пятница, 27 декабря 2013 г.

Pregled pohištvo trgu 2006-11-09 15:57:22

Gradnja in rekonstrukcija.

Pregled pohištvo trgu
2006-11-09 15:57:22

Pred nekaj leti razpravo o kraju domačih proizvajalcev na domačem pohištvo trg je bil zelo aktiven - novinarji, sociologi in preprosto ni vseeno, ljudje". Razprave o možnosti, lokalnih podjetij in se pritožili, o preveč aktivna uvozniki, ki ovirajo Ukrajinci obrnil. Proizvajalci delali, ne da bi se javil prostem teku pogovori in poskuša ujeti. Potem se je, da je "teoretikov", užaljen zaradi malomarnosti proizvajalci pohištva, povedal o "smola" stagnacija v tem segmentu in je oblikovana več najbolj pomembno pri njihovem mnenju razlogi, ki je povzročila to stanje. To je bil prvi, o nizke kupne zmogljivosti Ukrajinci, drugi, praktični "nepremičnine" v gradbeni industriji, tretjič, pomanjkanje sodobnih tehničnih in tehnoloških temeljev (in posledično kadrov, ki so sposobni za uporabo opreme vsaj zraven zadnje generacije, da ne omenjam, zadnja), in kot rezultat, četrti, o ranljivosti domačem trgu, na tujih širitev. Na špekulacije o stagnaciji (ali preboj), imajo pravico, da obstaja, ampak... Nihče v Ukrajini ni oceno potreb v pohištvo. Koliko prodaja - tako, zato je potrebno! Vendar je ta trg ni bil pokvarjen z pozornosti statistike, da ne omenjam, Analytics, so nekatere številke iz poročila je zelo nejasna ideja o situaciji v pohištveni trg, brez katerega še vedno ne... Mimogrede, na Zahodu pohištvo je vključena kot p'pet osnovnih potreb, skupaj s hrano, zavetje, obleko. To je preživel več kot na vsebino avto ali gospodinjski aparati: na Splošno - približno 2% BDP. Tudi Rusi vlagati vsako leto v položaj za 18 dolarjev, 10, ki so ruski proizvajalci. Zato ne rushing za ekstremne (od ravni nevzdržno, da zelo bogat)lahko članica je, da je rast števila srednji razred - realni kupci domače pohištvo, količino in kakovost, ki lahko zadovoljijo svoje povpraševanje. Svoj delež doseže 50%, trend rasti pa se bo verjetno nadaljevala. Resna podjetja, ki gradijo svoje strategije ob upoštevanju vseh dejavnikov, ki vplivajo na stanje na trgu, in vlagati v trženje, raziskave, vedoč, da se bodo vrnili, a hundredfold. Victor Martin, Direktor PC "Irma": - pohištvo Trg v Ukrajini, lahko obravnava kot primerno raven nacionalni dohodek na prebivalca v naši državi. Če je povprečno 30-krat manjša kot v Združenih državah amerike in v drugih gospodarsko razvitih državah Zahodne Evrope, in obseg letne prodaje pohištva na ravni 20 milijard dolarjev v Italiji, Nemčiji in 50 milijard usd v Združenih državah amerike so v skladu z obsegu prodaje v Ukrajini, po naših ocenah, $ 600-800 milijonov evrov na leto. Uvoz je ne več kot za 40%. Kot je za segmente trga, pisarniško in stanovanjsko pohištvo razdeliti trg približno na polovico. Glede na napovedi tržnih raziskav, ki jih izvaja podjetje strokovnjaki, povpraševanje po stanovanjskih pohištvo v denar, ki je enakovredna naslednji odstotek od skupno bivalno pohištvo trgu: • kuhinja - 25%, • m'pohištvo - 23%, • spalnica - 19%, • dnevna soba - 18%, • otroci - 15%. Če razdeliti trg v ceno segmente - poceni kategorije, povprečna, dragi. Najbolj capacious v denar vmesno kategorijo pohištva. Pred kratkim tudi najbolj "tehtni" ponudbe denarja sektor poceni pohištvo izgubi 5-10%'glasnost. To je delno posledica in "underdevelopment" - z vse sorte izbira je skoraj nemogoče, da bi našli poceni policah, obešalnik ali dostojno prostorno omaro. (Mimogrede, za nekatere razlog, ki je spregovoril o razlogih neaktivnih "prometa", pohištva, nihče ne spomni čisto preprosto: pohištvo Sovjetskih časih - naše, in še posebej uvoz - kakovost in enostavno preživela zamenjave vlade in lastnikov. Smešno danes "kriv" je nemoznost, vendar je težko očitati ničesar, v negotovosti. Upoštevajte, prav tako, in odbori, in pribor, ki so lastni proizvodnji... ). Ista situacija je s pohištva za otroke. Po vsem, mladi (in slabe) sedem'th točno posodobitev ali predmet apartma je v fazah in po možnosti poceni. Praktično ni ponujajo pohištvo za upokojence - čeprav obstajajo približno 15 milijonov eur, in prebivalci prisiljeni potegnite ven iz mesta, ki je precej iz kraja v mestu stanovanje. In tukaj je povsem naravno, kažejo, da je ideja o takšni prej priljubljena pasivno trgovin. V ne tako oddaljeni od nas, Rusija tako izvajajo tudi stara pisarniško pohištvo. Da bi osvetlili "prihodek", ki je še vedno statično izdelek srednjega razreda, ki imajo priložnost, da nadomestilo za del stroškov za novo okolje, je lažje del z vaše ljubljene Suite in ponudbo na trgu nizko ceno bistveno razširil. O ljudeh z visoko solventnosti ne govori - želim jim, da izberete želeno - v razstavi ali katalog. Zato prodaje v segmentu elite in izključno pohištvo stabilno ali rahlo rast (v relativnem smislu). To zagotavlja dobro obstoj uvozniki - italijanščina, španščina-finske-pohištvo v to kategorijo, seveda, od konkurence. "Stanovanjski problem" pokvarijo, ne samo ljudi, ampak vpliva tudi na razmere na Splošno - ni stanovanj, ni uradi - ni povpraševanja za pohištvo (še posebej, kot je naš potencial novih naseljencev, ki so se preselili v procesu, ki poteka v kategoriji veteranov, pre-na zalogi spalnici in kuhinja območje je bilo malo, drago, in tako bo mesto postaviti svojo glavo). Ampak vsi apartmaji so se gradijo (samo v Kijevu to leto načrt za uvedbo 1,000,000 m2 novih stanovanj) vsi isti srednji razred - in jih je potrebno premagati. Obstaja vedno večje zanimanje za otroške in mladinske pohištvo, kuhinje proizvajalca obstaja nekaj, kar se da misliti. Mimogrede, ustvarjanje dobrih pogojev za otroke, je ena izmed prvih argumentov v prid odločitvi za gradnjo ali nakup novega stanovanja. Kuhinja - ločena tema. Potrebujejo vse. Opreme ta najljubši kraj vseh časov in narodov pogosto začne v "delu" z inter'ladje. Italijanski, češki, poljski kuhinji določa, vladal v nove hiše, in police z klavdiyev tovarni pohištva v "Hruščov" praktično nadomesti z izdelki "Rojstva", ", K. S.", Merx. Cenovni razpon je impresivna, in ljubitelje dobre hrane, v udobno pogoji se lahko srečujejo in gastronomske in estetske in funkcionalne strast. Že ne bi našli deset razlike med ukrajinsko in italijanske kuhinje - design, integracija, uporabnosti in kakovosti, ki so enaki in domače stopnje odkrito povedano lepše - proizvajalec še vedno svoje! Podobno ureditev sile v segmentu m'pohištvo. Tukaj prevladujejo "ACME", "Yavorina", "WLAN", "šel je razdalja" Merck, fine vzorcev je "Amati" - izbira bo izpolnjeval najbolj izkušeni sybarite. Victor Dyachuk, Predsednik LLC "ACME-Pohištvo": " Naš cilj je, da bi prekinil (in smo uspešno storiti), da je stereotip, tudi vraževerje glede na dejstvo, da le tujih proizvajalcev lahko drago in kakovostno pohištvo. Naše stranke nam pogosto zastavljajo vprašanja v zvezi z visoko ceno našega pohištva. Smo odgovor: naše cene ustrezajo visoko kakovost in so zaradi. Naše okostnjaki furnirja zgornji razred lesa, uporabljamo ne poljski sintepon $ 2, 0 na 1 kg, in italijanščina za $ 3, 5 na 1 kg, ne poljski poliuretanske pene $ 2, 2 na 1 kg, in visoko elastična m', ki poliuretan podjetje "družba " interfoam " " $ 4 na 1 kg V naši modeli, kože in tkiva iz "Novih Pal", "Novi Grad" (Italija), "Novatex" (Španija). Francoski proizvajalec zložljivi mehanizmi "Sedac Meral": podjetje "ACME-Pohištvo" ima licenco za pripravo teh mehanizmov v Ukrajini. Naš novi program - proizvodnja kavč postelje z pillowtop vzmetnice v povprečju cenovne kategorije. Letos smo načrt, da "unreached" domače pohištvo podjetja nišo - proizvodnja postelj najvišje cenovne kategorije. Zdaj o stoli. Za office - prosim: Akros s svojim aktivnim ergonomija in agresivno politiko promocije, "Sigma", "Nova Liga", "Sile"... Ampak za dom - obidelsya: tako lepo in zanesljivo in ugodno. Ampak za barov in restavracij - razpon je zelo dobro, ampak večinoma uvažajo. Podjetja, ki se ukvarjajo z opremo za rekreacijo delavcev, imajo ponavadi območju z več predlogov, na primer, OOO "Elsa" ponudbe in pisarniško pohištvo. Vitaly Chernyak, Direktor "Elsa": - smo Že delali v sodelovanju z Italijani v proizvodnji usnja, usnjenih foteljih. Dostava komponente, in smo pripeljati izdelek do konca in to je bolje kot veliko tujih dobaviteljev. V urad, sektor, položaj je drugačen, in še posebno hiter porast povpraševanja se ne pričakuje, čeprav je relativno stabilnost gospodarskih razmer v državi, ki daje podjetjem možnost, da vlagajo in na novo okolje, še posebej kot zanimive predloge s'zdi nenehno in zelo privlačno. Red "drugi val" na vreme ne, ampak tudi omogoča, da pričakujejo stabilnost. In še ozke specializacije danes ne bo uspe jutri. Možnosti sektor stanovanjskih pohištvo očitno, in v kompleks z office, ki jih lahko zagotavljajo podjetja s komercialni uspeh. Igor Poltavtsev, upravljanje Ministrstva "Merx-Mebel: - Trg je strukturiran, jasno opredeljenih deset voditelji. Bomo končno lahko govorimo o poštene konkurence! Podjetja so vključevanje, se je bistveno povečalo raven svoje predloge, storitev za vzdrževanje. Spremembe stojalo'nanašajo na izboljšanje tehničnih in tehnoloških temeljev, z razvojem sodobnih tehnologij (post-, mehko-oblikovanje, obdelava plošč, MDF, predpomnjenje, slikarstvo brušeni konča, v proizvodnji kovinskih in plastičnih delov). Merck proizvaja kovinske noge za nove modele sobe na lastnih proizvodnih zmogljivosti, ki omogoča, da namestite ugodnih cenah. Danes obvlada dveh največjih pohištvo smer - pisarniško pohištvo in kuhinje. Kakovost pohištva za hišo do "uvoznikov", vendar bo v naslednjih 2-3 letih to smer "narodnosti". Vendar pa na trgu pisarniškega pohištva, bo ostala velika in privlačna. In še čisto "office" usmerjenost ekonomsko upravičeno malo, upoštevajte, da se leto ali dve nazaj, delež pisarniškega pohištva in obseg ponudbe in ponudbe denarja, in tudi v pogledu na razstave je bila 50% in več. To je "naredil" imena "ENRAN", "MERX", itd., Danes je ta slika je padel, to je težnja. Vendar pa je pomembno, in dejstvo, da domači proizvajalci po tem, ko zahtevano število, je začel kot. Nedvomno zanimiv design nove linije pohištva za pisarno: "TECHNO" ("ENRAN-AKROS") je bila le vklopom sistem off povsem nov pogled pohištvo za delo. Nato z'pojavil "MINI" ("INTECH-STORITEV), številne druge zanimive dogodke. Sobe predsedniških razred MDF predstavil "MERX", itd., Vrhunsko oblikovanje pisarniškega pohištva "Amati" ga razlikuje od drugih. Vsi si zaslužijo pozornost zaradi več razlogov. Najprej je na domačem modelov. Drugič, v teh linijah, z uporabo domačih predmetov in podrobnostih lastne proizvodnje. Za primer, "MERX" daje podporo za preglednice in drugi sestavni deli, ki niso pod italijansko. Tretjič, dinamični sistemi, njihove elemente, ki so združljive z medsebojno kombinacijo različnih kombinacij, število kombinacij povečuje (za primer, ki je bilo predstavljeno aprila 2000 "TECHNO" že oktobra, ki je napolnjena z več novih navadnih sestavin). Natalia Limonov, komercialni Direktor podjetja "Interservis": - design-inženiring Biro znamke "SNITE" letno razvije več novo serijo pisarniškega in stanovanjskega pohištva. Zelo pomembno je, da bi dosegli nizke proizvodne stroške in ponuditi konkurenčno ceno. Poleg tega, materiali in komponente, ki morajo biti visoke kakovosti in tehnološkega procesa, bi se morala izvajati na visoko zmogljivo opremo, saj se potrošniki razmerje med ceno in kakovostjo je eno od bistvenih meril. Veliko vlogo pri izbiri pohištva igra in priljubljenost blagovne znamke, verodostojnost kupca. Predloge, ki naj ne bi le bilo zanimivo z vidika oblikovanja in konstruktivno odločitve, ki jih mora, prvič, čim bolj zadovoljiti potrebe kupcev, za osvajanje novih trgov. Tako, na primer, samo pisarniško pohištvo je mogoče ponazoriti napako argument v zvezi s tehnično in človekove nesposobnosti domačega proizvajalca. Potegnite storjeno v pisarni in še posebej v stanovanjskem segmentu, pojav povsem novega za naš trg ponudbe (kot kompleksen sistem delovne postaje "dom / pisarna" EGO") prepričan, da je ravno nasprotno: zbiranje moč, ob misli skozi strategije in taktike, ukrajinskega pohištvo-oblikovalci naredili kakovostni preboj je nemogoče brez sodobne tehnične, tehnološke in kadrovske baze. Ampak vprašanje usposabljanja zaposlenih je več kot ustrezna. Zagotavljanje sam opreme in oblikovalci, resni proizvajalci (in ne "Garanti") ni upošteval tako pomembnih vprašanjih, kot je varstvo avtorske pravice. Na žalost, je to "PP" prišel in več deset tujih podjetij (čeprav ne vse, da se je pravilno sklepov), in smo tako ničesar, se nikoli ni naučil. Zato, na lahko sestanek ukrajinski proizvajalci pohištva na okrogli mizi v okviru razstave "KievEkspoMebel-2001" to vprašanje je bilo zelo aktualna. Poleg tega, da je bil videti kot'cilj ovira za oblikovanje. Je uvesti nov model ali vrstico, kot je po kratkem času z'je podobno, kopirati, in bolj pogosto zgolj parodija prvotni. Kopira vse grafike pohištvo, teksture, barve, dodatki in celo imena. Zakonit način za registracijo izdelka in avtorskih dolgo, vendar je treba iti - ni druge poti okoli njega. Medtem, proizvajalci bi poziv prizadevanja za zaščito svoje intelektualne lastnine, in morda kmalu te informacije bodo postali javni in razlog za razpravo. Za preprečevanje takšnih "posojila" in ustvariti optimalne pogoje za delo obetavnih pohištvo podjetja, je podjetje "POHIŠTVO TEHNOLOGIJ," zagotavlja za izvajanje paket tehnična dokumentacija in podpora - projekt tehnologije, dobavo materialov in opreme (v MT že imajo izključno). Praktično edina družba, ki se osredotoča na "zunanje logistike", so pripravljeni za reševanje problemov oskrbe krožniki, pribor, sestavin v količinah, ki jih potrebujete in s tem zmanjša možnost, gre za plagiat, je na tej ravni. Kot je za predlog, nato, po eni od italijanskih oblikovalcev, če moja ideja je sprejet, potem je dobro in jasno, in sem mislim, da bom nekaj novega! Andrej Zavalniuk, Direktor "POHIŠTVO TEHNOLOGIJE": " Seveda smo načrt za izgradnjo vsebine in stroški take paket, tako da je bil skoraj na voljo "garazhnikov". Ne plačuje davkov, in na splošno počutje precej svobodnejši kot velika podjetja, ki so v navaden pogled, ki ga proizvajajo, odkrito nizke kakovostne in sub-standard pohištvo, vizualno podobni izdelki znanih podjetij, in ga prodajajo pod priljubljenih blagovnih znamk, vendar je veliko cenejši. Najprej jih diskreditira blagovne znamke, drugič, spodkopavajo verodostojnost domačih proizvajalcev, tretji, povzroča moralno škodo in pošten proizvajalci in kupci. Zato želimo, da varujejo naš izdelek iz združenja s "garazhnikov". Načrtujemo, da bomo ponudbo ekskluzivno storitev in bo ohranil to stanje v Ukrajini za precej huda podjetja, pripravljen sprejeti. Problem osebje (idealno visoko strokovni sodelavci) je veliko težje probleme tehnično podporo. Nomenklatura specialitete za proizvodnjo pohištva tam... Ampak tudi za tiste, ki imajo denar, preživijo veliko časa in truda, da se spremeni odnos do dela. To ni krivda nikogar, ki prevladujejo false asketizma in popolne izoliranosti od zunanjega sveta, ne samo, da si naše domove s slabim, a deformirana vsak kreativnosti. In šele zdaj, ko podjetja lahko za pošiljanje zaposlenih na usposabljanje in razstave, ko nastavite tesne stike s tujimi kolegi, ko je postal na voljo INTERNET s svojimi zmogljivostmi in s'obstaja veliko revij, "ice razšla". Na isti seji, na okrogli mizi so aktivno razpravljali o vprašanju ukrajinsko nacionalno načrtovanje šoli: ali je ona? Biti njen? Sklenitev je preprosta in očitna: ali da nečesa če je mednarodnimi izkušnjami se je že izkazalo v praksi in odziv kupca. Vendar pa je smiselno razmišljati o podrobnostih, ki so rešili bi ukrajinski pohištvo iz množice, ga je mogoče prepoznati, vendar univerzalno, še posebej, ker domači proizvajalci pohištva aktivno presegajo Ukrajina. Naš urad, otrok, mehki, in zdaj in stanovanjskega pohištva prejela dovoljenje za prebivanje, in v Pyatigorsk, in nad Uralu in v Kazahstanu, da ne omenjam, Moskvo, kjer je odprl predstavništev in tudi saloni. Na primer, iz pohištvo za otroke "ENRAN" zgrajena otrok za notranje zadeve, da pošljete NTV "Stanovanjske težave", in pohištva "ZNAMK", ni v enem od Moskve office. Ne gre samo za ceno naše pohištvo izpolnjuje zahteve in ideje strank, pa tudi interpretira classic line in "nacionalno" stanje omogoča obliki, sprejemljivi stopnje. To povpraševanje ne zapusti pohištvo izbiro: če ukrajinski proizvajalci niso poravnani v prevladujoči položaj na trgu, uvozniki ne boste zamudili to je trg, nasičenih in obsega proizvodnje bo uspešno izvedbo širitev v kateri koli izdelka segmentov. Vsi pogoji za razvoj ugodne razmere, obstaja. Danes v Ukrajini je približno 700 podjetij različnih lestvici, pol, ki proizvaja pohištvo za hišo, ostalo - za hišo in office. Velika podjetja z močjo, ki ni manjša od $220 tisoč. mesečna malo - 3-5%, vendar je delež svoje izdelke očitno. O 60-65% sodijo v srednji razred, s proizvodnjo obseg $ 25-35 tisoč.in ostali - majhen proizvajalec. Podjetje zadnji dve skupini, in mogoče, in pravi migracije. Ta statistika vključuje tako imenovane garazhnikov. Nekateri strokovnjaki menijo, da mala podjetja so bolj mobilni, bolj hitreje odzivajo na nihanja v povpraševanju in manj dovzetni za negativne vplive od zunaj. Verjetno, v omejenem obsegu svojih dejavnosti, je lahko zelo uspešna, in v takih panogah, kot obnovo, je preprosto nepogrešljiv. Vendar potrebe trga so takšne, da zahtevajo resno podal proizvodnje v celotni cikel - od zasnove do izvedbe, s široko poslovna mreža in zmogljivosti agresivno promocijo. Potem lahko govorimo o konkurenčnosti na mednarodnih trgih in razpoložljivosti zadostnih sredstev za razvoj. Vprašanje, kot da tekmujejo z drugimi, je pomembno, in je neposredno povezan z najbolj mednarodnih trgov, na katerih naši proizvajalci si prizadevajo. Morate jim (proizvajalci) zaradi: njihove politike v tej zvezi je zelo uravnotežen in skladen. Vse ima svoj čas in svoje mesto pod soncem - se udeležil tečaja "v tujini" le, ko je bila ustanovljena dostojno. In to je bil preizkušen na uvozniki, katerih prisotnost v Ukrajini je pahnila v obup uradniki in "domoljubi". Dobro ljudi razume, da niti da niti draconian ukrepi niso argument in odobri prednostnih nacionalnih proizvajalec lahko samo. proizvajalec, ki predstavljajo spodoben izdelek, ki je prav tako tekmuje s tujimi. Je to storil, čeprav je delež prodanih uvoženih proizvodov ostaja visoka. Najprej, gre za drago elite pohištvo in pohištvo iz naravnega drevesa nižja cena, ki se giblje. Svojo deseto obletnico v Ukrajini se pripravlja na praznovanje ABSOLUT, ki je povezana s prvo naše razumevanje sodobno pisarniško pohištvo in design uradi. Kljub nizkim povpraševanjem in nizko solventnost, to podjetje nazaj v leta 1992 upati, da ponujajo strankam inovativno zasnovo, visoko raven kakovosti in storitev, in ne damping - temelji - stopnje. In stranke cenijo takšno zaupanje, odziva in povečanega povpraševanja, in stabilno pritrditev. Za deset let ABSOLUT ni spremenila svoj status visoko specializirana podjetja v visoki razred in vztraja pri svojem stališču, čeprav taktike podjetja je prilagojena. Slawomir Kemp, Predsednik podjetja ABSOLUT: - V prihajajočem letu bomo praznovali desetletje dela v Ukrajini, in zelo smo zadovoljni, da se prizna dinamičen razvoj ukrajinske pohištvo trgu, povečanja resnih proizvajalcev in oblikovanje zdravega konkurenčnega okolja. Smo vedno trdili, da tekmovalci potrebujejo ljubezen civiliziranega konkurenca spodbuja, spodbuja iskanje novih oblik poslovanja. Dejstvo, da je pojav v Ukrajini visoke kakovosti uvoženo pohištvo v svojem času me je razmišljati o domači proizvajalci pohištva v svoje položaje, svoje sposobnosti, in danes smo videli odlične rezultate svojega dela. Več kot 40 Direktorji in operacijske sisteme, pisarniške predelne stene, in številne naslonjači, predstavljen na salonu ABSOLUT so prejeli poštene konkurence in mi bo še bolj zanimivo, da delo v Ukrajini. Brez dvoma, svoje dosežke bodo cenili in tujih proizvajalcev, ob vstopu na trg, ne pa z izdelki za široko porabo, kot je bila v zgodnjih 90-ih, vendar z luksuzno pohištvo, in pogoje za konkurenco in razvoj ukrajinske proizvajalci in trg na Splošno bodo najboljše! Ne za prvo leto v Ukrajini delovnih Baltskem NARBUTAS, ki se dinamično razvijajo poslovne MARTREN SKUPINE, je okrepil položaj švedski KINNARPS. Italijanski, španski, nemški, finski pohištvo predstavljeni v čudovitem saloni Evropskega razreda. Podobno saloni odprto in naši proizvajalci tukaj kaže ne samo izdelkov, ampak rešitve za dom in pisarno, popraviti ali izboljšati stranke, ki bodo v pomoč pri pristojni upravljavci - stranka je, kaj videti, kaj izberite. Druge nove funkcije in show-room v bližnji prihodnosti bo odprl eden najbolj zanimivih naših proizvajalcev - "GURLEN". Non-standard material, s katerim delati tukaj, - Corian - določa in izvirnost pristopa, in določen položaj v družbi. Serhiy Harmash, Direktor LLC Garlen Ltd. " : - V primerih. Nam je uspelo opozarjajo, rast kupne moči, ki je danes, ko se položaj je ostala relativno stabilna in državljanov, ki so pripravljeni vlagati v notranjosti, ki smo jih ponujajo izključno rešitev, ki popolnoma ustrezajo potrebam posameznih strank. Prednostne naloge Ukrajinci so premaknilo v korist domačih proizvajalcev, in ta položaj je treba uporabiti, češ prevladujoči nacionalni produkt! O plagiatorstvo. Kopiranje, seveda, obstaja. Za nekatera podjetja, to je bilo "zasilna zavora" pri načrtovanju iskanja - škoda, če bi razvoj, ki zahteva toliko truda in denarja, ki ga prejmete drugega proizvajalca v slabše delovanje. Ampak ta problem je v dveh vidikov - moralne (vendar ne sproži na sindikata srečanje tat z uveljavljenimi načeli! ) in gospodarske. Trdno verjamem, da so tako "modro tatovi" nimajo prihodnosti, si lahko zaslužil nekdo drug misli, vendar te gospodarske koristi bo dolgo, in res ustvarjalnega podjetja, bo šel pred nami. Praviloma imajo visoko tehnologijo, profesionalni oblikovalci in prihodnosti. Morda danes ni smiselno vprašati: "Kje je ukrajinski pohištveni industriji? " Cilje, ki so bile ugotovljene strategije - samo je treba delati, in ne sprašuj preveč vprašanj.
VIR: Posebej o....

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика