkušnje, da je bolje, da kupite enkrat na kakovost proizvoda, kar dolgoročno naložbo v vašo udobja in varnosti, kot nekaj krat, da spreminjate ni uspelo strojne opreme. Glede na ocene prodajalcev, se je povpraševanje za drago strojno opremo, v primerjavi z 1999 se je povečala skoraj v 1, 5-krat. Skupaj z drago izdelkov na trgu je in luksuzno blago. Praviloma cena teh izdelkov, se giblje od 20 do 25 dolarjev. Vendar pohvali velike količine prodaje luksuznih "stvari" prodajalci ne morejo. Najbolj pogosto, da je to ena naročil za določen projekt. Stojalo trgovini... Po ocenah trgovcev, ukrajinskem trgu je približno 20 uvozniki, ki je lahko v povprečju letno oskrbe v državi, približno 200 tisoč kosov različnih izdelkov za 200 - 300 tisoč dolarjev. Ampak, da so njihove lastne maloprodajne mreže z veliko primeru donosna: vsebina vtičnice in osebje, je problematično in ne vedno donosna. Zato veliko raje dela izključno "na debelo", pri opravljanju katerem lahko vnesete in gradbeno podjetje, je lahko, da dokaj veliko naročil. Ob istem času, nekateri veliki trgovini na debelo podjetja razvijejo svoje lastne maloprodajne mreže in imajo prodajna mesta po vsej Ukrajini. Praviloma v teh prodajalnah je predstavljena ne le električni dodatki, ampak tudi kabli, žice, vrvi, električna oprema za razsvetljavo naprave. Vendar tak namestitev nakupovalnih centrih v Ukrajini ni tako veliko. Trgovci pravijo, da je uspeh zagotovljen za trgovce, ki imajo svoje skladišča. Bruto marža v odločijo je 25-30%. S trgovci vsak trgovec na debelo-deluje na njegov shema - nekateri ponujajo fiksno ceno za blago, ki - popusti pri nakupu. Obe sheme imajo svoje prednosti in slabosti. Kaj si raje. Ocenjena trgovci, v bližini večjih uvoznikov trgu electroaccessories delo uvozniki-serednyachki (takih podjetij, po strokovnih ocenah, v Ukrajini, približno petdeset), ki skupaj so lahko, da bi v približno 3 milijonov kosov vtičnice in stikala na leto. V povprečju vsako podjetje vsako leto prinesel približno 60-70 tisoč kosov izdelkov. Ocenjena trgovci v zadnjih letih se je število takih podjetij je nekoliko zmanjšala. Velika podjetja jostle na trgu povprečen. In zelo verjetno je, da nekateri trgovci na debelo "srednji rang" perekvalifitsiruetsya trgovci v velikih trgovcev na debelo. Njihov prispevek k temu business in certificiranje izdelkov. Tako kot pred na trgu electroaccessories delo "čolni". Čez čas, so malo "spremenjen". Praktično izginili iz trga malih trgovcev enotni, uvoz majhnih količin blaga iz tujine. Zdaj mnogi od njih je mogoče pripisati uvozniki-srednji ekipe, ki imajo lastno mrežo prodajnih in "obleko" po domači proizvajalec. V bistvu oskrbe "avtobusi" pojdi na gospodarskih trgih. Maloprodajna marža je 25 - 30%. ... in na drobno Tradicionalno vtičnice, vtiči, vtičnice, stikala in drugi electroaccessories je bilo prodanih le v oddelke, gospodinjskih trgovin. In zdaj so dobili skupaj tudi z drugimi blaga. Vendar, trgovci prebral, da v post-Sovjetski majhne hozmage nima smisla, da kažejo široko paleto electroaccessories (predvsem uvožene). Po njihovem mnenju v takšnih trgovinah dovolj, da predstavljajo 2-3 vrste proračun vtičnice, do 4 vrste stikal in svečke, svečke, podaljški, računam na ljudi z nizkimi dohodki. Približno 30% poceni izdelki, predstavljeni na ukrajinskem trgu in se uspešno prodajajo v gospodarskih trgih. V velikih veleblagovnic in strojne opreme trgovin, gradbeništvo in specializiranih prodajalnah, ponudbo blaga, ki je približno 2-krat večji. Trgovinah lahko več kot 5 vrst, stikala 6 in 7 vrst. Tukaj lahko srečate tako poceni in drage izdelke. Prodajalci, ki je dejal, da je praviloma v takšnih trgovinah verjetno za nakup naravnost zakona, je precej manj kot v gospodarskih trgih. Stvar je v tem, da v specializiranih trgovin in veleblagovnic kupci Zobov'pleteno dati prejemu, in v primeru nakupa blago z napako je nadomestil zakon. Več vrne vzorcev proizvoda in upravljanje trgovina noče sodelovati pri njenem proizvajalcu. Vendar trge, da se ukvarja s proizvodi različne kakovosti. Čeprav so trgi so lahko različne. Na primer, trgovci oceno, v velikih industrijskih trgih so verjetno v trgovini in kakovost izdelka. Ob istem času, na majhne, fizičnih trgov kakovosti vtičnic in stikal, njihovem izvoru lahko podvomila. Ker v trgovinah, ki so specializirani za prodajo vtičnice in stikala, ne, blizu izdelka na prodajnem za prodajo različnega blaga, "v predmet". To so podaljški, kabel in dirigent izdelkov, Electrozinc, električna razsvetljava, naprave itd., Tako trgovci se priporoča, da predstavljajo vtičnic in stikal na posebna stojala in ne samo postavite na zaslon. Pred kratkim, vtičnice, stikala in polnili smo lahko videli v pladnji, specializirano za prodajo acrobat tirnice, kalkulatorji, ure. Prodajne funkcije Trgovci menijo, da domači proizvod prodal slabo, ker ne oglašuje, in včasih ne izpolnjuje sodobnih tehničnih zahtev in oblikovanje. Kot smo že omenili, običajno vtičnic in stikal je na voljo v dveh barvah - beli in slonovino. Medtem ko mnogi tuji proizvajalci ne ponujajo le barvita pribor, ampak tudi z izmenljivimi škatle različnih barv. Pogoste zamenjave nizko-razred vtičnice ali stikala spodbuja kupca za nakup bolj zanesljiv izdelek. Na srečo, v pogojih konkurence, je to mogoče storiti. V zadnjem času povpraševanje posebne škatle za electroaccessories, ki je lahko opremljen z različnimi vtičnic in stikal. Vendar kupec lahko sčasoma bo težav, ker je polje, zlasti proizvajalec zasnovan za svoje izdelke, in če je stikalo za vklop proizvajalca že šla v prodajo, bo spremenila cela, vključno polje. V zasledovanju dobička, v prizadevanju, da bi pritegnili odjemalec "sprašujem", trgovci pogosto ne upoštevajo povpraševanje potrošnikov za določen izdelek. Na primer, nastop na ukrajinski trg različnih elektrotehniko "Euro plug" je povzročil pojav na števce za adapterji "Evro na boleče težave nevladnih" (v sodobnih pisarnah, hotelih, apartmaje že nameščen "eurorose-CI"). Ampak ker je večina potrošnikov še vedno zelo veliko naprav z native ruščina s vilice, nato vključiti v "Euro plug" take naprave ni. Našli prodajo adapter "iz naše Euro", ni vedno enostavno. Večina prodajalcev, električni pribor - tak izdelek, ki se prodaja skoraj enakomerno skozi celo leto. Hkrati nekateri operaterji na trgu pravijo, da je nakup dejavnost raste od pomladi do poznega poletja, ko se sredi ponovno Monte gradbena dela. Oglaševanje Glede na to, da je električni pribor bolj zanima strokovnjake kot navadne državljane, in za pospeševanje takšnega blaga, trgovci raje specializiranih pritisnite, ceniki (gradbeništvo, električni teme). Trgovci ocenjujejo, da je približno 40 "elektrofurnitury" oglaševalci iz 100 pripravljen za oglaševanje v tej pritisnite, 20% - v različnih publikacijah tipa "enciklopedija življenje" ali "Uporabnik", kjer boste lahko govorili o lastnostih in tehnične značilnosti electroaccessories povprečnega potrošnika. Še 20% raje časopis brezplačne objave. Približno toliko, - specializirane razstave. Nekatera podjetja redno izvajanje seminarjev za strokovne delavce (arhitekti, električni inženirjev, foremen). Velika podjetja redno "pop" oglaševanje v metro in TV, da "potrebno" ne toliko trgovini, koliko znamka. V nekaterih primerih skladov, oglaševanje proizvajalec. Ne pozabite na vlogo navadnih elektrikar. Pogosto je od svoje mnenje odvisna nakup electroaccessories. Prodajalci na gospodarskih trgih, nekateri trgovci na debelo stranke pritegnila majhna popust. Napoved "Počitek" 2001 in 2002 naslednje leto, ne portend oster spremembe na trgu electroaccessories. Število udeležencev na trgu, bo verjetno še vedno. Od zdaj teče velika in srednje uvozniki in trgovci komaj kdo ostro uide naprej. Glavni udeleženci na trgu že trdno zasedel svoje mesto pod soncem. Pojav novih blagovnih znamk, je čisto možno, vendar je njihovo uvedbo na trg ne obljubljajo hitre spremembe v pogojih trgovanja. Je velika verjetnost, da v stabilno gospodarstvo, na obseg prodaje electroaccessories lahko rastejo naslednje leto za približno 20%. Cene ne sme spremeniti.
VIR: BudMajster

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика