суббота, 26 октября 2013 г.

"Omejitve domišljija je zelo slabo za posel" 2006-10-30 10:14:42

Gradnja in rekonstrukcija.

"Omejitve domišljija je zelo slabo za posel"
2006-10-30 10:14:42

ZAKAJ JE Vache DAVTYAN spada v to vrsto mladih ukrajinski bourgeois, katerih upravljanje in trženje ni modna muha in ne grozljive zgodbe gospodarske slovarji. To je orodje, s katerim lahko vsak dan, da razvijejo svoje poslovanje. To je, kako jezik okolja, v katerem ste odraščali in ki ni njihov materni jezik, ne glede na to, zapleten jezik ali preprosta. Zanimivo je, kot sogovornik - pameten in očarljiv. Da in dela življenjepis G. DAVTYAN primerna - organizira svoje poslovanje, je v začetku 90-ih. In skupaj z državo, za osem dahom let je šla od ena soba, pisarna s pisalnim strojem (in poslovna potovanja v dead "šest"), velik nakupovalni o'enotnosti (in dober tujih avto za isto poslovnih potovanj). Razumeti morate, da sem preprosto ne more mimo te osebe. Seveda, sem vprašal, kako gleda na razmere na trgu kabel-Explorer izdelkov. O tem si lahko preberete v reviji. Predvsem pa sem bil zainteresirani v drugo. Nisem mogel vprašati, Vache Davtyan o tem, kako je ta država lahko premaknete Primeru. Mislim, da vas bo zanimalo vedeti, da misli o svetlo predstavnik kohorto voditelji kapitalistične trgovine. SOGOVORNIKA Vache Galetovic DAVTYAN (33), Predsednik Združenja "Promkabel" izobraževanje - višje strokovno Izobraževanje. Diplomiral je leta 1991 iz Erevanu Polytechnic Institute (za študenta, ki je postal 15 let). On je poročen. Hobiji - šport, avtomobile. PODJETJA, Področja dejavnosti Združenja "Promkabel" - trgovanje v kabel-dirigent in elektro-tehničnih proizvodnje. Združenje sedež in glavno skladišče podjetja, šest predstavništva v Ukrajini, p'pet maloprodajnih trgovinah, v Kijevu. Število zaposlenih Centralna pisarna in skladišče - 25 ljudi. Obseg prodaje v letu 2001 - več kot 55 milijonov UAH. "Slišala sem, da boste v začetku 90-ih letih prišel do Ukrajine s simbolično vsoto (približno 300 evrov). Zakaj te tri sto navdih vas točno kabel podjetja? - V tem času, veliko podjetnih ljudi, ki so zapustili Armenija zaradi možnosti za razvoj lastnih podjetij ne obstaja. Ko sem prišel v Kijevu leta 1993 na povabilo prijateljev. Se trguje kabli in žice izdelki (CAT). Leta 1994 je podjetje propadlo zaradi resnega pristopa do lastnikov podjetij. V istem letu sem začela moja družba v prodajo postopkov oživljanja. - In kaj, je čas, ki ga že uspelo povečati kapital? Prisluženi denar dovolj za 10-year-old "šest", Faks, trakovi za pisalne stroje ali najamete eno-sobno stanovanje. Združenje se je začela formirati leta 1996, njegovi prvi člani so bili dve trgovini, in v letu 1997, smo dobili drugo trgovino. V zadnjih letih se je Društvo kot ločena pravna oseba, vpisana v pisarni in še dva trgovin. Ustvarili smo Društvo za franšizni sistem in lastno samo eno od trgovin. - Zakaj ste se začeli razvijati poslovno okviru sheme? - Odločil sem se, da popolna svoboda bo omogočil, da bo trgovina razviti bolj učinkovito, in bodo sposobni oceniti razmere na trgu, iz vidika svoje dobičke. - So vas ne bojim se, da je v trgovini ali predstavništvo nenadoma se odloči, da zapusti Združenja? - Je to koristno za delo z nami, saj smo vključeni v promocijo blagovne znamke in ponujajo ugodne ceni pogoji. Čeprav je skupaj z zagotavljanjem veliko svobodo delovanja, smo razvijanje skupnih pravil poslovanja za trgovine in pisarne izboljšati svojo raven pred tem. - Kaj so Splošna pravila v vprašanje? - Standardni položaj je treba reševati s skupnimi vedenje do strank, dostavo izdelkov. Vnesete tudi enotno cenovno politiko. - Rekli ste, da glavni urad zagotavlja 70-80% prihodka od prodaje Združenja. Ne preprečijo, da bi poslovne pisarne, ko je dal izdelkov v "" regiji? V Združenju ni jasno ločevanje ekskluzivnost prodaje v regijah. Čeprav ne bomo promocijo izdelka na trg regije, kjer so naši predstavniki. Druga stvar, če od tam neposredno do nas za kupca. Če pa je "stičišču" interesov na določeno stranko v regiji, prednostno njegovo vzdrževanje nedvoumno za zastopanje. - Kaj pravil ne boste upoštevali pri ustvarjanju poslovnih projektov? - Zame je pravilo # 1 - ni omejitev. Omejitve domišljija je zelo slabo za posel. Pogosto je absurdno odločitev je prava. In to je zelo kul delal včeraj na enem mestu danes ali v drugem kraju, morda ne bo delovala. Drugo pravilo je vodja mora biti zgled za podrejene. Zame idealen voditelj je moj oče. Ima več kot 20 let vodil rastlin v Armeniji. - Ste se naučili pravil poslovanja? Ali raje osnovnošolsko izobraževanje? - Leta 1998, takoj po krizi, sem se začela udeleževati poslovno-treningi na trženja, upravljanja blagovnih znamk, upravljanje s časom, študija in širitev trga, vprašalnikov, organizacija dela in zaposlovanja. Prvi tečaj usposabljanja, ki sem ga opravil, in priporočam, da gredo, da vsi voditelji, je upravljanje časa, tj. organizacija delovnega časa. - Zakaj? - Na pravilno organizacijo delovnega časa, povečanje učinkovitosti večkrat. Zaradi tega, kar smo predvsem za tiste, ki so na strani, ki je najlažje storiti, za najbolj prijetno. In 20% primerov, ki predstavljajo 80% učinek, to "pomembno in nujno" v primeru. Izvajanje vse "nepotrebno" stvari je treba napolniti s svojimi podrejenimi. Zdi se enostavno, in mnogi to vedo, vendar pa implementacija v praksi zelo malo. Kar nekaj ponovitev v 21 dneh, in to postane navada. - Kaj ste spremenili v podjetju po izobraževanju? Zagotovo ste vi in vaši zaposleni ne "mislil, muhe"? - Se ne upoštevajo. Zdaj je skoraj vse osebje, ki sodeluje pri usposabljanjih. In večkrat. Kot rezultat, dela se je produktivnost povečala za nekajkrat. Ampak to ni samo rezultat treninga. To je vprašanje motivacije - materialno in moralno. Čeprav menim, da sem demokratični voditelj, ampak zelo ostro reagirali, ko boste videli, da nekdo ne opravlja svojih nalog'ASCI ali prezreti moja navodila. Na srečo, to se zgodi zelo redko. - Kaj zaposlenih brez vas? --- V Nemčiji, vodenje velikih podjetij, da preverite delovanje svoje veje, naenkrat jih pošlje Direktorjev na dopust za nekaj tednov. Če v času odsotnosti kazalnikov za dejavnosti podružnice ni poslabšala, nato pa glavo v svoje mesto. Letos sem dva tedna levo v Armeniji prvič v p'Yat let. Družba je redno delal. Govoril sem z njegov Namestnik krat na dan in v bistvu pogovor nadaljeval v duhu: ", Kako si? - Vse prav ". Toda to je mogoče le pri kratek odsotnosti. Ker glava je "vožnja" družbe, njeno jedro. To je še posebej opazno v naši državi. "Zakaj še posebej v naši? - Zato, ker v Ukrajini poslovne "head'mora" na lastnike. - In če Zahodnih podjetij, ni tako? Na Zahodu je ključna osebnost glavo. Vendar je zelo redko lastnik podjetja. So z upravljanje sprememb poslovnih se ne ruši. Imamo veliko podjetij odhodom vodja pomeni propad. Zato sem poskušal ustvariti družbo Zahodnega tipa. Če sem moral zapustiti podjetje, da je treba še naprej samostojno in uspešno delo na trgu. - Se boste upokojili? - Ko bom moral to storiti. Seveda, ne zdaj. To je notranji konflikt med interesi lastnikov in UPRAVE. Ampak jaz sem še vedno je lastnik podjetja. Za razvoj isto podjetje, je pomembno za premagovanje interesov glavo. - In kaj je konflikt? Pref', povezanih z delovnim ritmom. Ja, imam sestanek sestavljen urnik in se določi v Sprednji Manager in lastnik imajo različne potrebe. Vodja mora prizadevati za povečanje dobička in vrednosti podjetja, povečanje njenega tržnega deleža, itd. Odvisna svojo plačo, in je omejen v svojih dejanjih. Lastnik podjetja ni omejena na odločitve o tem, kam vlagati in kako razviti poslovno. In najbolj pogosto je odločitev na podlagi analize trga in osebne preference. In on je vlaganje v tisto, kar jim je všeč, ali se jim zdi zanimivo. Vache DAVTYAN - o obvezni'ASCI glavo - Moja odgovornost'ASCI - strategije in poslovnega razvoja. Vodja ne sme biti strogo prednostne naloge z odločbo o tekočih vprašanjih. Vendar pa bi morali dve do tri ure, med katerimi sem lahko odražajo na nadaljnji razvoj podjetja, komunikacijo s strankami in partnerji. Prej sem mogel razporediti čas za to. Moti stalno klicev, reševanje tekočih problemov. Pomagal opolnomočenje zaposlenih. Želim poudariti, da je vodja na prvem mestu bi morala biti blagovne znamke Manager. O vrednot blagovne znamke bi morala biti zgrajena vse dejavnosti podjetja. Zelo koristno, če oceni situacijo skozi oči zaposlenih. Zato sem se enkrat na mesec nekaj ur sem preživela v komercialni Oddelek, kjer je gledal vse, kar se dogaja. Izkazalo se je nekaj podobnega "stranski pogled". Podobno, sem gledal delu skladišča. Kot rezultat, smo opremljena skladišča v rekreacijskem prostoru za stranke in jih prosim, da izpolnite naš vprašalnik. In bi sklepe.
VIR: Poslovne

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика