Gradnja in rekonstrukcija.
Ne da zamenjati vrata 2006-11-02 16:48:34
Priljubljenost blagovne dreves'Jana mizarstvo narašča. Danes v Kijevu je več kot 150 trgovin (od tega 30 so specializirane), da je trgovina v okna in vrata izdelkov. Število prodajnih mest narašča, nekateri od njih delujejo bolje, kdo je slabši. Začetnike napake in se učijo od izkušenega izboljšanje prodaje in iščejo načine za povečanje dobička. Smo zagotoviti kapitala in regionalni roznichniye priložnost, da spregovorijo o težavah, trgovine dreves'Jana lesenih predmetov. Preberite. Na formatov
Po Sergej GAZENICA (49), Direktor Kijev podružnica Ternopil vrata tovarne "MAK", pred kratkim zmanjšane prodaje vrata strojne opreme v trgovinah in na trgih. Eden od glavnih razlogov za to je slabo organiziran priročniku.
Veliko več možnosti, da ustvarite popolno večjih gradbenih razstave v trgovinah in supermarketih. Vendar pa se širi obseg vodje supermarketov, ki se soočajo s težavo prodajajo drago vrata (od $ 300 na 1 kos ). Pomanjkanje povpraševanja na njih, v skladu s Yury MIKHAILENKO (30), Vodja gradnje supermarket "Nova linija" (g Kijevu; od leta 2001 ; 170 oseb ), Pojasnjuje, da v večini primerov, lahko prodajalec ni vedno upoštevati, da kupec drage izdelke. Zato je povpraševanje v supermarketih je blago, ki se lahko prodaja brez dolgotrajnih posvetovanj.
Več in več trgovci prišli do zaključka, da je veliko bolj donosno prodati vrata v specializiranih prodajalnah. Stranka prihaja za nakup v lepoti namensko, Discerner podjetja na kakovost dekoracijo dvorane, plakat, modeli in razpoložljivost osnovnih modelov. V naprednih lepote, kot pravilo, je zastopana z različnimi vrstami vrata, Okna in Okna z dvojno zasteklitvijo, okenske police, vrata, omare, itd. Danes kupec mora prepričati neomejene možnosti podjetja, njegova zanesljivost in kakovost izdelka. Nadalje se začne "delo" usposobljenost vodje, ki bi morali razumeti, da stranka želi, in pravilno, da izda nalog. Po Alexander KARAGACH (34), Vodja "Grand Prem'EP" (g Kijev, ukrajina; proizvodnjo in prodajo od vrat, od 1994 ; 30 oseb ), Za prodajo ekskluzivnih proizvodov najbolj primerno salon in urad oblike trgovine. Vsak tretji stranka naroči izdelek (in včasih v višini 1, 5-2 krat več, kot je bilo prvotno predvideno) v prestižni podjetje samo zato, ker usposobljeni prodajni kompetentno mu povedal o koristi izdelka.
O izdelku placement
Danes trgovci vrata so poskušali graditi svojo izpostavljenost do najmanjše območje za prikaz najrazličnejših da ni mogoče z tradicionalnih bivalnih vrata na stojalo. Več sprejemljivo prodajalci mislijo, nastanitvenih možnosti, v katerih so vrata so predstavljeni s polje, zank in kjer se lahko zaslišijo. ", Smo prišli do zaključka, - pravi Konstantin Krajnik (33), komercialni Direktor lepota" Modus "(g Kijevu, prodaja Okna in vrata; 1998 ; 3 ljudi ), Ki ob prijavi salon je bolje, da se vgradnja vrat, prikazati delo vrata pri odpiranju in kakovost izvedbe, in ne nered trgovinsko območje. Težko je upanje za prodajo blaga, ki se naslanja na steno, kjer kupec nima dostopa za pregled ".
Najbolj pravilno, saj so mnogi trgovci mesto v salonu izmed najbolj priljubljenih modelov različnih cenovnih skupin. Preostali obseg (barve, metode obdelave in tako naprej), da se bolj kompaktno stojalo ali izmenljivi kaseta.
Po Serhiy DOMBROVSKYI (34), Direktor lepota "Globus", Kijev, ukrajina; prodaja Okna in vrata; od leta 1996 ; letni prihodek od 5 milijonov USD. ): "ne morete si predstavljati, obseg, ne more, da jo prikažete. Če si pogledamo vrata so element med'notranje zadeve, in ne samo za polnjenje luknje, in kažejo, da v inter'Yeri. Tisti, ki ne stojte, in vlaga v razvoj, je treba premakniti te poti ". Se strinja z njim Stanislav Skrynnik (30), Direktor podjetja "In" (g Kijevu, prodaja vrata mahagoni; 1995 ; 7 ljudi ), Ki meni, da je učinkovito dovolj, da pokažejo vrata v kombinaciji z tla in Okna in inter'Yeri s pohištvom. Oblikovanje salon, v mnenje Aleksej ASMARA (34), Vodja lepota "Nov Svet" (Novi Kakhovka; proizvodnja vrata; od leta 1995 ), igra pomembno vlogo pri izbiri proizvajalca trgovci. "Naši oblikovalci, " pravi, " in paziti, da ne samo, da je notranjost kabine, vendar tudi pri tem, kako okrašena znak in vhod v trgovino. To je pomembno in teritorialne lokacijo ".
Cene
Kot so izkušnje trgovci, imate prav, dobavitelji in proizvajalci, ki namestite prodajalcih enotne maloprodajne cene. Po lastnik salon "Galerija vrata" (trgovina na vrata; 2003 ; 5 pax ), "razpon cen na trgu naredi potrošniki iščejo cenejše ponudbe. Samo z proizvajalec mere povečalo zaupanje do podjetja in prispevajo k povečanju prodaje ". Po nepotrebnem preveč ceni, trgovina na drobno izgubi, ker je vedno prodajajo z cenejše blago ali velike popuste. Še posebej, če govorimo o veliko zabavo.
Izbor
"na eni strani, če ne razširi obseg in ne spremenite model, je nemogoče za razvoj trgovine," je dejal samostojni podjetnik Sergej Šaša (28) (m, Kijev, trgovina vrata; od leta 1991 ; 2 ljudi na drugi strani, start-up podjetja z majhno pomeni, da je inexpedient, da odprete drago salon ". In to je težko, da se ne strinjajo. Širok obseg zahteva velik začetni kapital, veliko območje razstavni dvorani, stroški najemnin in vzdrževanja objektov. Poleg tega, oblikovanje območju ne sme zanašati samo na pomožnem'cilj misli. Ponavadi, pravi Sergej PAVLENKO (34), Vodja salona podjetja "Tekko" (g Kijev, ukrajina; prodaja uvoženih vrata; 1997 ; 5 pax ), da se Prepreči nastanek park "the dead" blaga s roznichniye pomoč nasveti dobaviteljev. In v svojem mnenju, trgovine v lepoti vzorcev in katalogov več ponudnikov - najbolj učinkovit način razvoja trgovine na drobno vrata.
Odprto za rast
Kratek pregled rezultatov "okna in vrata" takšna razstava: proizvajalci in trgovci so prepričani, da bomo lahko letos zaslužiti 10-15% več kot lani. Enako najboljši delavci, Gospod gradbeniki.
12-15 februarja v Kijevu je potekala III mednarodna specializirana razstava " PRIMUS: OKNA, VRATA, PROFILI". Dogodek je bil organiziran s strani podjetja " Primus Ukrajina", Primus Mednarodnih Exibitions BV (Nizozemska)in Primus Messen und Aussterllungen GmbH (Nemčija).
Metalplast
Prvič razstavljal svoje izdelke s tujimi proizvajalci aluminijastih profilov. Tujci že tesno doma, zato se kaže povečano zanimanje za aktivno razvija ukrajinski trg. Da, po mnenju proizvajalcev, lahko privede do zmanjšanja cene na kovinskih izdelkov in izrinila malih proizvajalcev. Po nekaj razstavljavcev, bo povečanje števila regionalnih kondikov.
Udeleženci razstave in se pogovarjala o tem, da je danes veliko ukrajinski proizvajalci kovinsko-plastičnih Oken raje kupujejo rusko-made opreme. Zato, proizvajalci opreme, v novi sezoni bodo lahko zaslužili dober denar. Po njihovih izračunih, tedensko v Ukrajini odprl podjetje za proizvodnjo Oken in vrat.
Drevo
Načrt za povečanje prodaje v letu 2003 (10-20%) in proizvajalci dreves'lesena Okna in vrata. "Derevyansk" pričakujejo, da se poveča obseg proizvodnje predvsem zaradi uvajanja novih tehnologij obdelave, barvanje, niansiranje, kot tudi višje kakovosti predelavo proizvodov. Leta 2003, po nekaterih razstavljavcev, bo povečalo povpraševanje za precej preproste modele vrat, vendar s ceste (včasih tudi 2-krat dražje od dejanske slike) okovje in steklo. Glavni trend okna in vrata na trgu, v skladu s proizvajalci, bo stabilizacija prodajne cene, medtem ko je zmanjšanje stroškov in izboljšanje kakovosti proizvodov. Trgovci obupno sanje o času, ko Ukrajina bo oživiti veliko množično proizvodnjo standardnih Windows in pripravljen vrata, ki jih lahko kupite v trgovini niso v redu, in trgovina na drobno.
VIR: Poslovne
Комментариев нет:
Отправить комментарий