понедельник, 2 декабря 2013 г.

Trendy vsakdanjem življenju

" Oksana Robski, branje, na primer, naslednje: "bil sem v različnih uradov. Tla Rusija se je nasmehnil odobravanja roman "Casual" Oksana Robski, branje, na primer:, to: "bil sem v različnih uradov. Poceni, vendar zelo eleganten - arhitekti, umetniki, dekleta-baneswor (ne vse). Poceni, vendar z trdijo, da je bogastvo za tiste, ki prodajajo Okna, vrata, dodelavo materialov. Poceni in z zlomljeno stol noge - v takih dolgo časa nisem bil. "...

Iz tega smo lahko potegnemo naslednje ugotovitve. Gospod imetniki uradov. Za Vaše pisarne gledal. Že razvrstitev je bil, "šteje"!

Kaj storiti v tem primeru? Sprostite se in se sami, da je, ne da bi izgubili izpred oči najnovejše modne trende, v skladu s svojo skrbno premišljena poslovne slog.

To je bil enostavnejši čas. V inter'Yeri vladal Evropski stil - in potem, načeloma, je bilo dovolj, da bi premagal inter'jer kakovostno pohištvo iz najnovejše zbirke Evropskih oblikovalcev. To je zaznamovala veličastna Baročna, hi-tech zavrača vse druge težnje. To obdobje bi lahko rekli mizaru'I. Ali "eclecticism". To preprosto in naravno, kombinacija različnih stilov na enem mestu - v tem primeru urad. Brez okvirja, toga pravila, opredeljene standarde in merila. V italijanski tem stilu, bi lahko imenovali "svoboda" - to je svoboda.

In svoboda je tako dolgo pričakovani priložnost za izražanje samega sebe - in če jo prevesti v jezik, office - svoboda za realizacijo podjetniških slog. V modni osebnost. In za svojega izražanja, lahko predlagamo številne podrobnosti, ki je ne moremo ignorirati. Ker je mogoče razlikovati resnično inter'jer iz "situaciji".

Najprej, na način, ki se imenuje buzzword "hand-made". Ročno delo. Najprej je to nekaj, kar ne boste našli v nobeni drugi office, ga bo izključno in samo vas. Tisto, kar ohranja del duše in domišljijo oblikovalec.

Na primer, vemo, da je bele barve že dolgo ni več ustrezna. Zdaj bolj kot kdajkoli prej, potrebne barve so svetle ali pastelnih mat ali utripa. Na primer, stenske poslikave. Ustvaril rokah pravih mojstrov, morda celo zmago primerjavi z antične freske. Izbira te vrste konca, ne ljubi dve ptici v prizadevanju za modo, uporabi barv in poudarite korporativno identiteto.

Cvetje. To ne samo žensko. Posušenih ali svežih cvetov ustvariti posebno vzdušje in, paradoksalno je, da dodate barvo na vaši pisarni. Poleg tega, njihovo aromo lahko spodbudijo učinkovitost in zagotavljajo tonik učinek.

Drugi modni element - stekla. Zdaj obstaja toliko vrst stekla, ki se med njimi lahko izbrati eno, ki bo poudaril sliko Vaše oglaševalske akcije. Stekla pohištvo, predelne stene, ogledala. Teče valovite črte ali strogo obrisi - morate le, da izberete, kaj Vam je bliže.

Govorimo o načrtovanju prostora, da ne omenjam modni trend za dodelitev posebne prostor - chill . ven. Ker urad ni samo delo. In če Si ne, ko je znašel na dejstvo, da urad ni kraj, kjer bi lahko sprostite, morate samo za to področje. Prosto diha, miru, luči prostor, z namenom, da bi si kratek odmor. Tukaj lahko rože, nevsiljiv'aslib pribor, igra barv, ki bo omogočil, da se sprostite.

Za popravila in design office ni bilo, morda, a boljšega časa, kot je zdaj. Svoboda, za domišljijo in za premik celotno breme oskrbe na strokovnjake - podjetje "VIR-Artstroy" - in se glede na kontemplacijo, ne preveč raztresen od dela. Med veliko število glasbene rešitve, priložnosti in trende zdaj si lahko izberete tisto, ki ustreza vaš ključni pojem v poslovnem svetu - korporativno identiteto. In potem smo lahko prepričani, nekdo bo zagotovo želeli, da pišejo o Vaši pisarni.

Aleksander Babkin



Sem članek napisan posebej za podjetje VIR. Na popolno ali delno uporabo materialov povezavo do www. eremont. EN obvezni'obvezno

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика