понедельник, 23 декабря 2013 г.

O razvoju trga gradbenih materialov, iz mesta okoljskih varnostnih 2006-11-15 20:33:42

Gradnja in rekonstrukcija.








O razvoju trga gradbenih materialov iz stališča varnosti okolja
2006-11-15 20:33:42

V XX stoletju zdi se hitro presega razvoj energije iz fosilnih goriv. Relativna cheapness energije v razvitih državah je privedlo do nepotrebnih uporabo in razširjanje energetsko učinkovitih tehnologij, in kot rezultat, večje onesnaževanje okolja. V obdobju industrializacije gospodarstva in stojalo', povezane hitro urbanizacijo je bila sprememba v industrijske tehnologije, tudi v gradbeništvu. Trenutno gradnje zagotavljanje okoljsko varno, poceni, ničvredne materialov, struktur in izdelki, ki vam omogočajo izgradnjo visoko kakovostnih vložitev po dostopnih cenah, bi morala postati ena od glavnih prioritet ekonomske politike Rusije. Vendar, danes moramo priznati dejstvo, da so okoljske varnosti ni glavno merilo kakovosti gradbenih proizvodov v oblikovanje sistema državne ureditve kompleksa. V skladu z Ustavo ruske Federacije vsak državljan ima pravico, da za ugodno okolje. V členu 3 Zakona ruske Federacije, 10. 01. leta 2002, № 7-FZ "O varstvu okolja" [1] načela v gospodarskih in drugih dejavnosti organov državne oblasti sub'subjekti ruske Federacije, organi lokalne samouprave, pravne osebe in posamezniki, ki imajo vpliv na okolje. Tukaj je nekaj izmed njih: - znanstveno utemeljene kombinacije ekološkega, ekonomskih in socialnih interesov osebe, družbe in države, da se zagotovi trajnostni razvoj in okolje; - varstvo, razmnoževanje in racionalne rabe naravnih virov; - odgovornost vlade na vseh ravneh, od državnih organov, lokalnih vladnih organov za zagotavljanje ugodnega okolja in okoljske varnosti v zadevnih ozemljih; - obvezna'Ascoli oceno vplivov na okolje pri odločanju o izvajanju gospodarskih in drugih dejavnosti; - obvezna'Ascoli za državno ekološko znanje projektov ter druge dokumentacije, podpora gospodarskih in drugih dejavnosti, ki lahko negativno vplivajo na okolje, da ogrožajo življenja, zdravo'Yu in premoženja državljanov; - prepoved gospodarskih in drugih dejavnosti, posledice, ki so nepredvidljivi za okolje, kot tudi izvajanje projektov, kar lahko privede do degradacije naravnih ekoloških sistemov, spremembe in (ali) uničenje genskega Sklada rastlin, živali in drugih organizmov, izčrpavanje naravnih virov in druge negativne okoljske spremembe, - spoštuje pravice vsakogar, da prejme zanesljive informacije o stanju okolja, in sodelovanje državljanov pri odločanju, o njihovih pravicah, da ugodno okolje, v skladu z zakonodajo Kljub navedenemu pravico državljanov, da ugodno okolje, interno okolje zraka še niso vključeni v število R'predmeti varstva. Tako, po višji 4 Zakona o'predmeti varstva okolja pred onesnaževanjem, plašča, nepravilnosti, poškodbe, uničenje ali druge negativne posledice gospodarske ali druge dejavnosti so: zemljišča, podzemna, tal, površinskih in podzemnih voda; gozd in druge vegetacije, živali in drugih organizmov in njihovih genskih Skladov; atmosferskega zraka, ozonska plast atmosfere, v bližini zemlje prostor. Teoretično varovanje zdravja'moram se pojavljajo skozi obvezna'Yazkova ekološka znanja. Vendar pa je v praksi pod prevlado monetarne odnose in prebivanje, se lahko izda s kršitvami, in lahko proizvajalci, ki kršijo pogoje proizvodnje, in tudi za vstop na trg z izdelki, ki še niso opravili ustrezne sanitarno-ekološki pregled. Kot posledica slabosti zakonodaje in dominacije sive ekonomije je trpljenje prebivalstva, ekološko stanje stanovanjskih in industrijskih prostorov poslabšanje vsako leto. V Umetnosti. 11 Zakona je zapisano, zlasti pa, da državljani imajo pravico: če želite ustvariti javnosti o'združenja, fundacije in druge neprofitne organizacije, ki delujejo na področju varstva okolja; dajati predloge v zvezi z izvajanjem javne okoljske strokovnega znanja in sodelujejo pri pregledu na predpisan način; pred'predstaviti zahtevki za povrnitev škode za okolje. Lahko rečemo, da so državljani Rusije, ki živijo v mestih, imajo pravico, da resent dejstvo, da je težko za njih, da dihati zraka, ampak računajo na zagotovljeno normalno zraka v zaprtih prostorih, kjer so preživeli večino časa, ne morejo, v Zakonu je še vedno ni zagotovljena. Tako, glavne metodološke pomanjkljivosti Zakona, povzroči izkrivljanje namene in mehanizmi državne politike varstva okolja, in na koncu škoduje državi zaradi nesposobnih pristop k oblikovanju sistema državne uredbe, je dejstvo, da je poudarek na varstvu kaj je levo na cesto, zunaj zgradbe in objekti, čeprav v Umetnosti. 1 ugotovili, da je okolje je niz sestavnih delov, ki naravnega okolja, naravnih in naravno-antropogeni objekti'predmeti in antropogenih predmetov'predmeti. Avtorji Zakona Zobov'so dolžni upoštevati mednarodne standarde, najprej Stockholmske Deklaracije Združenih Narodov, sprejeta leta 1972, glavni pomen, ki je, da je cilj varstva okolja je najprej njegovo zdravje'I, in vas morala zaščititi, tako zunanje in domače in delovno okolje [2]. V razvoju enostranska razlaga težave Pravo ruske Federacije "O varstvu atmosferski zrak", Čl. 1, ki atmosferskega zraka je opredeljena kot "pomemben element okolja, ki je naravna mešanica plinov v ozračje zunaj stanovanjskih, industrijskih in drugih prostorov," [3]. Tako novi zakon problem kakovosti zraka v zaprtih prostorih, kjer oseba preživlja večino svojega življenja pa ne vpliva. Vendar pa bi bilo nepošteno, da predpostavimo, da je varstvo health'človek sem, ne na zakonodajni ravni v Rusiji. Zagotavljanje okoljskih varnostnih zahtev notranjega zraka, okolja, predvidenih v Pravo ruske Federacije 30. 03. 1999, št. 52-FZ (kot je bil spremenjen 30. 12. 2001) "Na sanitarne in epidemioloških blaginje prebivalstva", po višji 11, ki samostojnih podjetnikov in pravnih oseb v skladu z njihovimi potekajo dejavnosti, ki so potrebne's tem povezana, zlasti, da se zagotovi varnost zdravje'jaz sem človek, ki opravijo del in opravljanja storitve, pa tudi proizvode, proizvodnje in tehnično blago, živila in blago za osebno in domačo uporabo v njihovo proizvodnjo, prevoz, skladiščenje, spoznanje, da prebivalstva [4]. Postopno norm Prava je pravica državljanov do povračila stroškov v celotni znesek škode, ki nastane na njihovo zdravje'Yu ali materialne škode zaradi kršitve pri izvajanju sanitarnih-antiepidemic (preventivnih) ukrepov. Vendar, kljub temu, da strokovnjaki v zdravstvu'sem v svoje raziskave in publikacije poudarjajo problem nizke kakovosti gradbenih materialov, konstrukcij in proizvodov kot prednost, ki je v veliki meri odvisna varnost'jaz sem oseba, ki je notranjo zraka medij, v tem Zakonu, vprašanje kakovosti gradbenih proizvodov v celoti. V skladu z Odredbo Ministrstva za zdravstvo ruske Federacije 15. 08. 2001 № 325 (kot je bil spremenjen na 18. 03. 2002) "Na sanitarno-epidemiološki pregled izdelkov sanitarno-epidemiološki strokovnega znanja veljajo samo gradnjo surovin, kjer so higienski standardi, ureja vsebino radioaktivnih snovi, vključno z odpadki za recikliranje in uporabo v nacionalnem gospodarstvu, odpadne kovine [5]. Na podlagi opravljene znanstvene raziskave v Rusiji uradno določena in tudi prednostne naloge državne uredbe na trgu gradbenih materialov, konstrukcij in izdelkov, vključno z okoljskimi vidiki. Tako, subprogram Zvezne cilj programa "Stanovanje" - "Strukturne obnovo proizvodnje znanja stanovanj", sprejeta junija 1994 in zagotavlja izvajanje aktivnosti v 1994-1995, navodila za izboljšanje strukture proizvodnje glavnih vrst gradbenih materialov, konstrukcij in izdelkov. V vsaki pod-industrijski sektor v teh območjih, predvidenih za ustanovitev nove in izboljšane gradbene materiale, proizvedene z viri varčnih tehnologij, ki zagotavljajo proizvodnjo ekološko varne izdelke z najmanj obremenjujejo okolje. Na Splošno, izvajanje ukrepov programa-združljivost', povezanih z izvajanjem prednostnih R & d, v 1994-1995.. vključeni financiranja iz Zveznega proračuna v višini 19 milijard R., v smislu, povprečna obrestna mera za junij 1994 December 1995.. - 5 in 7 milijonov USD. Tako so sredstva načrtovana za razvoj približno 100 raziskovalnih tem, da bi morala biti ustvarjanje 19 vrst učinkovitih gradbenih materialov, 37 tehnoloških linij in 49 vrst opreme. Poleg tradicionalnih virov financiranja Zvezni ciljni programi v tem rutina je bila ustanovljena na Gosstroy Rusije ne-proračunski Sklad za razvoj tehničnega napredka v gradbeništvu zaradi odbitek 1, 5% stroškov izdelki, ki jih proizvajajo podjetja kompleks, in investicijskega Sklada stavbnega kompleksa v "Stroyinvest" na račun sredstev, prejetih od prodaje nedokončane gradnje, o'predmeti za industrijo gradbenih materialov in gradbene industrije, z namenom, nadalje jih uporabi za dokončanje gradnje prednostnih objektov,'predmeti gradbenem sektorju in uvedba raziskave razvoj. V letih po sprejetju cilj programa "Stanovanje" in subroutines zagotavlja za prestrukturiranje industrijske baze stanovanjski problem ekološke varnosti gradbenih materialov, konstrukcij in izdelkov ni mogoče rešiti, ker so uradni organi niso opazili, da je to problem. Na trgu gradbenih materialov, konstrukcij in proizvodov je skoraj prikrajšani, sanitarni in epidemiološki nadzor. Prelaganja odgovornosti na ramena sanitarne epidemiološki storitve, skrb o varnosti človeških dejavnosti v razmerah omejenih finančnih sredstev, dodeljenih za te namene Minoboronprom'I Rusijo, in ozko specializacijo Ministrstvo, ugotoviti razširjenost negativnih trendov na področju okoljske varnosti v vseh surovinskih trgih, predvsem gradbeništvo in hrane. V SV'to zahteva izvajanje celovit pristop za rešitev tega problema, ki vključuje ustrezna ministrstva in agencije, odgovorne za regulacijo podrejenih podružnice in blagovnih trgih. Za vzdrževanje ekoloških varnosti gradbenih materialov, konstrukcij in proizvodov, ki bi morali nositi odgovornost, ne samo Ministrstva za zdravje, ampak tudi Gosstroy ruske Federacije. Literatura 1. Pravo ruske Federacije, 10. 01. leta 2002, № 7-FZ "O varstvu okolja" / / zbirka zakonodaje ruske Federacije. 14. 01. 2002, višji 133. 2. Stockholmska Deklaracija (Odlomki). (Sprejeta v Stockholmu dne 16. 06. 1972 Konferenca Združenih Narodov o problemih okolja) / / mednarodnega prava. Torej 3. M : Moskva neodvisni Inštitut za mednarodno pravo. 1997. C. 682-687. 3. Pravo ruske Federacije, z dne 04. 05. 1999 № 96-FZ "O varstvu atmosferski zrak" / / zbirka zakonodaje ruske Federacije. 03.05.1999. № 18, postavka 2222. 4. Pravo ruske Federacije 30. 03. 1999, št. 52-FZ (kot je bil spremenjen 30. 12. 2001) "Na sanitarne in epidemioloških blaginje prebivalstva / / Izvirno besedilo v dokumentu, objavljenem v Zbirka zakonov ruske Federacije. 05.04.1999. № 14, Art. 1650. 5. Ministrstvo za zdravje 15. 08. 2001 № 325 (kot je bil spremenjen na 18. 03. 2002) "Na sanitarno-in-epidemiologic pregledu proizvodnje" (Registrirana v Min'Ministrstvo za pravosodje ruske Federacije 19. 10. 2001 № 2978) / / Izvirno besedilo dokumenta, objavljeno v "Rossiyskaya Gazeta". № 210. 27.10.2001
VIR: Gradbenih materialov.

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика