суббота, 26 октября 2013 г.

Svetlobe in sence 2006-10-30 10:18:05

Gradnja in rekonstrukcija.

Svetlobe in sence
2006-10-30 10:18:05

Težko je precenjuje vpliv Japonske kulture v sodobni dizajn. In, če ta učinek je bil precej na začetku, v sredini devetnajstega stoletja, iz časa, ko Evropejci dobil seznanili z izvirno kulturo Japonske in padli v njen čar, v zadnjih desetletjih XX stoletja je pridobil globalni ravni. Prvič, govorimo o minimalističen design, trende, in potem bomo govorili o oblikovanju nove slog, ki je prizadela vsa področja kulture: arhitektura, predmet, design, moda, glasba... Čeprav ne moremo izključiti vpliv kulture v Skandinavskih državah na oblikovanje nove styling smer, Japonski korenine ta pojav je bilo jasno že od začetka. Verjetno, težkih naravnih pogojih naredili Japonci in Skandinavci videti resnično lepoto v preprostosti in učinkovitosti. Seveda, razlogov, univerzalne ljubezni minimalism sorte. Na eni strani tradicionalne intelektualci fascinacija z Vzhodne filozofije in religije, in na drugi, proze interes tujih proizvajalcev na Japonski trg. Glede na statistiko, povprečni Japonski oseba preživi na temo inter'jer v leto bolj, kot nemški, italijanski ali francoski in za zmago nišo, v Vzhodnem trgu - gojiti sanje vseh Evropskih, vključno z italijansko tovarno. Vsak Evropski proizvajalec pripravlja letno zbirko pohištva, inštalacij, ali inter'karieri pribor osredotočila na okus Japonskih potrošnikov. Minimalism postal moden stil, delijo usodo vseh svojih predhodnikov [nadomestnih stili od punka za grunge], je bil absorbira v bourgeois kulture. Danes, ta slog je povezan z ekskluzivnosti in bogastvo. Potem je bil popolno nasprotje njegove narave. Res, na podlagi tega pojava so avtohtone Japonski konceptov: "wabi" - zaznano enostavnost, revščine, "Sabi" - senca žalosti, "celovit žalost prežema ves svet", in "Jimi" - besparingsskog. Te pomembne kategorije Japonske estetike, njihova kompleksna, razširjena na vseh področjih življenja, Japonski, vključno z organizacijo življenjski prostor. Vendar želimo, da verjamem v iskrenost Evropskih oblikovalcev, ker minimalism je želja za čistost in popolnost, in željo, da pobeg iz molestation cilj svetu, je vedno, v naši informacije preobremenjen resnici je to še posebej pomembno. Z vidika načel oblikovanja, v minimalism, vse je jasno: preprosto popolnoma preproste oblike, olupljen iz dekoracijo in podrobnosti. Vse, ki skrivajo glavni, jasno izražen compositional ideja postane neuporabna. Emasculated lepoto geometrije. Barva - umirjeno, skoraj dvobarvni gama; struktura in tekstura - fizične - ki sestavljajo inter'notranjost v minimalističen slog, s stališča navadnih ljudi, zelo preprosto. Ampak to je samo na prvi pogled. Dejansko, če želite doseči harmonijo z minimalnimi sredstvi, naloga je težka in vredni pravi mojster, kajti v tem inter'notranjost vsaka podrobnost je pomembna, vsak slučaj, uničuje popolnosti mest. Minimalism je delo z glavne kategorije: prostor, linije, teksturo in... lahka. In tukaj smo se približuje eden izmed najbolj zapletenih delov minimalističen inter'jer. Za Evropska vprašanja-svetloba vedno kuhano navzdol, da enostavno formulo: "več je bolje". Velikih Oken, svetlo svetilke. Svetloba je dobra, je osnova in predpogoj življenja. "Obstaja le življenje in svetlobo, brez teme, brez teme, ne... " je zapisal Arseny Tarkovsky, in ta stavek izraža boleče zavrnitev Zahodne civilizacije senčno plat življenja. Za Vzhodne tradicije, svetlobe in sence (Yin in Yang), v njihovo integriteto in je harmonično ravnovesje sveta. "Veliko stvari, ki nosi Yin in objame Jan, za spopad nasprotni eter je doseči harmonijo" (iz razprave "Huainanzi"]. To je v interakciji svetlobe in sence v svoje igre Japonski ljudje videti resnično lepoto in harmonijo. To načelo se uporablja na inter'jer. Predstavitev Japonskih ljudi o lepoti izhajajo iz njihovih verskih in življenjske izkušnje: njihovi predniki, ki živijo v slabo osvetljenih okoljih, ko so odkrili lepoto in mistični pomen sence. Naučili so se, da zaznamo ne le "svetloba"in "senca", kot estetsko kategorijo in uporabite za izdelavo načrta okolje. Da bi dobili bližje nacionalni Japonski razumevanje prostora in sestava, ki se nanašajo na klasično esej Japonski pisatelj, Tanizaki Hunta "v Hvalo sence". Tanizaki trdi, da je gradnja stanovanj Japonski "najprej, odprt dežnik nad njim-strehe, ki pokrivajo zemljo kot senca, in v senci zadovoljni s stanovanjskega ". Na poti sončni svetlobi Japonski izgradnjo ovire: pritrjena na sprednji del dnevne sobe, nadstreški, balkoni, Okna, zaprite papir pomični okvir. Medli svetlobi je zelo cenjen Japonski, in da je njegova igra pospešuje unpretentious preprostost Japonski dnevna soba. "V redu jasno, razsvetljava, ko plašne nepravilne zunanje žarki svetlobe hitting stene sobe, poslikane v barvah mraku komaj zadržuje tukaj za zadnjega diha svojega življenja. " ("In Praise of shadows"). Tako nuance načelo svetlobo, ki ustvarja občutek nestabilnosti in iluzije, da soglasnik s Buddhist ideje o zakonih vesolja, in tipične minimalističen tradicijo. Igro svetloba in senca v prostoru za arhitekta minimalističen bolje kot kateri koli okraski. Siva, ochre tone stene, njihovo grobo teksturo zapolnjuje življenje m'svetlobe, in vsak kos inter'jer nuance pridobi svojo "shadow". "Praznine" minimalism omogoča arhitekta, da bi vlogo v svetu (ali bolje, interakcija svetlobe in sence), ki vodi. Torej, obliko svetilke v takih inter'Yeri sekundarni. In čeprav je zbirka "minimalistični" slog (ki je zelo enostavna, v obliki in skoraj brez barve) ustvarja samo-spoštovanju podjetje, bolj pomembna Splošna načela organizacije razsvetljave - drama svetlobe. Japonski zamudo Windows motno belo knjigo (ki je služilo kot "filter" za močni sončni svetlobi) in tako prejela m', ki difuzne svetlobe. Svetilke so tudi posebne rižev papir. Nekateri sodobni Japonski oblikovalci danes uporabljajo staro tehnologijo v svoje delo. Na primer, Japonski oblikovalec mate Sato je ustvaril edinstveno zbirko svetilk, ki uporabljajo tradicionalni Japonski papir Mino. Ta papir za več kot 1300 let v Cifi, eden od Osrednjih območjih Japonske. V preteklem stoletju Mino si Windows, svetilke, in drsna pregradna "shoji", ki je ena od najpomembnejših značilnosti Japonskega dom. V modelih, ki ga predlaga Mat Sato, so tudi menili, (lučka "Zdaj 12"), bambusa [lučka "Zdaj 18 "], rižev papir. Mat Sato, se pravi Japonski, ima sveto tradicijo, a hkrati uporablja stari materiali in tehnologije za ustvarjanje modelov v modernistične tipko. Tako krepko in hkrati ekološko kombinacija starega in novega, je zelo značilno, Japonski design. Drugo živo primer je ustvarjalnost mladih Japonskih žensk, Hiromi Kim. To bizarno'pridružil Japonski poetiko, tradicionalne enobarvni in interesa, da "odpadki civilizacije" (v njena dela so "sekundarne surovine", plastične steklenice, stare škatle. ) Delo Hiromi Kim zadela še začinjeno italijanski oblikovalci. Lučka Nasmeh, nasmeh, nasmeh ("nasmeh, nasmeh, nasmeh! "sestavljen je iz svetlobe, pregleden zvonovi, tresenje svetloba, veter in oddajajo m'svetlobe. Ampak to je Japonski. Mnogi Evropski oblikovalci ne more upreti skušnjavi, da ustvarite zbirko "Japonski" slog. "Vrh" priljubljenosti minimalistično oblikovanje svetlobe, ki je postala 2000. In čeprav je na Milan razstava EUROLUCE 2000 taki modeli so nekaj, prodajni katalogi večina italijanskih proizvajalcev, bi lahko videli luči enostavnih oblik, in, kar je najpomembneje, izključno iz mleka-belo ali prozorno steklo. Mnogi slavni oblikovalci ustvarili model, ki ga lahko imenujemo minimalističen. Na primer slavni lučka Philippe Starck - navadne bele erlenmajerico kupolo na tanko steblo in malo palico - ročica za preklapljanje. Lahko dvoma stilnih pristnosti teh modelov. Toda pomanjkanje barv in preproste oblike, da te svetilke sprejemljive elemente med'notranjost v minimalističen slog. Sodobno medijsko poročanje je precej razširili možnosti razsvetljave design. In, če tradicionalni Japonski inter'jer bila pokrita z stropne svetilke, ki se nahaja v sredini prostora, nato pa v inter'Arah sodobnih Japonskih arhitektov na svetu pogosto "skrite". Več priložnosti za "igre" s svetlobo dajejo modularni prostorskih razsvetljave. Take sisteme, da veliko podjetij, kot so slavni nemška družba STVARI ali italijansko - METALSPOT. Minimalism ni nagnjena dokazati pomembno sredstvo rezultat. Zato uporaba različnih sistemov stropov z integrirano lightings. Z diskretno svetilke, dovršeno, ki se pritrdi na strop ali stene, oblikovalci ne le dobiti difuzne svetlobe, ampak ustvariti neverjetne vizualne učinke. Najbolj znamenit primer spretno uporabo svetlobnih je delo veliko Japonski arhitekt minimalističen, Tadao Ando. Ampak bolje videli, ko, kot stokrat, da se glasi.
VIR: Duh ravni

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика