Morda ni tako podjetje, ki ne bi imela opravka s selitvijo svojega urada.
Načrtovana nesrečePo statističnih podatkih je več kot 90% domačih trgovskih podjetij, ki imajo v najem pisarniške prostore. Poleg tega je povprečna najemne pogodbe so sklenjene za 1-3 let (za razred pisarniških prostorov In povprečno trajanje najema je 3-5 let). To je manjše podjetje, cenejši in manj najete prostore, bolj pogosto pa je, da se premaknete. Širitev podjetja, željo po spremembi območja v bolj prestižnih in drugih dejavnikov, ki bi vodja podjetja zapustiti znano okolje in začnete iskati nove stavbe.
Naravna posledica poti, ki folklore aptly primerja z ognjem je kršitev potek dela precej znatne finančne izgube. Tako je treba za pogoste spremembe urada (in, kot smo že omenili, mala podjetja, ki so izpostavljeni te nesreče se ne manj kot enkrat letno) lahko močno upočasni razvoj poslovanja.
Torej, kako bi kar najbolj zmanjšali vpliv potovanja in hitreje obnoviti normalno življenje v novem mestu?
Roki poklicnePakiranje, nakladanje, razkladanje in razstavljanje pohištva in pisarniške opreme, povezave in namestitev - to je daleč ni popoln seznam, ki vključuje pisarniške selitve. Seveda, razlogov za gospodarstvo, se lahko nanašajo na navadne delavce ali celo fizično najbolj močno osebje. Potem pa prenos bo najverjetneje spremeni v katastrofo in, vsaj za nekaj dni, paralyzing delo. Zato je boljši način je, da se obrnete podjetja, ki se profesionalno ukvarjajo v prometu - imenujejo se "moungui" (iz angleške premakni - če želite premakniti, promet).
Strokovnjaki podjetja, ki ne samo, da se potopite in se odpelje urad za nepremičnine v posebej prilagojeno prevozu, vendar bo hitro priključite opremo na novo lokacijo. Najpomembneje pa je, da se gibljejo podjetje je zavezanec za stranke odgovornosti v primeru izgube ali škode, ki prevažajo lastnine. Poleg tega bo načrt za premikanje, ki omogoča, da delo opravljajo v skladu z urnikom naročnika.
Danes najbolj uglednih gibljejo podjetja v Rusiji je predstavništvo tujih omrežjih (Allied Pickfords, Krono Premestitev AGS). Od najbolj znanih ruskih podjetij lahko opozoriti, Občutljivo premika", "courier. Ru", "ruski posadke.
Mobilni prednostiS tem trenutkom, ko je treba za preselitev, pisarniška oprema, že vložili precej sile in sredstva. Prevoz pisarniško pohištvo, pisarniška oprema, dokumentacija - vse to lahko zaupate moungui podjetja. Zdaj pa pomembno in neto'capacious urad inter'jer predstavljajo sistema office particije. Z njihovo pomočjo nastavljivih področja za različne namene, organiziranih delovnih mest zaposlenih in ločenih sobah. Kako bo z njimi?
V skladu s strokovnjaki družbe "Astarta prestige", strokovnjak na področju razvoja in implementacije tehnologij za opremo pisarne, na poti bo veliko lažje, če za coniranje urada prostor je bil uporabljen mobilni particije sistemov. So nastale na osnovi svetlobni okvirji iz aluminija profili in plošče različnih dodelavo materialov z zasteklitvijo in lahko doseže višino 2, 1 m
Glavna prednost mobilnih sistemov je, da, kot so pohištvo, ki so enostavna za premikanje, razumeti in se bo v različne konfiguracije. Te vam omogočajo, da hitro obnovitev domačem okolju pri prehodu na novo lokacijo (ali prerazporedi prostorov na svoje v primeru reorganizacije). Ta vrsta particije ne potrebujete za namestitev na strop in tla - vsaka enota ima nastavljiva podpora za odškodnine za morebitne nepravilnosti poda. Vendar pa vedno obstaja možnost vgradnje v vertikalni stojala mobilna predelne stene, stene ali v mirovanju okvir sistemov. To povečuje togost strukture, vendar pa zaradi nekaterih zmanjšanje mobilnosti.
Kot je poudaril Natalija Semenova, višjega vodje družbe "Astarta prestige", pomembna značilnost mobilnega particij je ta, da na njihovi podlagi lahko namesti delovnih mest z vso potrebno pohištvo.
Pulti in stenske police, ki se pritrdi na okvir, ki je potekala takoj komunikacije in potrebne opreme je priključena. Če je potrebno, bloke, ustanovljena z mobilno particije, in lahko celo se bo dobavljalo, ali drsna vrata.
Tudi v mobilnih sistemov je možnost skriti kabel za upravljanje, ki v sodobni pisarni veliko, in žice, telefonski priključki in kabli comp'računalniška omrežja. Kabelski kanal z enostavno otdelyvat skp, ki jih v okvir gradnje zagotavlja enostaven dostop do notranjih komunikacij, ki spodbuja hitro montažo opreme na novem delovnem mestu.
Fleksibilnost in togostMobilni particije, čeprav je optimalna rešitev za podjetja, ki pogosto prisiljeni, da se premaknete, vendar še vedno nalagajo številne omejitve. Popolno zasebnost in soundproofing, kot je to potrebno v sodobni pisarni, z njimi doseči problematično. Če želite ustvariti funkcionalne in estetske podjetja inter''erov, imenovan mirovanju okvir ali steklene predelne stene s togimi pritrditev na tla in strop. Uporabljajo se lahko v relativno majhnih količinah, da kraj blokov za komunikacijo s strankami, srečanja in seminarje, in v bližini izoliranih učilnice, ki zahtevajo molk in zbranost. Na tečajih ali drsna vrata, ki se pogosto uporabljajo z stacionarni sistemi, ohranijo nekaj zasebnosti, hkrati omogoča najbolj učinkovito uporabo prostora. Končno, obiskovalcev in partnerjev v ta urad ne zdi, da bi, da je podjetje", ki je sedel na kovčke".
Toda tudi takšne, ki na prvi pogled ne mobilne rešitve, ni ovira za premikanje, in ni nobene potrebe, da jih pustimo, da najemodajalca.
Najprej je treba opozoriti, da vsak mirovanju particij, lahko razstavili, in to je najboljše prepustiti strokovnjakom.
Specializirana podjetja, ki delujejo na domačem trgu, oprema pisarn pogosto vključujejo pogodbe z odjemalci točko o možnosti demontažo in prevoz particije na novo lokacijo.
Postopek pri odstranjevanju miruje okvir predelne stene so lahko predstavljeni kot video snemanje Sklop, ki se predvaja ravno nasprotno. Najprej so profili odstraniti okrasni trakovi (letve), odstrani zasteklitev ali motno plošče. Nato razčleniti oblika okvirja, in vsi materiali, po posebno označevanje, zapakirano za transport.
Seveda, ponovno oblikovanje novi office bo potreben nov projekt v skladu z značilnostmi prostora. Vendar še vedno v pripravo particij v novi office dopolnjuje tiste materiale, ki je ostala od prejšnjega modela (v povprečju do 80%).
Precej pogostem primeru, ko nove prostore morate storiti hitro ponovno načrtovanje. To je, spremenite konfiguracijo obstoječe particije in dopolnitev sistema, prinesel iz stare pisarne.
Kot je pojasnil Igor Kondratyev, Namestnik Direktorja družbe "Astarta prestige", je prva naloga je možno le pod enim pogojem - če je načrtovano za rekonfiguracijo sistema nameščena drug proizvajalec, ki ga spremlja zmanjšanje svojem področju. Ker neizogibno primanjkuje komponente, ustrezno zamenjavo, ki jih je težko najti.
Drugi del naloge, ki povezuje obstoječe particije z uvoženo, je precej trivialna. V konstrukcije okvirja particije skoraj vedno možnost vgradnje v vertikalni stojala, ne le sten, ampak tudi za vertikalne nosilce drugih sistemov. Edina stvar, ki lahko odvrne od teh "hibridnih" urada, to slogovno in barvno nesoglasij pri zdravljenju starega in novega sistema (ali bolje, plošče in dekorativnih nanosov). Vendar pa, če želite, in da te težave mogoče odpraviti.
Nikoli ima svet se je spremenil, tako hitro, kot v našem času. In mobilnosti je, morda, ena najpomembnejših lastnosti sodobnega poslovanja. Hvala za sodobne storitve in tehnologija'imel priložnost, da pogled na vašo potezo, kot je na posebej organizirani kaos, vendar kot drug izraz za mobilnost. In sposobnost, da se za mobilne naprave, v zameno, je enako neto'capacious značilnost sodobnega poslovneža, kot je podjetniški duh, vitalnost in inovacije.
Aleksander Mayorov
Vir: www. eremont. ru
Комментариев нет:
Отправить комментарий