четверг, 23 января 2014 г.

Pod zanesljive strehe 2006-11-02 11:02:37

Gradnja in rekonstrukcija.

Pod zanesljive strehe
2006-11-02 11:02:37

Koncept "streho" v praksi domačih poslovnih nosi pomen. Izkušnje "BRAAS DSK-1", je na primer uspešna kombinacija dveh različnih razlag. Na eni strani so izdelki tega podjetja je lahko res, da vaš dom trdno streho. Na drugi strani, racionalno izbrane rešitve na področju avtomatizacije upravljanje podjetja, ki je omogočilo, da ustvari neke vrste "to-nagib" nad podjetji, ki zagotavljajo stabilno delovanje podjetja, ne glede na "vremenske" na trgu. Ali veste, kaj je "BRAAS"? "BRAAS" - blagovna znamka, ki pokriva proizvodnjo visoko kakovostnih ploščice in tako imenovane "Flexinvest Banka", ki je, različnih strukturnih elementov, ki omogočajo, da tvorijo polno strešne ploščice. Ti izdelki so potrebne med seboj dopolnjujejo, ampak organizacijo proizvodnje ima svoje posebnosti. Zanimivo je, da so tri četrtine teža ploščice, izdelani po tehnologiji "BRAAS", je pesek. Proizvodni proces ni preveč kompleksna. To določa ta zaporedje operacij: oblikovanje cementno mešanico peska; dodajanje barvil; mešanje zmesi z vodo; zunanji slikarstva; dnevno sušenje v sušilniku; sekundarni slikarstva; hitro sušenje v vroči pečici; odlomek parka za konkretne moč. Celoten proizvodni proces je popolnoma prilegajo v okviru majhne avtomatska linija. Pridobljeni proizvodi imajo veliko težo (en kvadratni Meter strešnik tehta približno 45 kilogramov) in relativno nizka cena realizacije (od 6 do 12 evrov na kvadratni meter). To zahteva organizacija proizvodnje v majhnih tovarn v pesek CT'Arah, bližje potrošnikov in z viri primarnih surovin. Prevoz ploščice na razdalji več kot 600 kilometrov je ekonomsko donosna. V nasprotju s tem, "Flexinvest Banke," je najbolje narediti velikih tovarn in prinesite na kraj prodaje. Da je zdelo tako nekaj leti družinsko podjetje BRAAS. Vendar, na prelomu stoletja, pravice blagovne znamke in vso proizvodnjo preselil na mednarodnih skrb Lafarge, katerih prihodek od prodaje v letu 2002 znašala 14, 6 milijard evrov. Skupina je ustanovljena enota Lafarge Strešne kritine ustrezni profil z letnim prometom 1, 5 milijarde evrov. Avanture "BRAAS" v Rusiji Projekta ustanovitve ruske podružnice je bil verjetno zadnji neodvisni projekt Braas. Od samega začetka podrobnosti tega projekta so bile bistveno drugačne od znane nemške strani vezja. Tradicionalno 100% kapitala nobene delitve podjetja, ki je pripadal Braas. V ruski različici istega podjetja prosi za pomoč lokalnega partnerja, ki je bil vključen hiše-gradnja tovarne "DSK-1", največji Metropolitan Builder. Ruska stran, ki del ozemlja, kapitala gradnje in infrastrukture; nemško - tehnologije, proizvodnje opreme, comp'računalniki in programska oprema, namenjena podpori poslovanja. Prispevek ruski strani in specifičnosti mere za domačo prevozne storitve je mogoče najti rastlin v mestu. Trenutno, že v Lafarge, podjetje zaposluje okoli 120 ljudi, od katerih je 45 zaposlenih v dveh-shift proizvodnje. Izbor vključuje približno 100 pozicije. Shema realizacije proizvodnje podjetja, na prvi pogled precej nenavadno, vendar podrobnejši študij je značilno za industrijo. Na eni strani podjetje ima široko mrežo trgovcev v večini velikih mest v Evropski del Rusije, interakcijo s sedežem v Moskvi, St. Peterburgu, Krasnodar in Ekaterinburg. Na drugi strani, danes, svojo dejavnost, se zmanjša za iskanje na drobno kupci, njihove nasvete in - presenetljivo - do naslednjega prenosa trgovini na naročila v Centralni urad. Običajno se to stori samo z uporabo Faksa. V glavni pisarni dve dame so operationitch mesečno obdelanih približno 1000 naročil, vsako naročilo vsebuje ducat pozicije. Tudi operationitch proces vse dokumente za pošiljko. Podobno organizirane Lafarge Strešne kritine, na primer, v državah Beneluksa, kjer do 70% naročil gre za Osrednji urad za Faks - kljub prisotnosti Interneta-portal, ki zagotavlja možnost, da svoje elektronske napotitve. Tako nespametno na prvi pogled, organizacije dela, je logična razlaga. Po Dmitrij Kryukov, Direktor informacijske službe "BRAAS DSK-1, e-Poslovanja je ustrezno rešitev za izvajanje znano stranko območju. Primeri takšnih izdelkov, ki lahko služijo kot potrošniško blago, ali avtomobili. Streha je zelo težko v'gradbeni objekt, za izračun se lahko le pripravljene strokovnjak v proces dela s stranko. Vsaka avtomatizacija na tem področju, zlasti v zvezi z uporabo neodvisnega potrošnikov CAD, kot pravilo, je neučinkovita. Vsaka posamezna rešitev zahteva sodelovanje specialist iz izračuna, edinstven in ne gre za podvajanje. Spomnimo se, da govorimo o opečni strešnik za zgradbe posameznih zgradb. Poleg tega, v Rusiji ni kulturo z uporabo ploščice za gradbeništvo, ne tradicionalne, za našo državo, material, ki omogoča avtomatizacijo izračunov še bolj problematično. (Mimogrede, to dejstvo povzroča pomanjkanje domačem trgu, popravila starih opečni strehi in je ne prispeva k rasti podjetja. Druga značilnost domačega problem - površnost kupcev. Tipična situacija je, ko je naročil se zbirajo deli, spreminjajoče se zahteve, kot so barve, v procesu, včasih tudi med prevozom. Doma, ta strešnik proizvodnja takšnih razmerah je nemogoče, da niti predstavljati. V domačih pogojih, povprečna tisoč naročil, ki se pomnoži s številnimi spremembami v njihovih parametrov, ustvarja dovolj o'capacious za majhne proizvodne potek dela in ustvarja posebne zahteve za informacijske storitve. Zahteve Lafarge je Opisano organizacijo poslovnih in značaj njene okolice od pristojnih podpira vse poslovne procese, zlasti, prilagodljivo in učinkovito (z vidika doseganja cilja) informacijski sistem. Položaj je še dodatno otežuje povečano povpraševanje za Lafarge dodeljena poročanja in upravljanja podjetij, ki so po naravi transnacionalna. Zlasti vodenje skupine je nenehno borijo za izboljšanje učinkovitosti, ki zahteva razvoj dobrega sistema poročanja. Delo v tej smeri, zbranih v osnutek Enotnega Sistema Poročanja, ki se uporablja pri izvajanju programske opreme, izdelkov, Hyperion Solutions. V trenutku, ko je rešen problem poročanja v online način. Zdaj poročila o rezultatih dejavnosti skupine so pripravljeni na mesečni osnovi v prvih desetih dneh po poročanja mesec. V izkazi obsegajo: bilanca stanja; ocena dobička in izgube, donosnost na skupinah blaga; povprečna cena in popusti za skupine proizvodov in regij; poročilo o stroškovnih mestih; izkaz denarnih tokov. Kot je navedeno Kryukov, naslednje zahteve upravljanja Lafarge skupine, rusko hčerinsko Zobov'priključen na zmanjšanje pripravo mesečnih korporativnega poročanja za en teden. Učinkovito delovanje podjetja zahteva zelo kompleksnih rešitev na področju, ob upoštevanju lokalnega poslovnega pogoji. Ampak to pobudo in zavzeto inteligence, domačih podjetnikov, ki vodijo v pedantic Lafarge, ki si prizadeva poenotiti vse vidike podjetništva. Po Kryukov, standardizacijo informacijske tehnologije v okviru Lafarge z različno stopnjo podrobnosti, ki se nanaša na izgradnjo lokalnih omrežij, sistemi in aplikacijska programska oprema, PC'računalniške platforme, varnostno politiko, e-poslovnih aplikacij, poslovnih dejavnosti, kot so ERP in CRM, skupno za celotno skupino aplikacij osebja za upravljanje, poročanje in konsolidacijo, kot tudi za upravljanje znanja. Vsak oddelek znotraj industrijske skupine (njihova posebnost - cementa, betona, azbesta, strehe, agregatov in betona, ki je višja) ima svoj dodatne standarde, ki se nanašajo predvsem programsko opremo, ob upoštevanju industriji posebnosti, in tudi vprašanja, ki še niso standardizirani ravni Lafarge. Je mogoče domnevati, da je takšna podrobna standardizacijo deloma tudi zaradi skoraj popolne prenos vseh informacij, storitev v zunanje izvajanje. To reorganizacijo je bil dosežen v Lafarge leta 1998. Zmanjšal skoraj celotno it osebje, večina jih je našel zatočišče v drobovju IBM, ki od takrat je postal glavni partner Lafarge. Razpoložljivost podrobnih in stroge standarde, omogoča majhno skupino je menedžerji za zagotavljanje učinkovitih poslovnih procesov, informacijske storitve. Ustvarjanje učinkovite in zelo učinkovite sheme organizacije, da je bil razlog, da je leta 2003, novice, Direktor Lafarge, Dominique Malig osvojil v Franciji naslov CIO Leta. V rokah zunanjega Pot "BRAAS DSK-1" na sodobnih informacijskih rešitev poučna, predvsem dejstvo, da je v veliki meri odraža težave, ki nastanejo, ko skušajo vcepiti v avtohtonih tleh tujih poslovnih praks. Od ustanovitve nemške strani, ki je ruski partnerji, kot se ji je zdelo vse, kar potrebujete. Na zelo močan v času server platformo IBM AS/400 upravlja dva majhna aplikacija, program za podporo logistike in finančno računovodstvo, ki so bile uspešno testirane na vse družbe rastlin. Znanec z ruskimi strokovnjaki pahnila v globoko depresijo. Prvi je bil napisan z majhno nemško podjetje posebna, da Braas. To je značilno popolno zaprtje in skupnega izpolnjevanja pogojev poslovanja v Nemčiji. Posebno razočaranje je bilo zaključku postopka, ki je nedostopna, da spremenite vse vnesene podatke. Računovodski program je bil bolj univerzalne, ampak absolutno ne lokalizirana. Z njim lahko pripravi poročilo vodnik Braas, ampak na domače račune, ni bilo mogoče. Kot rezultat, preden začnete delo, smo morali opremiti je računovodja. Na individualni osebni računalnik'računalniku nameščena različica računovodske programske opreme družino NAJBOLJŠE. Položaj je bil zelo pikantno in, zelo pomembno pa je, da ga je nemogoče razumeti, nemški partnerji. Nerealiziran potencial močan comp'računalniška tehnologija v kombinaciji s potrebo po podvojen vnos podatkov, ki je vedno polna protislovij in izgubo učinkovitosti. Medtem, ona Braas od leta 1996 poskušal izvajati SAP R / 3. Za ruska podjetja, je bil ta projekt nesprejemljivo. Glavni counterargument služil kot visoki stroški izvedbe in vzdrževanja. Iz vidika Kryukov, SAP je še vedno ne plača dovolj pozornosti, prevodi iz module, ki so največjega pomena za podjetja, njihovo velikost in profil spomnil, podružnica Braas (predvsem za finančne in računovodske module). Iz njegovega vidika, to je zato, ker večjih SAP uporabnike v industriji je velika industrijska podjetja, ki se zanimajo predvsem kakovost modulov za proizvodnjo, upravljanje in načrtovanje. V tem smislu, glede na Kryukov, SAP in Oracle izgubil Microsoft, ki je bolj prilagodljivo delo s partnerji in namenja več pozornosti podjetij povprečnih in mala podjetja. Vodstvo ruske podružnice postalo jasno, da je rešitev podjetja v svoje roke, in to je bil poiskati pot iz težavnega položaja. V času, uspelo najti le dve dostojno lokalizirane rešitve na področju računovodstva za AS/400 platformo, vendar se ob natančnejšem pregledu, in so bili zapuščeni. Akutno postavljeno vprašanje, o spremembah sistema in prehod na popolnoma novo rešitev. V glede na izbiro dobavitelja, "BRAAS DSK-1" je skušal osredotočiti predvsem na ravni poprodajnih storitev. Poleg tega, tudi če je dobro podporo za več glavnih dobaviteljev izključiti iz obravnave kot strah, porazdeljeno storitev pristop, ki ne bi dopuščal, da se upoštevajo posebnosti posameznega podjetja. Skrbno analize je bila sprejeta odločitev, da ustavi na Columbus JE Partner in, kot kasnejši dogodki so pokazali, izbor je bil uspešen. Opozoriti je treba, da je to bila opravljena izbira ni povsem neodvisno v it Oddelek v podjetju ni bila sposobna rešiti problem sama. Nemški strani, občutek lastne odgovornosti za usodo veje, je zagotovil veliko pomoči. Prvič, to je bila ona, leta 1998, plačani za storitve svetovalcev Pricewaterhouse iz analize domačem trgu informacijskih rešitev in storitev. Poleg tega je v Moskvi so bili poslani izkušene it menedžerjev, ki na kratko izrazov, opredeljenih meja in vsebino projekta je znašala urnik. Z Columbus, podpisali predhodne pogodbe v vrednosti več deset tisoč dolarjev na pred-projektne aktivnosti. Rezultat te aktivnosti je na voljo za razumevanje upravljanje podjetja opis vseh poslovnih procesov (brez uporabe zapisa, kot IDEF) in oblikovanje predlogov za organizacijo ustreznega informacijskega sistema. Glede na te rezultate, saj na podlagi informacij, ki jih sistem je bil izbran programske opreme Navision Concorde XAL; skupni stroški naročila, njeno izvajanje pa je znašala približno 100 tisoč dolarjev, Prehod na nov sistem je bil izveden takoj po zaključku vseh potrebnih del. Družba ni bila obdobje vzporedno uporabo obeh sistemov. Po Kryukov, kot prehodi morajo biti izvedeni sočasno, strah pred novo ovira razvoj organizacije. Sistem XAL obstajala na ravni podjetja do 2004, ko je za nekaj razlogov, zakaj je bil narejen prehod na Microsoft Business Solutions-Axapta. "Prva lastovka" novega projekta, je bila predstavitev sistema v maju 2000. Kryukov obiskal svojega in v skladu z njim, je spoznal, da je to "smrt" XAL. Od tega trenutka je začel slediti publikacije ta novi sistem, da bi dobili bolj natančen pregled možnosti svojega razvoja. Za uporabo MBP-Axapta je zavzela naslednje okoliščine. Najprej, v SV'v zvezi s prenosom v strukturi Lafarge bistveno povečano povpraševanje na vodenje računovodstva. Stari sistem jim je omogočilo, da se zavedaš, z veliko truda. Poleg tega, z oblikovanjem mreže oddaljenih pisarnah z'bilo treba izboljšati izmenjavo informacij z njimi in prehod na bolj izpopolnjenih tehnologij, kot Faks. Novi sistem je bil poenostaviti ta proces. Spodbujanje prehoda in Splošni situaciji na trgu. Postalo je jasno, da Concorde XAL je v končni fazi trženja izvedbe in pričakujejo razodetja od njega. Tam je bila sklenjena nova pogodba z Columbus vredno približno 200 tisoč dolarjev, so bili tudi posodobitev strojne platforme, saj novi sistem je bil dražji. Prehod na Axapta je bila izvedena v običajnih "BRAAS DSK-1" single-korak način, in v trenutku, ko podjetje razvija zmogljivosti novega informacijskega sistema. Po politiko Lafarge skupine v podjetjih, "BRAAS DSK-1 prenašajo na zunanje podpore vzdrževanje informacijskega sistema Axapta in razvoj omrežne infrastrukture. To omogočeno lastnik ekipe, ki je sestavljen iz samo dveh ljudi, da se popolnoma zaprite vse informacijske potrebe sodobno, dinamično razvoj podjetja. Prihodnost zunanjega izvajanja najpomembnejših v zgodovini avtomatizacijo in nadzor "BRAAS DSK-1", ki so predstavljena z dvema točkama. Prvi, že postane naporno, izjavo o nujnosti upoštevanja lokalnih razmer pri prenosu teh ali drugih poslovnih odločitev na novo podlago. Drugič, pomembne izkušnje ruskih podjetij, ki uporablja 100% outsourcing non-core, pa še vedno pomembne procese. Čeprav je ta odločitev delno UAI's tem povezana standardi podjetja večnacionalnih namenskih skupin, je mogoče govoriti o nekaj sprememb v pristopu ruske poslovneže na ravnanje primeru, da to ni prvi in ni edini tak primer. Kryukov je oblikovana tri razloge, ki ovirajo razvoj it outsourcing v Rusiji: poceni delovno silo; posebno miselnost domačem vrh-upravljanje, ki raje, da imajo vse svoje"; visoka tveganja, outsourcing-združljivost's tem povezana nestabilnosti trga storitev it. Vendar pa iz vidika Kryukov, na ta način specializacija in povezovanje prizadevanj poslovnih partnerjev v prihodnosti. On je trdno namerava razviti takšen pristop k organizaciji dejavnosti, storitev it na vaš nasvet.
VIR: Direktor informacijske službe

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика