среда, 23 октября 2013 г.

Država bi 2006-11-15 20:40:20

Gradnja in rekonstrukcija.

Država bi
2006-11-15 20:40:20

Za nikogar ni skrivnost, da je najbolj pereča vprašanja za praktično vsako podjetje, v Ukrajini je uresničitev svojih izdelkov. Prodati vaš izdelek, podjetje izboljša njegovo kakovost, porabiti veliko denarja za oglaševanje, vendar ti stroški ne dajejo jamstvo za stabilnost. In od prodaje proizvodov je odvisna od številnih stvari: dobiček, plače zaposlenih, pravočasnost plačila, itd., Zato je vsak vodja želi zagotovljen obseg prodaje v prihodnosti, ali tiste druge načine, na primer s sklepanjem dolgoročnih pogodb ali pri prodaji blaga na kredit. Eden od možnih načinov je zagotovljeno, ki prodajajo svoje izdelke je pridobivanje državnih nalog iz enega od organov državne oblasti. Čeprav je to tudi določeno tveganje, vendar pa bi vsako podjetje je tveganje, in ne smemo pozabiti, da na Zahodu za pridobitev državne da se šteje za zelo prestižno in jamstev ne le prodajo lastnih izdelkov, temveč tudi dostojno stopnjo donosa. Za nas to ni običajna, ampak stvari se spreminjajo. Zato ne zanemarjajo priložnost, da bi dobili po (nakup) blaga, uspešnosti dela, opravljanja storitev, ki ustrezajo stanju potrebuje. Glavni goszakupki zakona, ki jih Verkhovna Rada Ukrajine 22. 12. leta 1995 sprejela Zakon Ukrajine № 493/95-BP "Na dobavo izdelkov za državne potrebe" (v nadaljnjem besedilu : Zakon), ki je začel veljati z dnem razglasitve, tj. 23. 01. 1996 na Podlagi določb tega Zakona za dobavo izdelkov za državne potrebe so na voljo na račun državnega Proračuna, Ukrajine in drugih virov financiranja. Zakon ne določa, katere druge vire se lahko uporabijo, vendar ob upoštevanju možnosti, ki jih ponuja država, je to lahko samo zunanji cilj zadolževanja, kot so prestrukturiranje premogovništvo. Obseg sredstev, namenjenih za plačilo države, red, zakoni na državni Proračun, iz Ukrajine, za vsako leto, in njihova distribucija se izvaja v skladu z odločitvami Kabinetom Ministrov Ukrajine. Potrebe v proizvodnji, ki so potrebni za izvajanje regionalnih programov, ki so opredeljeni v ustreznih regionalnih in mestnih državne uprave. Zakon ureja civilno pravno razmerje,-združljivost's tem povezana ne le proizvodov (blago), temveč tudi s pogodbo. Zato ob sklenitvi pogodbe o opravljanju države, da je treba upoštevati pravila zakona, ki urejajo takšne odnose, vključno z Civilnega zakonika ukrajinski SSR. Glede na str. 4 jedilni žlici. 1 Zakona posebnosti odnosov v SV'komuniciranje z oblikovanje in umestitev državnih naročil za zagotavljanje delovanja organov državne oblasti in organov lokalne samouprave množični mediji (občila)in ponudbe (nakup) za državne potrebe kmetijskih pridelkov, hrane, orožja in vojaške opreme, kot tudi drugih, ki so posebej določeno (specifično) blago, ki jih ne ureja Zakon, in posameznih zakonodajnih aktov Ukrajini. Tako, odnose z mediji, so urejena po različnih zakonov o volitvah in nacionalni programi za razvoj televizijske in radijske. Odkup kmetijskih pridelkov in živil za državne potrebe, je urejena z ustreznimi predsedniški odloki in drugi normativni akti, ki določajo letni obseg nakupov. In naročanju orožja in vojaške opreme, ki je urejeno po Pravu Ukrajini z dne 03. 03. 1999 № 464-XIV "Na državni obrambni naročilo". Izvajalci na bo in neizogibno države, da - stvar ne vedno prostovoljna. Tako, glede na str. 8 tabela 2 Prava, države, da je obvezna'potrebno za naslednje kategorije pravne osebe: podjetja, v zakonsko Sklada, ki je kontrolni delež (50% + 1 delnico, je v lasti države; - za najem podjetja, ki temelji na stanje lastništva; - podjetja-monopolists na katerem koli trgu in izdelkov. Vendar država bi za ta podjetja obvezno'obvezen samo v primeru, da je nemogoče, da dokaže, da izvršba države, da bo privedlo do izgube. V odstavku 5 jedilni žlici. Zakona ugotovi, da stranka povrne izvajalca se pričakuje, in izgubljeni dobiček samo, če naročnik krši obveznosti,'prevzetih obveznosti v SV'v zvezi s sklenitvijo pogodbe. Kaj vodi do ugotovitve: podjetje lahko zavrne izvajanje državnih nalog, če se izkaže, da je rezultat njegovega izvajanja bodo utrpeli neposredno škodo in izgubljen dobiček v izračun. Vsi ostali "navadni smrtniki" lahko prejmejo države, da bi le na konkurenčni osnovi. Predpisi o postopku organizacijo in izvedbo dražbe (ponudbe) na področju javnih naročil blaga (del, storitev), ki ga je odobrila Resolucijo cm Ukrajini z dne 28. 06. 1997 № 694, nakupa je preprost - brez posebnih blaga. Vrstni red holding tekmovanja med kandidata za izvrševanje državnega reda in geološke naloge, v skladu z odredbo o geolcom Ukrajine z dne 09. 08. 1999 № 141, podaljšuje ukrep, da država bi-združljivost', povezane z raziskovanjem. In vojaških potreb države, se zagotavljajo v skladu z normativi sedežem Da za izvedbo tekmovanj (ponudb) o izbiri izvajalca državni obrambni red, ki ga je odobrila Resolucijo cm Ukrajini z dne 09. 12. 1999 № 2244. Opozoriti je treba, da v vseh naročil, ki jih resnih zahtev za potencialne izvajalce, tako z vidika tehnične opreme, osebja in kakovost izdelka. Med ponudb, glede na str. 6 Postopek oblikovanja in posredovanja naročil za dobavo blaga za državne potrebe in spremljanje njihovega izvajanja, odobren s sklepom vlade z dne Ukrajino od 29. 02. 1996 № 266, dolžen's tem povezana raje podjetij, javnih organizacij invalidov (UTOS, UTOG, zveza organizacij za invalide), vključno z uporabo preferencialnih spremembe v višini 15% od cene za svoje izdelke, ki jih ponuja ta podjetja. Prednostno sprememba velja samo, če so vse druge lastnosti, ki izpolnjujejo zahteve kupcev. Seznam izdelkov, nakup, katere članica stranke raje podjetij UTOS, UTOG in zveza organizacij invalidov, odobren s Kabinetom Ministrov Ukrajine na leto. Seznam takih proizvodov za leto 2000, so določene s sklepom vlade z dne Ukrajini z dne 03. 12. 1999 № 1330-RV Ampak v vsakem primeru je najbolj pomembno kazalniki za umetnik je cena in kakovost izdelkov, podjetja, javne organizacije za invalide niso vedno sposoben tekmovati z rednim podjetij. Kako privabiti vprašanje, ali izjavo, s 3. Členom Zakon določa, da je namen spodbujanje izvajanja državnih nalog izvajalcev, se lahko dodeli privilegije na dobiček, davek, usmerjene subvencije, posojila na preferencialne pogoje, v tuji valuti, carinskih in drugih privilegijev. Koristi davek na dobiček za izvajalce države, da Zakon Ukrajine "Na obdavčenje dobičkov podjetij", kakor je bil spremenjen 22.. 05. 1997 № 283/97-VR na žalost, ni zagotovljeno, razen za posebno naročilo obdavčitve dohodkov iz izvajanje dolgoročnih pogodb v skladu str. 7. 10 Art. 7 tega Zakona. Zakon Ukrajine 17. 02. 2000, № 1450-III "Na državni proračun za leto 2000" vlada je prepovedano zagotoviti državna posojila in nepovratna sredstva sub'objekti poslovne dejavnosti. Tako vsaj 2000 potencialnih prejemnikov državnih naročil, bodo morali storiti brez državnih posojil, prejetih na preferencialne pogoje. Kot za druge koristi, nekateri so še vedno tam. (1) odlok Predsednika Ukrajine 17. 06. 1996 № 433/96 "O ukrepih na privlačnost naložb za nadaljnji razvoj naftnih polj s težko in revno virov" rudarske družbe, ki so izvzeti iz registracije pristojbina za geološke prospekcije izvedena dela na račun državnega Proračuna, za obdobje 10 let od dneva prejema licence za izkoriščanje mineralnih vloge za dodatno proizvedene nafte in plina, ki presegajo osnovno glasnost na vloge, nekatere km Ukrajina vloge s težko in revno virov. Zakon Ukrajine z dne 03. 04. 1997 № 168/97-VR "davek Na dodano vrednost" (v nadaljnjem besedilu : - Zakon o DDV), ki je eden neposredne koristi za tiste, ki naredi nekaj za državo. Znesek DDV, ki se plača na transakcije počitnice materialnih vrednosti, ki so bile vključene v državni materiala rezerve na podlagi pogodb, sklenjenih pred 01. 01. 1998, je, ki jih uporabljajo članice Odbora Ukrajini za material pridržuje izključno na zavihek materiala vrednosti za državne rezerve za vzdrževanje obveznih rezerv v vrstnem redu, ustanovljen Kabinet Ukrajina (postavka 11. 22 Art. 11 Zakona o DDV). Tudi oproščene plačila DDV transakcij na prodajnih prostor sistemov, nosilne vozila, vesoljska plovila, zemeljskimi deli vesoljskih sistemov in njihovih agregatov, sistemov in sestavnih delov, ki jih proizvaja sub'predmeti prostor, dejavnost na račun državnega Proračuna (Odlokom Predsednika Ukrajine, 27. 10. 1998 № 1191 / 98 "Na državni podporo prostor dejavnost"). Vendar pa je glavni privilegij, o DDV, vsebovane v parah. 7. 3. 5 str. 7. 3 jedilni žlici. 7 Zakona o DDV in da je datum nastanka davčne obveznosti'obveznosti, ki izhajajo iz prodaje proizvodov (del, storitev), plačilo v breme proračunskih sredstev je na dan prejema teh sredstev na račun davka plačnik ali datum prejema ustrezno odškodnino v kateri koli drugi obliki, vključno z zmanjševanjem zadolženosti teh davčni zavezanec na svojo R'obveznosti do proračuna. Da je obveznosti za davek'asana so opredeljeni v "denarna osnova", in ne za prvi dogodek, kot v normalnem primeru prodaje blaga (del, storitev). To je velika prednost, saj se denar iz proračuna, lahko počaka zelo dolgo časa, in znesek, za katerega sklenjenih pogodb o dobavi iz proizvodnje v države, da, skoraj vedno precejšnje, zato je znesek DDV, ki je tudi pomembno za vsako podjetje. No, v primeru sporov in nesoglasij med stranko in izvajalec države, da bi obe stranki so izvzete iz državne dajatve na terjatve, ki gredo na sodišče, glede na str. 38 4 Čl. Odlok Kabinet Ukrajino od 21. 01. 1993 № 7-93 " Na državni dolžnost ". Kot lahko vidite, koristi izvajalci državne reda, v primerjavi z običajnimi prodajalci svojih izdelkov, je še vedno tam. Torej, ste se odločili, Gospod podjetniki, bodisi, da se vključijo v boj za prejemu naročila s strani države, pri čemer se upošteva verjetnost, da ne-prejemu plačila za prodano blago (del, storitev) v roku, določenem v pogodbi.
VIR: Express analiza zakonodajnih in normativnih aktov

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика