Gradnja in rekonstrukcija.
Sadra-mavec-hurrah! 2006-10-28 12:38:36
TRG V ŠTEVILKAH Blaga s katerimi se trguje na trgu, " suho gradnjo mešanice (SSS). Obseg prodaje v letu 2001 - 150-180 tisoč t $ 45-50 eur (opt). Število operaterjev - uvozniki - ne več kot 10, domačih proizvajalcev je več kot 30. Delež uvožene in domače izdelke - 75-80% domačega proizvoda, 20-25% uvoz (v kvantitativnem izrazu). Prodaja struktura lepilo za ploščice - 60-65%, zmesi za steno - 15-20%, mešanice, za tla - 10%, lepilo za sadra mavčne plošče - 5-7%, lepilom za spoje - 3-5%, drugi mix - 2 -3% (v kvantitativnem izrazu). DINAMIKA PRODAJE Po trgovci, to leto, ki prodaja suho gradnjo mešanice (SSS) so se povečale za približno 25-35% (nekateri trgovci, celo hvalil 50%rast glede na predhodno leto. Vendar, ob ugotovitvi, rast prodaje, operatorji, ki se ne morejo določiti, kaj je število MTS, so proizvodnja, uvoz in prodajo v Ukrajini. In spet (glej, na primer, POSLOVNE № 37 September 9, 2002, str 26-31) vrednotenje trgovci se ne strinjajo s podatki proizvajalcev (glej pregled industrije na straneh 29-31). Glavni razlog za razlike je pomanjkanje celovitih podatkov uradne statistike. Na primer, v Ledovskoy uvrstitev CAS "šifrirane" pod različnimi carinskimi predpisi. Prisotnost tihotapljenju izdelkov in podcenjevanje računa vrednost uvoženega blaga, prav tako ni ugodno za pravilno ocenjena prodaja CCC. V istem krepko subjektov, ki upajo, da oceni količine tržnih podatkov polar. Nekateri verjamejo, da je njegova zmogljivost je 130 tisoč ton, in nekateri pravijo, da je skoraj 3-4 krat več. Najbolj verjetno, optimistični izračuni prodaje v 450-500 tisoč ton temelji na dejstvu, da je v suhe gradbene mešanice "štetje" Pakirani cementa, apna, mavca. Obseg prodaje zgolj CCC, glede na Poslovne skupnosti in nekaterih subjektov, da 150-180 tisoč ton Uvoženi izdelki v Podrobnosti o tem, kako uvozite MTS POSLOVNIH napisal večkrat (glejte № 37 10. 09. 01,na straneh 34-37, № 9 z dne 04. 03. 02 g, stran 24, 25). Turški blago ostaja vodja prodaje v skupni prodaji sadra kiti in mavca. Po različnih ocenah, predstavlja za 50-70% (v kvantitativnem izrazu). Glede na uradne statistične podatke, 6540 s ton cementa, apna in mavca kiti, ki se uvažajo v Ukrajini leta 2001, Turki dal 1886 torej, medtem Ko se je uvoz turški blaga v prvi polovici leta 2002 v primerjavi z enakim obdobjem leta 2001, se je povečal za 621 ton (1211 t ; glej tab. 1). Z nižje cene kot za domače proizvode. In to je razumljivo, saj mere računa za turške izdelkov pod-poročali shamelessly. Po podatkih carinske statistiko, povprečna račun cena 1 kg kiti ki jih Zahodnih državah je približno us $ 0, 3 za 1 kg, turško - $ 0, 085 1 kg Tabela 1 Uvoz suho gradnjo zmesi v Ukrajino od osnovne državah-dobavitelji Državi, v O'em, t 2001 in Prvi polovici leta 2001 in prvi polovici 2002, SPS UED 321410900 slikarjev ' nadevi deluje Moldavija 1571 585987 Nemčiji 724 321 315 Poljska 1121 641 455 Turčija 1883 588 1211 Finska 217 13 218 Samo 6540 2601 3617 UCC FEA 32149000 drugih (ognjevzdržni spojine za pripravo površine fasad, notranjih zidov, tal, stropov in podobno), Moldavija 2874 1133 1972 Nemčiji 2521 1257 pride 956 Poljska 5757 2485 3263 Turčija 1120 359965 Finska 1584 790 534 Samo 16888 7571 9309 UCC FEA 25202000 mavec (gips) Moldavija 411 218 325 Nemčiji 207 515 339 Poljska 8414 3593 4952 Turčija 4183 1097 4691 Finska 11 Ni podatka 2 Francija 1289 554 1602 Samo 15144 5885 12073 Po Goskomstat. OBMOČJU V letu 2002, pomembne spremembe v ponudbi, CCC ni zgodilo. Kot verjel, POSLOVNI spomladi (№ 9 z dne 04. 03. 02 g, stran 24, 25), se poveča povpraševanje po specializiranih suhe mešanice (praviloma je drago in povprečna cena blaga). Na primer, s povečano prodajo keramičnih ploščic za bazene so gojenje in prodaja ustreznih vrst ploščice lepila. Tudi, v skladu s trgovci na debelo, kupci raje za uporabo SPVP, določene blagovne znamke za gradnjo kopeli in ne Copart mešanico različnih blagovnih znamk. Letos povečala prodajo neželeznih lepilom za spoje - okoli 3-4% v primerjavi s predhodnim letom. Čeprav, kot prej, levji delež prodaje zagotoviti injekcijsko sive in bele barve. Še en dober trend na trgu "suho trte" - širitev asortimana. Trgovci spoznal, da je ta način pritegniti kupca in posledično povečanje prodaje deluje brezhibno. Kot rezultat, v zadnjem letu, obseg mnogih podjetij je polnijo z različnimi vrstami hidroizolacije in toplotne izolacije (za fasadni izolacijski materiali, vse vrste suhe mešanice za tla. V zadnjih dveh letih raste prodaja poceni ploščice, lepila, ometov in putties. Najcenejši izdelek zagotavlja trgovci približno 75% celotne prodaje (v kvantitativnem izrazu). Ampak, po nekaterih trgovcev na debelo, konstantnega padanja cen je privedlo do dejstva, da v strukturi dohodkov, njihov delež se je ne več kot 35%. Po trgovci, in povečanje prodaje povprečna cena skupine. Pred kratkim, zmanjšanje cene in trgovske marže na ta "suho trte" ni bilo opaziti. Zdaj zagotavlja trgovci okoli 40% prihodkov. Izvajanje drago zmesi, predvsem fosilnih goriv in zdaj ni več kot 5% celotne prodaje (v kvantitativnem izrazu). Vendar drago element, ki omogoča, poslovnežev do 30% prihodkov. STROKOVNJAKI PRAVIJO, Stanislav BELINSKY (41), Namestnik Direktorja podjetja "Angie" (g Kijev, ukrajina; proizvodnja, trgovina na debelo in drobno z gradbenim materialom; osebje 200 zaposlenih, na trgu od leta 1993): " Po naših ocenah je potrošnik ob nakupu gradbeništvo, kemikalije v glavnem osredotočeno na ceno blaga. Za ta razlog prodaje, za primer, suhih ometov je red velikosti manj kot prodajo limy rešitev. Večina proizvajalcev, cene za podobne CCC skoraj enako. Zato vse bolj pomembno vlogo pri promociji izdelka predvaja priljubljenosti tega, ali da blagovne znamke. Vendar pa niso vsa podjetja, ki imajo dovolj sredstev za svoje oglaševanje. Smo v zadnjih treh letih in prodajajo izdelke približno dva ducata tovarne. Vendar glede na nizko povpraševanje za blago nekaterih proizvajalcev, je odklonil, da delo z njimi. Na primer, zdaj smo (skoraj z ničle donosnost) prodajajo ostaja izdelkov iz domače TM. Torej, medtem ko "stop" v območju p've ukrajinski proizvajalcev. Najbolj odmevnem v Ukrajini TM Ceresit, "Polirem" in "Polimin". Poleg tega suhe mešanice proizvajalci zadnjih dveh blagovnih znamk bistveno dodal, da je obseg prodaje v 2001-2002 Nasprotno, skozi višje cene postopoma izgublja tržni položaj Ceresit. Michael IVANCHENKO (29), Direktor "Ukrep budmateriali" (g Kijev, ukrajina; uradni uvoznik TM Mira; osebje - 5 osebe, ki je na trgu od leta 2001): - V zadnjih letih je bilo stabilno rast povpraševanja po high-tech drago CCC. Poleg bogatih ljudi, to povpraševanje zagotavlja potrošnikom, ki živijo po načelu "nismo tako bogati, da kupujejo poceni stvari,". Na primer, draga, talne obloge lahko šlo slabo uporabo slabe izravnavanje mase; to je neprijetno, da vidite, dragi ploščice, breakaway z uporabo poceni lepilo v posebnih pogojih (ploščice v bazenih, mavčne plošče, in tako naprej ). Razveseljuje, da v Ukrajini z'so visoko kakovostne komponente, ki bodo omogočili, da proizvajajo tehnološko enostavne lepila, brez izgube kakovosti. In ker dostave zmesi v tujini poveča njihove stroške, načrtujemo organizirati proizvodnjo takih CCC v Ukrajini. Oleg Valuyki (30), head of product line-MTS v trgovini in gradbeništvu skupina "bullain", del GK "Altera", Kharkov, trgovine v gradbeni materiali): - Letno prodajo CCC rastejo na 30%. V lanskem letu v SV'v zvezi z zmanjševanjem cene za suhe mešanice (na povprečno 5-6%) se je povečalo izvajanje domačih izdelkov Ceresit blagovne znamke. Promet in skladiščenje stroškov v ceno MTS so zelo visoke in jih vzamete iz tujine je vse manj donosen. Hudi konkurenci vodi k dejstvu, da poleg Splošnega zmanjšanja vrednosti za nekatere izdelke, trgovci na debelo začeli smetišče. Vendar pa to ni najboljši način boja za kupca. Zato mislim, da trgovci na debelo je treba zbrati za "okrogla miza" in za razvoj skupnih načel cenovne politike. V civilizirani istem tekmovanju zmagovalci so tista podjetja, ki bodo lahko optimizacije stroškov za logistiko, poglobljeno analizo razmer na trgu. Prav tako je treba paziti, da je prodaja na drobno, kot v trgovinah, pogosto slabo prilagojeni uporabljati računovodske blaga. Kot rezultat, določene izdelke na policah, včasih ne. Poleg tega kvalifikacij prodajalci v trgovinah lahko bilo boljše. Mnogi od njih so še vedno ne pozna značilnosti in posebnosti uporabe suhe mešanice. Zato je treba spodbujati usposabljanje prodajalcev na drobno. Boris KUDRYAVTSEV (26), Vodja "Conlux Ukrajine", Kijev, ukrajina; posredništvo in trgovina na debelo v gradbeni materiali; osebje - več kot 50 zaposlenih): - Obseg prodaje na trgu suho gradnjo zmesi se povečuje vsako leto. Nobena izjema in 2002. Upoštevajte, da v tem letu na trgu suhe mešanice okrepila ukrajinski proizvajalcev, zaradi naraščajoče konkurence na poceni ceno segment. K povečanju prodaje izdelkov blagovne znamke Ceresit, na primer, smo aktivno širjenje distribucijskega omrežja in promocija izdelkov na trgu, v'chnogo gradnje. Glede na trgu o'chnogo gradnje lahko rečemo, da so bolj konkurenčni, so tiste družbe, ki bodo zadovoljili povpraševanje gradbeniki za dodatne storitve (na primer, izračun materiala uporabe) in najti pot iz težavne situacije, ki izhajajo iz o'predmet, s pomočjo ponujenih izdelkov, in tudi možnost, da se posvetujte s strokovnjaki. Nikolay Tsalko (49), Direktor podjetja " Agromat", Kijev, ukrajina; trgovina na debelo in drobno z gradbenim materialom; osebje - več kot 500 zaposlenih; na trgu od leta 1993): - Rast prodaje suhe mešanice v Ukrajini to leto v primerjavi z letom 2001 je znašala najmanj 30%. Prej prodaje, bomo CCC posebna pozornost je ne plača. Jih prodajajo kot spremljevalec izdelkov ploščice. Vendar se v zadnjem letu smo spremenili prodajne politike za CCC. Za povečanje količine gradbenih kemikalij uvedla dodatne popuste za velike debelo kupci. Postali so bolj pogoste promocije: darila ob nakupu izdelkov, brezplačno razdeljevanje blaga med trgovci in stroyorganizatsy itd., Spodbudno je, da z rastjo prodaje raste in kultura potrošnje CCC. To je še posebej opazno pri gradnji dragih predmetov'predmeti. Na primer, da so potrošniki, ki so že raje uporabite posebej izbranih komponent, gradbeništvo, kemikalije (praviloma visoko kakovostne uvožene) za gradnjo bazenov. Sergej YARMOLENKO (28), Vodja supermarket "Nova Linija" (g Kijev, ukrajina; trgovina na drobno, trgovina z gradbenimi materiali; osebje - 170 zaposlenih; na trgu od leta 2001): - Trg suho gradnjo mešanice, ki se hitro razvija. S'obstaja veliko ponudbe od proizvajalcev in uvoznikov. Nekateri dobavitelji, da se na policah v trgovini, včasih celo prodajo njihove donosnosti, ki je blizu nič. Praviloma storite na realizacijo znanih blagovnih znamk. Seveda, priljubljenost TM za shranjevanje, je zelo pomembna. Ampak razen tega smo zainteresirani, da dobavitelji skrbno nadzorovanih dostava blaga, dostava, dokumentacija, skrbno spremljamo pogoji dobave, sodelovali v različnih skupnih marketinških projektov (na primer, smo izdelali časopisni oglas trgovin). Na žalost niso vsi prodajalci so sposobni za delo brez težav na trgu in pripravljeni morali plačati dodatne stroške za oglaševanje. Čeprav so poskusi, da bi našli najboljše možnosti. Ki vključuje v svoje oglaševalske povezave do naše trgovine, ki ponuja brezplačno dostavo blaga. Ugotavljam, da v tem letu v primerjavi z lanskim pospešila prodajo suhe mešanice za toploto-vodenje fasadah stavb. Rast je bila za približno 30%. Moje mnenje je, stojalo'ta je zaradi aktivnega oglaševanja različnih materialov, ki ohranjajo toploto v hiši in shranite na električno energijo. Cene Za večino subjektov, ploščice, lepilo "paket konj", ko posnamete nove trge. In v zadnjih letih najbolj toga cenovna konkurenca se je začela ravno v segmentu domačih lepilo za ploščice. Cene za zadnjih 2-3 letih je bilo omejitev (glej preglednico. 2; letni padec cen za 10-15%). In če bodo proizvajalci še naprej znižanje cen za proizvode, ki po mnenju trgovcev, je malo verjetno, da ga lahko imenujemo lepilo. Po hudi konkurenci in trgovci imeli za uravnavanje apetita in zmanjšanje trgovska marža za ploščice, lepilo. Včasih dobi, tako na debelo, omejen manevrski 3-4% (plače v času prodaje 25 kg vreča lepilo zmes ne presega 50 kopecks ). Na drobno marže za ta izdelek zdaj bo do 8% do 15% (glede na lokacijo, vrsto trgovine na drobno). Po podjetnikov, to se zgodi, da damping so tudi distributer'uteri eno in isto podjetje. Seveda, so potrebne'povezane s prodajo blaga na odobrena company-"mati" cene (ne poskrbi za določanje cen "race" za potrošnika in plača dovoljeno, da razvije svoje lastne distribucije). Ampak, da bi dobili "okusne" distributer'autorsko popust, morajo izpolniti številne zahteve: za prodajo določene količine blaga, v skladu z enotno cenovno politiko itd., Če so izdelki dražji, kot blaga konkurentov, nekateri veletrgovci, ki ne morejo izpolniti zahtev proizvajalca. Kot rezultat, so morali izpolnjevati obveznosti, ki jih je'asana, prodajajo blago po cenah, spodaj so priporočljivo. Trgovci menijo, da proizvajalci, ki ne želijo, da pridejo v položaj, kot je ta, naj ponovno pretehta svojo cenovno politiko. Drugače prodaje njihovih izdelkov, se bo zmanjšala. Nedvomno, proizvajalci ne bi vedela za težave, s katerimi se srečujejo njihovi distributer'uteri. In, seveda, so poskušali preprečiti krepitev nevarnih trendi. Na primer, za nadzor nad prodajo blaga na določijo cene, podjetje " Henkel-Bautechnik (Ukrajina)," je pred kratkim ustanovljen poseben sistem, ki omogoča, da spremljate napredek izdelkov iz skladišča do končnih potrošnikov. Da se prepreči izpuščanje podjetje vodi sestanek s partnerji, na katerih se obravnava težav, ki so nastale. Če distributer ne ravna v skladu s priporočeno cenovna politika, obrat zavrne dobavo blaga, družbe ali mu ga dodatne popuste. V zameno, če distributer težave se pojavijo, je družba, v skladu s Splošno Direktor "Henkel Bautechnik (Ukrajina)" Vladimir Socha, poskušali najti kompromisno rešitev. Mimogrede, ni izključeno, da se bo cena mešanice v bližnji prihodnosti bo začetek rasti, kot je bil spremenjen aditivov, ki so v njihovi sestavi, uvoz iz držav EU. Tečaj Evra se je od začetka leta za 20%, rose in dopolnil - in njihove komponente v ceno suhe mešanice pomembna. Ob istem času, konkurenčni boj, kot je poudaril, je privedla do močnega zmanjšanja "suho trte". Kot rezultat, kmetov dohodek v letu 2002 znatno upadla. Zato je v bližnji prihodnosti ukrajinski proizvajalci bodo poskušali optimizirati cene MTS. Padel v zadnjem letu, suhe zmesi za steno - približno 5%do 8%. Še posebej opazno je bilo zmanjšanje cen na mavec mavec in kiti - od približno 2 UAH. do 5 UAH. za vrečko (25-30 kg). Po trgovci, to je bil zaradi znižanja cen na kiti in mavca dobavitelji turški blaga. In kot zagotavljajo večino prodaje suhi omet mešanice za stene, druge dobavitelje preveč bili prisiljeni znižati cene. Poleg tega so številni domači proizvajalci so začeli iskati načine, kako zmanjšati stroške proizvodnje, zlasti, samostojni študij (v celoti ali delno), delitve omet. Opozoriti je treba, da v tem letu, približno 5-10% povečanje cene za suho gradnjo meša Evropske produkcije (v SV'v zvezi z rastjo, kot je bilo že navedeno, Euro). Preglednica 2 : Povprečne cene MTS v letu 2002, USD / kg Izdelka Poceni cena skupina Povprečna cena skupine Drago ceno skupine ploščice, Lepilo 0, 13-0, 3 0, 4-0, 65 0, 7-1, 1 dBm na 0 stene, 2-0, 4 0, 5-0, 6 0, 7-1, 2 CAS nadstropju 0, 26-0, 4 0, 5-0, 8 0, 9-1, 3 Injekcijsko 0, 5 - 0, 8 0, 9-1, 5 2-2, 5 Lepilo za sadra mavčne plošče 0, 25-0, 3 0, 35-0, 4 0, 45-0, 5 tabela 3 Struktura prodaje MTS blagovne znamke (v denarnih enotah) Blagovne znamke, 2002, % Litokol 1, 4 ATLAS, 2, 3 KNAUF 12, 7 "Profilin" 3, 5 "Polirem" 6, 1 "Obrtnik" 9, 5 "Policija" 10, 3 Ceresit 43, 3 Satengips 11 mimogrede Po podjetniki, povprečna poraba suho gradnjo mešanice na Poljskem 100 kg na leto na prebivalca. Poljski trg CCC že "hit" 12. Estonski trgovci srečen, malo manj. Je srednje "potrošnje" je izračunana 50-55 kg suhe mešanice v h. Vlak lokalni uporabnik nove izdelke, poslovneži se je začela v sredini 90-ih letih. Po izračunih Podjetja v Ukrajini v povprečju 3-4 kg zmesi na uro na osebo. "Starost" domačem trgu je približno sedem let. POSPEŠEVANJE PRODAJE Pomembne spremembe v distribucijskih kanalih CCC tem letu ni prišlo do. Veliki proizvajalci vsako leto poskuša razširiti prodajne mreže. Vendar pa je po mnenju trgovcev, v regijah Ukrajine proizvodov take blagovne znamke kot "Polimin "Polirem", predstavljen neenakomerno. Bolj ali manj razširjanje svojih izdelkov uspelo TM Ceresit. Težko skušajo razširiti trg velikih Metropolitanskih debelo. V regijah, ki so aktivno ustvarjanje prodajne mreže, odpreti predstavništvo. Svoje "lovke" je že dosegla številne regije. Očitno je, da v bližnji prihodnosti v večjih regionalnih centrov pričakujemo vse večje konkurence med predstavniki Kijevu, podjetja in lokalne pošasti. Poleg tega, da je malo verjetno, da tekmujejo za stranke preizkušena način, to je ceno. Glavni instrument v boju za trg bo, očitno, znani izdelki tega, ali da blagovne znamke. Zdaj nekateri trgovci, ki zagotavljajo, da so njihovi izdelki so prisotni na policah priljubljena maloprodajnih mestih, kjer so trg izdelek z skoraj nič donosnost. V skladu s trgovci na debelo, njihove stranke (še posebej v regijah), občutek porast oskrbe v SSA, so postale bolj zahtevne. Kljub temu, da ne potrebujejo tako veliko, na primer dostave izdelkov. Če želite prihraniti pri stroških transporta, v trgovini na debelo podjetja poskusite bodo ponudbo izdelkov za obvoznico v svojih skladiščih, ki je rekel, ob tem neposredno od proizvajalca, skladišča za svoje kupec (upoštevajte, ga mora pojasniti stranka dobavnega). Oglaševanje, promocije. Pred kratkim, so mnoga podjetja začela bodite posebej pozorni na slike, oglaševanje izdelkov. Opazen je bilo oglaševalske akcije, TM "Polimin" (" Fomalhaut"). Poleg običajnega oglaševanja, npr. prevoz, plakatih, podjetje je začelo, da oglašujejo svoje izdelke in na televiziji (doslej je to oglas ni bil zelo priljubljen na trgu CCC). Poleg tega podjetje izvaja oglaševalske kampanje za potrošnike v nti vrečko suhega trte" "Polimin" za potrošnika, da bi našli nekaj denarja. Upoštevajte, da nekatere napredne trgovci na debelo so našli zelo izviren način za spodbujanje malo znane blagovne znamke v Ukrajini. Trgovci ponujajo proizvajalec z omejenimi sredstvi za obsežno oglaševalsko akcijo, ki bo zagotovil "brezplačno" neomejeno količino proizvodov. Sodniki so se razdeli med svoje veleprodajni partnerji, ki pa je med potrošniki (gradbeništvo, zasebni master). Tako, izdelki oglašuje neposredno potrošnikom in hitro uporabljen in testiran "v resnici,". Na Splošno shemo, je dobra, vendar pod pogojem, da blago, ki so visoke kakovosti in gradbeniki, kot je. Torej, v prihodnje jih bo opravljal svoje nakupe. Drugače bo blago "zapravil". Opozoriti je treba, da dobavitelji CCC redko vodenje promocije v večjih trgovinah na drobno. Takšne dejavnosti se štejejo (vendar zelo krivično. - Ed. ) neučinkovito. In da je, zakaj. V skladu s predstavniki ene od gradbenih materialov trgih, distributer ene blagovne znamke je potekala dva tedna kampanje, ki zagotavlja, da je spodbujati blago 10%popust. Vendar je ostal razočaran. Opazno povečanje v prodaji, ko je bila akcija, ki niso. Rast je znašala 20-25% v teh dveh tednih. To ni presenetljivo, ker je izkušena roznichniy verjamejo, da je za bolj odlične rezultate dejanje naj izvede v mesecu. Opravljanje podobnih popusti za veliko dobavitelji "se prevede v veliko denarja",. Usposabljanje osebja, oglaševanje podporo proizvodnje. Skoraj vsi ponudniki CCC pritožila, nizka usposobljenost in strokovnost večina prodajalcev. So slabo obveščeni o izdelku, posebnosti njegove uporabe. Seveda, to ne bo pomagalo povečati prodajo. Omeniti je treba, da roznichniy našel pritožbo na debelo pošteno. Dobavitelji so si prizadeva, da izpolnjuje zakonite zahteve trgovcev na drobno. Podjetje ne varčujejo z denarjem za usposabljanje in pošiljanje trgovci na različnih seminarjih in izobraževanjih. Poleg tega, za prodajo na drobno pomembno, da dobavitelji zagotavljajo promocijski materiali (brošure, katalogi, ki opisujejo glavne značilnosti proizvodov in posebnosti njene uporabe. Navsezadnje, če prodajalec v trgovini spretno "manipulira" strokovne izraze, kupec zaupanje, da mu (in blaga) se samodejno poveča. Kot je navedeno roznichniy, če prej, podobni proizvodi, ki so predvsem uvozniki, za zadnje leto "papir" dejavnosti, okrepiti in ukrajinski proizvajalci. Vendar, dvig kvalifikacijske ravni zaposlenih, dobaviteljev, ki nimajo sil na lovorikah. Pogosto usposobljeni prodajalci zapre svoja delovna mesta, ne more, da prenesejo težke obremenitve. Ali, kar je res zelo žalostno, "sveže pečen" strokovnjaki pritegnili konkurenti ali istih dobaviteljev za bolje plačano delovno mesto. Merchandising. Merchandising za trgovce, CCC, ni nič novega. Vendar pa je v praksi ego, z izjemo le nekaj podjetij, ki se uporabljajo le občasno.. V državi gradbenih podjetij merchandisers je malo verjetno, da izpolnjujejo. Njihove naloge se izvajajo praviloma vodje, ki opravljajo dobave blaga (mimogrede, trgovci na drobno se pogosto pritožujejo, da dobave so z zamudo). Zato le redko v stroymehanika si lahko ogledate tudi take na videz osnovni in ne zahteva posebnih stroškov oglaševanja, kot nalepke z logotipom eno ali drugo blagovno znamko. Ob istem času, roznichniy, kot smo mislili, vesel absorbira vse merchandising "zajebava" ponudniki. Dober primer od. Nekaterih trgovin zagotavljajo območje (kot je zagotovil, trgovci, brezplačno) izdelkov pod določeno blagovno znamko, če je ponudnik predložil svoje lastniške trgovanje opreme. Zato podjetja, ki zdaj vas ne moti, a trženja, lahko zaslužite veliko dodatne točke za svojo blagovno znamko. Kot je za "model" trgovcev na drobno, ko blago, ki je ležala poskusite slediti temi načeli: "suho trte" v večino paketov (25-35 kg) je določena v kupi vsaj 20 kosov enega naslova, na paleti. Paleta bi morala biti popolnoma sprosti iz filma ovijalnike; proizvodi v majhnih paketih (2-5 kg), bi morala stati na police v višini oči. Na stojalo, mora biti najmanj šest vrečke izdelkov ene vrste; zagotoviti, da rack je treba "identifikacijske oznake" to ali ono znamke. Mimogrede, prestolnica je največji trgovinah favorizira tiste dobavitelje, katerih predstavniki so se vsaj od časa do časa svetovanje o značilnostih izdelkov, da stranke, trgovina. Ampak, obvestila, to je merchandising korak so predvsem predstavniki premalo spodbuja TM. Najbolj hyped ne zdi potrebno za ohranitev tako podobo svoje blagovne znamke in povečanje zvestobe potrošnikov. NAPOVED trgovci ocenjujejo, naslednje leto lahko računate na obseg prodaje povečali CCC približno 20%. Bo nadaljevala rast prodaje domačih proizvodov. Pomembne spremembe v strukturi prodaje zmesi so verjetno. Konkurence za trge še poslabša. Zato je mogoče, da naslednje leto se je delež prodaje proizvodov ali drugih blagovnih znamk, ki bo popolnoma drugačna od tega,. Vendar, dodatno znižanje cen CCC se ne pričakuje. Najbolj verjetno pa je, markterritory hybreed "meč" v oglaševanje področju. "t izgubili in ki bo aktivno uporablja v promociji blaga, trženja, tehnike. TRG suhe mešanice V RUSIJI finskega podjetja Raute Suho Mešanico oskrbuje svetovni trg pripravljen rastline, oprema in tehnologije za proizvodnjo suhe mešanice, odprla svoje predstavništvo v Rusiji. *** CJSC "Mineral-Knauf" je zagon proizvodne linije za proizvodnjo suhih gradbenih mešanic. Zmogljivost novem mestu je 75 tisoč. t mavca meša v h. Podjetje NOVICE Podjetja "EK kemične" - velika proizvajalca suhe mešanice iz Nižni Novgorod, se je začela proizvodnja mavca iz mešanice ES-TG30. Nov izdelek je namenjen za notranja dela, ima visoko trdnost in oprijem, ne daje razpoke in otrdi hitro, da omogoča zmanjšanje glede na vse deluje do 1, 5-2 urah. Poleg tega, po dolgem, skoraj eno leto odmora v proizvodnjo začela self-izravnavanje tal ES-M300 (za poravnavo plast 50 mm). *** Na Belgorod cementa rastlin (Rusija) se je začelo novo vrstico (v Nemčiji) - konkretne-malta mestu. Linije lahko proizvajajo 50-70 kocka. m mešanice na izmeno. VIR: Poslovne
Комментариев нет:
Отправить комментарий