суббота, 26 октября 2013 г.

Kakovost je osnova življenja v Odesi kabuldinov 2006-10-30 10:17:22

Gradnja in rekonstrukcija.

Kakovost je osnova življenja v Odesi kabuldinov
2006-10-30 10:17:22

OJSC Odesi kabel rastlin "Odeskabel" - največji v Ukrajini proizvajalec telefonskih kablov široko paleto, vključno z fiber-optic in simetrični kabli za strukturiranih omrežij (LAN-kabli). Ustvarjalni rasti podjetja ekipa, stalno usmerjenost na uvedbo nove opreme, materialov, napredne tehnologije, razvoj in izdelava sodobnih na tehnološki ravni vrsti kabel proizvodnjo prispevala k rasti in krepitev organ rastlin, strokovnjaki za kakovost proizvodov, dobavljenih. Sestavine za uspeh podjetja V pogojih vedno večje konkurence, da potrdi njegovo verodostojnost na del poslovnih partnerjev, kupcev, javno mnenje, država, željo za vstop na mednarodni trg, in tudi prizadevanje za oblikovanje konkurenčnih podjetij. Med 1998-1999, obrat se je razvil, ki se izvajajo in certificiran sistem zagotavljanja kakovosti za proizvodnjo, telefonskih in optičnih vlaken kabli za MS ISO 9002-1994 v avtoritativni certificiranje center TUV Certi z predstavništvo v Kijevu (tüv Rheinland Berlin-Brandenburg). V letu 2000 potrjujejo certificiranje sistema UkrSEPRO za skladnost z DSTU ISO 9002-1995 v STC "Stankosert" , Odesi. Razvoj in uvedba sistema kakovosti dovoljeno: bistveno izboljšanje kakovosti izdelkov, ki jih proizvaja neposrednih storilcev s povečanjem odgovornosti v skladu z dela in tehnološke discipline; organizirati interakcije med poslovnimi enotami; povečati odgovornost upravnega in srednje osebja; za povečanje učinkovitosti proizvodnje in konkurenčnost podjetja; odprt dostop do mednarodnih trgov. Standardi ISO 9000:1994 vplivajo na vse potrebne regiji, - organizacija za upravljanje s poudarkom na kakovosti. Danes pa je sistem kakovosti ISO 9000:1994 že šteje kot je potrebno nižji ravni, ne vedno izpolnjujejo zahteve kupcev, izpolnjevanje tega, kar je osnovni pogoj za tržno gospodarstvo. Učinkovit sistem kakovosti, ki izpolnjuje zahteve trga so danes integrirani v koncept OBSEGA (Total Quality Manadgment) - koncept total quality management. To razlikuje nove različice standardov ISO 9000:2000. Temelji na osmih osnovnih načel vodenja kakovosti, sisteme, ki so skladne z načeli in KI so namenjene za zagotovitev uresničevanja organizacije stalni uspeh. Obdobje veljavnosti certifikata za sistem kakovosti po ISO 9002:1994 (DSTU ISO 9002-1995) naše podjetje se je končalo v juliju 2002. Za 3 leta dela za sistem kakovosti, smo pridobili določene izkušnje, o samo-izboljšanje, nadgradnjo. Mi lahko z gotovostjo rečemo, da je sistem kakovosti ISO 9002:1994 postal trden Temelj za razvoj in izvajanje sistema vodenja kakovosti po ISO 9001:2000 (DSTU ISO 9001-2001). V SV'v zvezi s tem je bil razviti in izvajati program prehoda na verzijo ISO 9001:2000. Dokaz za to je uspešno certificiranje revizije v juliju 2002 za certificiranje centrov TUV Certi in NTC "Stankosert" z prejemanje mednarodnih in ukrajinski certifikati za sistem vodenja kakovosti za načrtovanje, razvoj in proizvodnja kabli, žice in kabli, t.j. za celoten življenjski krog teh proizvodov. Mi smo dosegli učinkovite rezultate v delovanju sistema vodenja kakovosti po delovanju načela vodenja glavo - najprej, naš Generalni Direktor, kandidat tehničnih Znanosti, nagrajenec državnih nagrado Ukrajine Morgacheva Dmitrij Vasilievich. To je postopno, zahtevna, prinaša veliko energije, zdravo'I in strokovnost glavo. Mu je uspelo, da bi naši tovarni za kakovostno novo, ki ustreza najboljših svetovnih standardov na ravni upravljanja in življenje, za ustvarjanje konkurenčnega podjetja. Revizorji, ki potrjuje nas centri pri izvajanju certificiranja ali nadzora, revizij je vedno dober vtis iz povezujejo z Dmitrij Vasilievich, iz svoje pristojnosti, obveznosti in je ustvaril popolno zaupanje v izvajanje izvajajo v podjetju na področju Politike kakovosti" in uresničevanju načrtovanih Ciljev na področju kakovosti ", ki jih je treba sporočiti in vnesite krog dolžnosti'odgovornosti vsakega zaposlenega. Načrtovano upravljanje "Cilji na področju kakovosti" specifični, merljivi in določite strategijo razvoja podjetja. So usmerjeni v zagotavljanje rasti se je obseg proizvodnje, izboljšanje življenjskih lastnosti proizvodov, razvoj in izvajanje novih tehnologij, širitev ponudbe proizvodov kabel proizvodnje, na zadovoljevanje potreb trga, zadovoljstvo kupcev, izboljšati upravljanje z viri. Usmerjenost k strankam je glavno načelo delovanja sistema vodenja kakovosti. Torej, vsa njihova prizadevanja, prizadevanja bomo potrudili, da študija, razumevanje in odzivanje na sedanje in prihodnje potrebe kupcev, v nekaterih primerih presegajo te zahteve. Vsako leto prodajo in trženje Oddelek izvedel raziskavo potrošnikov, ugotoviti zadovoljstvo s kakovostjo naših izdelkov in njihove želje. Povprečna raven zadovoljstvo potrošnikov v letu 2002 je znašala 87, 7%. To ne pomeni, da 12, 3% kabel, proizvedenih slabe kakovosti ne izpolnjuje zahtev normativnih dokumentov. To pomeni, da je potrošnik želi razširiti paleto proizvodov, uporaba je včasih zlorabljena in potrebe. Zlasti, narejen mesto telefonski kabli se uporabljajo za digitalne komunikacijske sisteme'ASCO in, seveda, ne izpolni nalogo, ki je potrebno za potrošnika. Glede na to potrebo, raziskovalni Oddelek pod vodstvom kandidata, tehničnih Znanosti, izredni Profesor za fiber-optic komunikacijskih vodov'komuniciranje Odesi national Academy of communications'ASCO ei. A. S. Popov, O. Stoletja Bondarenko, nagrajenec države nagrado Ukrajine razvili posebni kabli, namenjeni za digitalne komunikacijske sisteme'ASCO. V letu 2003 načrtuje ustanoviti svoje proizvodnje. Ob upoštevanju zahtev trga kabelskih proizvodov v letu 2001, kupljene opreme in leta 2002 odprl delavnico za izdelavo simetričnih kabli za strukturirane kabelske mreže (LAN-kabli), dokazano tehnologijo, da izpolnjuje sodobne zahteve, proizvodnja je urejena vseh blagovnih znamk. Kabli so certificirani v Ukrajini in Rusiji. Takšne kable v Ukrajini proizvaja samo mi, povpraševanje po njih povečuje. Večino naših potrošniki želijo na površini membrane telefonski kabli 10-20-30-50 parov, ki so pripeljali metrazhnoj oznako, čeprav to ni določeno s predpisi. Glede na njihove želje, ki je predviden za 2002-2003 za nakup in namestitev ustrezne ce naprave. Hvala za vzajemno koristno sodelovanje s kupci, se vedno večje število podjetij, S. kotorim delamo. V letu 2002, 37% več v primerjavi z letom 2001, medtem ko se je obseg prodaje povečali za 14, 1%. Glavno bogastvo družbe, Zaposleni na vseh ravneh so glavno bogastvo podjetja. Usmerja jih za opravljanje nalog družbe za upravljanje vidi njena glavna naloga pri ustvarjanju pogojev za produktivnost in višja manifestacije osebnih sposobnosti, znanja in pobude. To je načelo vključevanja zaposlenih v proces doseganje zastavljenih ciljev v korist podjetja. Načrtovanih za leto 2002 "Namene na področju kakovosti" made. To je povečalo raven odgovornosti za rezultat izvajanja dodeljenih nalog, stopnjo pobude in potrebe v popolnosti njegovega znanja, usposobljenosti osebja v podjetju. V letu 2002 izboljšati usposobljenost, stalno izobraževanje na UNIVERZAH in angleškega jezika, sodeloval na seminarjih in izobraževanjih, 82 zaposlenih v podjetju. Kakovost dela, kakovost proizvodnje izdelkov, skladnost sistema vodenja kakovosti na ravni podjetja je spodbudila. Ustrezne Določbe je določeno mesečnih bonusov, kot skupin, ekip, delavci pieceworkers, in menedžerji strokovnjaki. Zaradi dobrih poslovnih rezultatov, dobre kakovosti industrijskih proizvodov pri proizvajalcih, družbe za upravljanje v letu 2002 je pokazala, možnost povečanja plače vseh delavcev, podjetja pa za 25%. Načelo stalnega izboljševanja sistema vodenja kakovosti je obvezna'obvezne zahteve standarda ISO 9001:2000, vendar smo to načelo je bilo v uporabi v zadnjih 3 letih, izboljšanje in razvoj vseh področjih delovanja podjetja. Danes organizirano opazovanje, meritve in analize vseh procesov. Izvajati ukrepe, potrebne za doseganje načrtovanih rezultatov in nenehnega izboljševanja teh procesov na podlagi vloge korektivnih in preventivnih ukrepov, zaradi katerih kakovost proizvedene proizvodnje ustreza svetovnih standardov. Trdimo, vzajemno koristni odnosi z našimi dobavitelji materialov, kot povezana pa izberite in ocenjevanje dobaviteljev, ki temelji na njihovo sposobnost za dobavo materialov, dobre kakovosti in po ugodnih čas za nas. Tako smo opustili bakreno palico OJSC "AZOCM" , Artemivsk, kot tudi zaloge iz preteklih let še vedno ne izboljša njegovo kakovost. Možnost podjetja V SV'v zvezi s tem, družbe za upravljanje, saj je eden od namenov na področju kakovosti, prevzete obveznosti'asana v 2002-2003 za nakup tehnološke opreme in razvoj proizvodnje lastnih bakrene žice rod za izboljšanje kakovosti naših kabel izdelkov. V novem mestu je nameščena in pripravljena za uvedbo v letu 2003. Od leta 2000 je podjetje sodeluje v mednarodnih javnih razpisih znanih tujih podjetij, kot so "Siemens", "Ericsson", "Pirelli" in zmaga jih. Prijetno je, da je za Odesi-Brody cevovoda, ki je zelo pomemben za krepitev mednarodne slike Ukrajine kot tranzitna država, kabel je naše tovarne. V letu 2002 je zmagal na razpisu za proizvodnjo lokalni telefonski kabli, lokalni SV'ASCO visoko frekvenco in optični kabli za Kazahstan med vodilnimi kabel proizvajalci v skupnosti neodvisnih držav in Turčije. Razširili trgih. Poleg Ukrajina, Rusija, Belorusija, smo vstopili na trge, Moldavija, Gruzija, Kazahstan, Azerbajdžan, Baltske države, Bolgarija. Naši izdelki že poznajo in razlikujejo. Vemo, da iz naše praktične izkušnje, ki potrebujejo razvoj in certificiranje sistemov upravljanja kakovosti v skladu z ISO 9001:2000 in DSTU ISO 9001-2001, najprej za življenje in razvoj podjetja, za vstop tujih trgih, in so pripravljeni deliti. Poleg tega v bližnji prihodnosti dobili države, da bo mogoče le ob prisotnosti certifikat ISO od ukrajinskih podjetij - kot je že dogajalo z našimi sosedi v Rusiji.
VIR: Gradnja in rekonstrukcija

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика