вторник, 6 мая 2014 г.

Funkcije registracijske pisarne. 2006-11-14 13:18:44

Gradnja in rekonstrukcija.








Funkcije registracijske pisarne.
2006-11-14 13:18:44

Pisarna (ang. ) - pisarna, Tajništvo, služba. Najprej je treba podjetja, kot so videz. No, če gradbeništvo urada obsega dobro izdelan načrt ob upoštevanju možnosti za razvoj podjetja, povezave'ASCO posamezne enote. Vendar pa se zelo pogosto uradu prilagoditi obstoječo stavbo ali več stavb. Oblikovalec je rešiti številnih zahtevnih vprašanj. Prvič, morate imeti dobro razumevanje organizacijske strukture prihodnosti institucije. Določiti je potrebno optimalno število površina pod vsako svoje storitve. Če želite dodeliti funkcionalnih področjih in za predvidevanje njihovega odnosa'komunikacije. Ta celi vrsti vprašanj rešiti neposredno s stranko, ob upoštevanju njegove želje in možnosti. Pri načrtovanju je treba upoštevati možnosti za nadaljnjo širitev objekta in rešiti vprašanje organizacije cest in pristopov do stavbe, varstvo in alarmni sistemi, kot tudi naprave Parkirišča. V naloga načrtovanje, navedite: 1. Seznam sobe za delavce, ki: a) delovnih prostorov (iz Direktorata za arhiv); b) prostore, gospodinjski namen (jedilnica, menz, kuhinja, kocka, stranišča, včasih telovadnici, tuši, garderobe). Počitek med kratkimi odmori bi morala biti organizirana v posebnih prostorih. Zagotoviti balkon sprostitev na svežem zraku, počitek, sobe in prosti opremljene posebej za žensko osebje. 2. Sobe za obiskovalce. 3. Nastanitvene zmogljivosti in storitve enote za inženiring, oprema. Da začnete načrtovanje urad, bi bilo racionalno usmerjenosti celotne stavbe za kardinala. Globoko prodira žarki vzhajajočega in zahajajočega sonca moti delo. Iz žarki sonca opoldne se lahko zaščitijo s pomočjo senčenja naprave. Glavni osi stavbe mora biti usmerjen meridional, ker to zagotavlja insolation vse sobe. Usmerjenost poslovnih prostorih na Severu je dovoljeno le, če Beskarai sistema načrtovanja. Stavba z enostransko postavitev sobe na hodnik, noneconomic; ta sistem je dopustna le, če ni mogoče dvostranskih varstvo naravne svetlobe. Dvosmerni hodnik sistem omogoča naravno svetlobo vseh delovnih področjih in je značilna za upravne zgradbe z ločeno sobo in majhno skupino office. Z izbiro zasebne sobe prevzame vodstveno osebje, in skupine pisarniških prostorov - drugih zaposlenih. Za skupine s posebnimi nalogami, je smiselno razporeditev nosni področjih. Razumno zagotoviti ločene prostore delavcev, strojepisci in delitve podvajanja stroji, risanje sobe, računovodsko ali drugo enoto, ki imajo posebno opremo, dokumentacijo, vzorce blaga ali zahtevajo izboljšano komunikacijo SV'povezave. Naslednje številke 221 v zobozdravstvenih ambulantah udobno enostavno pohištvo. Barvne sheme odpravili v mirno tone. Poletni utišan z žaluzijami, toda hkrati je directional razsvetljavo. Prisotnost vseh teh dejavnikov ustvarja poslovno usmerjene okolje za delo. V pisarni zahteva: učinkovit sistem za umetno razsvetljavo, klimatizacijo, ki vpija zvok naprava obrnjena proti stene, tla, stropi. Windows, zaščitenih zavese, povzroči številne ergonomske zahteve (Doma', povezanih s človeško psihologijo in fiziologijo dela). Ti vključujejo možnost, pogled na okolico, nadzor svetlobi (na sliki dvorane 700-1000 LC). Potrebne za urad, ki zagotavljajo zračenje, vzdrževanje raven hrupa v 50 55 ozadju, prisotnosti premičnih pregradah, zasloni, cvet dekleta, primerne barve inter'notranje zadeve, prisotnost akvarijih, florero-jeziki, rekreacijskih območij ali pogovor. Ureditev na tla pnevmatske pošte, pošt, nadzor in ure, teleksa, alarm, tiskovine zaloge zaloge surovin in materiala.
VIR: budinfo

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика