пятница, 27 декабря 2013 г.

Za delo v skladišču, in na kupca 2006-11-09 16:50:25

Gradnja in rekonstrukcija.

Za delo v skladišču, in na kupca
2006-11-09 16:50:25

V Ukrajini nekaj podjetij, katerih zgodovina sega skoraj stoletje. Ustanovljen leta 1914, podjetje za proizvodnjo pohištva, ki imajo šel skozi veliko političnih režimov in reorganizations, je postal leta 1993 v JSC odprtega tipa ", Kijev tovarni pohištva". Vodi podjetje, Vladimir Busko, ki je usmerjena deluje dolgo, preden nedavne spremembe lastništva. Zdaj pa dela okoli 470 ljudi. C 1998 je stabilno rast se je obseg proizvodnje. OJSC "KMC" Ukrajina je vodilna v proizvodnji m'pohištvo za dom in pisarne. Paleta izdelkov vključuje približno 200 vrst izdelkov; mesečni kupec ponuja eno ali dve novi modeli. OFFICE: katere spremembe so se zgodile v strukturi vaša organizacija v zadnjih nekaj letih: nove delitve, nova delovna mesta? Stoletja, B. : Bili smo nasprotja med proizvajalci in dobavitelji, prodajalci in tržniki. Zdaj te storitve, čeprav še vedno strukturno Samostojna, že jo je vodil eno osebo. Zdaj se nikoli ne zgodi, da, na primer, prodajni Oddelek je dal terminske terjatve, kot je prej, se pravi, tkanine kupil tiste. Pridobitev tkiva, ki je vključen v prodajno službo, čeprav za to, se zdi, če se za dobave Oddelek, vendar na drugi strani, ker tržniki bolje vedeti, vrste tkiv, ki teče in kaj ne. To je enako po povzetju. To je, proizvajalci in tržniki so vključena v ponudbo in tako imajo zdaj nihče ni kriv, da prenese denar. Poleg tega smo doživeli strukturne spremembe v računovodski Službi. Pred tem so bili pogosto trenja med dela in načrtovalci, med načrtovalci in računovodje. Mi'bil povezan s številom oddelkov in imenuje ta strukturna enota, računovodske in gospodarski Oddelek. Kaj pa'edinosti naredili smo prvi v industriji. Vodil te storitve glavni ekonomist in glavni revizor, ki so vse vprašanja rešiti, ampak neposredno med podrejenimi in ne zmešnjava. Začeli smo izvajati informacijskega sistema, ki se nato pretvorijo v sistem "NAJBOLJŠE-PRO". Za to smo se morali organizirati skupni mehanizem za delo računovodje. Bilo je težko, toda na koncu nadzorni sistem avtomatsko, nered v vašem gospodinjstvu odpraviti in od leta 2001 ta sistem deluje normalno. OFFICE: je potekala v zadnjih dveh-treh letih v velikem obsegu zamenjave opreme za neposredno proizvodnjo pohištva? Kaj opreme, ki se uporablja za ta namen, - ukrajinsko ali tuje? Stoletja, B. : Leta 1998, smo ustanovili novo lesnoobdelovalnih opremo nemškega podjetja "ALTENDORF". Pred kratkim začeli uporabljati Japonci šivalnih strojev Juki. Pomlad bloki so počeli na Švicarski oprema "Spul". OFFICE: obstajajo proizvajalci pohištva iz Romunije, Poljske in drugih državah Vzhodne Evrope resni konkurenti ukrajinski pohištvo-oblikovalci? Stoletja B. Če govorimo na primer o poljski proizvajalci, ki so na našem tržišču, ki jo predstavlja dve kategoriji. Prvi je dolgo znano, velika podjetja, ki se uporabljajo, da delamo dobro pohištvo in še naprej, da to storite danes, vendar pa je za zapis "cena - kakovost" njihovi izdelki so nekonkurenčni v primerjavi z našimi storitvami. Druga kategorija podjetja, ki je skoraj obrtniških, da bi poceni, vendar zelo slabe kakovosti pohištva. Tako nevaren konkurenti v smislu kakovosti in ceni izdelkov smo. Na primer, če najamete opremljene enako materialov in kakovosti dela, kot je naše, vendar tujih proizvodnji, uvozu pohištva vsaj enkrat v eno in pol do dve in dve in pol dražji. OFFICE: kakšne dokaze je odločil, da je potrebno spremeniti slog proizvaja rastlina pohištvo? Stoletja, B. : Smo redno sodeluje na sejmih v Kölnu v Nemčiji, Poznanu na Poljskem, v Moskvi, Rusija. Ti sejmi natančno določite, moda in stil pohištva. S sodelovanjem v njih, bomo spremljali modni trendi, ki spreminjajo oblikovanje naše izdelke in nov slog ob odpravi v Ukrajini. Iz lastne izkušnje lahko dam nekaj nasvetov: bi morali sodelovati predvsem v večjih razstavah. Zdaj, z razvojem tako imenovane razstava poslovanja, skoraj vsaka dva meseca razstave pohištva v Ukrajini sam. Zato je odločitev o udeležbi na razstavah, je treba več pozornosti nameniti študija, kar skupino ljudi in organizacij, ki bodo sodelovali, bodo s prihodnjo razstavo. Načeloma razstava je zelo močna spodbuda za oglaševanje izdelkov, glavni vir informacij o tem, kaj se dogaja na področju proizvodnje pohištva, ki s'so trendi. In v bistvu, večina poslovnih stikov začne na razstavi. Mimogrede, kot je za oblikovanje, veliko znanih Zahodni proizvajalci upoštevati: ni treba, da je izmislil ničesar, Italijani in nekatere druge razvojne smernice na tem področju, bom naredil vse, zato je dovolj, da gredo na razstavah, za spremljanje trendov. PISARNIŠKO Pohištvo - člen zajetno, in v Kijevu je pomanjkanje poceni skladišč. Kako rešiti ta problem? Stoletja, B. : imamo take politike: delo na skladišče, in na kupca. Iz izkušenj, odnosov z Zahodom, zlasti nemški poslovneži proizvajalci pohištva, lahko rečemo, da imajo tendenco, da ne skladiščenja. Let p'petnajst ali dvajset dni, ki jih zaseda velika skladišča, je bilo podjetje temo. Zdaj skoraj 90% pohištvenih podjetij na Zahodu samo delo v realnem naročila. Tudi mi prišli do te točke: približno 80% proizvodnje je neposredno pod naročila. V predelovalnih dejavnostih obdobju - običajno od enega in pol do dveh tednov. Seveda, to je problematično. Poskusite upoštevati vse želje stranke, saj so zelo raznolike. Za primer prikazujemo odjemalec zofe z zeleno, rumeno, rdečo, vijolično, tapetništvo, in oseba, ki želi nekatere druge tkanine, ki mi ne. To je psihologija, in to je treba upoštevati. Poleg tega, uvede nove strategije določanja cen. Na primer, v nekaterih obdobjih popust 15% namesto naše običajno 5%. OFFICE: Zdaj cveti hotelski industriji, gradnjo novih hotelov in letovišč. Ne menite za tvoja dela, dostava pohištva za podjetja-organizatorji turizem, hotelske storitve? Stoletja, B. : Ja, mi smo aktivno vključeni v to. Ampak problem je, da ponavadi, ko je hotel naročenih izdelkov med'notranje zadeve, je običajno, da se vse skupaj: od okenski okvirji, plinths in konča s svetilkami in zavese. Tako smo se odmika od ozke specializacije - proizvodnja m'pohištvo in razviti nove kategorije izdelkov. Začel delati, omare, posteljne mize, postelja, v pisni obliki tabele. Mnogi hoteli smo že opremljena. Na Splošno, trg nas je naučila delati v zelo trd način in nenehno posodabljanje ponudbe, izboljšanje kakovosti. Vsaka dva meseca sva'je nov model ali posodobili stare. In če menite, da dosežke koli podjetje, bodite pozorni predvsem na to, da so na voljo posodobitve. OFFICE: kakšen je položaj z zaposlenimi v obratu? Stoletja, B. : Problem fluktuacije akutno ni vredno. Skrbeti je, da se nezadostno število mladih. Vendar pa je v zadnjem letu in pol naše ekipe je bil rejuvenated malo, ampak to ni dovolj, zato bomo še naprej sodelovali na zaposlovanje mladih delavcev. Je glavna težava leži v dejstvu, da smo mi in naši tekmovalci so v neenakem "gospodarske razmere". In če si "senca" področje gospodarstva v Ukrajini se bo zmanjšala, če se bo vse mogoče prisiliti, da dela na popolnoma pravni podlagi, nato pa se bomo znašli v zelo veliko zmago.
VIR: Office

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика